Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Joenepsv
Legende

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... -zien.html

Had niet gedacht dat er nog een club op deze wereld was die iets van Ajax denkt te leren maar ze hebben er één gevonden. Gamba Osaka is benieuwd naar de Ajax visie.. Nou criminelen aanstellen en je moraal overboord gooien dan kom je een heel eind.
These users thanked the author Joenepsv for the post:
De Realist
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Image
These users thanked the author psvgouda for the post:
SKERLA
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Perfecte ingang voor de Yakuza zo. Die voelen zich vast thuis bij de club.
Jur1913
Internationale topspeler

Joenepsv wrote: 10 Apr 2024, 13:31 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... -zien.html

Had niet gedacht dat er nog een club op deze wereld was die iets van Ajax denkt te leren maar ze hebben er één gevonden. Gamba Osaka is benieuwd naar de Ajax visie.. Nou criminelen aanstellen en je moraal overboord gooien dan kom je een heel eind.
Om volgende week in de Japanse kranten te lezen: "'Takashi Yamauchi streeft met Gamba Osaka PSV-model na en ziet bij Ajax hoe het niet moet'"
Standbeeld
Mister PSV

Grasmat
Lid van verdienste

Standbeeld wrote: 10 Apr 2024, 19:45
Image

Ik neem aan dat de auteur Dikke Mike betreft?
Standbeeld
Mister PSV

Uiteraard.
Josef Dettelbacher
Legende

Grasmat wrote: 10 Apr 2024, 13:33 Perfecte ingang voor de Yakuza zo. Die voelen zich vast thuis bij de club.
De Yamaguchi gumi heeft meer leden dan dat Ajax fans heeft
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Dus... Iemand nog een lijk uit de kast zien vallen? Wordt wel weer tijd. Gevoelsmatig. Gewenning enzo.
Ex unitate vires
Josef Dettelbacher
Legende

Fanatic-U-s wrote: 11 Apr 2024, 00:24 Dus... Iemand nog een lijk uit de kast zien vallen? Wordt wel weer tijd. Gevoelsmatig. Gewenning enzo.
Rustaaaagh, zo snel krijgen ze het allemaal niet gecremeerd met die stikstofregelingen enzo.
These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
Balinho
VeresRivne
Vedette

Fanatic-U-s wrote: 11 Apr 2024, 00:24 Dus... Iemand nog een lijk uit de kast zien vallen? Wordt wel weer tijd. Gevoelsmatig. Gewenning enzo.
Ik heb vernomen dat er nog wel meer niet klopte rond Kroes dan alleen die aandelen, doorgaans is de persoon van wie ik dit heb betrouwbaar. We gaan wel zien of die lijken in de toekomst naar buiten komen.
These users thanked the author VeresRivne for the post:
LucNilisLegend
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

VeresRivne wrote: 11 Apr 2024, 12:25
Ik heb vernomen dat er nog wel meer niet klopte rond Kroes dan alleen die aandelen, doorgaans is de persoon van wie ik dit heb betrouwbaar. We gaan wel zien of die lijken in de toekomst naar buiten komen.
Dit kan je vast wel delen :mrgreen:
ruuddevil
Legende

Zou me niks verbazen. Zowel Ajax als Kroes deugen niet, dus we weten slechts het topje van de ijsberg.
Balinho
Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 11 Apr 2024, 12:27 Zou me niks verbazen. Zowel Ajax als Kroes deugen niet, dus we weten slechts het topje van de ijsberg.
Maakt op zich ook niet uit, zo lang de berg die onder het oppervlak zit groot genoeg blijft om het (van 't) schip dat Ajax heet keihard op kapot te laten varen. Kan het orkest blijven doorspelen wat ze willen, breken en zinken zullen ze.
These users thanked the author Balinho for the post (total 7):
SensationShovingNE2De RealistStandbeeldguusTylerDurdnTijn
Josef Dettelbacher
Legende

Ik zou het persoonlijk echt mooi vinden dat ze nu wel met Skippie door moeten voor komend seizoen, omdat er simpelweg geen TD is en de AD geschorst is.
VeresRivne
Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 11 Apr 2024, 13:01 Ik zou het persoonlijk echt mooi vinden dat ze nu wel met Skippie door moeten voor komend seizoen, omdat er simpelweg geen TD is en de AD geschorst is.
Schip is hoe dan ook weg, dat is al lang bekend gemaakt.
SLAVA UKRAINE!!!
Heruone
Lid scoutingsteam

VeresRivne wrote: 11 Apr 2024, 13:05
Josef Dettelbacher wrote: 11 Apr 2024, 13:01 Ik zou het persoonlijk echt mooi vinden dat ze nu wel met Skippie door moeten voor komend seizoen, omdat er simpelweg geen TD is en de AD geschorst is.
Wie hoop je dat de nieuwe trainer wordt en wat verwacht je? Überhaupt al benieuwd wie nu de trainer moet gaan aanstellen. Van Praag, Blind en Van Gaal?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Alleen Frank de Boer is én gek genoeg én heeft krediet genoeg toch?
Grasmat
Lid van verdienste

Heruone wrote: 11 Apr 2024, 13:07

Wie hoop je dat de nieuwe trainer wordt en wat verwacht je?
Hij hoopt uiteraard Bosz maar verwacht van niet. :mrgreen:
Last edited by Grasmat on 11 Apr 2024, 13:10, edited 1 time in total.
Sensation
Lid scoutingsteam

