Duitsers Amsterdammers maken geen grappen.Standbeeld wrote: ↑09 Apr 2024, 12:55 Ik mag Kroes echt absoluut niet en vind het maar een charmante zwendelaar, maar misschien was dit een soort van grap?
Ajax deel II
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Legende
Je moet wel de context kennen inderdaadStandbeeld wrote: ↑09 Apr 2024, 12:55 Ik mag Kroes echt absoluut niet en vind het maar een charmante zwendelaar, maar misschien was dit een soort van grap?
-
- Vedette
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Als je de opgeklopte media text ontleed lees je inderdaad wat d'n Rikkert zegt toch? Die man is zo'n "expert wiens kennis en kunde goed kunnen gebruiken" dat die niet eens op de hoogte is van de beurs reglementen. Fucking expert ben je dan zeg. Hij is zo "integer" dat hij aandelen van de concurrent (al kun je dat momenteel betwijfelen) koopt als AD zijnde van AZ. Mega integer ben je dan ja.Ardbeg wrote: ↑09 Apr 2024, 12:10Ik heb ook een schurft aan die club maar er zit nogal een verschil tussen:ShovingNE2 wrote: ↑09 Apr 2024, 12:03
Het niveau waarop een beursgenoteerde onderneming een CEO wil aanstellen:
HIJ VOETBALT MET ONS MEE BIJ DE AMATEURS!!!! MAAK HEM DIRECTEUR!!! HIJ IS GESCHIKT!!!!!
Nog nooit zo'n lachwekkende organisatie gezien.
'Sinds 2000 heeft hij zich met veel succes en in meerdere hoedanigheden ontwikkeld tot een expert in deze industrie met een ongelofelijk en uitgebreid netwerk', schrijft men. 'Een expert wiens kennis en kunde wij goed kunnen gebruiken bij Ajax. Bovendien sluit het zo aan bij hetgeen wij allemaal zo mooi vinden aan onze club, Alex is een van ons!'
'Alex is niet alleen lid van onze vereniging, maar Alex is bovenal onze vriend en speler bij de Ajax Zaterdag Amateurs. Wij kennen Alex allemaal geruime tijd (sommigen van ons kennen hem al meer dan veertig jaar) en in onze ogen staat de integriteit van Alex buiten kijf. Daarnaast kennen wij hem als een hardwerkende professional die gerespecteerd wordt om zijn kennis en kunde.'
en
HIJ VOETBALT MET ONS MEE BIJ DE AMATEURS!!!! MAAK HEM DIRECTEUR!!! HIJ IS GESCHIKT!!!!!
- These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 3):
- Tijn • ShovingNE2 • guus
- ruuddevil
- Legende
Oplichting zat al in het DNA van zijn bedrijf. Past goed bij Ajax.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/st ... ~ad1b5754/
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/st ... ~ad1b5754/
- These users thanked the author ruuddevil for the post:
- Heissenberrug
- Armada
Ik snap wat je zegt... alleen denk ik dat Forbes niet te vergelijken is met Minteh. Forbes is vooral slecht gescout voor het voetbal van Ajax. Minteh is snel, maar kan ook iets in de kleine ruimte, Forbes is vooral alleen snel en heeft nou niet bepaald een fluwelen balbehandeling.Momfer wrote: ↑09 Apr 2024, 11:55Ik vind wel dat er een kern van waarheid in zit. Gisteren reflectie van Pieter Zwart gehoord op de klassieker: https://www.vi.nl/video/onbegrip-over-v ... st-wel-lef
Hierin geeft het ook zoiets aan. Dat er verschillende spelers bij Ajax spelen die een vergelijkbaar profiel hebben als spelers bij Feyenoord. Zo ook Forbs en Minteh. Waar die laatste zich heeft ontwikkeld bij Feyenoord en zich bepaald spelprincipes eigen heeft gemaakt, heeft Forbs eigenlijk compleet stil gestaan, terwijl ze in de basis dezelfde kwaliteiten hebben.
