Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik plaats deze gewoon hier.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan:

These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
Tijn29.04.2007Mithras
Jwoeloe
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Het kan altijd erger.. bijvoorbeeld 6-0.
VeresRivne
Vedette

Ondertussen maakt Mikautadze zijn 9de doelpunt in 15 wedstrijden Ligue I bij een mogelijke degradant, ook drie assists. Ik zag het wel in die jongen, maar zoals met wel meer spelers kwam het er bij Ajax totaal niet uit. Ik heb een jaar eerder Ocampos op eenzelfde manier afgeschreven zien worden, die kunnen er dan ineens compleet niets meer van en dan gaat iedereen dan in mee. Als dat te vaak bij spelers gebeurt dan moet je het als club ook bij jezelf zoeken, je kunt dan zeggen ja past niet in het systeem, maar ik denk dat het dan ook wel ernstig schort in begeleiding en afstemming.
These users thanked the author VeresRivne for the post (total 6):
MC HammerRSPSVThijsTylerDurdnBreurRen Höek
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Ittot
Internationale topspeler

VeresRivne wrote: 12 Apr 2024, 23:45 Ondertussen maakt Mikautadze zijn 9de doelpunt in 15 wedstrijden Ligue I bij een mogelijke degradant, ook drie assists. Ik zag het wel in die jongen, maar zoals met wel meer spelers kwam het er bij Ajax totaal niet uit. Ik heb een jaar eerder Ocampos op eenzelfde manier afgeschreven zien worden, die kunnen er dan ineens compleet niets meer van en dan gaat iedereen dan in mee. Als dat te vaak bij spelers gebeurt dan moet je het als club ook bij jezelf zoeken, je kunt dan zeggen ja past niet in het systeem, maar ik denk dat het dan ook wel ernstig schort in begeleiding en afstemming.
Mislintat dan toch goed gezien. Eigenlijk zijn het gewoon allemaal topspelers ;)
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ajax maakt meer kapot dan je lief is.
loginnaam
Internationale topspeler

Ittot wrote: 12 Apr 2024, 23:58
VeresRivne wrote: 12 Apr 2024, 23:45 Ondertussen maakt Mikautadze zijn 9de doelpunt in 15 wedstrijden Ligue I bij een mogelijke degradant, ook drie assists. Ik zag het wel in die jongen, maar zoals met wel meer spelers kwam het er bij Ajax totaal niet uit. Ik heb een jaar eerder Ocampos op eenzelfde manier afgeschreven zien worden, die kunnen er dan ineens compleet niets meer van en dan gaat iedereen dan in mee. Als dat te vaak bij spelers gebeurt dan moet je het als club ook bij jezelf zoeken, je kunt dan zeggen ja past niet in het systeem, maar ik denk dat het dan ook wel ernstig schort in begeleiding en afstemming.
Mislintat dan toch goed gezien. Eigenlijk zijn het gewoon allemaal topspelers ;)
Het is toch algemeen bekend dat spelers eerst een jaar Jong Ajax nodig hebben om het Ajax-voetbal onder de knie te krijgen? Dat hebben al dir aankopen niet gehad, dus niet raar dat ze er nu niets van bakken. ;)
ShovingNE2
Site Admin

Grasmat wrote: 13 Apr 2024, 01:00 Ajax maakt meer kapot dan je lief is.
Ajax maakt meer kapot dan drank kan goed maken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ShovingNE2
Site Admin

Massimo wrote: 12 Apr 2024, 22:50Dat sowieso, ook als er nu ook goede mensen worden aangesteld. Maar als dat het komend half jaar ook allemaal maar matig is, dan heb je het seizoen daarop eigenlijk ook al een achterstand als het om het kampioenschap gaat. Volgend seizoen is het normaliter sowieso nicht im frage.
Het mooie is dat die mentaal uitgedaagden daar de nog aan te stellen functionarissen de schuld gaan geven van het komende seizoen dat gaat mislukken. De aankopen zijn niet van Ajax-niveau. De trainer moet mee doen om de CL-plekken maar dat lukt niet. En de nieuwe directie en RvC heeft het tij niet kunnen keren dus moeten oppleuren.
Bossche bol
Meervoudig international

