Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Ik heb meer zelfvertrouwen na de interviews.
BadShaker
Vaste waarde in elftal
Posts: 535
Joined: 07 Jun 2023, 00:06
FOOTB_REM_S: No

Ik ook. Ik heb zelfs een hogere eigendunk van mezelf.
These users thanked the author BadShaker for the post:
Voijke
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Voor mij de nummer 1 op het lijstje om binnenboord te houden. Komt zoveel dreiging vanaf en (bijna) al het gevaar komt van hem en zijn kant. Heb nog liever dat Dest blijft dat Tillman. Voor Tillman heb je andere opties, een Dest ga je zo ontzettend missen volgend jaar.
These users thanked the author PCGC for the post (total 5):
SensationMenno1DonyellMalenpsvgoudaMithras
#FreeGeneratie4
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Interview en persconferentie teruggekeken: Ik ben positief.

Oost West, Dest Best.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

PCGC wrote: 14 Apr 2024, 06:53 Voor mij de nummer 1 op het lijstje om binnenboord te houden. Komt zoveel dreiging vanaf en (bijna) al het gevaar komt van hem en zijn kant. Heb nog liever dat Dest blijft dat Tillman. Voor Tillman heb je andere opties, een Dest ga je zo ontzettend missen volgend jaar.
Onze beste buitenspeler. Dat zegt heel veel, vooral over Sergiño.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mooi dat Dest eindelijk de waardering krijgt die hij verdient.
Sergiño Dest is misschien wel de meest handige back die er ooit is geweest, zo concluderen Karim El Ahmadi en Kenneth Perez. De analytici vinden dat de verdediger van PSV meer individuele klasse heeft dan Lutsharel Geertruida en Quilindschy Hartman.
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-heef ... ele-klasse
These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
MithrasJur1913
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 15 Apr 2024, 09:54 Mooi dat Dest eindelijk de waardering krijgt die hij verdient.
Sergiño Dest is misschien wel de meest handige back die er ooit is geweest, zo concluderen Karim El Ahmadi en Kenneth Perez. De analytici vinden dat de verdediger van PSV meer individuele klasse heeft dan Lutsharel Geertruida en Quilindschy Hartman.
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-heef ... ele-klasse
Je kan lutser sowieso toch niet gaan vergelijken met Dest? Lutser is een powerhouse en geen verfijnde speler die het op techniek doet. Appels en peren.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

El Ahmadi persona non grata in de Kuip vanaf nu :D
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No

Maar misschien wil ie wel naar Ajax hahahahahaahahaha, wat snuiven die lui joh

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... erdam.html
These users thanked the author alu.w for the post:
Heissenberrug
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De vraag is wat hij met extra seizoen eredivisie nog gaat bijleren. Het zou geweldig zijn om hem te behouden.

Wat dat betreft. Bij elke transfer is er een risico dat de speler tegenvalt. Zelfs helden uit het verleden en zekere toppers als Lozano terughalen kent het risico dat ze objectief gezien die 15 mln transfersom niet waarmaken.

Voor Dest en Tillman daarentegen weet je al hoe goed ze zijn en hoe ze presteren. Dus zeer beperkt risico. Je kunt daar financieel dus ver voor gaan. De enige beperking is onderlinge verhoudingen qua salarissen tussen spelers. Daar moet je een truc op verzinnen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sparts wrote: 15 Apr 2024, 11:01Daar moet je een truc op verzinnen.
Bij Dest kan dit met tekengeld zijn.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 15 Apr 2024, 09:54 Mooi dat Dest eindelijk de waardering krijgt die hij verdient.
Sergiño Dest is misschien wel de meest handige back die er ooit is geweest, zo concluderen Karim El Ahmadi en Kenneth Perez. De analytici vinden dat de verdediger van PSV meer individuele klasse heeft dan Lutsharel Geertruida en Quilindschy Hartman.
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-heef ... ele-klasse
Prachtig om die afgunst te lezen in de comments.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Keihard hopen dat hij blijft.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

JasperPSV wrote: 13 Apr 2024, 18:59 In alle eerlijkheid, en dat is natuurlijk niet fijn om toe te geven, maar Dest moet zelf ook niet in de Eredivisie willen blijven.