Ik vond het in ieder geval wel een verhelderende analyse, die eens te meer aangeeft wat een puinzooi het eigenlijk is bij Ajax. En tegelijk ben ik ook wel benieuwd naar Feyenoord zonder Slot, kan haast niet anders dan dat ze er ook op achteruit gaan.
Dat soort zaken zijn bijna niet trainbaar. Dumfries' zachte voetje daargelaten.
- Tjompie
- Persepolis
- Vedette
Van mij mag Ajax zo laag mogelijk eindigen hoor, ook als ze geen Europees voetbal spelen. Dan maar geen extra belasting (denk niet dat zij zo'n sterke concurrent worden komend seizoen, en sowieso is er weinig correlatie te vinden tussen Europees spelen en competitie prestaties), geen punten van hun (ik geloof dat de anderen genoeg punten zullen behalen zonder hun puntjes), maar wel financieel een ramp voor hun, wat een enorm voordeel zal zijn op de lange termijn voor ons. Dus, hup NEC, Go Ahead en Utrecht!Grasmat wrote: ↑09 Apr 2024, 10:20 Als dat zo is dan is het dus wél in ons belang dat ze helemaal geen Europees voetbal halen. Laat ze nog maar een paar financiële klappen krijgen zodat we ze daarin ook op een achterstand kunnen zetten. We weten nu allemaal hoe snel de rollen omgedraaid kunnen raken, dus hoe meer voorsprong hoe beter.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Grasmat
-
- Meervoudig international
Lenderink heeft gelogen, stelt Everts. En zou daarom moeten stoppen als directeur. "Als bestuurders liegen, kunnen ze niet verder in die functie", is Everts helder. Maar, voegt hij toe: "Dat is in dit geval aan de Raad van Commissarissen om te besluiten."
Gerben is ook een lul de behanger zeg.
-
- Legende
Bruggink: op 1 april wipt van Praag over jou heen.Sensation wrote: ↑09 Apr 2024, 12:42 Alex Kroes is wel een praatjesmaker zeg, man man man.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/alex- ... een/433253
Kroes Haha, 1 april, ik snap em
Bruggink:
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- 11 Tinus • Balinho
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- VeresRivne
- Vedette
Spreek alsjeblieft niet voor alle fans...Standbeeld wrote: ↑09 Apr 2024, 12:42Oh maar dat weten ze nu ook al hoor. Maar bij die fans geldt het credo: het doel heiligt de middelen. Interesseert het die fans nou weer wat Kroes allemaal op zijn kerfstok heeft. Al had ie net 3 mensen omgelegd. Wat maakt het uit joh? Hij kan toch gewoon directeur zijn? Schuld van RvC!!!ziege maar ook zagge wrote: ↑09 Apr 2024, 12:10Die leden zullen er ergens in de komende weken achter komen dat Van Praag gelijk heeft
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Geselecteerd voor Oranje
Volgens mij is er wel degelijk en correlatie tussen een wedstrijd op donderdag en het resultaat in het weekend als je tegenstander meer rust heeft.Persepolis wrote: ↑09 Apr 2024, 14:19Van mij mag Ajax zo laag mogelijk eindigen hoor, ook als ze geen Europees voetbal spelen. Dan maar geen extra belasting (denk niet dat zij zo'n sterke concurrent worden komend seizoen, en sowieso is er weinig correlatie te vinden tussen Europees spelen en competitie prestaties), geen punten van hun (ik geloof dat de anderen genoeg punten zullen behalen zonder hun puntjes), maar wel financieel een ramp voor hun, wat een enorm voordeel zal zijn op de lange termijn voor ons. Dus, hup NEC, Go Ahead en Utrecht!Grasmat wrote: ↑09 Apr 2024, 10:20 Als dat zo is dan is het dus wél in ons belang dat ze helemaal geen Europees voetbal halen. Laat ze nog maar een paar financiële klappen krijgen zodat we ze daarin ook op een achterstand kunnen zetten. We weten nu allemaal hoe snel de rollen omgedraaid kunnen raken, dus hoe meer voorsprong hoe beter.
