Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 15 Apr 2024, 17:55 Die Kwakman kan wel voetballen inderdaad
Met z'n giraffennek.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 15 Apr 2024, 14:59 Kenny Tete is wellicht ook een kandidaat
Image
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 15 Apr 2024, 14:59 Kenny Tete is wellicht ook een kandidaat, alleen als Teze vertrekt, aldus Rood-Witpodcast.
Dat was hun vermoeden? Of was het gebaseerd op iets dat ze gehoord hadden?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Tete lijkt me nou juist het profiel waar we niet meer aan moeten beginnen. Een John de Jong aankoop.
These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
StandbeeldPalworld
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 16 Apr 2024, 07:20Dat was hun vermoeden?
Pascal zei dat hij op basis van wat dingen die hij had gehoord het gevoel heeft dat Teze wel eens kan gaan vertrekken. Toen opperde hij deze naam.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 16 Apr 2024, 07:26 Tete lijkt me nou juist het profiel waar we niet meer aan moeten beginnen. Een John de Jong aankoop.
Lijkt me duidelijk dat Bosz-Stewart-Brands een kern willen van Nederlandse spelers, waar ook een deel de nodige ervaring meebrengt. Die worden aangevuld met talent uit de eigen jeugd en buitenlanders die ofwel iets extra’s brengen of een hoge potentie hebben. Tete past dus heel goed binnen juist die volwassen, Nederlandse kern, waarbij het ook duidelijk is dat ze juist in de laatste linie wat extra ervaring wensen.
Palworld
Ballenjongen
Posts: 19
Joined: 01 Feb 2024, 19:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij zijn er inmiddels wel genoeg Nederlandstalige spelers, toch? De insteek moet kwaliteit zijn lijkt me, niet het paspoort van de speler. De Nederlandse spelers waar PSV aan de bovenkant beter van wordt, zijn inmiddels op één hand te tellen, en bovendien ook financieel onhaalbaar volgens mij.
These users thanked the author Palworld for the post (total 2):
ArdbegLeon77M
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Palworld wrote: 16 Apr 2024, 21:09 Volgens mij zijn er inmiddels wel genoeg Nederlandstalige spelers, toch? De insteek moet kwaliteit zijn lijkt me, niet het paspoort van de speler. De Nederlandse spelers waar PSV aan de bovenkant beter van wordt, zijn inmiddels op één hand te tellen, en bovendien ook financieel onhaalbaar volgens mij.
Er staat toch ook dat het een optie is als Teze weggaat? En het zijn zo’n dooddoeners dat kwaliteit voorop moet staan. Je ziet toch aan de succesvolle ploegen van de afgelopen jaren dat er altijd een kern van Nederlandse of verNederlandste spelers inzitten? Den totaal vreemdelingenlegioen werkt zelden of nooit.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 16 Apr 2024, 21:22
Palworld wrote: 16 Apr 2024, 21:09 Volgens mij zijn er inmiddels wel genoeg Nederlandstalige spelers, toch? De insteek moet kwaliteit zijn lijkt me, niet het paspoort van de speler. De Nederlandse spelers waar PSV aan de bovenkant beter van wordt, zijn inmiddels op één hand te tellen, en bovendien ook financieel onhaalbaar volgens mij.
Er staat toch ook dat het een optie is als Teze weggaat? En het zijn zo’n dooddoeners dat kwaliteit voorop moet staan. Je ziet toch aan de succesvolle ploegen van de afgelopen jaren dat er altijd een kern van Nederlandse of verNederlandste spelers inzitten? Den totaal vreemdelingenlegioen werkt zelden of nooit.
Niemand heeft het dan ook over een totaal vreemdelingenlegioen ;)
Palworld
Ballenjongen
Posts: 19
Joined: 01 Feb 2024, 19:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 16 Apr 2024, 21:22
Palworld wrote: 16 Apr 2024, 21:09 Volgens mij zijn er inmiddels wel genoeg Nederlandstalige spelers, toch? De insteek moet kwaliteit zijn lijkt me, niet het paspoort van de speler. De Nederlandse spelers waar PSV aan de bovenkant beter van wordt, zijn inmiddels op één hand te tellen, en bovendien ook financieel onhaalbaar volgens mij.
Er staat toch ook dat het een optie is als Teze weggaat? En het zijn zo’n dooddoeners dat kwaliteit voorop moet staan. Je ziet toch aan de succesvolle ploegen van de afgelopen jaren dat er altijd een kern van Nederlandse of verNederlandste spelers inzitten? Den totaal vreemdelingenlegioen werkt zelden of nooit.
Van de huidige basiself zijn Ramalho en Benitez de enige die geen Nederlands spreken? (Ik heb het nu voor het gemak over de sterkste basis 11, dus dat is inclusief Saibari en Lang)
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Palworld wrote: 16 Apr 2024, 21:30
Thijs wrote: 16 Apr 2024, 21:22

