Ajax deel II
-
- Legende
Ik acht zowel de kans dat AZ 4e wordt als dat voetballeed meer sympathie voor Ajax heeft dan voor PSV op een procent of 95.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 4):
- Captain(C) • Sensation • Grasmat • Persepolis
- ruuddevil
- Legende
Wedstrijd niet gezien, maar ik lees dat de Ajacieden blijven wrijven in de vlek en dat het niet voldoende is dat de halve RvC is opgestapt. En dat allemaal vanwege een mannetje dat nog niets heeft bewezen maar hij voetbalt bij de amateurs van Ajax dus hij is een van ons. Alsof Van Praag en Blind geen echte Ajacieden zijn. Ga vooral zo door in Amsterdam, maar dit is meer een maffia afrekening dan een bestuurlijke crisis bij een voetbalvereniging.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Nou denk ik niet dat het zo'n sneltreinvaart zal gaan lopen, maar Sturing vreesde gisteren hardop dat Vitesse het seizoen niet eens af zou kunnen maken. Afhankelijk van wat er dan met de al gespeelde wedstrijden van Vitesse gebeurt, zou dat slecht nieuws voor Ajax kunnen betekenen, omdat ze nog tegen Vitesse moeten en ze dus een wedstrijd minder dan NEC zouden spelen. Utrecht komt dan ook opeens op een punt achterstand, maar die zouden ook nog tegen Vitesse spelen.
- Armada
- Internationale topspeler
Dan worden alle uitslagen van Vitesse gewist.Mick Jagger wrote: ↑14 Apr 2024, 20:02 Nou denk ik niet dat het zo'n sneltreinvaart zal gaan lopen, maar Sturing vreesde gisteren hardop dat Vitesse het seizoen niet eens af zou kunnen maken. Afhankelijk van wat er dan met de al gespeelde wedstrijden van Vitesse gebeurt, zou dat slecht nieuws voor Ajax kunnen betekenen, omdat ze nog tegen Vitesse moeten en ze dus een wedstrijd minder dan NEC zouden spelen. Utrecht komt dan ook opeens op een punt achterstand, maar die zouden ook nog tegen Vitesse spelen.
-
- Lid scoutingsteam
-
- Lid van verdienste
- Armada
Jij stelt dit goed. Mijn hele idee bij deze club veranderde, toen ik het inderdaad ging bekijken als maffia organisatie. Zonder gein. Het wordt dan duidelijker.ruuddevil wrote: ↑14 Apr 2024, 20:01 Wedstrijd niet gezien, maar ik lees dat de Ajacieden blijven wrijven in de vlek en dat het niet voldoende is dat de halve RvC is opgestapt. En dat allemaal vanwege een mannetje dat nog niets heeft bewezen maar hij voetbalt bij de amateurs van Ajax dus hij is een van ons. Alsof Van Praag en Blind geen echte Ajacieden zijn. Ga vooral zo door in Amsterdam, maar dit is meer een maffia afrekening dan een bestuurlijke crisis bij een voetbalvereniging.
Het eerste moment dat ik die neiging kreeg voor deze paradigma shift; toen van der Sar druk ging zetten dat Ajax in het afgebroken covid seizoen, met AZ in de nek, uitgeroepen wilde worden als kampioen.
Denk aan capo Cruijff, zijn “revolutie”, consigliere Molenaar, padre van Praag en de strijd met de nieuwe capo Kroes. De achterban schreeuwen om het hoofd van van Praag. Seksuele intimidatie van Marc. Moordaanslag van Quincy en nog wat coke doorvoer.
Wat ben ik eigenlijk aan het schrijven?
Dit is nog maar 1%.
Last edited by Armada on 14 Apr 2024, 20:24, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Armada for the post (total 4):
- Ykhim • Paulus22 • De Realist • ruuddevil
- Geissbock
- Bankzitter
Dan halen wij het mogelijk record van meeste punten behaald in een seizoen ook niet?Armada wrote: ↑14 Apr 2024, 20:06Dan worden alle uitslagen van Vitesse gewist.Mick Jagger wrote: ↑14 Apr 2024, 20:02 Nou denk ik niet dat het zo'n sneltreinvaart zal gaan lopen, maar Sturing vreesde gisteren hardop dat Vitesse het seizoen niet eens af zou kunnen maken. Afhankelijk van wat er dan met de al gespeelde wedstrijden van Vitesse gebeurt, zou dat slecht nieuws voor Ajax kunnen betekenen, omdat ze nog tegen Vitesse moeten en ze dus een wedstrijd minder dan NEC zouden spelen. Utrecht komt dan ook opeens op een punt achterstand, maar die zouden ook nog tegen Vitesse spelen.
-
- Moderator
En belangrijker: hoe groot is de kans op een faillissement van NEC? Kunnen we toch nog invincibles worden.
-
Ergo: gaat dus niet gebeuren. Gaat de KNVB nooit doen als dit negatief voor Ajax is.Mick Jagger wrote: ↑14 Apr 2024, 20:10Dat is inderdaad het meest voor de hand liggend en zou dus slecht nieuws voor Ajax zijn.
- voetballeed
- Verbannen
Is geen linksback in een 5-3-2 systeem maar gaat als centrale middevelder tientallen miljoenen opleveren voor Ajax zoals al eerder gezegd. Was weergaloos vandaag.Bubba Gump wrote: ↑14 Apr 2024, 19:03Weer he? Net als vorige week?voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 19:02 Taylor liet vandaag weer zijn potentie zien en Brobbey en Bergwijn zijn gewoon een maatje te groot voor Twente. De rest stelt niet veel voor maar deze 3 zijn gewoon klasse spelers.
- Armada
voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:11Is geen linksback in een 5-3-2 systeem maar gaat als centrale middevelder tientallen miljoenen opleveren voor Ajax zoals al eerder gezegd. Was weergaloos vandaag.
-
- Moderator
Mocht je nu openlijk toegeven dat je Ajacied bent gaan we overwegen of je mag blijven. Als je dat ontkent en/of de vragen daarover blijft ontwijken is het gauw gedaan. De keuze is aan jou.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:11Is geen linksback in een 5-3-2 systeem maar gaat als centrale middevelder tientallen miljoenen opleveren voor Ajax zoals al eerder gezegd. Was weergaloos vandaag.
-
- Legende
Al voor zijn officiële eerste dag uitte ik al zware twijfels over die Kroes. Met zijn teksten in dat Ajax in crisis boek. Over Man United terwijl hij daar Godvetehr mocht meekijken.
Een echte patjepeeer en proleet. Maar daar kan je gerust ook populist aan toevoegen. Het gaat niet om Alex maar om Ajax zei de narcist. En dat domme publiek vreet het nog op ook.
We gaan hier nog veel plezier aan beleven.
Een echte patjepeeer en proleet. Maar daar kan je gerust ook populist aan toevoegen. Het gaat niet om Alex maar om Ajax zei de narcist. En dat domme publiek vreet het nog op ook.
We gaan hier nog veel plezier aan beleven.
-
- International
Hahahahahahahavoetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:11Is geen linksback in een 5-3-2 systeem maar gaat als centrale middevelder tientallen miljoenen opleveren voor Ajax zoals al eerder gezegd. Was weergaloos vandaag.
- voetballeed
- Verbannen
Lijkt me overdreven, maar Atletico, AC Milaan, Leverkusen is haalbaar.
Met Brobbey, Hato en Bergwijn loopt er voor 150 miljoen rond.
- Armada
250m. Hato is al 100m.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:18 Lijkt me overdreven, maar Atletico, AC Milaan, Leverkusen is haalbaar.
-
- voetballeed
- Verbannen
Volgens mij post ik niks ongeoorloofds. In tegenstelling tot de algehele opinie hier denk ik dat er bij Ajax nog ruim kapitaal op het veld staat en ik vind Taylor, maar ook Brobbey/Bergwijn en Hato, goede spelers.nilssonH wrote: ↑14 Apr 2024, 21:16Mocht je nu openlijk toegeven dat je Ajacied bent gaan we overwegen of je mag blijven. Als je dat ontkent en/of de vragen daarover blijft ontwijken is het gauw gedaan. De keuze is aan jou.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:11Is geen linksback in een 5-3-2 systeem maar gaat als centrale middevelder tientallen miljoenen opleveren voor Ajax zoals al eerder gezegd. Was weergaloos vandaag.
Overigens vind ik Wieffer en Timber ook potentiele topspelers. Mag dat wel?
Ik zou alle 6 graag bij PSV zien - denk dat we er geenzins slechter van worden al realiseer ik me dat PSV geen 30 miljoen aftikt voor Taylor. Een buitenlandse club wellicht wel over 1-2 jaar.
Last edited by voetballeed on 14 Apr 2024, 21:25, edited 1 time in total.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Maar als je Taylor keer op keer zó ophemelt dan leg je het er net iets te dik bovenop. Dan ben je echt een trolliewollie.Jur1913 wrote: ↑14 Apr 2024, 21:21 Er zijn wel meer PSV'ers die jarenlang mee zijn gegaan in de 'Ajax is geweldig' en overdreven kritisch op PSV mindset. Dat soort standpunten zag je destijds wel vaker voorbij komen, maar is dat echt voldoende om hem te verwijderen? Lijkt mij geen troll
Edit: ik typ sloom. Gaat over voetballeed
iets te ongeloofwaardig.
Last edited by Grasmat on 14 Apr 2024, 21:25, edited 1 time in total.