- Armada
Een enorme sukkel en bal gehakt.Sensation wrote: ↑09 Apr 2024, 12:42 Alex Kroes is wel een praatjesmaker zeg, man man man.
Laat 'm maar directeur worden, met zo'n idioot hoef je als andere clubs weinig meer te doen; hij doet 't wel voor je.
-
Dit is onderzocht en inderdaad bewezen. Volgens mij als er minder dan 72 uur tussen de wedstrijden zit is de kans op puntverlies groter.Harminator wrote: ↑09 Apr 2024, 14:37Volgens mij is er wel degelijk en correlatie tussen een wedstrijd op donderdag en het resultaat in het weekend als je tegenstander meer rust heeft.Persepolis wrote: ↑09 Apr 2024, 14:19
Van mij mag Ajax zo laag mogelijk eindigen hoor, ook als ze geen Europees voetbal spelen. Dan maar geen extra belasting (denk niet dat zij zo'n sterke concurrent worden komend seizoen, en sowieso is er weinig correlatie te vinden tussen Europees spelen en competitie prestaties), geen punten van hun (ik geloof dat de anderen genoeg punten zullen behalen zonder hun puntjes), maar wel financieel een ramp voor hun, wat een enorm voordeel zal zijn op de lange termijn voor ons. Dus, hup NEC, Go Ahead en Utrecht!
-
- Legende
Nou deze voegen we toe aan het lijstje hoor:Menno1 wrote: ↑08 Apr 2024, 20:08 Stekelenburg had zowaar een toevoeging gisteren bij Studio Voetbal en hield het keurig bij de feiten, namelijk dat Kroes de wet heeft overtreden. En dat er dus geen weg terug is. Daarnaast dat de casus van Praag totaal niet vergelijkbaar is. Allemaal spot on.
En wat is de reactie van de voetballers zoals vd Vaart, maar ook o.a Derksen, vd Gijp enz:
- Zijn CV is geschikt voor die positie -> Irrelevant
- Ajax heeft hem keihard nodig -> irrelevant
- Hij heeft geen moord gepleegd -> irrelevant en alsof dat het enige strafbare is wat hij niet had mogen doen...
- Het is zijn droombaan -> irrelevant
- Hij krijgt de doodstraf voor door rood rijden -> Ehh nee. Handelen met voorkennis is een zeer kwalijke zaak en ten strikste verboden.
- Hij heeft er geen geld aan verdiend -> Irrelevant
- Het Ajax aandeel is een fun aandeel -> Onzin, is gewoon aan de AEX; er is niet zoiets als een fun aandeel. Hoewel Ajax wel erg funny is, dat wel
- De man is multimiljonair -> Irrelevant en alsof multimiljonairs zich altijd keurig aan de wet houden.
- Ja maar van Praag dan -> irrelevant en overgelijkbaar
- Ajax werknemers zijn bang voor hun plek -> irrelevant
Dus puur omdat Ajax in puin is en omdat Kroes op het oog een geschikt CV heeft moet het feit dat hij de wet heeft overtreden maar vergeten worden. Ik heb niks met die van Praag, vind het een irritante blaaskaak, maar hij heeft gewoon groot gelijk. Die Kroes is onbetrouwbaar, neemt het niet nauw met de wet (had ook al met TD's gesproken oa voordat hij in dienst was..) en is roekeloos. En heeft dus een strafbaar pleit gepleegd; dan ben je niet geschikt voor een beursgenoteerd bedrijf. Niet als TD en zeker niet als AD.
-
- Alex is onze vriend en speler van de Ajax amateurs (was zeker geschorst tegen Feyenoord ook?) -> totaal maar dan ook totaal irrelevant.