Er staat toch ook dat het een optie is als Teze weggaat? En het zijn zo’n dooddoeners dat kwaliteit voorop moet staan. Je ziet toch aan de succesvolle ploegen van de afgelopen jaren dat er altijd een kern van Nederlandse of verNederlandste spelers inzitten? Den totaal vreemdelingenlegioen werkt zelden of nooit.
Van de huidige basiself zijn Ramalho en Benitez de enige die geen Nederlands spreken? (Ik heb het nu voor het gemak over de sterkste basis 11, dus dat is inclusief Saibari en Lang)
Klopt. Het is niet actueel, maar het was mijn reactie op het verwerpen van het idee om Tete te halen, terwijl dat dus past bij het in stand houden van die kern. Zou dus simpelweg een logische opvolger voor Teze kunnen zijn in dat beleid ipv een risico te nemen met een buitenlandse aankoop.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zou hem vooral niet halen omdat hij niet zo geweldig is.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Palworld
Søren
Meervoudig international
Posts: 1072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Palworld wrote: 16 Apr 2024, 21:30Van de huidige basiself zijn Ramalho en Benitez de enige die geen Nederlands spreken? (Ik heb het nu voor het gemak over de sterkste basis 11, dus dat is inclusief Saibari en Lang)
Horen Tillman, Lozano, Pepi, Boscagli, Mauro jr, niet bij de kern van het elftal?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Palworld wrote: 16 Apr 2024, 21:30
Thijs wrote: 16 Apr 2024, 21:22

Er staat toch ook dat het een optie is als Teze weggaat? En het zijn zo’n dooddoeners dat kwaliteit voorop moet staan. Je ziet toch aan de succesvolle ploegen van de afgelopen jaren dat er altijd een kern van Nederlandse of verNederlandste spelers inzitten? Den totaal vreemdelingenlegioen werkt zelden of nooit.
Van de huidige basiself zijn Ramalho en Benitez de enige die geen Nederlands spreken? (Ik heb het nu voor het gemak over de sterkste basis 11, dus dat is inclusief Saibari en Lang)
Lol. Ramalho in de sterkste basiself :lol:
En dan Tillman, Boscagli niet in de basis? :wall:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 16 Apr 2024, 07:26 Tete lijkt me nou juist het profiel waar we niet meer aan moeten beginnen. Een John de Jong aankoop.
Plus ging niet best met Bosz
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Ardbeg
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 16 Apr 2024, 07:26 Tete lijkt me nou juist het profiel waar we niet meer aan moeten beginnen. Een John de Jong aankoop.
Precies! Dat zijn echt aankopen die tussen wal en schip vallen: 28 jaar en wisselspeler bij een middenmoter als Fulham en ook op basis van zijn tijd bij Ajax of Lyon heb ik niet het idee dat deze jongen ons hetzelfde of meer gaat brengen dan Teze. Zowel sportief als financieel. En dat lijkt me wel het uitgangspunt, of tenminste op termijn.

