Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 17 Apr 2024, 20:54 Op zich prima. Maar mogen wij de club dan ook aanspreken op lastige aanvangstijden? Het lukt mij tot op heden vrijwel altijd om te komen, maar het wordt er allemaal niet gemakkelijker op. Al zal de meerderheid hier (=in Eindhoven woonachtigen) dit wellicht weghonen
Je weet toch van te voren wat de tijden zijn? Is toch gewoon een overweging als je een seizoenskaart neemt?

Standbeeld wrote: 17 Apr 2024, 20:55Lijkt een meer een maatregel te zijn die ze niet actief gaan handhaven of alleen bij excessen. Door mensen ieder seizoen even expliciet te wijzen op de voorwaarden (en dan specifiek deze maatregel) zal het gros wel gaan acteren. Dat is de indruk die ik krijg na het lezen van het artikel

Ik hoop juist wel dat ze er streng op controleren. Het is echt schandalig als je het zag tegen Vitesse. Je wordt bijna kampioen en er zijn hele rijen leeg, terwijl er 8 duizend man een seizoenskaart willen.
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
smoortje
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 17 Apr 2024, 20:54 Op zich prima. Maar mogen wij de club dan ook aanspreken op lastige aanvangstijden? Het lukt mij tot op heden vrijwel altijd om te komen, maar het wordt er allemaal niet gemakkelijker op. Al zal de meerderheid hier (=in Eindhoven woonachtigen) dit wellicht weghonen
Starttijden ( of eerder eindtijden ) is inderdaad een ding maar ook andere zaken zoals het geneuzel rond tassen helpt niet mee.

Goed dat ze iets doen tegen gebrekkige opkomst maar de kernvraag is daarin wel hoe en wat ze doen in de handhaving en facilitering.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 17 Apr 2024, 21:00
psvgouda wrote: 17 Apr 2024, 20:54 Op zich prima. Maar mogen wij de club dan ook aanspreken op lastige aanvangstijden? Het lukt mij tot op heden vrijwel altijd om te komen, maar het wordt er allemaal niet gemakkelijker op. Al zal de meerderheid hier (=in Eindhoven woonachtigen) dit wellicht weghonen
Je weet toch van te voren wat de tijden zijn? Is toch gewoon een overweging als je een seizoenskaart neemt?
De mogelijke tijden wel, de definitieve tijden weet je niet bij het verlengen. Dus nee, niet bekend waar je in de knel kan komen.

Vooraf kan ik al optekenen dat doordeweekse thuiswedstrijden bijzonder lastig zijn, de hoop is ieder jaar dat het allemaal uitwedstrijden zijn ;)
These users thanked the author Prof_napo for the post:
psvgouda
psveindhoven_vakW
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 12 Apr 2022, 22:59
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Veerman
FOOTB_REM_S: No

Maar het hele ding is als je dan niet kan komen vanwege tijden of wat dan ook, kun je iig je kaart in de resale gooien waardoor die plek alsnog verkocht kan worden. Nu gebeurt dat nog te vaak niet waardoor die plaatsen leeg blijven en dat stoort.
Chucky
Vedette
Posts: 5511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Hele goede zaak dit.
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
FOOTB_REM_S: No

psveindhoven_vakW wrote: 17 Apr 2024, 21:13 Maar het hele ding is als je dan niet kan komen vanwege tijden of wat dan ook, kun je iig je kaart in de resale gooien waardoor die plek alsnog verkocht kan worden. Nu gebeurt dat nog te vaak niet waardoor die plaatsen leeg blijven en dat stoort.
Als daar iets fatsoenlijks tegenover staat wel. 25 euro voor de fanshop is dat zeker niet als PSV zelf daarna 90euro voor dezelfde kaart vraagt.
These users thanked the author iam for the post (total 2):
psvgoudaProf_napo
psveindhoven_vakW
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 12 Apr 2022, 22:59
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Veerman
FOOTB_REM_S: No

iam wrote: 17 Apr 2024, 21:26
psveindhoven_vakW wrote: 17 Apr 2024, 21:13 Maar het hele ding is als je dan niet kan komen vanwege tijden of wat dan ook, kun je iig je kaart in de resale gooien waardoor die plek alsnog verkocht kan worden. Nu gebeurt dat nog te vaak niet waardoor die plaatsen leeg blijven en dat stoort.
Als daar iets fatsoenlijks tegenover staat wel. 25 euro voor de fanshop is dat zeker niet als PSV zelf daarna 90euro voor dezelfde kaart vraagt.
Ik meende dat je 1/18 van je kosten van je seizoenskaart in fanshop tegoed krijgt. Dus bij een duurdere kaart ook meer tegoed?


