Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

GillesdelaCroquette wrote: 08 Apr 2024, 16:32 Dortmund zijn van die schrale Harries. Zelf enorme transfersommen incasseren maar uitgeven ho maar.
Dan hebben ze pech.
DeBruyne
Meervoudig international

TheSyb wrote: 08 Apr 2024, 15:00
DeBruyne wrote: 08 Apr 2024, 14:44

Ik krijg er een beetje 'bord op schoot' scouting gevoel van met al deze namen. Sahraoui, Driouech, Wellenreuther, Vaessen, Olij en Flamingo
Waren volgensmij genoeg mensen die dat deze zomer ook vonden. Met Pepi, Schouten, Dest, Lang en Lozano werden (ex-)Eredivisie spelers gehaald en met Tillman iemand die al heel bekend was bij Stewart. Eigenlijk was Bella-Kotchap de enige verrassing en dat is nota bene degene die het minst heeft toegevoegd.

Overigens zijn al de namen die jij noemt, toch allemaal spelers die niet per se basisspelers gaan zijn. Driouech zou de rol van Vertessen bijvoorbeeld overnemen, Olij en Vaessen die van Drommel en Flamingo is een veelzijdige jeugdinternational van Nederland die voor meerdere posities de eerste back-up kan zijn.
Dat kun je toch totaal niet met elkaar vergelijken. Je hebt het nu over spelers van Excelsior, RKC, Heerenveen, Sparta, Utrecht en een (wissel) speler van Feyenoord.

Dat rijtje wat jij opsomt zijn allemaal internationals of afkomstig uit grote competities.
Napoli, AC milan, Club Brugge ed.

Dat wil niet zeggen dat ik deze spelers niet graag bij PSV zou zien. Een Flamingo zou ik zelfs graag zien komen. Daar zie ik een potentiële international in op den duur.

De buitenspelers als back up misschien, wat te wisselvallig wat mij betreft.
Jur1913
Internationale topspeler

GillesdelaCroquette wrote: 08 Apr 2024, 16:32 Dortmund zijn van die schrale Harries. Zelf enorme transfersommen incasseren maar uitgeven ho maar.
Beetje zoals wij dus?
Sheepies
Bankzitter

"Het contract van Bakayoko loopt nog maar twee jaar, dus het is niet de verwachting dat clubs pakweg zestig miljoen euro wil betalen. Dat PSV toch gaat proberen om er een recordtransfer van te maken, is logisch. Momenteel is Cody Gakpo degene die van alle verkochte spelers het meeste geld in het laatje bracht: 50 miljoen euro. Of dat haalbaar is voor de 20-jarige Belgisch international zal moeten blijken." Uit artikel Rik
danko-lazovic
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

DeBruyne wrote: 08 Apr 2024, 14:44

Ik krijg er een beetje 'bord op schoot' scouting gevoel van met al deze namen. Sahraoui, Driouech, Wellenreuther, Vaessen, Olij en Flamingo
Waren volgensmij genoeg mensen die dat deze zomer ook vonden. Met Pepi, Schouten, Dest, Lang en Lozano werden (ex-)Eredivisie spelers gehaald en met Tillman iemand die al heel bekend was bij Stewart. Eigenlijk was Bella-Kotchap de enige verrassing en dat is nota bene degene die het minst heeft toegevoegd.

Overigens zijn al de namen die jij noemt, toch allemaal spelers die niet per se basisspelers gaan zijn. Driouech zou de rol van Vertessen bijvoorbeeld overnemen, Olij en Vaessen die van Drommel en Flamingo is een veelzijdige jeugdinternational van Nederland die voor meerdere posities de eerste back-up kan zijn.
Ik had deze zomer ook liever spelers gehad van Metz, Toulouse, Man City u23, Antwerp, Stuttgart, Middlesbrough en Molde. Is het iig niet bord op schoot scouten
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    ForestForest
    040-076
    Meervoudig international

danko-lazovic wrote: 08 Apr 2024, 16:39

Ik had deze zomer ook liever spelers gehad van Metz, Toulouse, Man City u23, Antwerp, Stuttgart, Middlesbrough en Molde. Is het iig niet bord op schoot scouten
    Dat is scouten met 4 promille in je lichaam.
    Marcel for president!
    Breur
    Internationale topspeler

