Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
Past meer in het interessante spelers topic.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Waarom?
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Als ie vergelijkbaar is met wöber of all people word ik toch een stukje minder enthousiast
- These users thanked the author Cas for the post (total 2):
- De Realist • TylerDurdn
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Was bij Ajax helemaal niks maar ten tijde van dit scoutingsrapportje was hij aanvoerder van RB Salzburg waar hij het gewoon heel goed deed, verdiende daar ook een transfer naar Leeds United voor 12mil waar hij basisspeler werd in de PL.
- DonyellMalen
- Legende
Zou hij niet in de Teze-rol kunnen spelen, maar dan op links? Zoals Ake bij City doet (meest vergelijkbare voorbeeld wat me nu even te binnen schiet), zou moeten kunnen met dit profiel.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Fc Denzel
- SKERLA
- Legende
Dipsy, Laa-Laa, Po of Tinky-Winky was je voor:DonyellMalen wrote: ↑15 Apr 2024, 11:53 Zou hij niet in de Teze-rol kunnen spelen, maar dan op links? Zoals Ake bij City doet (meest vergelijkbare voorbeeld wat me nu even te binnen schiet), zou moeten kunnen met dit profiel.
- Standbeeld
- Mister PSV
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Hij is opvallend stil wat deze speler betreft. Zal het wel druk hebben met de onderhandelingen
-
- Nationale topspeler
Dit is wel qua profiel een prima speler om alvast te halen. Talentvolle linksbenige centrale verdediger die linksback kan. Zo heb je verschillende scenarios met deze jongen al opgelost. Boscagli vertrekt? Je kan hem als lcv neerzetten. Dest vertrekt? Je zet hem LB. Teze vertrekt? Dest naar rechts en deze knakker op LB. Niemand vertrekt? Door selecteren op Armando en hij kan volgens transfermarkt ook RCV. Geen idee of deze speler meteen een meerwaarde zou zijn maar qua profiel lijkt het mij zeer logisch om zo een soort speler nu al te contracteren tegen hopelijk gunstige voorwaarden.
- Jordi
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Joey Veerman
Zou eventueel Nassoh ingezet worden in een transfer van Saito richting PSV toe?PSVTOPOss wrote: ↑14 Apr 2024, 11:30Waarom is deze jongen minder dan Hadj-Moussa, Driouech of Sarhaoui?DonyellMalen wrote: ↑14 Apr 2024, 10:28 Gooi ‘m er toch maar even in. Been vindt hem goed genoeg, next dus.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... r-PSV.html
Maar zonder grappen, leuke voetballer, maar absoluut geen PSV-niveau.
- SKERLA
- Legende
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
En Saito eigendom van Lommel (City Group)
- These users thanked the author DoubleUCoolman for the post:
- Dutch Cowboy
-
- Lid scoutingsteam
Hij heeft zich uitstekend ontwikkeld in het afgelopen jaar, dat is zeker. Ik zie er nog geen speler in die direct naast Boscagli kan komen te staan, maar ik zie de potentie nu wel. Groot, sterk, wordt steeds slimmer in de duels, durft naar voren te verdedigen en als spits wil je geen duel met hem aangaan. Met ruimte in de rug spelen is voor mij nog wel een vraagteken, evenals wat hij kan brengen aan de bal. Nou is dat voor Latijns-Amerikaanse begrippen bij hem wel goed ontwikkeld, maar in Europa is er meer nodig, en al helemaal bij het huidige PSV.
Standbeeld: ik heb wel een idee van wat er speelt en of het haalbaar is, maar ik laat het deze zomer aan anderen over om daar uitspraken over te doen. En er zullen nog meer dan genoeg Latijns-Amerikaanse namen aan PSV gelinkt worden, daarover heb ik geen enkele twijfel. Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
- Standbeeld • Noosa • DeBruyne
- ShovingNE2
- Site Admin
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 5):
- Standbeeld • SKERLA • The Glopinator • Ykhim • DeBruyne
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Hahah deze afsluiter is wel erg cru! Weet nu niet of dit een hint is of we glimlachend in de maling worden genomen om dat zo te doen lijkenYkhim wrote: ↑15 Apr 2024, 23:05 Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld
-
- Internationale topspeler
Na Henderson naar Ajax natuurlijk, dat kan deze eeuw niet meer overtroffen worden!
- These users thanked the author loginnaam for the post (total 2):
- FritskePhilips • TylerDurdn