Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies, Marco en Rik wisten ook niets over Schouten en Bella-Kotchap
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft Rik al bericht over Sahraoui?
RikElfrink
PSV Watcher
Posts: 29
Joined: 08 Aug 2023, 16:18
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen-
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 10 Apr 2024, 07:59 Heeft Rik al bericht over Sahraoui?
Daar is al veel eerder over bericht.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 10 Apr 2024, 07:28 Sahroui zou een leuk project kunnen zijn achter Lang inderdaad. In Driouech zie ik helemaal niks. Heeft de 2e seizoenshelft ook niets laten zien
Inderdaad, gezien zijn de hoeveelheid dribbels die hij onderneemt en de cijfers die hij bij Heerenveen overlegt is Sahraoui een prima projectje dat vanuit de luwte op den duur een flink succes kan worden. Zal echter wel weer de vreemde situatie geven dat we daar €8m voor gaan betalen, terwijl ie bij (obv de stand) vergelijkbare clubs als Almere en Fortuna de helft daarvan zou kosten.

Driouech is een hardloper met een betere techniek dan Vertesse, die net als de Belg gedijt bij de diepte die countervoetbal biedt. Als goedkoop noodverbandje prima in de winter, maar haal met alle tijd, geld en zeker CL-perspectief had ik liever gezien dat we over de grens een veelbelovend talent kunnen halen dat zichzelf in de kleine ruimte goed weer te redden. Bovendien is Driouech net als Lang en Sahraoui ook rechts, dus hoe dat onze zorgen op linksbuiten verhelpt…?
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
PSVMarSøren
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat je gewoon kunt stellen dat de Eredivisie uitstekend in kaart is gebracht en dat ze echt wel weten wat de interessante spelers zijn. Het is voor PSV een hele interessante markt ondanks dat het allemaal niet zo spannend is.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RikElfrink wrote: 10 Apr 2024, 08:07
Standbeeld wrote: 10 Apr 2024, 07:59 Heeft Rik al bericht over Sahraoui?
Daar is al veel eerder over bericht.
Eind maart (onder andere?) als ik het zo even snel Google. Opvallend dat Timmer er nu pas een heel artikel aan wijdt.
User avatar
TomPSV023
Meervoudig international
Posts: 1,052
Joined: 18 Jun 2023, 09:46
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Messi
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Sepp van den Berg geen leuke optie zijn voor achterin? Loopt uit zijn contract bij Liverpool
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV023 wrote: 10 Apr 2024, 08:24 Zou Sepp van den Berg geen leuke optie zijn voor achterin? Loopt uit zijn contract bij Liverpool
Contract tot medio 26 bij Liverpool. Blijft een interessante speler maar heeft ook wat flinke blessures achter de rug.
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 10 Apr 2024, 07:23 . In 27 duels scoorde de smaakmaker zeven keer en gaf hij zes assists.


Voor een buitenspeler van Heerenveen zijn dit wel enorm goede cijfers natuurlijk. Seizoen achter Lang wennen en het daarna overnemen als 1e linksbuiten.

Zie het wel graag gebeuren.
Enorm goede cijfers is wel wat overdreven. Dit zijn Sam Larsson-achtige getallen, waarbij Sahraoui ook nog eens meer rendement heeft gehaald dan je op basis van zijn xG en xA zou verwachten.
Ter referentie, Joey Veerman tikte als middenvelder bijna de 20 G+A aan bij Heerenveen.
User avatar
TomPSV023
Meervoudig international
Posts: 1,052
Joined: 18 Jun 2023, 09:46
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Messi
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 10 Apr 2024, 08:27
TomPSV023 wrote: 10 Apr 2024, 08:24 Zou Sepp van den Berg geen leuke optie zijn voor achterin? Loopt uit zijn contract bij Liverpool
Contract tot medio 26 bij Liverpool. Blijft een interessante speler maar heeft ook wat flinke blessures achter de rug.
Verkeerd gelezen dan, blijft wel nog steeds een interessante speler inderdaad. Ik ben niet op de hoogte van zijn blessure verleden
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 10 Apr 2024, 07:42 Ik zie helemaal niks in die driehoek. In de winter als goedkope back up kon ik me er iets bij voorstellen, maar die jongen is echt niet goed genoeg. Zelfde geldt voor die Sahraoui, speeltuinvoetballer.
Nogal simpel gedacht hoor. Noem eens een voetballer a la driehoek die graag 3de viool wil spelen en zo goedkoop is? Driehoek wordt, als hij uberhaupt wordt gehaald, gehaald voor de bank en dat neemt hij voor lief. Niet meer, niet minder. Hij zal zijn minuten gaan maken zoals Vertessen dat deed.

