Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De vervolgstappen zijn het interessantst. Waar gaan we meer dan 10.000 stoelen wegstoppen op dat stukske grond en kunnen we een dergelijke investering terugverdienen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Smell Rock wrote: 16 Apr 2024, 10:54
psvgouda wrote: 16 Apr 2024, 10:12

Met de tegenwoordige beperkte beenruimte zijn die er al zo goed als... :mrgreen:
Inderdaad, de laatste pakweg 10 wedstrijden staan we op Oost maar wat op elkaar gepakt. Lijkt wel of er veel teveel kaarten verkocht worden. Van mij hoeft het niet drukker, zoek maar een andere manier.
Dus ook PSV verkoopt stiekem meer kaarten dan mag? Of kwamen voorheen meer mensen niet opdagen waardoor er meer ruimte was? Vragen..
HalveHaan
Veelbelovend talent
Posts: 99
Joined: 04 Nov 2020, 16:06
FOOTB_REM_S: No

Een soort gelbe wand, dat de tribune gewoon doorloopt, zou natuurlijk wel gaaf zijn. Maar dan iets kleiner uiteraard. Dat kost dan wel weer de nodige skyboxen. Of wellicht dat ze alleen de vakken W en X doortrekken, en van alles daarboven ook staantribune maken. Dan hoef je maar 4(?) skyboxen op te offeren. Die komen er op Noord dan weer bij.
Volgens mij staan er honderden, zo niet duizenden mensen op de wachtlijst voor Oost, dat kun je hiermee deels oplossen, en hopelijk zal het de sfeer ten goede komen.
Beetje dit idee..

Image
Last edited by HalveHaan on 16 Apr 2024, 12:44, edited 1 time in total.
These users thanked the author HalveHaan for the post:
StratumZuid
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Goed nieuws. Een stadion op een andere plek was een zeer serieus alternatief geweest wanneer de uitkomst anders uitviel.

BTW, zoals eerder geopperd; die vier schermen, hoe relevant zijn die nog nu er nauwelijks nog een herhaling (mag) worden getoond (wat overigens belachelijk is)?
These users thanked the author Armada for the post (total 3):
De RealistRikkert1234ForestForest
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

HalveHaan wrote: 16 Apr 2024, 12:40 Een soort gelbe wand, dat de tribune gewoon doorloopt, zou natuurlijk wel gaaf zijn. Maar dan iets kleiner uiteraard. Dat kost dan wel weer de nodige skyboxen. Of wellicht dat ze alleen de vakken W en X doortrekken, en van alles daarboven ook staantribune maken. Volgens mij staan er duizenden mensen op de wachtlijst voor Oost, dat kun je hiermee deels oplossen, en hopelijk zal het de sfeer ten goede komen.
Beetje dit idee..

Image
Ik denk niet dat PSV die skyboxen weg gaat halen. Die leveren goud geld op. Ik denk dat ze eerder andere opties zullen onderzoeken.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die schermen gaan sowieso verdwijnen inderdaad, hebben weinig functie op die plek. Je kan beter een groot scherm boven Oost en een groot scherm boven West hangen. Veel praktischer en maak je meer gebruik van de ruimte.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 16 Apr 2024, 12:39
Smell Rock wrote: 16 Apr 2024, 10:54

Inderdaad, de laatste pakweg 10 wedstrijden staan we op Oost maar wat op elkaar gepakt. Lijkt wel of er veel teveel kaarten verkocht worden. Van mij hoeft het niet drukker, zoek maar een andere manier.
Dus ook PSV verkoopt stiekem meer kaarten dan mag? Of kwamen voorheen meer mensen niet opdagen waardoor er meer ruimte was? Vragen..
Was het niet zo dat op Oost ook mensen staan die een seizoenskaart voor een andere tribune hebben?
These users thanked the author SKERLA for the post:
PSV90
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 16 Apr 2024, 13:05
Standbeeld wrote: 16 Apr 2024, 12:39
Dus ook PSV verkoopt stiekem meer kaarten dan mag? Of kwamen voorheen meer mensen niet opdagen waardoor er meer ruimte was? Vragen..
Was het niet zo dat op Oost ook mensen staan die een seizoenskaart voor een andere tribune hebben?
Niet dat ik weet. Oost is afgesloten van de overige tribunes.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 16 Apr 2024, 13:09
SKERLA wrote: 16 Apr 2024, 13:05

Was het niet zo dat op Oost ook mensen staan die een seizoenskaart voor een andere tribune hebben?
Niet dat ik weet. Oost is afgesloten van de overige tribunes.
Ok, ik meende zoiets gelezen te hebben hier onlangs.

Volgens mij staat er trouwens alleen een laag hekje, dat noem ik niet echt afgesloten.
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 16 Apr 2024, 13:16
Standbeeld wrote: 16 Apr 2024, 13:09
Niet dat ik weet. Oost is afgesloten van de overige tribunes.
Ok, ik meende zoiets gelezen te hebben hier onlangs.

Volgens mij staat er trouwens alleen een laag hekje, dat noem ik niet echt afgesloten.
Met al die stewards en een camera wens ik je veel succes om het eens te proberen!

Edit; ik heb overigens geen idee hoe het aan de andere kant eraan toe gaat (Zuid)
Last edited by RPSV94 on 16 Apr 2024, 13:40, edited 1 time in total.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 16 Apr 2024, 13:16
Standbeeld wrote: 16 Apr 2024, 13:09
Niet dat ik weet. Oost is afgesloten van de overige tribunes.
Ok, ik meende zoiets gelezen te hebben hier onlangs.

Volgens mij staat er trouwens alleen een laag hekje, dat noem ik niet echt afgesloten.
Dat hek tussen Zuid en Oost gaat regelmatig open voor mensen vanaf Zuid zodat ze bijvoorbeeld sneller bij de wc zijn. Uiteindelijk kun je vanuit de wc of catering gewoon richting Oost lopen.
These users thanked the author 1913PSV. for the post:
SKERLA
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

RPSV94 wrote: 16 Apr 2024, 13:39
SKERLA wrote: 16 Apr 2024, 13:16

Ok, ik meende zoiets gelezen te hebben hier onlangs.

Volgens mij staat er trouwens alleen een laag hekje, dat noem ik niet echt afgesloten.
Met al die stewards en een camera wens ik je veel succes om het eens te proberen!

Edit; ik heb overigens geen idee hoe het aan de andere kant eraan toe gaat (Zuid)
Ik ga het niet doen hoor :)
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Smell Rock wrote: 16 Apr 2024, 10:54
psvgouda wrote: 16 Apr 2024, 10:12

Met de tegenwoordige beperkte beenruimte zijn die er al zo goed als... :mrgreen:
Inderdaad, de laatste pakweg 10 wedstrijden staan we op Oost maar wat op elkaar gepakt. Lijkt wel of er veel teveel kaarten verkocht worden. Van mij hoeft het niet drukker, zoek maar een andere manier.
Ik sta in het midden, maar laatste wedstrijden juist het idee dat het wel meevalt?
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 16 Apr 2024, 12:44
HalveHaan wrote: 16 Apr 2024, 12:40 Een soort gelbe wand, dat de tribune gewoon doorloopt, zou natuurlijk wel gaaf zijn. Maar dan iets kleiner uiteraard. Dat kost dan wel weer de nodige skyboxen. Of wellicht dat ze alleen de vakken W en X doortrekken, en van alles daarboven ook staantribune maken. Volgens mij staan er duizenden mensen op de wachtlijst voor Oost, dat kun je hiermee deels oplossen, en hopelijk zal het de sfeer ten goede komen.
Beetje dit idee..

Image
Ik denk niet dat PSV die skyboxen weg gaat halen. Die leveren goud geld op. Ik denk dat ze eerder andere opties zullen onderzoeken.
Deze kun je weer terugwinnen op de plekken van de schermen, schermen aan het dak maken
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Wat die schermen betreft: dat beeld zou je misschien ook OP de skyboxen kunnen projecteren, doe je dat vanuit een slimme hoek met de juiste ondergrond dan kan dat vast op zo'n manier dat je daar in zo'n box niks van merkt?


Verder allemaal supergoed nieuws en heerlijk positief, het gaat goed met ons clubske 8) :pul:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zeker en dan halen we Memphis ok nog ff op 🍺
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV gaat komend seizoen een belangrijke maatregel nemen tegen seizoenkaarthouders die vaker dan drie keer niet komen opdagen in een eredivisieduel en hun plaatsen niet aanbieden aan bijvoorbeeld een familielid of via terugverkoop ter beschikking aan de club stellen. In dat geval kunnen zijn hun toekomstige recht op automatische verlenging van de kaart verspelen, komt in de voorwaarden te staan.

Die maatregel is ook besproken met Klankbord PSV, een supportersorgaan waarin fans vanuit allerlei geledingen samenkomen. Klankbord PSV overlegt al jaren met de club over dit soort onderwerpen en kan gevraagd en ongevraagd met aanbevelingen komen. Wel neemt de directie van PSV de beslissingen.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heel goed. Denk dat de club op dit ook wel moet. Het is niet uit te leggen dat er een wachtrij is van meer dan 8000 mensen en als je het stadion dan ziet tegen Vitesse.
psveindhoven_vakW
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 12 Apr 2022, 22:59
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Veerman
FOOTB_REM_S: No

Prima maatregel. Heb dit hier al eens eerder geopperd maar toen waren er het een hoop mensen niet mee eens. Maar je hebt nu gewoon de mogelijkheid om de kaart in de resale te gooien dus prima maatregel van PSV
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wel benieuwd of ze de resale ook gaan aanpakken nu. Uit mijn hoofd kan je nu 5(?) keer je kaart aanbieden voor de ressle? Weet dit niet zeker. Als dit zo blijft vind ik het nog “veel” dat je dus 7 keer van de 17 wedstrijden niet kan gaan. Ik vind dan dat je heel goed moet overwegen of je wel een seizoenskaart moet nemen.

Edit: ik zie dat je 3 keer je plaats kan aanbieden dat je er geld voor terugkrijgt. Verder kan je het wel aanbieden maar krijg je er niks voor terug.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Goed iniatief! Snap ook niet waarom seizoenskaarthouders niet vaker hun tickets in de resale gooien.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Op zich prima. Maar mogen wij de club dan ook aanspreken op lastige aanvangstijden? Het lukt mij tot op heden vrijwel altijd om te komen, maar het wordt er allemaal niet gemakkelijker op. Al zal de meerderheid hier (=in Eindhoven woonachtigen) dit wellicht weghonen
These users thanked the author psvgouda for the post:
Prof_napo
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lijkt een meer een maatregel te zijn die ze niet actief gaan handhaven of alleen bij excessen. Door mensen ieder seizoen even expliciet te wijzen op de voorwaarden (en dan specifiek deze maatregel) zal het gros wel gaan acteren. Dat is de indruk die ik krijg na het lezen van het artikel.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Laten we het hopen…
Post Reply