AZ
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Die komen met knikkende knietjes in de hoop niet nog een afstraffing te krijgen. Die gaan voor een gelijkspel en gooien de boel dicht. Aan PSV om er snel doorheen te prikken en de wedstrijd snel in t slot te gooien.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik denk alleen niet dat AZ de spelers (en mentaliteit) heeft om de boel dicht te timmeren, die willen meestal zelf de controle en balbezit hebben, die hebben dus een probleem zaterdag.D.Millpants wrote: ↑04 Apr 2024, 09:08 Die komen met knikkende knietjes in de hoop niet nog een afstraffing te krijgen. Die gaan voor een gelijkspel en gooien de boel dicht. Aan PSV om er snel doorheen te prikken en de wedstrijd snel in t slot te gooien.
Het gekke is dat ik van Janssen nog wel een plan van aanpak had verwacht maar van Martens heb ik nog niks gezien eigenlijk.
- These users thanked the author Jeronimo for the post:
- D.Millpants
-
- Vaste waarde in elftal
Martens heeft best een aardig spelidee en lijkt dat ook wel te kunnen overbrengen, zo lees ik her en der in beschouwingen. Ik ben er gisteren eens goed voor gaan zitten om te 'fanscouten' en zag ook wel spelprincipes terug. De 5-0 is i.m.o. erg geflatteerd. Heracles is voor rust vier keer voor het doel geweest en scoren drie keer. Notabene uit balverlies (1-0) en twee domme overtredingen (de pingels). AZ was aan de andere kant aanvallend niet bij de les. Een aantal kansen op een kans verkwanseld. Dat zullen ze zaterdag recht willen zetten en het is ook niet ondenkbaar dat ze het beter doen. Ik verwacht daarentegen ook dat het een ploeg is die je mentaal snel kunt breken als je vroeg scoort. Als PSV er in slaagt om in een hoog tempo te spelen én tweede ballen te winnen, zullen er voldoende gaten ontstaan.Jeronimo wrote: ↑04 Apr 2024, 09:29Ik denk alleen niet dat AZ de spelers (en mentaliteit) heeft om de boel dicht te timmeren, die willen meestal zelf de controle en balbezit hebben, die hebben dus een probleem zaterdag.D.Millpants wrote: ↑04 Apr 2024, 09:08 Die komen met knikkende knietjes in de hoop niet nog een afstraffing te krijgen. Die gaan voor een gelijkspel en gooien de boel dicht. Aan PSV om er snel doorheen te prikken en de wedstrijd snel in t slot te gooien.
Het gekke is dat ik van Janssen nog wel een plan van aanpak had verwacht maar van Martens heb ik nog niks gezien eigenlijk.
Kortom: een ploeg die kan voetballen, maar niet om wakker van te liggen.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Als je er één meer maakt dan de tegenstander zit je geramt.
- Hatseflats
- Vedette
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
- Moderator
Het wegsturen van Jansen was natuurlijk ook wanbeleid. Elke gek kon zien dat ze dit seizoen het materiaal gewoon niet hebben. Het is dat Ajax morgen op z'n klote krijgt van Twente, maar anders gaan ze echt nog kelderen. Over 2 weken zie ik AZ namelijk nog wel een keer verliezen, dan tegen NEC.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- Standbeeld
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- DonyellMalen
- Legende
- Koning_Arnold_IV
- Talent
-
- Legende
AZ gaat zeer waarschijnlijk wel vierde worden en dus zich direct plaatsten voor groepsfase EL als Feyenoord de beker wint. Huiberts heeft een hele matige selectie samengesteld die met name erg onevenwichtig is. De reden dat Twente boven AZ gaat eindigen dit seizoen is dat ze daar de afgelopen jaren met een stuk minder geld een veel stabielere as hebben weten te creëren. Ook bij Twente gingen er goede spelers weg vorige zomer, maar in de as bleven wel Unnerstall, Pröpper, Sadilek en Van Wolfswinkel. Niet allemaal de beste individuele spelers, maar wel een brok stabiliteit en teamspelers.
Als AZ komende zomer wat stabiliteit, leiderschap en teamspelers weet toe te voegen samen of in combinatie met een hele goede buitenspeler dan kan er volgend seizoen een stuk beter team komen te staan doordat de rest daaraan zich kan optrekken en kan groeien. AZ heeft kunnen verrassen in de Conference League doordat het een goed team had met een aantal kwaliteitsspelers. Het seizoen daarop ben je die kwijt en dan gaat het om dat je goede spelers er voor terughaalt, je zwakkere posities in de basis versterkt en dat je groei van onderaf hebt.
Als AZ komende zomer wat stabiliteit, leiderschap en teamspelers weet toe te voegen samen of in combinatie met een hele goede buitenspeler dan kan er volgend seizoen een stuk beter team komen te staan doordat de rest daaraan zich kan optrekken en kan groeien. AZ heeft kunnen verrassen in de Conference League doordat het een goed team had met een aantal kwaliteitsspelers. Het seizoen daarop ben je die kwijt en dan gaat het om dat je goede spelers er voor terughaalt, je zwakkere posities in de basis versterkt en dat je groei van onderaf hebt.
Last edited by Massimo on 14 Apr 2024, 10:33, edited 1 time in total.
-
- Lid scoutingsteam
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Feyenoord gaat de beker niet winnen.Massimo wrote: ↑14 Apr 2024, 10:18 AZ gaat zeer waarschijnlijk wel vierde worden en dus zich direct plaatsten voor groepsfase EL als Feyenoord de beker wint. Huiberts heeft een hele matige selectie samengesteld die met name erg onevenwichtig is. De reden dat Twente boven AZ gaat eindigen dit seizoen is dat ze daar de afgelopen jaren met een stuk minder geld een veel stabielere as hebben weten te creëren. Ook bij Twente gingen er goede spelers weg vorige zomer, maar in de as bleven wel Unnerstall, Pröpper, Sadilek en Van Wolfswinkel. Niet allemaal de beste individuele spelers, maar wel een brok stabiliteit en teamspelers.