Snap werkelijk niet waarom hij niet goed genoeg zou zijn. Alsof Vertessen goed genoeg was. Komop zeg. Driehoek is beter.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 10 Apr 2024, 07:20 https://www.vi.nl/nieuws/driouech-en-sa ... ld-bij-PSV Rot op Marco Timmer.
In het VI PRO artikel, waar dit stukje op gebaseerd is, staat het iets genuanceerder. Er wordt gezegd dat Lang en Lozano in principe de eerste keus op de vleugels worden, maar dat er waarschijnlijk een derde buitenspeler bij komt van basisniveau. Daarnaast kijkt PSV voor een vierde buitenspeler naar Driouech en Sahraoui. Die 2 namen zouden dus de vervanger van Vertessen kunnen zijn, als Baka vertrekt komt er dus een basiswaardige buitenspeler bij.
These users thanked the author Noosa for the post (total 2):
11 TinusJeronimo
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noosa wrote: 10 Apr 2024, 08:54
XaviS7mons wrote: 10 Apr 2024, 07:20 https://www.vi.nl/nieuws/driouech-en-sa ... ld-bij-PSV Rot op Marco Timmer.
In het VI PRO artikel, waar dit stukje op gebaseerd is, staat het iets genuanceerder. Er wordt gezegd dat Lang en Lozano in principe de eerste keus op de vleugels worden, maar dat er waarschijnlijk een derde buitenspeler bij komt van basisniveau. Daarnaast kijkt PSV voor een vierde buitenspeler naar Driouech en Sahraoui. Die 2 namen zouden dus de vervanger van Vertessen kunnen zijn, als Baka vertrekt komt er dus een basiswaardige buitenspeler bij.
Dit klinkt inderdaad logischer.

Een grote vis als vervanger van Baka, hoogstwaarschijnlijk uit het buitenland. Vervolgens een enigszins bewezen talent uit de Eredivsie (wellicht ook Belgie?). Qua financien zit er natuurlijk een redelijk verschil tussen Driouech en Sahraoui; 2 mil vs minimaal 8 mil? Dat zal dan afhangen van eventuele meevallers vanuit onze kant of mogelijke clausules tussen Sahraoui en Heerenveen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we al 8 miljoen gaan betalen voor een 4e buitenspeler dan wordt het wel heel uitdagend.
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Posts: 604
Joined: 28 Aug 2023, 12:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 10 Apr 2024, 09:10 Als we al 8 miljoen gaan betalen voor een 4e buitenspeler dan wordt het wel heel uitdagend.
Hebben we onze Sulemani :wonder:

Hoewel, die kostte het dubbele volgens mij
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je moet ook rekening houden met de inflatie. Als een Baka 50+ gaat opleveren ga je ook stevige prijzen betalen voor de categorie eronder.
Saibari is underrated.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 10 Apr 2024, 09:18 Je moet ook rekening houden met de inflatie. Als een Baka 50+ gaat opleveren ga je ook stevige prijzen betalen voor de categorie eronder.
Daarom snel buitenspelers kopen voordat we Baka verkopen. Denken in oplossingen! ;)
User avatar
TomPSV023
Meervoudig international
Posts: 1,052
Joined: 18 Jun 2023, 09:46
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Messi
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aangezien ik meerdere maanden per jaar in Oostenrijk zit volg ik ook graag de Bundesliga daar. Speler die mij dit jaar erg opviel is Leopold Querfeld. Wordt wel al gelinkt aan meerdere topclubs.

