Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Criminele bende. Bah bah.
De Realist
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 16 Apr 2024, 17:52
Standbeeld wrote: 16 Apr 2024, 17:30
Koekoek. :lol:
Helemaal van het padje die supportersclub. Er staat dus gewoon: het maakt niet uit dat deze man bewust regels heeft overtreden (bij diverse clubs) en misschien veroordeeld wordt, want wij hebben recht op rust en orde. Oftewel fuck regels en wetten, wij zijn belangrijker dan dat alles.

:wall:
Nou ja, dat kan niet echt een verrassing zijn toch? We hebben het hier over de ergste narcisten vereniging van Nederland he
These users thanked the author De Realist for the post:
Psv_fan
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Madueke
Legende

Dat zijn dezelfde figuren met hun '3x is scheepsrecht' bij het aantal pogingen dat Ajax doet om dickpic terug te halen.
Armada
Internationale topspeler

Ik zat vandaag in de auto te denken.

Het is eigenlijk wel tijd om deze samenvatting even in het zonnetje te zetten

Deze wedstrijd staat voor mij persoonlijk symbool voor 'de ommekeer' der verhoudingen. Met speciale aandacht voor de invalbeurt van Ihattaren, want daar begon het bij Ajax allemaal mee!
These users thanked the author Armada for the post (total 3):
BalinhoPsv_fanKritischepsver
29.04.2007
Nationale topspeler

Grasmat wrote: 16 Apr 2024, 13:25 Oooh de designer in mij geniet van hoe subtiel ze die JA in "ajax dood?" hebben verwerkt. :lover:
Mij viel eigenlijk juist meteen de typfout op, slordig. En al helemaal omdat het vraagteken en het uitroepteken helemaal niet dicht bij elkaar staan op een toetsenbord... :wonder:
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Armada wrote: 16 Apr 2024, 18:00 Ik zat vandaag in de auto te denken.

Deze wedstrijd staat voor mij persoonlijk symbool voor 'de ommekeer' der verhoudingen. Met speciale aandacht voor de invalbeurt van Ihattaren, want daar begon het bij Ajax allemaal mee!
Dit was een wedstrijd zeg. Wat een emoties kwamen daarbij los.
These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
Armada
Menno1
Legende

Madueke wrote: 16 Apr 2024, 17:59 Dat zijn dezelfde figuren met hun '3x is scheepsrecht' bij het aantal pogingen dat Ajax doet om dickpic terug te halen.
Puur wetsmatig is de kans op een terugkeer van Dickpic realistischer als die van Kroes. En dat zegt alles over wat Kroes heeft gedaan.
VeresRivne
Vedette

ShovingNE2 wrote: 16 Apr 2024, 17:34
VeresRivne wrote: 16 Apr 2024, 17:23Ik heb goed gezelschap met rugdekking van forumgoeroe @Heruone .
Forum gonnoroe? Zo erg is het toch niet?
Ik heb geen flauw idee, mijn verstandhoudinhg is niet van die aard. Maar aangezien jij er wel dergelijke ervaringen op na houdt zou ik wel zeggen: good on you dat je uit de kast komt. Dat moet gewoon kunnen anno 2024, moedig besluit het zo openlijk te delen :top:
These users thanked the author VeresRivne for the post:
mateja
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Vanthaman18 wrote: 16 Apr 2024, 18:10

I Just had 15 minutes of happiness :heart:
These users thanked the author psvgouda for the post (total 3):
Vanthaman18pedroArmada
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Je zou bijna schande spreken dat hier geen oscar-nominatie voor was.
These users thanked the author Prof_napo for the post:
Armada
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

psvgouda wrote: 16 Apr 2024, 20:47
Vanthaman18 wrote: 16 Apr 2024, 18:10

Netjes, ik ben meestal eerder klaar. :whistle:
Lente
Meervoudig international

Götze in een PSV shirt :top:
Oh PSV wat je met me doet…
psvgouda
Vedette

Grasmat wrote: 16 Apr 2024, 21:58
psvgouda wrote: 16 Apr 2024, 20:47

Netjes, ik ben meestal eerder klaar. :whistle:
Take your time, be a gentleman. Or not (A)
johan derksen
Meervoudig international

Mvogo, die was al helemaal uit mijn geheugen verdwenen... :grin:
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

Armada wrote: 16 Apr 2024, 17:53
Standbeeld wrote: 16 Apr 2024, 17:30
Koekoek. :lol:

