Ik plaats deze gewoon hier.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan:
Ajax deel II
- VeresRivne
- Vedette
Ondertussen maakt Mikautadze zijn 9de doelpunt in 15 wedstrijden Ligue I bij een mogelijke degradant, ook drie assists. Ik zag het wel in die jongen, maar zoals met wel meer spelers kwam het er bij Ajax totaal niet uit. Ik heb een jaar eerder Ocampos op eenzelfde manier afgeschreven zien worden, die kunnen er dan ineens compleet niets meer van en dan gaat iedereen dan in mee. Als dat te vaak bij spelers gebeurt dan moet je het als club ook bij jezelf zoeken, je kunt dan zeggen ja past niet in het systeem, maar ik denk dat het dan ook wel ernstig schort in begeleiding en afstemming.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 6):
- MC Hammer • RSPSV • Thijs • TylerDurdn • Breur • Ren Höek
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Internationale topspeler
Mislintat dan toch goed gezien. Eigenlijk zijn het gewoon allemaal topspelersVeresRivne wrote: ↑12 Apr 2024, 23:45 Ondertussen maakt Mikautadze zijn 9de doelpunt in 15 wedstrijden Ligue I bij een mogelijke degradant, ook drie assists. Ik zag het wel in die jongen, maar zoals met wel meer spelers kwam het er bij Ajax totaal niet uit. Ik heb een jaar eerder Ocampos op eenzelfde manier afgeschreven zien worden, die kunnen er dan ineens compleet niets meer van en dan gaat iedereen dan in mee. Als dat te vaak bij spelers gebeurt dan moet je het als club ook bij jezelf zoeken, je kunt dan zeggen ja past niet in het systeem, maar ik denk dat het dan ook wel ernstig schort in begeleiding en afstemming.
-
Het is toch algemeen bekend dat spelers eerst een jaar Jong Ajax nodig hebben om het Ajax-voetbal onder de knie te krijgen? Dat hebben al dir aankopen niet gehad, dus niet raar dat ze er nu niets van bakken.Ittot wrote: ↑12 Apr 2024, 23:58Mislintat dan toch goed gezien. Eigenlijk zijn het gewoon allemaal topspelersVeresRivne wrote: ↑12 Apr 2024, 23:45 Ondertussen maakt Mikautadze zijn 9de doelpunt in 15 wedstrijden Ligue I bij een mogelijke degradant, ook drie assists. Ik zag het wel in die jongen, maar zoals met wel meer spelers kwam het er bij Ajax totaal niet uit. Ik heb een jaar eerder Ocampos op eenzelfde manier afgeschreven zien worden, die kunnen er dan ineens compleet niets meer van en dan gaat iedereen dan in mee. Als dat te vaak bij spelers gebeurt dan moet je het als club ook bij jezelf zoeken, je kunt dan zeggen ja past niet in het systeem, maar ik denk dat het dan ook wel ernstig schort in begeleiding en afstemming.
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
Het mooie is dat die mentaal uitgedaagden daar de nog aan te stellen functionarissen de schuld gaan geven van het komende seizoen dat gaat mislukken. De aankopen zijn niet van Ajax-niveau. De trainer moet mee doen om de CL-plekken maar dat lukt niet. En de nieuwe directie en RvC heeft het tij niet kunnen keren dus moeten oppleuren.Massimo wrote: ↑12 Apr 2024, 22:50Dat sowieso, ook als er nu ook goede mensen worden aangesteld. Maar als dat het komend half jaar ook allemaal maar matig is, dan heb je het seizoen daarop eigenlijk ook al een achterstand als het om het kampioenschap gaat. Volgend seizoen is het normaliter sowieso nicht im frage.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Georges Mikautadze geeft veelzeggend antwoord op vraag over contact met Ajax
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=433419
Niemand heeft contact met hem opgenomen sinds hij bij Metz zit.
-
- Talent
Haha en dan te bedenken dat ze in het begin van het seizoen nog een speciale functie van 'loan coach' hebben gecreëerd voor Michel Kreek.Bossche bol wrote: ↑13 Apr 2024, 08:32 Georges Mikautadze geeft veelzeggend antwoord op vraag over contact met Ajax
Lekker luizenbaantje wel, af en toe een appje sturen naar 6 verhuurde spelers, en zelfs daarin falen...
- These users thanked the author BoemBoemTheo for the post (total 7):
- Jeronimo • Joenepsv • Tjompie • TylerDurdn • Heissenberrug • FritskePhilips • Ren Höek
-
Ze hebben hier toch iemand voor? Die letterlijk alleen maar is aangenomen voor de verhuurde spelers…Michel Kreek.
De lange nu dus Technisch Manager. Volledig verdiende promotie. Heeft zich lang en breed bewezen natuurlijk. Toch al 6 maanden in dienst en geen dickpicks gestuurd, niemand verkracht, geen kinderen ontvoerd, niemand in elkaar geslagen etc. Dit is een pareltje hoor.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- trouwepsvfan
- Vedette
Jammer, met zulke goede stats zal hij Ajax nog een flinke zak geld gaan opleverenVeresRivne wrote: ↑12 Apr 2024, 23:45 Ondertussen maakt Mikautadze zijn 9de doelpunt in 15 wedstrijden Ligue I bij een mogelijke degradant, ook drie assists. Ik zag het wel in die jongen, maar zoals met wel meer spelers kwam het er bij Ajax totaal niet uit. Ik heb een jaar eerder Ocampos op eenzelfde manier afgeschreven zien worden, die kunnen er dan ineens compleet niets meer van en dan gaat iedereen dan in mee. Als dat te vaak bij spelers gebeurt dan moet je het als club ook bij jezelf zoeken, je kunt dan zeggen ja past niet in het systeem, maar ik denk dat het dan ook wel ernstig schort in begeleiding en afstemming.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Druppel op een gloeiende plaattrouwepsvfan wrote: ↑13 Apr 2024, 09:55Jammer, met zulke goede stats zal hij Ajax nog een flinke zak geld gaan opleverenVeresRivne wrote: ↑12 Apr 2024, 23:45 Ondertussen maakt Mikautadze zijn 9de doelpunt in 15 wedstrijden Ligue I bij een mogelijke degradant, ook drie assists. Ik zag het wel in die jongen, maar zoals met wel meer spelers kwam het er bij Ajax totaal niet uit. Ik heb een jaar eerder Ocampos op eenzelfde manier afgeschreven zien worden, die kunnen er dan ineens compleet niets meer van en dan gaat iedereen dan in mee. Als dat te vaak bij spelers gebeurt dan moet je het als club ook bij jezelf zoeken, je kunt dan zeggen ja past niet in het systeem, maar ik denk dat het dan ook wel ernstig schort in begeleiding en afstemming.
- ShovingNE2
- Site Admin
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- StratumZuid
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Persepolis
- Vedette
- De Realist
Dat gezicht is wel next level paars, niet?
- These users thanked the author De Realist for the post:
- Captain(C)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- ruuddevil
- Legende
- Standbeeld