https://www.transfermarkt.at/leopold-qu ... ler/597432

Last edited by TomPSV023 on 10 Apr 2024, 09:25, edited 1 time in total.
These users thanked the author TomPSV023 for the post:
DeBruyne
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV023 wrote: 10 Apr 2024, 09:22 Aangezien ik meerdere maanden per jaar in Oostenrijk zit volg ik ook graag de Bundesliga daar. Speler die mij dit jaar erg opviel is Leopold Querfeld. Wordt wel gelinkt aan meerdere topclubs al.

https://www.transfermarkt.at/leopold-qu ... ler/597432

Halen! Dan hebben we onze eigen Wieffer!
These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
TomPSV023TjompieMikelvb
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit zou zo de zoon van Ton van Rooyen kunnen zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wanneer Marc Zuckenberg met Mats Wieffer van bil gaat is dit het resultaat
These users thanked the author Jur1913 for the post (total 3):
SensationMemphisKolkmania
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rond deze tijd hoor je volgens mij wel vaker de geijkte namen uit de Eredivisie als geruchten, waarbij de teller eind augustus tussen de 50 en 100 wel eens zou kunnen gaan zijn qua namen. Veruit de meeste transfergeruchten van komende zomer liggen nog voor ons.

Er gaat en moet veel gebeuren bij PSV. Zowel vanwege interesse in spelers als qua contractsituaties. Van de huidige namen word ik nog niet erg warm van, maar het is de vraag voor welke positie ze binnen de groep gehaald worden. (Al vind ik wel dat je niet alleen bij je club moet uitblinken, maar ook dusdanige specifieke kwaliteiten moet hebben om een kans te maken om deze stap te maken. Niet de Sam Larssons van deze wereld die er leuk uitzien met genoeg tijd en ruimte, maar op eigenlijk alle vlakken tekort komen en dit ook nergens kunnen compenseren met bijvoorbeeld snelheid, loopvermogen en fysiek.

Vorige zomer haalde Stewart Lang, Schouten, Dest en Lozano. Dat waren op dat moment een categorie spelers die niet zomaar voor een club als PSV even te halen zijn. Verder werd er met het vertrek van Simons hoog ingezet met De Ketelaere wat uiteindelijk Tillman werd. In combinatie met een financieel gezonde situatie bij PSV zie ik totaal geen reden om te denken dat Stewart opeens 1 of zelfs 2 categorieën lager gaat shoppen als gemiddelde aankopen. Van de 1 of 2 spelers die nu genoemd worden en eventueel komen, zal dit de onderkant van de selectie van volgend seizoen zijn.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 10 Apr 2024, 07:20 https://www.vi.nl/nieuws/driouech-en-sa ... ld-bij-PSV Rot op Marco Timmer.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sahraoui als 4de keus halen voor 8/10 miljoen en dan nog een basiswaardige vleugel halen als 3de keus (die dan ook een vergelijkbaar bedrag zou moeten kosten) lijkt mij iets teveel van het goede als ik verder kijk naar wat er allemaal moet gebeuren. Liever zo een Driouech oppikken voor 1 of 2 miljoen na de degradatie van Excelsior en dan 10 miljoen uitgeven aan een echte topper. Zo hou je nog wat bestedingsruimte over voor het middenveld, defensie en waarschijnlijk ook nog een keeper. Want je moet (als benitez, Dest, Veerman, bakayoko en Tillman vertrekken) gewoon 1 basiskeeper, 2 basis verdedigers en 1/2 basiswaardige middenvelders halen. Die gaan allemaal wel minimaal 5+ miljoen kosten of er moet weer een buitenkansje zoals Benitez op de markt komen bijvoorbeeld. Als Dest en Tillman blijven dan heb je ook al 22 miljoen uitgegeven.
These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
JeronimoDe Realist
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sahraoui leuke voetballer, maar ik vraag me ook af als hij een beter elftal speelt of hij dan een echte killer kan worden.
Marcel for president!
Post Reply