Wat een nare kop.
Ajax deel II
- StratumZuid
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- VeresRivne
- Vedette
Mja half half, dat was meer dat De Groot dan wat met Cruijff babelde en dan een column schreef dat het sentiment van dat gesprek bevatte.Standbeeld wrote: ↑15 Apr 2024, 18:02 Jaap de Groot, schreef die niet de columns van Cruijff in De T? @VeresRivne
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Standbeeld
- Mister PSV
Net als Falentijn en Kieft.VeresRivne wrote: ↑15 Apr 2024, 18:09Mja half half, dat was meer dat De Groot dan wat met Cruijff babelde en dan een column schreef dat het sentiment van dat gesprek bevatte.Standbeeld wrote: ↑15 Apr 2024, 18:02 Jaap de Groot, schreef die niet de columns van Cruijff in De T? @VeresRivne
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
Dat niet alleen, maar Barca is ook niet gek: die afkoopsom voor Ajax zou eerder rond de 25-30 miljoen liggen ipv de afgesproken 10 voor ons.ShovingNE2 wrote: ↑15 Apr 2024, 18:45 Die willen ze best graag terughalen. Maar ze kunnen hem niet betalen.
Kostelijk ook dat ze in de markt zijn voor Dest. Alsof hij naar Ajax gaat als hij ook bij PSV in een top draaiend team CL kan spelen.
-
- Nationale topspeler
Zijn ze echt in de markt? Is het niet alleen een heel slecht uitgedacht hersenspinsel van Hans?ShovingNE2 wrote: ↑15 Apr 2024, 18:45 Die willen ze best graag terughalen. Maar ze kunnen hem niet betalen.
Kostelijk ook dat ze in de markt zijn voor Dest. Alsof hij naar Ajax gaat als hij ook bij PSV in een top draaiend team CL kan spelen.
-
- Legende
-
- Meervoudig international
Dest gaat zeker niet naar Ajax. Heeft een goede band met Peter Bosz. Bij Ajax moeten ze eerst nog een trainer aanstellen.Teletubby wrote: ↑15 Apr 2024, 18:50Zijn ze echt in de markt? Is het niet alleen een heel slecht uitgedacht hersenspinsel van Hans?ShovingNE2 wrote: ↑15 Apr 2024, 18:45 Die willen ze best graag terughalen. Maar ze kunnen hem niet betalen.
En PSV speelt CL.
Elke transferperiode weer hetzelfde. Dan gaan die Ajax supporters in de media weer PSV spelers naar Ajax schrijven en roepen.
Afgelopen winter was het Babadi die naar Ajax zou gaan.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ze roepen vanalles. Fuck die club.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- De Realist • Kingfisher
-
- Geselecteerd voor Oranje
En dat niet alleen. Drie keer na een gesprek met iemand van de directie of RvC van die kutclub.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Haha die blijven toch ook maar aan grootheidswaanzin lijden. De tering. Dat ze denken dat Dest, de allerbeste linksback van de afgelopen jaren in de Eredivisie, nu 5 stappen terug wil zetten in zijn ontwikkeling, om bij Ajax eventueel Conference League te spelen ipv Champions League bij PSV waar hij in een topteam mee mag doen. Wat een stel dwazen zijn het daar toch.
- De Realist
Ik gun die club nog een stuk of 1000 seizoenen zoals deze. Of nog beter, nog drie waarna ze of opgeheven, danwel vijf klasses teruggezet moeten worden. Met een voorkeur voor opheffing.
Kut narcisten. Leren het nooit.
Kut narcisten. Leren het nooit.
- These users thanked the author De Realist for the post:
- D.Millpants
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- ruuddevil
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal
Omdat zijn arrogantie op de persoon (zichzelf) gericht is en niet de club.ruuddevil wrote: ↑15 Apr 2024, 20:07 Ze willen Ajax terug, maar denken ze echt dat het wegsturen van Van Praag daar iets aan gaat bijdragen? Ik vind Van Praag een gigantische paardenlul, maar hoe haal je het in je hoofd dat iemand wegsturen die net begonnen is, nota bene als toezichthouder, gaat helpen.