Ik hoop dat hij een slimme keuze maakt, wellicht Leverkussen als Grimaldo/Frimpong vertrekken.
Nee, lekker blijven clubhoppen gaat zijn carrière goed doen. Weer op de bank belanden en het is wel klaar met de grote clubs. Veel beter om een jaar te blijven en nog een jaar presteren in de CL. Dan gaan ze je halen voor de basis.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
NoosaLucNilisLegend
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Dat clubhoppen is wel een ding idd ShovingNE2
Kan me niet voorstellen dat Dest een Angelino carrière per se als voorkeur heeft.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 15 Apr 2024, 11:35
JasperPSV wrote: 13 Apr 2024, 18:59 In alle eerlijkheid, en dat is natuurlijk niet fijn om toe te geven, maar Dest moet zelf ook niet in de Eredivisie willen blijven.

Ik hoop dat hij een slimme keuze maakt, wellicht Leverkussen als Grimaldo/Frimpong vertrekken.
Nee, lekker blijven clubhoppen gaat zijn carrière goed doen. Weer op de bank belanden en het is wel klaar met de grote clubs. Veel beter om een jaar te blijven en nog een jaar presteren in de CL. Dan gaan ze je halen voor de basis.
Eens, maar dat zal sterk afhangen van welke clubs voor hem komen en met welk verhaal. Hij zou echt dom zijn om naar City, Chelsea, PSG, inter of dergelijke te gaan, maar als Arsenal, Juve of zo op de stoep staan met een goed verhaal, snap ik echt wel als hij gaat.
These users thanked the author Thijs for the post:
Uithetzuiden18
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 15 Apr 2024, 13:54
ShovingNE2 wrote: 15 Apr 2024, 11:35

Nee, lekker blijven clubhoppen gaat zijn carrière goed doen. Weer op de bank belanden en het is wel klaar met de grote clubs. Veel beter om een jaar te blijven en nog een jaar presteren in de CL. Dan gaan ze je halen voor de basis.
Eens, maar dat zal sterk afhangen van welke clubs voor hem komen en met welk verhaal. Hij zou echt dom zijn om naar City, Chelsea, PSG, inter of dergelijke te gaan, maar als Arsenal, Juve of zo op de stoep staan met een goed verhaal, snap ik echt wel als hij gaat.
Die clubs kunnen wel inpakken. Volgens Hans Kraay gaat Ajax namelijk een poging wagen. Hard gelag voor PSV. Heb je een toptrainer die het maximale uit die jongen haalt, leuk koopoptietje voor €11m en nadat de boel dan klapt neemt-ie plaats in het treinongeluk dat momenteel 5de staat en niet onwaarschijnlijk playoffs gaat spelen op het moment dat de Toppers het grootste succes in de JC Arena neerzetten dit seizoen. Het zal je toch gebeuren...

Dat Hans Kraay toch nooit eens op de vingers is getikt door de Raad van Journalistiek met die bezopen onzin van hem elke week.
Last edited by O Goleiro Grande on 15 Apr 2024, 15:00, edited 2 times in total.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 3):
NotoriousBIG046Gerard KarnemelkHeissenberrug
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Bij Kraay is het altijd Ajax voor Ajax na, dus je kon er op wachten dat hij dit op TV zou gaan roepen. Sergino moet gewoon nog een jaar bij PSV blijven. Geweldige speler.
These users thanked the author Het Kanon for the post (total 3):
De RealistmilansandroTijn
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 17 Apr 2024, 12:41
Hopen!
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Dit zou geweldig zijn. Hoe betrouwbaar is deze bron?
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 17 Apr 2024, 12:57 Dit zou geweldig zijn. Hoe betrouwbaar is deze bron?
mailsport heel betrouwbaar, maar daar kan ik niks vinden.
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 17 Apr 2024, 12:57 Dit zou geweldig zijn. Hoe betrouwbaar is deze bron?
Op een schaal van 0 tot 10 zou ik 0 zeggen.
Maar we hebben zeker nog hoop hierzo. :mrgreen:
We can't change the world until we change ourselves.
Post Reply