2 jaar is zat genoeg om er 60 miljoen van te maken. Clubs gaan geen 2 jaar wachten op een speler als ze hem echt willen hebben en met een lagere prijs komt er meer concurrentie. Een Baka die nog maar 30 miljoen kost volgend jaar bijvoorbeeld heeft de halve PL achter zich aan met deze statistieken. Hij is statistisch gezien een van de meest interessante en voor grotere clubs haalbare spelers van die leeftijdscategorie. Zijn concurrenten spelen veelal bij clubs waar je ze normaliter niet meer losweekt. Het transferrecord moet gewoon verbroken worden, en ruim.
  • These users thanked the author Breur for the post (total 2):
    TijnRemontada
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Niet gek dat ze dan bij ons uitkomen; we houden weer uitverkoop kennelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik vind €50M veel geld. Maar na een topseizoen van recordinkomsten, een vooruitzicht om dat volgend jaar weer te breken en vooral het feit dat deze jongen tot de grootste talenten van Belgie (en dat land heeft er nogal wat) hoort, grotere clubs dan Dortmund na al informeren en de markt nog niet eens open is vind ik €50M een koopje werkelijk. Ben erg benieuwd wanneer PSV de tijd wel rijp acht om eens 'Ajax-bedragen' te vragen voor zijn spelers.
    Menno1
    Legende

2 jaar contract is genoeg om een uitstekende transfersom uit te halen, zeker als er een bidding war komt: dan maakt de contractduur nog minder uit en is het full hype train.

Wat betreft de spelers die ik hoor, daar word ik nog niet echt vrolijk van. Driouch is geblesseerd en heeft weinig laten zien sinds onze interesse. Flamingo is een leuk talent die ik op zich graag zie komen, maar is (nog) niet beter als Ramalho. Sahroui is een leuke dribbelaar met beperkt rendement bij een matig Heerenveen maar moet wel straks 10-12 miljoen kopen, plus is ook een linksbuiten (net als Driouch ook al)

Goed, het is early days en ik heb het idee dat het vooral losse pols ideeen van Rik zijn, dus even afwachten nog. Maar ik mag hopen dat er een paar echte absolute versterkingen komen deze zomer die ons niveau nog meer gaan opschroeven. Overigens blijft behouden van Dest en Tilman de absolute prioriteiten wat mij betreft.
    DonyellMalen
    Legende

Sheepies wrote: 08 Apr 2024, 16:35 "Het contract van Bakayoko loopt nog maar twee jaar, dus het is niet de verwachting dat clubs pakweg zestig miljoen euro wil betalen. Dat PSV toch gaat proberen om er een recordtransfer van te maken, is logisch. Momenteel is Cody Gakpo degene die van alle verkochte spelers het meeste geld in het laatje bracht: 50 miljoen euro. Of dat haalbaar is voor de 20-jarige Belgisch international zal moeten blijken." Uit artikel Rik
    Ik snap niet zo goed waarom Rik dit zegt. Waarom zou dat niet kunnen? Baka ligt onwijs goed in de markt, ook met een 2-jarig contract is dat gewoon mogelijk gezien de hoeveelheid kapers op de kust.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Wat je vooral niet moet doen dat is nu al happen. Bakayoko is hot en happening als een van de enige jonge rechtsbuitens met veel potentie en enorm veel goede onderliggende data. We zijn pas in mei en na twee frommelgoals op het ek kan hij zo 60 waard worden.
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Menno1 wrote: 08 Apr 2024, 16:43 2 jaar contract is genoeg om een uitstekende transfersom uit te halen, zeker als er een bidding war komt: dan maakt de contractduur nog minder uit en is het full hype train.

Wat betreft de spelers die ik hoor, daar word ik nog niet echt vrolijk van. Driouch is geblesseerd en heeft weinig laten zien sinds onze interesse. Flamingo is een leuk talent die ik op zich graag zie komen, maar is (nog) niet beter als Ramalho. Sahroui is een leuke dribbelaar met beperkt rendement bij een matig Heerenveen maar moet wel straks 10-12 miljoen kopen, plus is ook een linksbuiten (net als Driouch ook al)

Goed, het is early days en ik heb het idee dat het vooral losse pols ideeen van Rik zijn, dus even afwachten nog. Maar ik mag hopen dat er een paar echte absolute versterkingen komen deze zomer die ons niveau nog meer gaan opschroeven. Overigens blijft behouden van Dest en Tilman de absolute prioriteiten wat mij betreft.
    Over de buitenspelers ben ik het me je eens maar Flamingo is nu al beter dan Ramalho en gaat gewoon international worden.
    Die staat gewoon basis na de voorbereiding hoor.

Ook je prioriteiten heb je prima op orde ;-)
    Trixm
    Vedette

Denken dat de Eredivisie niet onze belangrijkste vijver voor transfers is en voor altijd zo zal blijven, is buitengewoon naïef.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    60yearsofglory
    Saibari is underrated.
    Massimo
    Legende

Ik acht de kans best groot dat er een paar spelers uit de Eredivisie zullen worden gehaald, maar vorige zomer en en de al verzekerde CL geven mij juist de indicatie dat de hoofdmoot van de transferwindow buiten de Eredivisie zal gaan liggen.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Tijn
    Ardbeg
    Mister PSV

Trixm wrote: 08 Apr 2024, 16:51 Denken dat de Eredivisie niet onze belangrijkste vijver voor transfers is en voor altijd zo zal blijven, is buitengewoon naïef.
    Ik ben het deels met je eens. De belangrijkste vijver is het profiel van spelers die PSV nodig heeft, of dit nu uit de Eredivisie is of elders. Soms is dit een dirigent op het middenveld, soms een voetballende verdediger, soms een vernuftige spits. De balans van het team is leidend. Je wil natuurlijk wel een zekere Nederlandse kern houden maar het belangrijkste is de balans in het team. De perfecte combinatie tussen talent, jonge vedettes en ervaring.
    Last edited by Ardbeg on 08 Apr 2024, 17:03, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    DoubleUCoolman
    Teletubby
    Nationale topspeler

Wel bizar trouwens dat er in een dag de volgende dingen opeens aan het licht komen

- interesse in flamingo
    -PSV heeft contact gehad met Wellenreuter en Vaessen omdat mogelijk de gehele keepers vloot vertrekt.
    - Dortmund concreet voor bakayoko

Lijkt erop dat er bij vrij veel spelers nu al concrete transferperikelen spelen terwijl je nu toch echt de beer moet gaan schieten. Ik hoop niet dat dit nog enorm veel invloed gaat hebben op de prestaties van de spelers nu je het kampioenschap kan ruiken. Mag niet meer misgaan natuurlijk maar een spelersgroep waar de helft al bezig is met volgend seizoen heeft niet meer de volledige focus lijkt mij.
    Ardbeg
    Mister PSV

Op basis waar van zou "de helft al met volgend seizoen bezig zijn"? Er is geen enkele indicatie daarvoor.
    Joenepsv
    Legende

Flamingo zou een hele goede strategische aankoop zijn. Kan op diverse posities uit de voeten, jonge Nederlandse speler en zal niet de hoofdprijs kosten. Als je hem hebt zien spelen weet je dat dit één van de weinige spelers in de Eredivisie is die interessant is voor PSV. Wat een Driouech betreft, als breedteversterking voor de aanval, een Jozefzoon achtige aankoop, prima. Maar als Bakayoko vertrekt komt daar natuurlijk een directe vervanger voor.
    ShovingNE2
    Site Admin

Er worden nog wel 6 spelers uit de Eredivisie gelinkt aan ons de komende tijd.

Wil niet zeggen dat ze allemaal komen natuurlijk. De lijntjes worden overal uitgeworpen en spelers worden gepolst. De lijst zal richting de 50 spelers gaan. Misschien wel 100.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Flamingo is niet alleen voor PSV interessant maar ook voor Feyenoord Ajax Twente en AZ. De concurrentie is dus best fors en als je niet weer naast de spreekwoordelijke pot wil pissen zoals met Beelen dan is PSV wel in de gelegenheid om iets extra's te bieden/doen om hem te overtuigen lijkt me.

Maarja dan heb je Schouten/Flamingo voor 6, Saibari/Mauro/Land voor 8 en Tillman/Babadi/Til voor 10 als Veerman weg is. Ik blijf het dan nog steeds wel risicovol vinden om daar geen Vranckx bij te zetten maar als je die erbij plust dan is er voor Land/Flamingo wel flink wat minder perspectief. Als Tillman dan niet lukt dan kun je met Saibari nog wel iets schuiven waardoor de puzzel wel past.
    ShovingNE2
    Site Admin

Schouten / flamingo voor zes is veel 'te mager. Flamingo moet op 3 staan. Mag zich de komende twee jaar voor CV en 6 ontwikkelen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DonyellMalen
    Legende

Naast Baka niet voor niets twee spelers waar we interesse in hebben.

Image
    PSV_Haarlem
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Luc Nilis

Het verkoopbedrag wordt met 'data-kwakzalver' Mislintat dus 45 miljoen marktprijs + '30 idioten miljoen/Ajax taks' voor Dortmund ;)

Zonder gekheid, 45/50 miljoen plus 15% doorverkoop? Meestal legt Dortmund dit soort bedragen niet neer. Denk dus zelf dat het eerder Engeland wordt, hoewel ik Dortmund geen gekke club vind voor Baka.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 wrote: 08 Apr 2024, 17:43 Flamingo moet op 3 staan. Mag zich de komende twee jaar voor CV en 6 ontwikkelen.
    Dit jaar sinds de winterstop 1 wedstrijd als CV gespeeld en de rest als CVM. Prima als PSV die potentie ziet in hem als opbouwende verdediger maar ik denk dat ze hem halen als CVM of maximaal multi inzetbare speler.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    TomPSV
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

DonyellMalen wrote: 08 Apr 2024, 17:45 Naast Baka niet voor niets twee spelers waar we interesse in hebben.

Image
    Voor die #5 schijnen we ook een koopoptie te hebben. Kunnen we die gewoon als opvolger opstellen…
    Post Reply