Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sano van NEC wordt een een topspeler in de ED.
Saibari is underrated.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 14 Apr 2024, 20:39 Sano van NEC wordt een een topspeler in de ED.
In mijn ogen is hij dit al sinds de winterstop inderdaad. Zou hem hier graag zien, nogmaals. Ik krijg steeds meer Park vibes in de energie die hij in zijn spel legt.
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Trixm
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 27 Mar 2024, 16:08 Gezien de interesse in Baka, en niet van de minste clubs, zal hij vertrekken en in dat geval moet PSV een vervanger gaan halen. Daar zal Earnie ongetwijfeld al op anticiperen. Het is best lachen om alvast te speculeren over de mogelijke vervangers van Baka, waar ik een interessante naam op het spoor ben gekomen.

Bij voorkeur zou ik opnieuw voor een linksbenige rechtsbuiten gaan, omdat je met Lozano al een rechtsbenige rechtsbuiten hebt. (ervan uitgaande dat Lang volgend seizoen fit is en basisspeler is op links).

Een interessante optie is Darío Osorio, een 20-jarige Chileense rechtsbuiten van de Deense club FC Midtjylland. Osorio houdt ervan om spelers te passeren en wanneer hij op de rechtervleugel speelt, snijdt hij graag naar binnen op zijn linkerbeen om ofwel een voorzet te geven of van afstand te schieten.

Gisterenavond stond Osorio in de basis bij Chili als rechtsbuiten in de wedstrijd tegen Frankrijk en scoorde direct ook een prima goal.



Heeft daarnaast overzicht en de techniek om het spel goed te verdelen, zie hieronder deze schitterende pass.



Voor nog meer beelden van zijn wedstrijd tegen Frankrijk gisteren, check de beelden hieronder.



Fijne techniek, snel en explosief; zal ongetwijfeld op de lijst van Earnie staan. Marktwaarde is momenteel ca. 5 miljoen euro, dus zal niet extreem duur zijn.
These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
DeBruyneDoubleUCoolman
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Net aangekocht en een contract dat nog tot 2028 loopt. Ik denk dat Osorio wel aan de dure kant is.
In Ernie I trust
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bardghji. Supertalent, contract tot 2025. Ik zou die proberen ;)
These users thanked the author Heruone for the post (total 6):
DonyellMalenVoormalig KGDeBruyneSensationFritskePhilipsTijn
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 14 Apr 2024, 22:34Bardghji.
Moet dan altijd direct aan deze goal denken.

User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 14 Apr 2024, 21:55
DonyellMalen wrote: 27 Mar 2024, 16:08 Gezien de interesse in Baka, en niet van de minste clubs, zal hij vertrekken en in dat geval moet PSV een vervanger gaan halen. Daar zal Earnie ongetwijfeld al op anticiperen. Het is best lachen om alvast te speculeren over de mogelijke vervangers van Baka, waar ik een interessante naam op het spoor ben gekomen.

Bij voorkeur zou ik opnieuw voor een linksbenige rechtsbuiten gaan, omdat je met Lozano al een rechtsbenige rechtsbuiten hebt. (ervan uitgaande dat Lang volgend seizoen fit is en basisspeler is op links).

Een interessante optie is Darío Osorio, een 20-jarige Chileense rechtsbuiten van de Deense club FC Midtjylland. Osorio houdt ervan om spelers te passeren en wanneer hij op de rechtervleugel speelt, snijdt hij graag naar binnen op zijn linkerbeen om ofwel een voorzet te geven of van afstand te schieten.

Gisterenavond stond Osorio in de basis bij Chili als rechtsbuiten in de wedstrijd tegen Frankrijk en scoorde direct ook een prima goal.



Heeft daarnaast overzicht en de techniek om het spel goed te verdelen, zie hieronder deze schitterende pass.



Voor nog meer beelden van zijn wedstrijd tegen Frankrijk gisteren, check de beelden hieronder.



Fijne techniek, snel en explosief; zal ongetwijfeld op de lijst van Earnie staan. Marktwaarde is momenteel ca. 5 miljoen euro, dus zal niet extreem duur zijn.
Was al vreemd dat PSV hem vorig jaar niet gewoon haalde. Want hij is afgelopen zomer pas naar Denemarken gegaan. Nu betaal je daar behoorlijk voor om zijn contract daar af te kopen vrees ik.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 14 Apr 2024, 23:44Was al vreemd dat PSV hem vorig jaar niet gewoon haalde. Want hij is afgelopen zomer pas naar Denemarken gegaan. Nu betaal je daar behoorlijk voor om zijn contract daar af te kopen vrees ik.
PSV heeft hem ook echt wel gescout, zoals ik vorige jaar ook al een keer heb gepost geloof ik, maar het is natuurlijk niet vreemd dat we een jonge jongen uit de Chileense competitie er niet zomaar bij halen. Dat niveauverschil is echt heel erg groot. Dat soort spelers hebben die tussenstap nodig, omdat ze simpelweg vlieguren moeten maken. Maar dat weet je altijd achteraf pas. Inmiddels gaan we wel naar een situatie toe waarbij zo'n speler interessant wordt voor PSV. Ik ben zelf ook wel fan van Sahraoui, maar ik zou niet weten waarom deze Osorio dan niet ook op het lijstje zou staan. En eerlijk gezegd verwacht ik wel dat hij er ook nog steeds op staat.
Recoba
Jeugdspeler
Posts: 46
Joined: 07 Jul 2023, 09:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Bommel
FOOTB_REM_S: No

Ben benieuwd of Blokzijl van fc Groningen nog in beeld is.
Volg m specifiek als ik in het stadion ben en die maakt zo weinig fouten. Staat altijd goed. Prima in de opbouw.

Alleen is het wel weer je toekomst talent en niet de bepalende leider die je nodig hebt.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als Groningen promoveert een mooie kandidaat voor de Robben-constructie.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die Blokzijl speelt amper...
Is al heel het seizoen wisselspeler.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Memphis Depay zal (ongetwijfeld) weer naar gehengeld worden. Of aankomende zomer of met oog op de zomer van 2025 als hij transfervrij is ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 15 Apr 2024, 14:51 Memphis Depay zal (ongetwijfeld) weer naar gehengeld worden. Of aankomende zomer of met oog op de zomer van 2025 als hij transfervrij is ;)
Waarom zeg je dat nu?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Omdat hij onder de categorie interessante spelers valt, toch?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kenny Tete is wellicht ook een kandidaat, alleen als Teze vertrekt, aldus Rood-Witpodcast.
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 15 Apr 2024, 14:59 Kenny Tete is wellicht ook een kandidaat, alleen als Teze vertrekt, aldus Rood-Witpodcast.
Dan krijgt de medische staf het nog drukker.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 15 Apr 2024, 14:55 Omdat hij onder de categorie interessante spelers valt, toch?
Zeker, maar ik vind hem niet passen bij jou en de soort spelers die jij normaal gesproken inbrengt, dus dacht ik al dat je ergens iets vernomen had…
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 15 Apr 2024, 14:59 Kenny Tete is wellicht ook een kandidaat, alleen als Teze vertrekt, aldus Rood-Witpodcast.
Voor de medewerkers in de fanstore wel lekker makkelijk. Van Teze naar Tete.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 15 Apr 2024, 15:03
Heruone wrote: 15 Apr 2024, 14:55 Omdat hij onder de categorie interessante spelers valt, toch?
Zeker, maar ik vind hem niet passen bij jou en de soort spelers die jij normaal gesproken inbrengt, dus dacht ik al dat je ergens iets vernomen had…
Het zingt rond als een gerucht momenteel. That's it. Niet heel veel spannends. Maar wmb sowieso wel een hele klasse speler waar een uitzondering voor gemaakt mag worden.

Verder is het trouwens niet onlogisch. De naam Memphis zingt sinds de komst van Brands al rond en is meerdere keren al gepolst. Vd Wallen is daarnaast dol op dit soort vedettes en ziet ze als projecten om die aan je club te binden. Depay is zo'n speler. De banden zullen ongetwijfeld warm gehouden worden deze zomer, al is het maar met het oog op 2025 wanneer hij transfervrij is.
These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
ThijsFritskePhilips
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Met alle respect, want een fitte Memphis voor ons een klasse speler, waarom zou je die NU halen? Hij hoort gewoon in de spits dus dan ga je zeker weer iemand anders voor Pepi plaatsen als Luuk een stapje terug doet? Of ga je hem verneuken op rechtsbuiten?
Kezmania9
Talent
Posts: 78
Joined: 08 Jul 2022, 16:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tete komt niet zolang Bosz coach is. Heb ik liever Bosz.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 15 Apr 2024, 14:59 Kenny Tete is wellicht ook een kandidaat, alleen als Teze vertrekt, aldus Rood-Witpodcast.
Zou ik een goede optie vinden. Kwa spel vrij vergelijkbaar met Teze.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Aads tip als opvolger van Veerman: Kwakman! :opzijnkop:

https://www.ed.nl/video/productie/aad-e ... %2Ft.co%2F
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Trouwens, uit de categorie 30-jarigen die transfervrij en een absolute klasse versterkingen zouden zijn: Rafa ;)

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Die Kwakman kan wel voetballen inderdaad
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Bakkertje01
Post Reply