Transferwindow 2024/25
- Ardbeg
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
Nou prima, als Vini en Rodrygo echt zo graag willen komen moeten we maar wat ruimte voor ze maken in de selectie…
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- DeBruyne
- Meervoudig international
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ik ontdek nooit van die Braziliaanse pareltjes, omdat ik op een of andere manier altijd bij highlight filmpjes van Moura blijf hangen.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
- SKERLA • FritskePhilips
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Cristian Medina blijft natuurlijk ook zeer interessant voor op het middenveld. Of Fabricio Diaz die helaas naar Qatar is vertrokken.DeBruyne wrote: ↑16 Apr 2024, 18:19Nu al weer zin in de komende transferperiode!Ykhim wrote: ↑15 Apr 2024, 23:05
Hij heeft zich uitstekend ontwikkeld in het afgelopen jaar, dat is zeker. Ik zie er nog geen speler in die direct naast Boscagli kan komen te staan, maar ik zie de potentie nu wel. Groot, sterk, wordt steeds slimmer in de duels, durft naar voren te verdedigen en als spits wil je geen duel met hem aangaan. Met ruimte in de rug spelen is voor mij nog wel een vraagteken, evenals wat hij kan brengen aan de bal. Nou is dat voor Latijns-Amerikaanse begrippen bij hem wel goed ontwikkeld, maar in Europa is er meer nodig, en al helemaal bij het huidige PSV.
@Standbeeld: ik heb wel een idee van wat er speelt en of het haalbaar is, maar ik laat het deze zomer aan anderen over om daar uitspraken over te doen. En er zullen nog meer dan genoeg Latijns-Amerikaanse namen aan PSV gelinkt worden, daarover heb ik geen enkele twijfel. Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld ;)
Een Luis Guilherme van Palmeiras zou ook welkom zijn..
Amad Diallo (die hier eerder al genoemd is) zou wellicht ook wel een long-shot optie kunnen zijn nu weer duidelijk de geluiden doorsijpelen dat jonkies zoals hij en Garnacho ontevreden zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Meervoudig international
https://www.transfermarkt.nl/pedrinho/p ... ler/515208Ykhim wrote: ↑15 Apr 2024, 23:05Hij heeft zich uitstekend ontwikkeld in het afgelopen jaar, dat is zeker. Ik zie er nog geen speler in die direct naast Boscagli kan komen te staan, maar ik zie de potentie nu wel. Groot, sterk, wordt steeds slimmer in de duels, durft naar voren te verdedigen en als spits wil je geen duel met hem aangaan. Met ruimte in de rug spelen is voor mij nog wel een vraagteken, evenals wat hij kan brengen aan de bal. Nou is dat voor Latijns-Amerikaanse begrippen bij hem wel goed ontwikkeld, maar in Europa is er meer nodig, en al helemaal bij het huidige PSV.
@Standbeeld: ik heb wel een idee van wat er speelt en of het haalbaar is, maar ik laat het deze zomer aan anderen over om daar uitspraken over te doen. En er zullen nog meer dan genoeg Latijns-Amerikaanse namen aan PSV gelinkt worden, daarover heb ik geen enkele twijfel. Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld
Vorige window 2x aan ons gelinkt geweest
En Paulinho ook nog, al is dat minder een rechtsbuiten. Wel al onder ons Peter gewerkt bij Leverkeusen
https://www.transfermarkt.nl/paulinho/p ... ler/428791
-
- Nationale topspeler
Enige dat ik weet over Zuid-Amerika is dat Nils Koppen vanuit scouting meerdere malen het continent heeft bezocht om naar spelers te kijken.
Nils zat met zijn scoutingwerkzaamheden redelijk hoog in de organisatie, dus als hij erop uit ging is dat wel een teken aan de wand. Werkt inmiddels voor Rangers, dus we kunnen beter spreken over was....
Fun facts; Nils is nog een directe collega van me geweest in de periode dat hij nog in België werkzaam was. Weet alleen niet of dat het leuke is waar je naar op zoek was.
- These users thanked the author FritskePhilips for the post:
- LeandroBonfim
-
- Nationale topspeler
I'll take it, beter dan niksFritskePhilips wrote: ↑16 Apr 2024, 21:53Enige dat ik weet over Zuid-Amerika is dat Nils Koppen vanuit scouting meerdere malen het continent heeft bezocht om naar spelers te kijken.
Nils zat met zijn scoutingwerkzaamheden redelijk hoog in de organisatie, dus als hij erop uit ging is dat wel een teken aan de wand. Werkt inmiddels voor Rangers, dus we kunnen beter spreken over was....
Fun facts; Nils is nog een directe collega van me geweest in de periode dat hij nog in België werkzaam was. Weet alleen niet of dat het leuke is waar je naar op zoek was.
- These users thanked the author CZ_Code for the post:
- FritskePhilips
- Standbeeld
- Mister PSV
Hij schijnt met Rangers de mogelijkheid te onderzoeken om Spertsyan te kunnen halen.FritskePhilips wrote: ↑16 Apr 2024, 21:53Enige dat ik weet over Zuid-Amerika is dat Nils Koppen vanuit scouting meerdere malen het continent heeft bezocht om naar spelers te kijken.
-
- Basisspeler
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Ardbeg
- Mister PSV
Klopt niet, zoals alles van PSV inside. Ik weet niet wie die pagina heeft maar hij verzint dingen met clickbait, zoals altijd. Als er iets klopt, is het 2 weken later. Zoals dat shirt van Eenhoopjob wat hij deelde in z'n "artikel". NEC heeft interesse. PSV heeft ooit geïnformeerd. Toen.