Georges Mikautadze geeft veelzeggend antwoord op vraag over contact met Ajax
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=433419
Niemand heeft contact met hem opgenomen sinds hij bij Metz zit.
BoemBoemTheo
Talent

Bossche bol wrote: 13 Apr 2024, 08:32 Georges Mikautadze geeft veelzeggend antwoord op vraag over contact met Ajax
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=433419
Niemand heeft contact met hem opgenomen sinds hij bij Metz zit.
Haha en dan te bedenken dat ze in het begin van het seizoen nog een speciale functie van 'loan coach' hebben gecreëerd voor Michel Kreek.
Lekker luizenbaantje wel, af en toe een appje sturen naar 6 verhuurde spelers, en zelfs daarin falen...
These users thanked the author BoemBoemTheo for the post (total 7):
JeronimoJoenepsvTjompieTylerDurdnHeissenberrugFritskePhilipsRen Höek
Grasmat
Lid van verdienste

Fijne warme club he
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Maar wie had er contact moeten opnemen dan? Skippy is de enige constante factor sinds het vertrek van Steijn maar die heeft al z’n handen vol aan het onthouden van de namen van z’n huidige selectie
Ittot
Internationale topspeler

Sensation wrote: 13 Apr 2024, 09:16 Maar wie had er contact moeten opnemen dan? Skippy is de enige constante factor sinds het vertrek van Steijn maar die heeft al z’n handen vol aan het onthouden van de namen van z’n huidige selectie
Ze hebben hier toch iemand voor? Die letterlijk alleen maar is aangenomen voor de verhuurde spelers…Michel Kreek.

De lange nu dus Technisch Manager. Volledig verdiende promotie. Heeft zich lang en breed bewezen natuurlijk. Toch al 6 maanden in dienst en geen dickpicks gestuurd, niemand verkracht, geen kinderen ontvoerd, niemand in elkaar geslagen etc. Dit is een pareltje hoor.
These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
SensationPaulus22
Jeronimo
Vaste waarde in elftal

Sensation wrote: 13 Apr 2024, 09:16 Maar wie had er contact moeten opnemen dan? Skippy is de enige constante factor sinds het vertrek van Steijn maar die heeft al z’n handen vol aan het onthouden van de namen van z’n huidige selectie
Wat mijn voorganger zegt dus ;)
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Wat een clubje. En wat een krantje. Wel mooi hoe iedereen buiten Ajax wel ziet dat het onmogelijk is dat alles aan Mislintat te wijten is en chique van Mislintat dat hij niet terugschopt, want ik denk dat die genoeg verhalen zal kunnen vertellen.
trouwepsvfan
Vedette

Jammer, met zulke goede stats zal hij Ajax nog een flinke zak geld gaan opleveren
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

trouwepsvfan wrote: 13 Apr 2024, 09:55
Jammer, met zulke goede stats zal hij Ajax nog een flinke zak geld gaan opleveren
Druppel op een gloeiende plaat
ShovingNE2
Site Admin

These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
StratumZuid
Persepolis
Vedette

5 voor 12? 5 voor 12 de volgende dag misschien :tear:
De Realist
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 13 Apr 2024, 11:30
Dat gezicht is wel next level paars, niet?
These users thanked the author De Realist for the post:
Captain(C)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Standbeeld
Mister PSV

Te hoge bloeddruk.
Standbeeld
Mister PSV

Het dagelijks momentje pluggen van Frankie. Alstublieft.

ruuddevil
Legende

Grasmat
Lid van verdienste

Haha lekker hoor. Op basis van welke preststies bij ajax? Het halen van floppert Hendo?
Standbeeld
Mister PSV

Grasmat wrote: 13 Apr 2024, 12:52 Haha lekker hoor. Op basis van welke preststies bij ajax? Het halen van floppert Hendo?
Forbs.
Locked