Puur genieten dit. Als het ff meezit wordt clubcoryfee Praag dus alsnog de nek omgedraaid door z'n eigen club. Zul je zien dat ze Kroes weer aanstellen na het betalen van een dikke vette boete, daarmee de zakelijke reputatie van de club de nek omdraaien waarna Kroes vervolgens faalt als AD.
Ik rij zo ff naar de avondwinkel voor meer chips.
Ajax deel II
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 3):
- Psv_fan • PSVMar • De Realist
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- ShovingNE2
- Site Admin
En bedrijven als Adidas en ABN Amro gaan echt hun sponsorship heroverwegen.
Een bank die een club sponsort die schijt heeft aan beursregels.
Een bank die een club sponsort die schijt heeft aan beursregels.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
- Vanthaman18 • TylerDurdn • De Realist
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- ruuddevil
- Legende
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat uitkomt dat ze de titel letterlijk hebben gekocht met Covid. En dat AZ daarom 80 miljoen eist van Ajax. Dat wordt teruggezet naar de tweede divisie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Ik vind het ook wel weer komisch dat die Lenferink nu de kop van jut is vanwege alle aankopen en haar handtekening overal staat als CFO.
Alsof dat arme mens moet gaan beoordelen of Avila een goede aankoop is. Je krijgt als TD gewoon bepaalde kaders mee en daar moet je het mee doen. Bijvoorbeeld niet meer als 10 miljoen uitgeven voor spelers boven de 28 (ik noem maar wat)
Maar een CFO gaat niet als een scout een transfer beoordelen. Wat een totale onzin. Mislintat moest opereren binnen bepaalde financiële kaders, en dus ook eerst zelf zijn budget creeeren door te verkopen.
Maar de schuld ligt dus bij de CFO. Die had moeten weten dat Avila oa er geen reet van kan. Veeg mij maar op.
Alsof dat arme mens moet gaan beoordelen of Avila een goede aankoop is. Je krijgt als TD gewoon bepaalde kaders mee en daar moet je het mee doen. Bijvoorbeeld niet meer als 10 miljoen uitgeven voor spelers boven de 28 (ik noem maar wat)
Maar een CFO gaat niet als een scout een transfer beoordelen. Wat een totale onzin. Mislintat moest opereren binnen bepaalde financiële kaders, en dus ook eerst zelf zijn budget creeeren door te verkopen.
Maar de schuld ligt dus bij de CFO. Die had moeten weten dat Avila oa er geen reet van kan. Veeg mij maar op.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- BoemBoemTheo
- ruuddevil
- Legende
Je zei het volgens mij eerder zelf al: die Lenferink was het pispaaltje vanaf het moment dat ze niet akkoord ging met het kopen van Bergwijn voor 25 mln. De idioten van De Telegraaf zagen dat als natte droom en dat werd ze afgepakt. Ook dat zal het arme mens niet in haar eentje hebben besloten overigens. Hoe mooi is het dat ze Bergrat later alsnog kochten, maar dan voor 32,5 mln. Zo zie je maar weer dat ‘journalisten’ geen enkel idee hebben hoe een bedrijf werkt, ze hebben iets gehoord over tekenbevoegdheid, daar maken ze dan van dat je medeverantwoordelijk bent als de TD 12 miskopen doet. Maar zij bewaakt alleen de kaders.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 3):
- Menno1 • ShovingNE2 • ziege maar ook zagge
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Inderdaad. Eerst klagen ze dat de transfer van Ocampos geblokkeerd wordt en nu klagen dat ze dat nu niet deden?Menno1 wrote: ↑14 Apr 2024, 08:30 Ik vind het ook wel weer komisch dat die Lenferink nu de kop van jut is vanwege alle aankopen en haar handtekening overal staat als CFO.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Balinho
Ajax blijkt te hebben gedreigd een vliegtuig vol besmette Covid spelers op het kantoor in Zeist te laten neerstorten wanneer ze de titel niet toegekend zouden krijgen.ShovingNE2 wrote: ↑14 Apr 2024, 08:23Dat uitkomt dat ze de titel letterlijk hebben gekocht met Covid. En dat AZ daarom 80 miljoen eist van Ajax. Dat wordt teruggezet naar de tweede divisie.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Maduro in vrouwenkleding.... Zou je daar echt van wakker liggen?
-
Dat is tegenwoordig geen schandaal meer. Verzin een beter vergrijp. Bv. Louis die het met een koe doet en Maduro in contact met Taghi.
-
- Legende
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 3):
- Balinho • koetje • johan derksen
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
En dan toch maar huren ..Standbeeld wrote: ↑14 Apr 2024, 08:53Ocampos werd geblokkeerd door Blind Sr. Niet per se vanuit financieel oogpunt, maar meer vanuit sportief oogpunt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Omdat alles van de koop al in kannen en kruiken was. Die gozer was al in Amsterdam voor de keuring en het tekenen. Toen ging Blind er op het laatste moment voor liggen. Omdat ze amper onder de deal met Sevilla en Ocampos uit konden hebben ze er maar een huur van gemaakt.DonyellMalen wrote: ↑14 Apr 2024, 09:24En dan toch maar huren ..Standbeeld wrote: ↑14 Apr 2024, 08:53Ocampos werd geblokkeerd door Blind Sr. Niet per se vanuit financieel oogpunt, maar meer vanuit sportief oogpunt.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
En daar zijn we ze nog dankbaar voor.Standbeeld wrote: ↑14 Apr 2024, 09:26Omdat alles van de koop al in kannen en kruiken was. Die gozer was al in Amsterdam voor de keuring en het tekenen. Toen ging Blind er op het laatste moment voor liggen. Omdat ze amper onder de deal met Sevilla en Ocampos uit konden hebben ze er maar een huur van gemaakt.
-
Dat is geen fantasie, onlangs nog gebeurd (door anderen).
- trouwepsvfan
- Vedette