Jij bent af!!!Jur1913 wrote: ↑09 Apr 2024, 20:56Een supporter die over transfers praat is 999/1000 keer te makkelijkShovingNE2 wrote: ↑09 Apr 2024, 20:53
Met het oog op het volledige transferwindow is dit te makkelijk.
Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Wat is het lekker rustig he, zo zonder Jan
- Standbeeld
- Mister PSV
Zat ik ook te denken toen ik het schreef.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Vanthaman18
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Ik ben geen mega Timo Wellenreuther fan maar zou het ook geen slecht idee vinden. Heeft al wat ervaring, kent de Eredivisie, kan zich makkelijk aanpassen. Het is misschien niet een heel spannend talent wat leuker zou zijn, maar als we kijken naar bijvoorbeeld Mark Flekken dan begon hij ook pas zijn doorbraak rond de leeftijd die Timo Wellenreuther nu heeft.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Oei, dat is niet goed.Standbeeld wrote: ↑09 Apr 2024, 21:03Kreeg op 31 maart een ban van een week. Is daarna niet meer gespot.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Het Zwolle forum schijnt ineens zeer actief te zijn.Grasmat wrote: ↑09 Apr 2024, 21:04Oei, dat is niet goed.Standbeeld wrote: ↑09 Apr 2024, 21:03
Kreeg op 31 maart een ban van een week. Is daarna niet meer gespot.
- Lente
- Meervoudig international
Om dan toch maar in de Juancho modus te blijven. Ik hoop wel dat er in de keeper echt geïnvesteerd wordt mocht Benitez vertrekken. Dat is zo een belangrijke positie en daar een stabiel en ervaren iemand hebben scheelt je een aantal punten op seizoen.
Ik zie de potentie van Wellenreuther ook, maar blind op hem afgaan als eerste keeper gaat mij te ver. Dan zal hij wat mij betreft de strijd aan moeten gaan met een ander van minimaal vergelijkbaar niveau (liefst al meer bewezen en ervaren maar dat is wellicht te veel gevraagd). Ik denk alleen dat Wellenreuther dat zelf niet wil en dan die strijd liever bij Feyenoord voert met Bijlow.
Ik zie de potentie van Wellenreuther ook, maar blind op hem afgaan als eerste keeper gaat mij te ver. Dan zal hij wat mij betreft de strijd aan moeten gaan met een ander van minimaal vergelijkbaar niveau (liefst al meer bewezen en ervaren maar dat is wellicht te veel gevraagd). Ik denk alleen dat Wellenreuther dat zelf niet wil en dan die strijd liever bij Feyenoord voert met Bijlow.
Oh PSV wat je met me doet…
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk dat het verdomd lastig wordt om een betere keeper te vinden dan Benitez. Zelfs even goed is al een issue.
Wellenreuter vind ik erg sterk keepen dit jaar en heeft ook Europees gekeept volgens mij. In de FC Afkicken Daily hadden ze het er over. Waar gaat Benitez naartoe waar hij CL speelt en ook zeker eerste keeper is. Dat is nagenoeg onmogelijk. Wil hij in de kijker voor het nationale elftal blijven richting het WK dan moet hij spelen. Zzz
Dan zou hij alleen vertrekken voor het geld.
Wellenreuter vind ik erg sterk keepen dit jaar en heeft ook Europees gekeept volgens mij. In de FC Afkicken Daily hadden ze het er over. Waar gaat Benitez naartoe waar hij CL speelt en ook zeker eerste keeper is. Dat is nagenoeg onmogelijk. Wil hij in de kijker voor het nationale elftal blijven richting het WK dan moet hij spelen. Zzz
Dan zou hij alleen vertrekken voor het geld.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Noosa
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
- ComeOnPSV
- Vedette
. In 27 duels scoorde de smaakmaker zeven keer en gaf hij zes assists.
Voor een buitenspeler van Heerenveen zijn dit wel enorm goede cijfers natuurlijk. Seizoen achter Lang wennen en het daarna overnemen als 1e linksbuiten.
Zie het wel graag gebeuren.
Voor een buitenspeler van Heerenveen zijn dit wel enorm goede cijfers natuurlijk. Seizoen achter Lang wennen en het daarna overnemen als 1e linksbuiten.
Zie het wel graag gebeuren.
-
- Vaste waarde in elftal
Sahroui zou een leuk project kunnen zijn achter Lang inderdaad. In Driouech zie ik helemaal niks. Heeft de 2e seizoenshelft ook niets laten zien
- These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 2):
- Chucky • FieseFriedrich
- Standbeeld
- Mister PSV
Vanwaar dat Timmer er weer over bericht? Tweede keer in een week tijd.XaviS7mons wrote: ↑10 Apr 2024, 07:20 https://www.vi.nl/nieuws/driouech-en-sa ... ld-bij-PSV Rot op Marco Timmer.
-
- Vedette
Wellicht kunnen we Isimat of Bruma verleiden tot een terugkeer.
-
- Vaste waarde in elftal
- Joenepsv
- Legende
Waar rook is......Standbeeld wrote: ↑10 Apr 2024, 07:36Vanwaar dat Timmer er weer over bericht? Tweede keer in een week tijd.XaviS7mons wrote: ↑10 Apr 2024, 07:20 https://www.vi.nl/nieuws/driouech-en-sa ... ld-bij-PSV Rot op Marco Timmer.
Zie in Driouech een goede breedte versterking. Beetje zoals Jozefzoon ooit. Je hebt er voor weinig geld een leuke speler bij waar je nooit een buil aan valt.
Wat Sahraoui betreft, leuke speler maar vraag me af of de prijs/kwaliteit in verhouding is. Als je 7-8 miljoen uitgeeft wil je ook wel iemand die er meteen staat. En hoewel hij ontegenzeggelijk heel goed kan voetballen vraag ik me af of hij de inhoudt heeft voor de top. Het is een leuke pingeldoos maar hij moet nog wel stappen zetten.
- These users thanked the author Joenepsv for the post:
- Standbeeld
- Balinho
Alles valt of staat met hoeveel er voor wordt betaald uiteindelijk. Wanneer beiden zouden kunnen komen voor (inderdaad) de breedte voor een totaalsom van bijv. 6mln., heb je wel in een klap een diepte investering voor de backups van beide flankposities, ervan uitgaande dat Johan gaat en Noa en Chucky blijven.
Dat zou wmb zeker te billijken zijn.
En natuurlijk wordt er gekeken naar andere posities, over de grens en naar meer "reeds bewezen" namen. Komt goed.
Dat zou wmb zeker te billijken zijn.
En natuurlijk wordt er gekeken naar andere posities, over de grens en naar meer "reeds bewezen" namen. Komt goed.