Interessante spelers
-
- Lid scoutingsteam
In mijn ogen is hij dit al sinds de winterstop inderdaad. Zou hem hier graag zien, nogmaals. Ik krijg steeds meer Park vibes in de energie die hij in zijn spel legt.
- These users thanked the author Voormalig KG for the post:
- Trixm
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
DonyellMalen wrote: ↑27 Mar 2024, 16:08 Gezien de interesse in Baka, en niet van de minste clubs, zal hij vertrekken en in dat geval moet PSV een vervanger gaan halen. Daar zal Earnie ongetwijfeld al op anticiperen. Het is best lachen om alvast te speculeren over de mogelijke vervangers van Baka, waar ik een interessante naam op het spoor ben gekomen.
Bij voorkeur zou ik opnieuw voor een linksbenige rechtsbuiten gaan, omdat je met Lozano al een rechtsbenige rechtsbuiten hebt. (ervan uitgaande dat Lang volgend seizoen fit is en basisspeler is op links).
Een interessante optie is Darío Osorio, een 20-jarige Chileense rechtsbuiten van de Deense club FC Midtjylland. Osorio houdt ervan om spelers te passeren en wanneer hij op de rechtervleugel speelt, snijdt hij graag naar binnen op zijn linkerbeen om ofwel een voorzet te geven of van afstand te schieten.
Gisterenavond stond Osorio in de basis bij Chili als rechtsbuiten in de wedstrijd tegen Frankrijk en scoorde direct ook een prima goal.
Heeft daarnaast overzicht en de techniek om het spel goed te verdelen, zie hieronder deze schitterende pass.
Voor nog meer beelden van zijn wedstrijd tegen Frankrijk gisteren, check de beelden hieronder.
Fijne techniek, snel en explosief; zal ongetwijfeld op de lijst van Earnie staan. Marktwaarde is momenteel ca. 5 miljoen euro, dus zal niet extreem duur zijn.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- DeBruyne • DoubleUCoolman
-
- Lid scoutingsteam
Net aangekocht en een contract dat nog tot 2028 loopt. Ik denk dat Osorio wel aan de dure kant is.
In Ernie I trust
In Ernie I trust
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Bardghji. Supertalent, contract tot 2025. Ik zou die proberen ;)
- These users thanked the author Heruone for the post (total 6):
- DonyellMalen • Voormalig KG • DeBruyne • Sensation • FritskePhilips • Tijn
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- DonyellMalen
- Legende
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Was al vreemd dat PSV hem vorig jaar niet gewoon haalde. Want hij is afgelopen zomer pas naar Denemarken gegaan. Nu betaal je daar behoorlijk voor om zijn contract daar af te kopen vrees ik.DonyellMalen wrote: ↑14 Apr 2024, 21:55DonyellMalen wrote: ↑27 Mar 2024, 16:08 Gezien de interesse in Baka, en niet van de minste clubs, zal hij vertrekken en in dat geval moet PSV een vervanger gaan halen. Daar zal Earnie ongetwijfeld al op anticiperen. Het is best lachen om alvast te speculeren over de mogelijke vervangers van Baka, waar ik een interessante naam op het spoor ben gekomen.
Bij voorkeur zou ik opnieuw voor een linksbenige rechtsbuiten gaan, omdat je met Lozano al een rechtsbenige rechtsbuiten hebt. (ervan uitgaande dat Lang volgend seizoen fit is en basisspeler is op links).
Een interessante optie is Darío Osorio, een 20-jarige Chileense rechtsbuiten van de Deense club FC Midtjylland. Osorio houdt ervan om spelers te passeren en wanneer hij op de rechtervleugel speelt, snijdt hij graag naar binnen op zijn linkerbeen om ofwel een voorzet te geven of van afstand te schieten.
Gisterenavond stond Osorio in de basis bij Chili als rechtsbuiten in de wedstrijd tegen Frankrijk en scoorde direct ook een prima goal.
Heeft daarnaast overzicht en de techniek om het spel goed te verdelen, zie hieronder deze schitterende pass.
Voor nog meer beelden van zijn wedstrijd tegen Frankrijk gisteren, check de beelden hieronder.
Fijne techniek, snel en explosief; zal ongetwijfeld op de lijst van Earnie staan. Marktwaarde is momenteel ca. 5 miljoen euro, dus zal niet extreem duur zijn.
-
- Lid scoutingsteam
PSV heeft hem ook echt wel gescout, zoals ik vorige jaar ook al een keer heb gepost geloof ik, maar het is natuurlijk niet vreemd dat we een jonge jongen uit de Chileense competitie er niet zomaar bij halen. Dat niveauverschil is echt heel erg groot. Dat soort spelers hebben die tussenstap nodig, omdat ze simpelweg vlieguren moeten maken. Maar dat weet je altijd achteraf pas. Inmiddels gaan we wel naar een situatie toe waarbij zo'n speler interessant wordt voor PSV. Ik ben zelf ook wel fan van Sahraoui, maar ik zou niet weten waarom deze Osorio dan niet ook op het lijstje zou staan. En eerlijk gezegd verwacht ik wel dat hij er ook nog steeds op staat.O Goleiro Grande wrote: ↑14 Apr 2024, 23:44Was al vreemd dat PSV hem vorig jaar niet gewoon haalde. Want hij is afgelopen zomer pas naar Denemarken gegaan. Nu betaal je daar behoorlijk voor om zijn contract daar af te kopen vrees ik.
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Van Bommel
Ben benieuwd of Blokzijl van fc Groningen nog in beeld is.
Volg m specifiek als ik in het stadion ben en die maakt zo weinig fouten. Staat altijd goed. Prima in de opbouw.
Alleen is het wel weer je toekomst talent en niet de bepalende leider die je nodig hebt.
Volg m specifiek als ik in het stadion ben en die maakt zo weinig fouten. Staat altijd goed. Prima in de opbouw.
Alleen is het wel weer je toekomst talent en niet de bepalende leider die je nodig hebt.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Memphis Depay zal (ongetwijfeld) weer naar gehengeld worden. Of aankomende zomer of met oog op de zomer van 2025 als hij transfervrij is
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- DonyellMalen
- Legende
-
- Meervoudig international
Dan krijgt de medische staf het nog drukker.DonyellMalen wrote: ↑15 Apr 2024, 14:59 Kenny Tete is wellicht ook een kandidaat, alleen als Teze vertrekt, aldus Rood-Witpodcast.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Moderator
Voor de medewerkers in de fanstore wel lekker makkelijk. Van Teze naar Tete.DonyellMalen wrote: ↑15 Apr 2024, 14:59 Kenny Tete is wellicht ook een kandidaat, alleen als Teze vertrekt, aldus Rood-Witpodcast.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Het zingt rond als een gerucht momenteel. That's it. Niet heel veel spannends. Maar wmb sowieso wel een hele klasse speler waar een uitzondering voor gemaakt mag worden.
Verder is het trouwens niet onlogisch. De naam Memphis zingt sinds de komst van Brands al rond en is meerdere keren al gepolst. Vd Wallen is daarnaast dol op dit soort vedettes en ziet ze als projecten om die aan je club te binden. Depay is zo'n speler. De banden zullen ongetwijfeld warm gehouden worden deze zomer, al is het maar met het oog op 2025 wanneer hij transfervrij is.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
- Thijs • FritskePhilips
-
- Nationale topspeler
Met alle respect, want een fitte Memphis voor ons een klasse speler, waarom zou je die NU halen? Hij hoort gewoon in de spits dus dan ga je zeker weer iemand anders voor Pepi plaatsen als Luuk een stapje terug doet? Of ga je hem verneuken op rechtsbuiten?
-
- Legende
Zou ik een goede optie vinden. Kwa spel vrij vergelijkbaar met Teze.DonyellMalen wrote: ↑15 Apr 2024, 14:59 Kenny Tete is wellicht ook een kandidaat, alleen als Teze vertrekt, aldus Rood-Witpodcast.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Trouwens, uit de categorie 30-jarigen die transfervrij en een absolute klasse versterkingen zouden zijn: Rafa ;)
-
- Lid scoutingsteam
Die Kwakman kan wel voetballen inderdaad
- These users thanked the author Voormalig KG for the post:
- Bakkertje01