Dit is geschreven met een zegeltje LSD on the side. Toch?
Moet dan wel een beetje erge bad trip zijn als je dan aan Ajax denkt.
psvgouda
Vedette

johan derksen wrote: 17 Apr 2024, 02:24 Mvogo, die was al helemaal uit mijn geheugen verdwenen... :grin:
Bij mij eerlijk gezegd ook … :dus:
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Ik mis Sanga nog altijd.
We can't change the world until we change ourselves.
RSPSV
Lid 2e elftal

Heerlijk dat uitgerekend Martinez die bal inleverde bij Gakpo. Wat een mannetje is dat zeg. Deze wedstrijd voelt al als jaren terug, bizar dat in een jaar tijd een team er al zo anders uit kan zien.
mateja
Internationale topspeler

RSPSV wrote: 17 Apr 2024, 08:27 Heerlijk dat uitgerekend Martinez die bal inleverde bij Gakpo. Wat een mannetje is dat zeg. Deze wedstrijd voelt al als jaren terug, bizar dat in een jaar tijd een team er al zo anders uit kan zien.
Dit was 2 jaar geleden ;)
RSPSV
Lid 2e elftal

mateja wrote: 17 Apr 2024, 08:31
RSPSV wrote: 17 Apr 2024, 08:27 Heerlijk dat uitgerekend Martinez die bal inleverde bij Gakpo. Wat een mannetje is dat zeg. Deze wedstrijd voelt al als jaren terug, bizar dat in een jaar tijd een team er al zo anders uit kan zien.
Dit was 2 jaar geleden ;)
Klopt, maar het team zag er begin dit seizoen al heel anders uit. Ruim een jaar dan :)
These users thanked the author RSPSV for the post:
mateja
Standbeeld
Mister PSV

Via LinkedIn komt Van Praag dinsdag met tekst en uitleg. "Afgelopen weken verschenen er verschillende berichten over mijn aandelen Ajax en hoe ik daarmee in de fout zou zijn gegaan. Graag geef ik hierbij duidelijkheid over hoe dat allemaal precies is gelopen", steekt de 76-jarige sportbestuurder van wal. "Het gaat om 100 aandelen die ik bij de beursgang van Ajax in 1998 heb gekocht en waar verder nooit mee gehandeld is."
Vervolgens somt Van Praag een aantal feiten op. "Bij mijn voorgenomen benoeming tot Voorzitter van de Raad van Commissarissen bij Ajax, heb ik het bezit van deze aandelen bij Ajax gemeld. Mijn aandelenbezit stond dus ook in de oproep van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders vermeld, alsmede in de toelichting op die vergadering, en op de Ajax-website."
"Alle aandeelhouders waren er dus mee bekend. Ik heb niets verzwegen. Wat wel fout is gegaan is dat Ajax na mijn benoeming deze aandelen binnen 14 dagen bij de AFM had moeten melden. Dat is helaas niet gebeurd en dat is een administratieve omissie. Inmiddels zijn deze aandelen op 5 april j.l. bij de AFM geregistreerd", sluit Van Praag zijn statement af.
Ze proberen Van Praag te pakken, maar hij reageert rustig met de feiten. Laten de Ajax fans nu helaas niet geïnteresseerd zijn in feiten..
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/ook-aja ... din/433611
ShovingNE2
Site Admin

Eigenlijk ligt de fout niet bij Van Praag maar bij Ajax. Die had melding moeten maken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

Sluit ook gewoon aan bij wat die hoogleraar te vertellen had (hier eerder gepost) over het niet registreren van de aandelen van Van Praag.
"Dat is helaas niet gebeurd", zegt Dennis Vink, hoogleraar ondernemingsfinanciering van de Nyenrode Business Universiteit. Wel plaatst hij een kanttekening ter nuancering. "Dit (het niet-melden van 100 aandelen, red.) is naar mijn mening niet te vergelijken met de handel in voorkennis waarvan Alex Kroes wordt verdacht", zegt Vink. "In orde van grootte is dit eerder juridisch onzorgvuldig te noemen."
Aansluitend zou dit dus juridisch onzorgvuldig van Ajax zelf zijn. Wat Kroes heeft gedaan is ook nog eens zijn eigen fout.
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Heerlijke dag was het, totdat een paar van die hersenloze F-side debielen vlak na de 2-0 ons vak bestormden. Laatste halfuur van de wedstrijd gemist :steam:
Hatseflats
Vedette

Maar Kroes is hullie nieuwe God en van Praag een oude vieze man.
Kroes is een hele grote kontenkruiper. Ik hoop dat ie 'terug' mag komen, want dan wordt het echt gekkenhuis.
Locked