Het lijkt me toch haalbaar om met een CL-ticket aan reclamepraat en een leuke buidel geld op zak een paar talentvolle rechtsbacks te identificeren die nog de leeftijd, het talent en de gretigheid hebben om beyond niveau Tete door te groeien en ons in de toekomst nog op flink wat miljoenen kan trakteren. Sardella (Anderlecht) of Sadiki (Union St. Gilis) bijvoorbeeld.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

CL geld is leuk maar we kunnen niet 80-100 miljoen uitgeven hè? Zeker als we Dest en Tilman kunnen kopen, dan is dat een behoorlijke hap uit het budget en gaan de afschrijvingen omhoog.

Als je die twee kan vastleggen dan uiteraard doen. Maar dat betekend ook dat er een paar transfervrije of goedkopere spelers bij komen ter compensatie.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 17 Apr 2024, 02:11 CL geld is leuk maar we kunnen niet 80-100 miljoen uitgeven hè? Zeker als we Dest en Tilman kunnen kopen, dan is dat een behoorlijke hap uit het budget en gaan de afschrijvingen omhoog.

Als je die twee kan vastleggen dan uiteraard doen. Maar dat betekend ook dat er een paar transfervrije of goedkopere spelers bij komen ter compensatie.
Hoewel ik zeker weet dat je met bovenstaande gelijk hebt - anders dan Ajax moeten wij het kennelijk nog altijd van huurlingen en koopjes hebben ook - heb ik niet helemaal zicht op de financiële beredenering erachter. Ik begrijp dat CL-inkomsten ook opgaan aan bijv. afschrijvingen en bonussen, maar wat is de reden dat wij inkomsten uit bijvoorbeeld Madueke (€40m) en straks Bakayoko (€50-60m) en Teze (€17m) niet te gelde kunnen maken voor nieuwe spelers en zeker in het laatste geval, wanneer je al een record aan inkomsten hebt dit seizoen? Het is toch de essentie van spelers opleiden dat je behalve een sportieve bijdrage aan je team, financieel veel meer marge creëert om van te profiteren?

Nog voor de competitie is afgelopen zitten analisten handenwrijvend vast te stellen wie er allemaal onhoudbaar zullen zijn en schrijven zelfs clubwatchers PSV leeg. ‘Verlies’ van Dest, Tillman Sambo, Ramalho, Bella-Kotchap en Van Aanholt levert niets op, maar met een vertrek van Bakayoko (€50-60m), Boscagli (€20), Teze (€17m), Veerman (€35m) en Vertessen (€5) hark je toch aardig wat geld binnen. Tuurlijk zullen spelers, zaakwaarnemers en zelfs vorige clubs hier links en rechts ook hun graantje meepikken, maar is dat dan zoveel dat je voor de 10 vrijgekomen plekken nog steeds met een EL-bril op het moet hebben van de categorieën transfervrij en ‘koopje?’ Ik moet er echt niet aan denken als Stewart straks a la John de Jong weer met zo’n profiel als Mwene op de proppen komt…
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 17 Apr 2024, 02:11 CL geld is leuk maar we kunnen niet 80-100 miljoen uitgeven hè? Zeker als we Dest en Tilman kunnen kopen, dan is dat een behoorlijke hap uit het budget en gaan de afschrijvingen omhoog.

Als je die twee kan vastleggen dan uiteraard doen. Maar dat betekend ook dat er een paar transfervrije of goedkopere spelers bij komen ter compensatie.
Of weer nieuwe huurspelers die de kwaliteit mee omhoog schroeven ;)
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Huren met optie tot koop zonder gekke clausules zou dan mooi zijn ;).
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Lente
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind huren zonder optie ook prima als het gewoon kwaliteit is, en de verhurende club iets wil afstaan voor het opleiden van zo iemand… Als we voor Tillman dus die boete van 3 miljoen krijgen heb je gratis een sterke opvulling gehad dit jaar, andere jaren waren dat spelers als Ghazi die onder contract stonden + dik salaris hadden.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 17 Apr 2024, 06:36
Menno1 wrote: 17 Apr 2024, 02:11 CL geld is leuk maar we kunnen niet 80-100 miljoen uitgeven hè? Zeker als we Dest en Tilman kunnen kopen, dan is dat een behoorlijke hap uit het budget en gaan de afschrijvingen omhoog.