Grootsheidswaanzin mag/moet maar dan wel op de club gericht.
Soort overtreffende trap.
Voor ons lastig te begrijpen maar het zijn kenners daar; ze brengen zelfs een gelaagdheid in arrogantie, grootsheidswaarzin en surrealistisch denken
- These users thanked the author d'Oude for the post:
- De Realist
One can only hope
- Standbeeld
- Mister PSV
Alleen omdat hij Kroes heeft weggestuurd. Kroes is bezig met een keiharde lobby en redelijk succesvol. Straatvechter!ruuddevil wrote: ↑15 Apr 2024, 20:07 Ze willen Ajax terug, maar denken ze echt dat het wegsturen van Van Praag daar iets aan gaat bijdragen? Ik vind Van Praag een gigantische paardenlul, maar hoe haal je het in je hoofd dat iemand wegsturen die net begonnen is, nota bene als toezichthouder, gaat helpen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik vraag me alleen af als Kroes zijnde waarom je überhaupt een dergelijke paleisrevolutie zou willen beginnen?Standbeeld wrote: ↑15 Apr 2024, 20:16Alleen omdat hij Kroes heeft weggestuurd. Kroes is bezig met een keiharde lobby en redelijk succesvol. Straatvechter!ruuddevil wrote: ↑15 Apr 2024, 20:07 Ze willen Ajax terug, maar denken ze echt dat het wegsturen van Van Praag daar iets aan gaat bijdragen? Ik vind Van Praag een gigantische paardenlul, maar hoe haal je het in je hoofd dat iemand wegsturen die net begonnen is, nota bene als toezichthouder, gaat helpen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Simpel: klein pikkie, groot ego.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- De Realist • guus
- Standbeeld
- Mister PSV
Zoals ik al zei: het is een straatvechter en hij heeft waarschijnlijk oprecht het gevoel dat hem onrecht is aangedaan door Van Praag en consorten. Of hij nou nog AD denkt te kunnen worden of niet, met de mogelijke val van Van Praag heeft hij alsnog wat "gewonnen".Heruone wrote: ↑15 Apr 2024, 20:17Ik vraag me alleen af als Kroes zijnde waarom je überhaupt een dergelijke paleisrevolutie zou willen beginnen?Standbeeld wrote: ↑15 Apr 2024, 20:16
Alleen omdat hij Kroes heeft weggestuurd. Kroes is bezig met een keiharde lobby en redelijk succesvol. Straatvechter!
- Armada
Iets vertelt mij, dat Ajax en haar achterban een hele hoge prijs gaat betalen voor het (potentieel) doorpakken met Kroes.Standbeeld wrote: ↑15 Apr 2024, 20:20Zoals ik al zei: het is een straatvechter en hij heeft waarschijnlijk oprecht het gevoel dat hem onrecht is aangedaan door Van Praag en consorten. Of hij nou nog AD denkt te kunnen worden of niet, met de mogelijke val van Van Praag heeft hij alsnog wat "gewonnen".
- These users thanked the author Armada for the post:
- De Realist
- De Realist
Omdat alles in die club door en door verrot, egocentrisch en lelijk is. Dus daar past dit perfect bij. Kroes is wederom iemand die de personificatie van die club/bedrijf is.Heruone wrote: ↑15 Apr 2024, 20:17Ik vraag me alleen af als Kroes zijnde waarom je überhaupt een dergelijke paleisrevolutie zou willen beginnen?Standbeeld wrote: ↑15 Apr 2024, 20:16
Alleen omdat hij Kroes heeft weggestuurd. Kroes is bezig met een keiharde lobby en redelijk succesvol. Straatvechter!
- These users thanked the author De Realist for the post:
- JoJo
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt