D.Millpants wrote: ↑14 Apr 2024, 10:29
Wat zit die Jorien allemaal te bazelen bij Goedemorgen Eredivisie...Kroes mag fouten maken en vergeven worden. Er is een groter belang...namelijk dat Ajax weer goed geleid gaat worden en een grote club mag zijn.
Ach ja, hij handelde met voorkennis, maar de aandelen werden niet meer waard en er was geen winstbejag dus wat maakt het uit.
"Ja edelachtbare, mijn client schoot inderdaad een machinegeweer leeg op een vol schoolplein, maar hij heeft niemand geraakt!"
Waarschijnlijk dusdanig geïntimideerd door 'supporters' dat ze de handdoek hebben geworpen. Waarbij door onder meer Kale en Kokkie en Verweij olie op het vuur is gegooid. Diezelfde Verweij die dan met boter op zijn hoofd schande spreekt over die intimidaties.
These users thanked the author René1978 for the post:
Voormalig KG wrote: ↑14 Apr 2024, 10:31
Hypothetisch als Ajax de play off haalt en helaas geen Europees. Dan zitten ze met nog steeds grote contracten die op CL niveau zijn ingeschaald, waarbij ze waarschijnlijk, gezien hun arrogantie en zelfbenoemde hegemonie in de eredivisie, geen clausules erin hebben als er geen CL wordt gehaald.
Dit gaat ze weer veel geld kosten, mits die spelers niet verkocht worden.
Dan kan Ajax - in lijn van het beleid van FC Barcelona - toch gewoon de spelers vragen om wat salaris in te leveren. Al die jongens van de club die afgelopen seizoen zijn binnengehaald zullen dat vast wel willen
Kunnen ze daarna een uitgerangeerde vedette voor veel te veel salaris binnenhalen
These users thanked the author Prof_napo for the post (total 2):
Waarschijnlijk dusdanig geïntimideerd door 'supporters' dat ze de handdoek hebben geworpen. Waarbij door onder meer Kale en Kokkie en Verweij olie op het vuur is gegooid. Diezelfde Verweij die dan met boter op zijn hoofd schande spreekt over die intimidaties.
Verweij is echt een vieze achterbakse galbak. Kon ook niet anders als je clubwatcher bent van die club
Snap ik. Heb af en toe het idee dat hij in de kroeg staat en tegen zijn maten zegt: "wat ik morgen ga doen.... Goud...." Maat: "dat durf je niet." Schip: "wedden om een kistje bier?"
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
Wat is jouw linguïstische zienswijze? Het is ook een stukje interpretatie volgens mij.
Het schipperen, 100%. Net zoals elk ander werkwoord.. Het verneuken van de opstelling, het aannemen van een kuttrainer, het afzakken op de ranglijst etc