Echt, wat een clowns vereniging
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/leden ... n-u/433245
- StratumZuid
- Vedette
-
- Legende
Het is echt een populistische patjepeeer en proleet. Wat dat betreft hoop je eigenlijk dat hij terugkeert daar, want die gaat nog een hoop bruggen in de fik steken daar.Hightower wrote: ↑09 Apr 2024, 12:47En dan moet je net met Bruggink aankomen met zoiets, met zijn nuchterheid.Sensation wrote: ↑09 Apr 2024, 12:42 Alex Kroes is wel een praatjesmaker zeg, man man man.
Wat een ongelofelijk blaaskaak is die Kroes toch ook.
- ShovingNE2
- Site Admin
Hobby dingetje van mij dat De Speld.Op weg naar nr 25 wrote: ↑09 Apr 2024, 12:24 De Speld heeft een pleurishekel aan Ajax en gebruikt de actuele teringzooi op een voortreffelijke manier om die antipathie jegens Ajax bot te vieren, geniaal.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Armada
Volledig eens en de betere opsomming van de laatste tijd in mijn ogen.Menno1 wrote: ↑08 Apr 2024, 20:08 Stekelenburg had zowaar een toevoeging gisteren bij Studio Voetbal en hield het keurig bij de feiten, namelijk dat Kroes de wet heeft overtreden. En dat er dus geen weg terug is. Daarnaast dat de casus van Praag totaal niet vergelijkbaar is. Allemaal spot on.
En wat is de reactie van de voetballers zoals vd Vaart, maar ook o.a Derksen, vd Gijp enz:
- Zijn CV is geschikt voor die positie -> Irrelevant
- Ajax heeft hem keihard nodig -> irrelevant
- Hij heeft geen moord gepleegd -> irrelevant en alsof dat het enige strafbare is wat hij niet had mogen doen...
- Het is zijn droombaan -> irrelevant
- Hij krijgt de doodstraf voor door rood rijden -> Ehh nee. Handelen met voorkennis is een zeer kwalijke zaak en ten strikste verboden.
- Hij heeft er geen geld aan verdiend -> Irrelevant
- Het Ajax aandeel is een fun aandeel -> Onzin, is gewoon aan de AEX; er is niet zoiets als een fun aandeel. Hoewel Ajax wel erg funny is, dat wel
- De man is multimiljonair -> Irrelevant en alsof multimiljonairs zich altijd keurig aan de wet houden.
- Ja maar van Praag dan -> irrelevant en overgelijkbaar
- Ajax werknemers zijn bang voor hun plek -> irrelevant
Dus puur omdat Ajax in puin is en omdat Kroes op het oog een geschikt CV heeft moet het feit dat hij de wet heeft overtreden maar vergeten worden. Ik heb niks met die van Praag, vind het een irritante blaaskaak, maar hij heeft gewoon groot gelijk. Die Kroes is onbetrouwbaar, neemt het niet nauw met de wet (had ook al met TD's gesproken oa voordat hij in dienst was..) en is roekeloos. En heeft dus een strafbaar pleit gepleegd; dan ben je niet geschikt voor een beursgenoteerd bedrijf. Niet als TD en zeker niet als AD.
-
Ik verwonder me meer en meer in deze wereld.. of het nu om (geo)politieke zaken of iets als voetbal gaat... De realiteit is vrij duidelijk, maar het blijkt moeilijker en moeilijker om die te zien terwijl hij voor ons voor het grijpen ligt.
Ik snap niet hoe constant die realiteit omgebogen moet worden en opgelegd moet worden als 'de waarheid'. Bijzonder.
- ShovingNE2
- Site Admin
Voor wie weigert VZ te klikken:
De inmiddels geschorste Alex Kroes nam in die periode zelfs contact op met de technisch directeur van Twente, Arnold Bruggink”, gaat Ten Voorde verder.
“Kroes belde Bruggink op en zei hem dat Ajax op 14 april (wanneer beide ploegen elkaar treffen in de Johan Cruijff ArenA, red.) over Twente heen zou wippen.” Ajax staat inmiddels vijftien punten achter op de Tukkers.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja