Hoe is de verdeling?voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:18 Lijkt me overdreven, maar Atletico, AC Milaan, Leverkusen is haalbaar.
Met Brobbey, Hato en Bergwijn loopt er voor 150 miljoen rond.
Ajax deel II
- Hatseflats
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Sja ik ben het er niet mee eens maar ik vind wel dat de Ajacieden echt niet zo slecht zijn als ze nu lijken. Het is voor spelers ook niet te doen om in zo'n organisatie hun niveau te halenGrasmat wrote: ↑14 Apr 2024, 21:24Maar als je Taylor zó ophemelt dan leg je het er net iets te dik bovenop. Dan ben je echt een trolliewollie.Jur1913 wrote: ↑14 Apr 2024, 21:21 Er zijn wel meer PSV'ers die jarenlang mee zijn gegaan in de 'Ajax is geweldig' en overdreven kritisch op PSV mindset. Dat soort standpunten zag je destijds wel vaker voorbij komen, maar is dat echt voldoende om hem te verwijderen? Lijkt mij geen troll
Edit: ik typ sloom. Gaat over voetballeed
Ik vind Taylor vooral een grote galbak
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Het mooie aan 1913 is dat ajacieden en trollen hier veel kansen krijgen. Ik weet wel zeker dat dit bij ieder ander forum van de concurrent niet zou zijn.nilssonH wrote: ↑14 Apr 2024, 21:16Mocht je nu openlijk toegeven dat je Ajacied bent gaan we overwegen of je mag blijven. Als je dat ontkent en/of de vragen daarover blijft ontwijken is het gauw gedaan. De keuze is aan jou.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:11Is geen linksback in een 5-3-2 systeem maar gaat als centrale middevelder tientallen miljoenen opleveren voor Ajax zoals al eerder gezegd. Was weergaloos vandaag.
- voetballeed
- Verbannen
Als je even terugleest zie je dat ik van mening ben dat met Brobbey, Bergwijn, Hato en Taylor er nog ontzettend veel potentie rondloopt bij Ajax. Niks meer of minder dan dat. Zoals ik vorige week aangaf dat ztaylor bizar slecht was, zag ik vandaag een Ajax dat olv met name Taylor, Brobbey en Bergwijn een moeilijke wedstrijd won.
Wij hadden het thuis moelijker tegen Twente.
-
Twente was ook wel bizar slecht en dachten dat ze er al waren na die 0-1voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:28Als je even terugleest zie je dat ik van mening ben dat met Brobbey, Bergwijn, Hato en Taylor er nog ontzettend veel potentie rondloopt bij Ajax. Niks meer of minder dan dat. Zoals ik vorige week aangaf dat ztaylor bizar slecht was, zag ik vandaag een Ajax dat olv met name Taylor, Brobbey en Bergwijn een moeilijke wedstrijd won.
- voetballeed
- Verbannen
Geen idee, ik denk dat je Bergwijn voor ongeveer het aankoopbedrag kan slijten en Ajax voor die andere drie een klapper maakt. Voor Brobbey een astromisch bedrag.Hatseflats wrote: ↑14 Apr 2024, 21:25Hoe is de verdeling?voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:18 Lijkt me overdreven, maar Atletico, AC Milaan, Leverkusen is haalbaar.
Met Brobbey, Hato en Bergwijn loopt er voor 150 miljoen rond.
- voetballeed
- Verbannen
- Smell Rock
- Verbannen
Dat laatste snap ik dan weer niet voor Hennie Meyer.2voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:30Geen idee, ik denk dat je Bergwijn voor ongeveer het aankoopbedrag kan slijten en Ajax voor die andere drie een klapper maakt. Voor Brobbey een astromisch bedrag.
Full speed or nothing
-
Een belangrijke kanttekening is wel dat ze in die periode dat ze flink verkochten ook Europees succes behaalden en in Europa de aandacht trokken. Dat doet ook heel erg veel met de prijzenvoetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:33 Dat mag, we gaan het tzt zien. De ervaring leert dat Ajacieden, ook mindere goden, met een premium weggaan. Bij een goed EK kan Brobbey zomaar voor 60-70 miljoen naar de PL gaan.
Ze hebben nu wel de aandacht maar niet meer vanwege het goede spel
- voetballeed
- Verbannen
Klopt helemaal, met een trainer als Bosz of Slot realiseer je die potentie. Met een Stein of Schip uiteraard niet.
Maar niks zo veranderlijk als de voetbalwereld. Met een capabele staf wordt ook het huidige Ajax gewoon derde hoor.
Het verloren seizoen is ook deels te wijten aan uitermate zwakke trainers.
Maar niks zo veranderlijk als de voetbalwereld. Met een capabele staf wordt ook het huidige Ajax gewoon derde hoor.
Het verloren seizoen is ook deels te wijten aan uitermate zwakke trainers.
- voetballeed
- Verbannen
- Lente
- Meervoudig international
Ik laat iedereen graag in zijn waarde en als iemand niet bewust zit te stoken of bewust een escalatie probeert te veroorzaken en gewoon netjes taalgebruik heeft dan vind ik het allemaal dikke prima.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:22Taylor, maar ook Brobbey/Bergwijn en Hato, goede spelers. Overigens vind ik Wieffer en Timber ook potentiele topspelers. Ik zou alle 6 graag bij PSV zien - denk dat we er geenzins slechter van worden
Maar als je bovenstaande op papier kunt zetten zonder te blikken of te blozen, dan vraag ik mij af of je weet wie er bij PSV momenteel op die posities spelen?
- These users thanked the author Lente for the post (total 3):
- TomPSV • 10. Nilis • Heissenberrug
Oh PSV wat je met me doet…
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Was er laatst niet een onderzoekje gepost die aantoonde dat het niks met Ajax als club te maken had dat spelers veel opleverden maar dat het ermee te maken had dat zij seizoenen lang de enige NL club in de CL waren (en profiteerden van de naam die ze maakten door finale EL en halve finale CL) en dat het vooral een ‘Europese wedstrijden bonus’ ipv ‘Ajax bonus’ was?
(Deze vraag is retorisch btw want dat onderzoek is er, ik hoop alleen vooral dat iemand als antwoord op deze post de link erbij zoekt want daar ben ik te lui voor)
(Deze vraag is retorisch btw want dat onderzoek is er, ik hoop alleen vooral dat iemand als antwoord op deze post de link erbij zoekt want daar ben ik te lui voor)
- voetballeed
- Verbannen
Hato > RamalhoLente wrote: ↑14 Apr 2024, 21:40Ik laat iedereen graag in zijn waarde en als iemand niet bewust zit te stoken of bewust een escalatie probeert te veroorzaken en gewoon netjes taalgebruik heeft dan vind ik het allemaal dikke prima.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:22Taylor, maar ook Brobbey/Bergwijn en Hato, goede spelers. Overigens vind ik Wieffer en Timber ook potentiele topspelers. Ik zou alle 6 graag bij PSV zien - denk dat we er geenzins slechter van worden
Maar als je bovenstaande op papier kunt zetten zonder te blikken of te blozen, dan vraag ik mij af of je weet wie er bij PSV momenteel op die posities spelen?
Bergwijn > geen back up als als buitenspeler
Taylor > Mauro
Brobbey uniek talent, in alle opzichten beter dan Peppi
- These users thanked the author voetballeed for the post:
- Armada
-
- Legende
Nee hoor, dat heb je helemaal niet. Of kan je nog een post terughalen van vorige week met waarin je dat geschreven hebt?voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:28 Als je even terugleest zie je dat ik van mening ben dat met Brobbey, Bergwijn, Hato en Taylor er nog ontzettend veel potentie rondloopt bij Ajax. Niks meer of minder dan dat. Zoals ik vorige week aangaf dat ztaylor bizar slecht was, zag ik vandaag een Ajax dat olv met name Taylor, Brobbey en Bergwijn een moeilijke wedstrijd won.
De posts die ik tegenkom zijn het volgende.
Zondag 7 april om 13:23 uur.
Taylor is in die rol met afstand de beste van Ajax de afgelopen tijd. Wel meer een middenvelder uiteraard.
En eerder om 11:58 uur
Ik snap dat jullie door de PSV bril niet meer objectief naar zaken kunnen kijken, Barca/Real lijkt me overdreven maar Taylor is gewoon een Europees toptalent. Wellicht frustrerend voor velen maar als je zijn kwaliteiten en statistieken bekijkt kun je niet anders concluderen dan dat. Hij zou bij ons ook basis gespeeld hebben de laatste maanden (ipv Mauro).
Aad ridiculiseert een en ander zoals gebruikelijk maar onder het trainersgilde en in makelaarsland staat hij er uitstekend op.
Uiteraard de gebruikelijke clowntjes van posters die niet verder komen dan Ajax is kut en Amsterdam is bah. Prima hoor
Over een paar jaar weer allemaal gefrustreerd en verbaasd als Taylor meer op blijkt te leveren dan paling-pirlo.
Eigenlijk verraad je jezelf hier al met het 'jullie door de PSV bril'.
Tijdens de wedstrijd nog 2 andere posts, maar niks over Taylor. Sowieso vorig weekend, net als vandaag vrijwel alleen maar posts in het Ajax topic.
Last edited by Massimo on 14 Apr 2024, 21:45, edited 1 time in total.
- voetballeed
- Verbannen
Ik ben PSV’er maar kan -gelukkig- nog objectief naar andere clubs kijken. Jullie verwijst naar diegene die dat minder goed kunnen.
Kom op, je kan vast beter.
-
- International
Ala jij de wedstrijd terugkijkt, heb je ook gezien dat er tot de rust voor Twente niets aan de hand was en dat ze in de tweede helft onherkenbaar speelden.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:28Als je even terugleest zie je dat ik van mening ben dat met Brobbey, Bergwijn, Hato en Taylor er nog ontzettend veel potentie rondloopt bij Ajax. Niks meer of minder dan dat. Zoals ik vorige week aangaf dat ztaylor bizar slecht was, zag ik vandaag een Ajax dat olv met name Taylor, Brobbey en Bergwijn een moeilijke wedstrijd won.
Desalniettemin hadden onze hoofdstedelijke vrinden een vrije trap en een penalty nodig om te scoren. En kun je je nog afvragen of die vrije trap geteld had moetem worden.
Bergwijn speelt al het hele seizoen als een zeiknatte krant. De transfer van Marcelo was er niets bij ivm de transfer van Stevie naar de Spurs.
Brobbey is vooral heel sterk. Bij Leipzig niets klaar gemaakt. Hato en Taylor lijken me ook wel aardige spelers. Niet meer dan dat.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Sorry hoor. Maar als je echt een PSV'er bent dan krijg je zulke onzin echt niet uit je toetsenbord. Die eerste geef ik je nog (al pak je bewust onze minste CV?) , maar er is werkelijk niemand hier die Mauro zou willen ruilen voor je fetisjboy Taylor. In geen honderd jaar.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:43
Hato > Ramalho
Taylor > Mauro
En het is Pepi, koekoek. Ook die zou ik niet willen ruilen. Zijn plafond is nog niet bekend, kan zomaar beter worden dan Brobster, fitter is hij sowieso.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- De Realist • 10. Nilis
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
En de RCV i.p.v. de LCVGrasmat wrote: ↑14 Apr 2024, 21:47Sorry hoor. Maar als je echt een PSV'er bent dan krijg je zulke onzin echt niet uit je toetsenbord. Die eerste geef ik je nog (al pak je bewust onze minste CV?) , maar er is werkelijk niemand hier die Mauro zou willen ruilen voor je fetisjboy Taylor. In geen honderd jaar.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:43
Hato > Ramalho
Taylor > Mauro
En het is Pepi, koekoek. Ook die zou ik niet willen ruilen. Zijn plafond is nog niet bekend, kan zomaar beter worden dan Brobster, fitter is hij sowieso.
Deze licht ik er nog even uit:
❤
-
- Legende
Ik heb laatst 2x het volgende gevraagd toen je vond of er ook inhoudelijk op ingegaan kon worden.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:45 Ik ben PSV’er maar kan -gelukkig- nog objectief naar andere clubs kijken. Jullie verwijst naar diegene die dat minder goed kunnen.
Wat vind je goed aan Taylor? Waarin heeft hij zich onderscheiden in 'grotere' wedstrijden? Vind je 3 goals en 3 assists in de Eredivisie horen bij een 'Europees toptalent?'
Beide keren ben je daar niet op ingegaan. Net zoals je nu er niet op ingaat als ik aangeef dat je helemaal geen posts hebt geplaatst waarin je zei dat Taylor ruk was vorige week. Zoals ik het nu zie ben je daarover aan het liegen hier.
- GillesdelaCroquette
Begin jij, als ras-PSV'er, maar met de namen van onze spelers goed te spellen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Nee het is jouw mening, dat mag je objectief vinden maar dan hoeven anderen die ook objectief kunnen kijken het daar nog niet mee eens te zijn.voetballeed wrote: ↑14 Apr 2024, 21:45 Ik ben PSV’er maar kan -gelukkig- nog objectief naar andere clubs kijken. Jullie verwijst naar diegene die dat minder goed kunnen.
Je noemt Bergwijn een speler met ontzettend veel potentie, als ik objectief naar Bergwijn kijk dan zie ik een speler die het veel liet afweten de afgelopen twee jaar en op Utrecht na alleen tegen clubs uit het rechterrijtje heeft gescoord, in twee seizoenen tijd. Is daarnaast 26, al een keer gefaald in het buitenland en heeft 30+ mil gekost. Daar zie ik gewoon geen potentie in.
Taylor is een half jaar lang, zelfs door de roze bril Ajacieden, verguist. Brobbey is al eens gefaald in het buitenland en Hato vind ik idd wel een groot talent.
-
Hato > Ramalho
Ramaj > Drommel
Brobbey > Uneken
Zat 't zelf ff door te kijken en ik zou dit ruilen (zij niet natuurlijk maar dat terzijde). Al is Brobbey voor Uneken wel een stretch want die is al helemaal uit verhouding natuurlijk. De rest allemaal niet. Misschien Kaplan nog
Bizar eigenlijk hoe snel dat is gegaan. Een paar jaar geleden zou ik de meeste wel willen ruilen, objectief naar kwaliteit gekeken dan.
Ramaj > Drommel
Brobbey > Uneken
Zat 't zelf ff door te kijken en ik zou dit ruilen (zij niet natuurlijk maar dat terzijde). Al is Brobbey voor Uneken wel een stretch want die is al helemaal uit verhouding natuurlijk. De rest allemaal niet. Misschien Kaplan nog
Bizar eigenlijk hoe snel dat is gegaan. Een paar jaar geleden zou ik de meeste wel willen ruilen, objectief naar kwaliteit gekeken dan.