Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt me dat Veerman en Schouten gewoon blijven staan. Dus...
Heruone
Lid scoutingsteam

XaviS7mons wrote: 13 Apr 2024, 21:29 Speelt met de gedachte om volgend seizoen aanpassingen te doen in speelwijze zegt hij op de persconferentie. Ik denk dat hij heel graag met 2 nummers 10 speelt, zeker met de opties die we volgend seizoen op die positie hebben. Dat betekent ook dat er iets anders met de backs zal gebeuren, misschien een back als Mauro die meer aan de binnenkant gaat spelen? Wie zal het zeggen…
Fragmentje of linkje waar dit gezegd is?
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    DonyellMalen
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    DonyellMalen
    Legende

XaviS7mons wrote: 13 Apr 2024, 21:29 Speelt met de gedachte om volgend seizoen aanpassingen te doen in speelwijze zegt hij op de persconferentie. Ik denk dat hij heel graag met 2 nummers 10 speelt, zeker met de opties die we volgend seizoen op die positie hebben. Dat betekent ook dat er iets anders met de backs zal gebeuren, misschien een back als Mauro die meer aan de binnenkant gaat spelen? Wie zal het zeggen…
    Je zal altijd moeten blijven aanpassen, want anders ben je steeds makkelijker te verdedigen omdat tegenstanders zich dan beter op ons kunnen voorbereiden. Goede coaches passen altijd accenten aan.
    Jwoeloe
    Moderator

Hij benoemde het volgens mij voor de wedstrijd al dat hij al gesprekken heeft gehad met Earnest, en na de wedstrijd werd hier op de persconferentie over doorgevraagd. Inhoudelijk ging hij er uiteraard niet op in en deed het af als 'sparren'.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Overigens gaf hij op de vraag welke soort naaldbomen hij het fijnste vindt hetzelfde antwoord.
    Jwoeloe
    Moderator

Of bij welke supermarkt hij zijn boodschappen doet. Weten we dat ook weer.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    ziege maar ook zagge
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Hij was weer goed op dreef bij de persconferentie, Peet Scheefbril.

Mooi ook hoe hij elke ochtend lachend wakker wordt van zijn 'schaal' :mrgreen:
    Standbeeld
    Mister PSV

SKERLA wrote: 14 Apr 2024, 13:58 Hij was weer goed op dreef bij de persconferentie, Peet Scheefbril.

Mooi ook hoe hij elke ochtend lachend wakker wordt van zijn 'schaal' :mrgreen:
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    SKERLA
    Standbeeld
    Mister PSV

Ging even op Google checken hoe of wat, maar hij heeft dus een vrouw die 17 jaar jonger is dan hijzelf. Goed geregeld.
    SKERLA
    Legende

De lach verklaard.
    Dai Ragazzi
    Bankzitter
    Favoriete speler: Phillip Cocu

Heruone wrote: 13 Apr 2024, 21:44
    Fragmentje of linkje waar dit gezegd is?
    https://whyp.it/tracks/171128/bosz-spee ... oken=pvLbI

Excuus als het niet echt goed te verstaan is. Kon het fragment nergens vinden dus heb het maar opgenomen met telefoon via audio direct van TV. Daarna ff bezig geweest met een site vinden om het daar op te zetten zodat het makkelijker te delen is met een link. :tear:
  • These users thanked the author Dai Ragazzi for the post:
    Heruone
    SKERLA
    Legende

Was niks speciaals, noch specifieks. Gewoon doorontwikkelen van een elftal, kijken waar het beter kan.

Maar volgend jaar spelen we 5-4-1!
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

SKERLA wrote: 14 Apr 2024, 16:16 Was niks speciaals, noch specifieks. Gewoon doorontwikkelen van een elftal, kijken waar het beter kan.

#kapstokluuk
    SKERLA
    Legende

psvgouda wrote: 14 Apr 2024, 16:17
    SKERLA wrote: 14 Apr 2024, 16:16 Was niks speciaals, noch specifieks. Gewoon doorontwikkelen van een elftal, kijken waar het beter kan.

#kapstokluuk
    Op de counter met Luuk, zo verrassen we weer iedereen volgend seizoen, voor ze het doorhebben zitten de winterbanden er alweer om.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

SKERLA wrote: 14 Apr 2024, 16:19
    psvgouda wrote: 14 Apr 2024, 16:17

#kapstokluuk
    Op de counter met Luuk, zo verrassen we weer iedereen volgend seizoen, voor ze het doorhebben zitten de winterbanden er alweer om.
    Wil graag een keer de herfstbanden uitproberen
    Madueke
    Legende

Heel fijn draadje, vooral naar onderen blijven scrollen :)

Natuurlijk niet alleen maar vanwege Peet, maar die heeft er toch een behoorlijk aandeel in.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Ik hoop echt heel erg dat er aan het eind van dit seizoen een filmpje komt waarbij Bosz ons even lekker door een tactische analyse mee neemt. Net zoals dat filmpje wat Pieter Zwart samen met hem heeft gemaakt toen hij bij Lyon zat.

En met filmpje bedoel ik net zoals die filmpjes over Lyon, twee keer drie kwartier.
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 4):
    HeruoneDonyellMalenTijnRen Höek
    DonyellMalen
    Legende

Ja, dat zou top zijn. Prima als dat weer met Pieter Zwart is, die twee kunnen elkaar prima vinden op tactisch gebied. Zonder dat Peet daarbij z' tactische geheimen moet verklappen.

Of je duikt in diverse tactische omzetting, zoals bijv in de rust tijdens ajax-thuis. Ook een interessant concept.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Is dat niet een beetje de tegenstanders wijzer maken dan nodig is?
    JChovanec
    Meervoudig international

Grasmat wrote: 23 Apr 2024, 20:08 Is dat niet een beetje de tegenstanders wijzer maken dan nodig is?
    Ook al weten ze het tactische plan, dan komen ze daar niet veel verder mee want ze hebben dan nog altijd niet het PSV dna.
    nilssonH
    Moderator

Ik heb eigenlijk eerst vooral zin in de PSV versie van deze foto :mrgreen:

GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Image

hardop gelachen :lol:
  • These users thanked the author GiveCup2day for the post (total 2):
    HeissenberrugTylerDurdn
    DonyellMalen
    Legende

“Ik heb het hier geweldig naar mijn zin, laat mij maar lekker hier zitten” :strong:

RV1913
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 24 Apr 2024, 15:32 “Ik heb het hier geweldig naar mijn zin, laat mij maar lekker hier zitten” :strong:

Waarom moeten ze Bosz in de persco van onze wedstrijd lastig vallen over Arne Snot die mogelijk naar Liverpool gaat. :kots:
    Dit somt die foto perfect op, NIEMAND komt ook maar in de buurt van ons dit seizoen en toch schrijven ze heel het jaar ieder minimaal succesje van die havenslaven de hemel in.
  • These users thanked the author RV1913 for the post:
    ZwarteCapuchon1913
    GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

RV1913 wrote: 24 Apr 2024, 15:35
    DonyellMalen wrote: 24 Apr 2024, 15:32 “Ik heb het hier geweldig naar mijn zin, laat mij maar lekker hier zitten” :strong:

Waarom moeten ze Bosz in de persco van onze wedstrijd lastig vallen over Arne Snot die mogelijk naar Liverpool gaat. :kots:
    Dit somt die foto perfect op, NIEMAND komt ook maar in de buurt van ons dit seizoen en toch schrijven ze heel het jaar ieder minimaal succesje van die havenslaven de hemel in.
    Dit is ook al Slot zijn derde jaar bij Feyenoord he. Die heeft daar heel de selectie en speelwijze al drie jaar naar zijn hand kunnen zetten. Kijk even wat Bosz in een paar maanden voor elkaar heeft gekregen.

Zó indrukwekkend.
  • These users thanked the author GiveCup2day for the post (total 5):
    RV1913DonyellMalenTjompieRen HöekTylerDurdn
    Post Reply