Als je die twee kan vastleggen dan uiteraard doen. Maar dat betekend ook dat er een paar transfervrije of goedkopere spelers bij komen ter compensatie.
Hoewel ik zeker weet dat je met bovenstaande gelijk hebt - anders dan Ajax moeten wij het kennelijk nog altijd van huurlingen en koopjes hebben ook - heb ik niet helemaal zicht op de financiële beredenering erachter. Ik begrijp dat CL-inkomsten ook opgaan aan bijv. afschrijvingen en bonussen, maar wat is de reden dat wij inkomsten uit bijvoorbeeld Madueke (€40m) en straks Bakayoko (€50-60m) en Teze (€17m) niet te gelde kunnen maken voor nieuwe spelers en zeker in het laatste geval, wanneer je al een record aan inkomsten hebt dit seizoen? Het is toch de essentie van spelers opleiden dat je behalve een sportieve bijdrage aan je team, financieel veel meer marge creëert om van te profiteren?

Nog voor de competitie is afgelopen zitten analisten handenwrijvend vast te stellen wie er allemaal onhoudbaar zullen zijn en schrijven zelfs clubwatchers PSV leeg. ‘Verlies’ van Dest, Tillman Sambo, Ramalho, Bella-Kotchap en Van Aanholt levert niets op, maar met een vertrek van Bakayoko (€50-60m), Boscagli (€20), Teze (€17m), Veerman (€35m) en Vertessen (€5) hark je toch aardig wat geld binnen. Tuurlijk zullen spelers, zaakwaarnemers en zelfs vorige clubs hier links en rechts ook hun graantje meepikken, maar is dat dan zoveel dat je voor de 10 vrijgekomen plekken nog steeds met een EL-bril op het moet hebben van de categorieën transfervrij en ‘koopje?’ Ik moet er echt niet aan denken als Stewart straks a la John de Jong weer met zo’n profiel als Mwene op de proppen komt…
Ik hoop dat het realisme dat kwam met de EL-bril en hierop budgetteren juist blijft. Alles wat de CL en transferinkomsten is extra.
Mooie transfervrije transfers hebben we met Benitez ook gehad bijvoorbeeld. De glans en aantrekkingskracht van de CL zou misschien nog meer transfervrije topspelers naar ons doen trekken.
CZ_Code wrote: 17 Apr 2024, 09:07 Ik vind huren zonder optie ook prima als het gewoon kwaliteit is, en de verhurende club iets wil afstaan voor het opleiden van zo iemand… Als we voor Tillman dus die boete van 3 miljoen krijgen heb je gratis een sterke opvulling gehad dit jaar, andere jaren waren dat spelers als Ghazi die onder contract stonden + dik salaris hadden.
Eens, wel jammer maar ook genieten van kwaliteit met eerst Simons, Branthwaite en nu Tillman en Dest.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 17 Apr 2024, 09:07 Ik vind huren zonder optie ook prima als het gewoon kwaliteit is, en de verhurende club iets wil afstaan voor het opleiden van zo iemand… Als we voor Tillman dus die boete van 3 miljoen krijgen heb je gratis een sterke opvulling gehad dit jaar, andere jaren waren dat spelers als Ghazi die onder contract stonden + dik salaris hadden.
Laten we Endrick huren why not :mrgreen:
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bram wrote: 17 Apr 2024, 10:57
CZ_Code wrote: 17 Apr 2024, 09:07 Ik vind huren zonder optie ook prima als het gewoon kwaliteit is, en de verhurende club iets wil afstaan voor het opleiden van zo iemand… Als we voor Tillman dus die boete van 3 miljoen krijgen heb je gratis een sterke opvulling gehad dit jaar, andere jaren waren dat spelers als Ghazi die onder contract stonden + dik salaris hadden.
Laten we Endrick huren why not :mrgreen:
Bijvoorbeeld, uiteraard moet Real ons dan ook een opleidingspremie betalen, iets van 10 miljoen ofzo
Post Reply