Hahaha, zo'n vaart zal het niet lopen maar ik denk wel degelijk dat MvP in de gaten heeft dat het met Kroes niet de goede kant op gaat met zijn club.ShovingNE2 wrote: ↑16 Apr 2024, 09:29 Het verbaast mij echt hogelijk dat niemand rondom en binnen Ajax in de gaten heeft dat de club met duizelingwekkende snelheid op een ravijn afdendert, de remmen kapot zijn en dat ze aan het steggelen zijn wie het mag repareren. Ondertussen worden de machinist en de conducteur eruit geflikkerd en besluiten de verkeersleiders een ADV te pakken en alle seinen op groen te zetten.
Ziet echt niemand daar dat ze echt richting de afgrond gaan door een CEO aan te willen stellen die handelt met voorkennis en dat een groep criminelen daar gewoon ook inspraak in heeft?
Ajax bestaat over een paar jaar niet meer. Dit wordt een Andere Tijden Sport aflevering in 2037. 'Tien jaar na de val van een bolwerk' .
Het probleem voor hem nu is dat 80% van alle Ajacieden Kroes als de verlosser 2.0 zien en hij nu tegen windmolens moet gaan vechten.
Hoezeer ik MvP ook veroordeel voor zijn tijd bij de UEFA denk ik echt dat hij het beste voor Ajax wil.