Maar goed als je toch niet gaat is alles wat je krijgt toch altijd meer als niet gaan ??
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Het is nog altijd een verschil of je niet komt uit desinteresse of omdat je eenvoudigweg niet kunt wegens werk bijv: een wedstrijd door de week om 18:45 is lang niet altijd te doen met twee uur reizen…Dat je tegenover desinteresse je probeert te wapenen als club: oké. Maar goed, dit dreigt een eindeloze discussie te worden waarbij beide partijen vrijwel uitsluitend vanuit het eigen perspectief kijken
These users thanked the author psvgouda for the post:
Prof_napo
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Maak dan ook gewoon resale aantrekkelijker en begin met 1/17e ipv 1/20e van je kaart terug. Verder goed dat ze iets proberen, 10 procent op sommige vakken die niet op komt dagen is echt absurd.
These users thanked the author Eindjehoger for the post:
Prof_napo
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik snap er geen ene fluit van meer hier.
Als je een seizoenskaart koopt dan koop je die voor 17 wedstrijden. Kan je een keer niet. Prima dan gooi je het de resale in.

Tegen Vitesse zijn er honderden plekken leeg. Je gaat me niet vertellen dat dit allemaal met het tijdstip te maken heeft. Zijn gewoon mensen die naar de topwedstrijden willen.

Er staan genoeg mensen op de wachtlijst die wel minimaal 15x kunnen. Dus gewoon maatregelen nemen want het ziet er niet uit zo'n leeg stadion.
These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 8):
danko-lazovicDonyellMalensmoortjeHeruoneNotoriousBIG046PSV024Ren HöekBram
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Precies dit. Verbaast mij echt de reacties van sommige mensen. Je koopt een SEIZOENSkaart. Anders koop je een wedstrijdticket. Je koop een kaart voor het hele seizoen. Ik vind het oprecht al netjes van PSV dat je iets terugkrijgt als je niet kan gaan.

Weet je wat het alternatief is? Dat de wedstrijden tegen de laatste 5 ploegen allemaal in de resale gaan. Koop je een seizoenskaart dat je er zeker van bent er tegen de toppers te zijn. Ben blij dat ze bij PSV niet meegaan want dan gaat het echt heel erg naar succesupporten toe.

Het kan altijd gebeuren dat je een keer niet kan gaan. Afgelopen weekend tegen Vitesse kon degene met wie ik een seizoenskaart had niet. 1 appje in de groepsapp en ik had 13 andere mee kunnen nemen.

Mensen die dit allemaal te vinden. Hoe kijken jullie aan tegen een wedstrijd als Vitesse? Het is toch schandalig als je ons stadion ziet op zo’n moment. Kan dat echt niet begrijpen.
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
smoortje
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Met dat laatste ben ik het eens hoor. Maar verder kunnen sommige mensen hier wat minder goed lezen volgens mij. Soit
These users thanked the author psvgouda for the post (total 2):
Prof_napoRPSV94
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 17 Apr 2024, 22:00 Precies dit. Verbaast mij echt de reacties van sommige mensen. Je koopt een SEIZOENSkaart. Anders koop je een wedstrijdticket. Je koop een kaart voor het hele seizoen. Ik vind het oprecht al netjes van PSV dat je iets terugkrijgt als je niet kan gaan.

Weet je wat het alternatief is? Dat de wedstrijden tegen de laatste 5 ploegen allemaal in de resale gaan. Koop je een seizoenskaart dat je er zeker van bent er tegen de toppers te zijn. Ben blij dat ze bij PSV niet meegaan want dan gaat het echt heel erg naar succesupporten toe.
Waar komt deze reactie vandaan? Ook bijzonder dat je weet welke wedstrijden men zou laten schieten en zelfs dat het bestempeld wordt als neigen naar successuporters. Zeker in de sequentie van posts in dit topic.
These users thanked the author Prof_napo for the post:
psvgouda
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 17 Apr 2024, 22:00Je koopt een SEIZOENSkaart
Nee, een seizoenkaart.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat onze twee seizoensplaatsen in de afgelopen 20 jaar leeg zijn geweest is denk ik op 1 hand te tellen. Er is altijd wel iemand die je er blij mee kan maken. Zo niet, gaat ie de resale op en de keren dat we dat gedaan hebben zijn ze altijd verkocht. Lastig om voor te stellen dat er dus zoveel mensen zijn die geen van beide opties kiezen wanneer ze zelf niet willen of kunnen gaan. Opzich ieders goed recht. Zelfs wanneer er geen ‘goede’ reden voor absentie is. Het is vooral vervelend voor mensen die wel graag hadden willen gaan en vind dat de club daarin ook naar zichzelf mag kijken. Waarom lever je als supporter geld in (1/20 om 1/17) terwijl de club het ticket vervolgens weer duurder verkoopt en waarom zit er uberhaupt een max aan? Hopelijk dat de media aandacht ook helpt bij het oplossen van dit probleem want iemand z’n verlenging afpakken puur op basis van stoelbezetting gaat m.i. te ver.
These users thanked the author Tomm for the post:
De Realist
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 17 Apr 2024, 22:30
danko-lazovic wrote: 17 Apr 2024, 22:00Je koopt een SEIZOENSkaart
Nee, een seizoenkaart.
Niet zomaar goede ideeën afschieten. Ik denk dat een kaart voor alle wedstrijden in de lente best populair zou zijn…
These users thanked the author Thijs for the post:
deninho32
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 17 Apr 2024, 22:30
danko-lazovic wrote: 17 Apr 2024, 22:00Je koopt een SEIZOENSkaart
Nee, een seizoenkaart.
Nee, een Seizoen Club Card :mrgreen: Als we toch precies willen zijn…
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 17 Apr 2024, 21:37 Maak dan ook gewoon resale aantrekkelijker en begin met 1/17e ipv 1/20e van je kaart terug. Verder goed dat ze iets proberen, 10 procent op sommige vakken die niet op komt dagen is echt absurd.
Je krijgt bij de eerste drie potjes geld terug/iets van waarde.

Kun je de vierde keer niet dan moet je het gewoon een andere supporter gunnen + PSV verdient er nog een centje aan. En voor resale aanbieden is heel eenvoudig, gewoon wat aanvinken.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Ik snap niet dat mensen er over vallen dat PSV de kaartjes eventueel/waarschijnlijk duurder verkoopt dan wat je er zelf voor krijgt. Waarom zou je recht hebben op de prijs die PSV er vervolgens voor krijgt? Alleen mag het wel weer naar 1/17 ipv 1/20 en ook vaker dan de huidige drie keer. Maar dat is een ander verhaal.
These users thanked the author De Realist for the post:
HalveHaan
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 17 Apr 2024, 22:03 Met dat laatste ben ik het eens hoor. Maar verder kunnen sommige mensen hier wat minder goed lezen volgens mij. Soit
Ik kom van nog verder dan Gouda (nee, niet Vaticaanstad). Door de week een vroeg tijdstip kan ik niet halen tenzij ik vrij neem. Voor Excelsior ofzo doe ik dat echt niet. Maar dan vraag ik gewoon iemand anders. Ik stuur een foto van mijn kaart door en klaar.
Volgens mij kun jij dat ook prima, ouwe boomer.
These users thanked the author Franciscus for the post:
danko-lazovic
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 17 Apr 2024, 22:46 Ik snap niet dat mensen er over vallen dat PSV de kaartjes eventueel/waarschijnlijk duurder verkoopt dan wat je er zelf voor krijgt. Waarom zou je recht hebben op de prijs die PSV er vervolgens voor krijgt? Alleen mag het wel weer naar 1/17 ipv 1/20 en ook vaker dan de huidige drie keer. Maar dat is een ander verhaal.
Lijkt mij dus niet goed om dat naar meer dan 3 te verhogen. Krijg je dat je tegen Feyenoord,Ajax,Twente,Utrecht en AZ kan gaan en de rest in de resale gooien.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Franciscus wrote: 17 Apr 2024, 22:56
psvgouda wrote: 17 Apr 2024, 22:03 Met dat laatste ben ik het eens hoor. Maar verder kunnen sommige mensen hier wat minder goed lezen volgens mij. Soit
Ik kom van nog verder dan Gouda. Door de week een vroeg tijdstip kan ik niet halen tenzij ik vrij neem. Voor Excelsior ofzo doe ik dat echt niet. Maar dan vraag ik gewoon iemand anders. Ik stuur een foto van mijn kaart door en klaar.
Volgens mij kun jij dat ook prima, ouwe boomer.
Mag ik gewoon proberen alle maar dan ook alle wedstrijden proberen te zien? Anders wordt je hier toch maar neergezet als slechte supporter en dat kan ik niet aan… :mrgreen: En de term boomer is onderhand zo’n ongelofelijk non argument. #proudtobeaboomerandbeingverywise :nuts:
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 17 Apr 2024, 22:38
deninho32 wrote: 17 Apr 2024, 22:30

Nee, een seizoenkaart.
Niet zomaar goede ideeën afschieten. Ik denk dat een kaart voor alle wedstrijden in de lente best populair zou zijn…
Tenzij ze in de lente om half 5 spelen of doordeweeks. Dan heeft het geen zin
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 17 Apr 2024, 22:59
De Realist wrote: 17 Apr 2024, 22:46 Ik snap niet dat mensen er over vallen dat PSV de kaartjes eventueel/waarschijnlijk duurder verkoopt dan wat je er zelf voor krijgt. Waarom zou je recht hebben op de prijs die PSV er vervolgens voor krijgt? Alleen mag het wel weer naar 1/17 ipv 1/20 en ook vaker dan de huidige drie keer. Maar dat is een ander verhaal.
Lijkt mij dus niet goed om dat naar meer dan 3 te verhogen. Krijg je dat je tegen Feyenoord,Ajax,Twente,Utrecht en AZ kan gaan en de rest in de resale gooien.
Er zit nog wel een verschil tussen 3 of 12 he ;) voorheen was t 5, dat lijkt me realistisch en fair
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 17 Apr 2024, 23:04
danko-lazovic wrote: 17 Apr 2024, 22:59

Lijkt mij dus niet goed om dat naar meer dan 3 te verhogen. Krijg je dat je tegen Feyenoord,Ajax,Twente,Utrecht en AZ kan gaan en de rest in de resale gooien.
Er zit nog wel een verschil tussen 3 of 12 he ;) voorheen was t 5, dat lijkt me realistisch en fair
Ik vind 1/3 van de wedstrijden het in de resale gooien veel als je een seizoenkaart hebt. Te veel. Maar dat kan aan mij liggen.
Post Reply