Wie hoop je dat de nieuwe trainer wordt en wat verwacht je? Überhaupt al benieuwd wie nu de trainer moet gaan aanstellen. Van Praag, Blind en Van Gaal?
Ik denk dat ze, als ware 'een mooi gebaar naar een echte Ajacied die in een moeilijke privé periode ervoor gekozen heeft de club te helpen', ervoor kiezen dat Skippy zijn opvolger mag benoemen.
Josef Dettelbacher
Legende

Ze gaan on de Engelse tour, dus ik verwacht Ronny Johnson
Standbeeld
Mister PSV

Balinho wrote: 11 Apr 2024, 12:32
ruuddevil wrote: 11 Apr 2024, 12:27 Zou me niks verbazen. Zowel Ajax als Kroes deugen niet, dus we weten slechts het topje van de ijsberg.
Maakt op zich ook niet uit, zo lang de berg die onder het oppervlak zit groot genoeg blijft om het (van 't) schip dat Ajax heet keihard op kapot te laten varen. Kan het orkest blijven doorspelen wat ze willen, breken en zinken zullen ze.
Mooi gesproken. De Titanic is er niks bij.
VeresRivne
Vedette

Het aanstellen van de trainer zal wel gebeuren door de adonis van trouwepsvfan in combi met de vriend van Ellen Hoog, mogelijk dat Danny Blind op de achtergrond nog wat influistert en Van Praag en Van Gaal zich er zijdelings nog mee bemoeien.

Ik denk dat een van de problemen bij Ajax wordt dat je heel veel namen hebt die normaal gesproken wel haalbaar zouden zijn maar nu niet in deze ellende stappen. Je moet je afvragen waar je straks behoefte aan hebt, in mijn ogen zal Ajax wegens de financien zich weer helemaal moeten herbronnen naar de jeugd. Voor buitenlandse trainers geldt dat je ze de tijd zal moeten geven om kennis te maken Ajax, gezien de verwachtingen en eisen van media en supporters is het een grote uitdaging. Een buitenlandse trainer zal het alleen redden als die echt breed gedragen backing heeft anders zal er al snel aan zijn stoelpoten gezaagd worden. Bovendien zal hij qua transferbeleid niet zoveel kunnen... Het wordt m.a.w. een moeilijke zaak, ik had wel een goed gevoel bij Potter maar die zal het niet meer worden.

Als je dan binnen NL kijkt dan zou ik Dave Vos wel naar voren durven schuiven, aangevuld met een persoon die hem aanvult. Een andere optie is Joseph Oosting in mijn ogen. Mensen als Jans of Jansen zijn in mijn ogen wat overschat en gaan het schip niet recht trekken maar zullen niet zo schadelijk zijn als bv een Frank De Boer.
SLAVA UKRAINE!!!
Sensation
Lid scoutingsteam

VeresRivne wrote: 11 Apr 2024, 13:35

Het aanstellen van de trainer zal wel gebeuren door de adonis van @trouwepsvfan in combi met de vriend van Ellen Hoog, mogelijk dat Danny Blind op de achtergrond nog wat influistert en Van Praag en Van Gaal zich er zijdelings nog mee bemoeien.

Ik denk dat een van de problemen bij Ajax wordt dat je heel veel namen hebt die normaal gesproken wel haalbaar zouden zijn maar nu niet in deze ellende stappen. Je moet je afvragen waar je straks behoefte aan hebt, in mijn ogen zal Ajax wegens de financien zich weer helemaal moeten herbronnen naar de jeugd. Voor buitenlandse trainers geldt dat je ze de tijd zal moeten geven om kennis te maken Ajax, gezien de verwachtingen en eisen van media en supporters is het een grote uitdaging. Een buitenlandse trainer zal het alleen redden als die echt breed gedragen backing heeft anders zal er al snel aan zijn stoelpoten gezaagd worden. Bovendien zal hij qua transferbeleid niet zoveel kunnen... Het wordt m.a.w. een moeilijke zaak, ik had wel een goed gevoel bij Potter maar die zal het niet meer worden.

Als je dan binnen NL kijkt dan zou ik Dave Vos wel naar voren durven schuiven, aangevuld met een persoon die hem aanvult. Een andere optie is Joseph Oosting in mijn ogen. Mensen als Jans of Jansen zijn in mijn ogen wat overschat en gaan het schip niet recht trekken maar zullen niet zo schadelijk zijn als bv een Frank De Boer.
Stel Ten Hag gaat ontslagen worden, denk jij dat hij hierin stapt? Of was hij teveel een eenheid in de driehoek met Overmars en vd Sar dat hij zonder hun zijn handen niet aan het huidige Ajax gaat branden?
Massimo
Legende

VeresRivne wrote: 11 Apr 2024, 12:25 Ik heb vernomen dat er nog wel meer niet klopte rond Kroes dan alleen die aandelen, doorgaans is de persoon van wie ik dit heb betrouwbaar. We gaan wel zien of die lijken in de toekomst naar buiten komen.
Bij Ajax of daarnaast? Eind november 2023 kwam er i.i.g. naar buiten dat hij een rol in de contacten had gespeeld bij de overnameflop, die dus niet doorging, van KvK Kortrijk eerder dat jaar.
Locked