Ajax deel II
- StratumZuid
- Vedette
- VeresRivne
- Vedette
Maak nou eerst maar eens die treinverbinding naar Eindhoven Airport.Josef Dettelbacher wrote: ↑17 Apr 2024, 16:57Lekker gitzwarte koffie drinken met opa Sjaak. Lijkt me mooi.
Maar geen nood Veres, wij gaan uitbreiden dus er is binnenkort ook plaats voor jou
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Een gevalletje "skin in the game".Josef Dettelbacher wrote: ↑17 Apr 2024, 16:57Lekker gitzwarte koffie drinken met opa Sjaak. Lijkt me mooi.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- romardo
- VeresRivne
- Vedette
Schijn bedriegt.Batsu wrote: ↑17 Apr 2024, 15:01 Ik heb overigens wel te doen met @VeresRivne (let op, is geen medelijden). Hij lijkt me wel n toffe.
Ik ken ook best wat Ajacieden die normaal zijn. Natuurlijk hoort wat branie en een grote bek wat sneller bij Ajacieden dan bij PSV-ers. Maar het moet toch pijn doen om je club zo de afgrond in te zien gaan. Maar de PSV-er in mij geniet er toch wel van.
Je hebt fans in alle soorten en maten, de ervaringen waar hier vaak over gesproken wordt maak ik in omgekeerde richting ook vaak mee. Mocht ik in jullie schoenen staan dan zou ik me echt onderdompelen in de berichtgeving rond Ajax momenteel.
Er is een moment dat ik gewtijfeld heb over mijn supportersschap en dat was rond de tijd de Cruijffrevolutie. Toen had ik wat kennis van wat zaken intern en er is me een zaak bijgebleven die als de groep van Cruijff niet gewonnen had ik mijn supportersschap aan de wilgen had gehangen.
Momenteel sta ik sowieso wat anders in het voetbal, gezien de Oekraine situatie raakt het me wat minder ook het laatste kampioenschap maakte weinig los. Momenteel is het volgen van Ajax een beetje als kijken naar automobilist die onder zware invloed een groot ongeluk heeft gemaakt, en als je dan denkt dat er eindelijk hulpdiensten zijn gekomen, maken die vervolgens een nieuwe kettingbotsing.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 7):
- ShovingNE2 • mateja • FTS • DonyellMalen • Zuc0 • Heissenberrug • Balinho
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
De nummer 4 plaatst zich voor de 2e voorronde van de Europa League. Mocht de bekerwinnaar ook in de top4 eindigen in de competitie dan schuift dit ticket door naar de nummer 5.Menno1 wrote: ↑17 Apr 2024, 17:51Is dat een discussie dan?
Ander vraagje: er van uitgaande dat Ajax 5e gaat worden en Feyenoord de beker gaat halen: Hoeveel voorrondes moet Ajax doorworstelen voordat ze groepfase EL halen en wanneer beginnen deze voorrondes?
Ik wil graag zien dat Ajax begin Juli met een veredeld Jong Ajax team op hun bek gaan in Oezbekistan om vervolgens verder te ploeteren om Conference League groepsfase veilig te stellen.
When are the 2024/25 Europa League qualifiers?
First qualifying round: 11 & 18 July 2024
Second qualifying round: 25 July & 1 August 2024
- De Realist
- Internationale topspeler
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
De nummer 6 stroomt in in de 2de voorronde conference league. Dat zijn dezelfde datumsDe Realist wrote: ↑17 Apr 2024, 18:39 Doe maar niet Feyenoord de beker dus. 11 juli veel plezier er mee
Nu ja, de nummer 6 NA DE PLAY OFFS
-
- Legende
NEC dat de beker wint is uiteraard het ideale scenario. Maar die kans schat ik niet zo hoog in helaas en Ajax dat 6e gaat worden ook niet meer, dankzj dat laffe en zwakke Twente van vorig weekend. Maar lekker voor ze dat ze sowieso begin Juli al aan de bak mogen, terwijl het EK dan nog bezig is of net afgelopen. Ik kijk er nu al naar uit!
-
3 of 0. Dat hangt af van welke club de Conference League wint en welk Europees ticket die club in de competitie verdient, en welke club uit Portugal het vergelijkbare ticket pakt (in praktijk: of Porto ook in die 2e voorronde zou moeten starten). In het (on)gunstigste geval zou Ajax meteen in de groepsfase mogen starten als de Conference League winnaar zich al voor de EL of CL heeft geplaatst en er geen andere club in de voorronde EL met een hoger clubcoëfficiënt is. Voor dat laatste zou alleen Porto Ajax nog van de rechtstreekse League fase EL toegang kunnen afhouden. Zie ook:Menno1 wrote: ↑17 Apr 2024, 17:51Is dat een discussie dan?
Ander vraagje: er van uitgaande dat Ajax 5e gaat worden en Feyenoord de beker gaat halen: Hoeveel voorrondes moet Ajax doorworstelen voordat ze groepfase EL halen en wanneer beginnen deze voorrondes?
Ik wil graag zien dat Ajax begin Juli met een veredeld Jong Ajax team op hun bek gaan in Oezbekistan om vervolgens verder te ploeteren om Conference League groepsfase veilig te stellen.
https://kassiesa.net/uefa/2024-rebalanc ... nking.html
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Werd mij weer 1 ding duidelijk: Blind , Stifttandje , TadicArmada wrote: ↑16 Apr 2024, 18:00 Ik zat vandaag in de auto te denken.
Het is eigenlijk wel tijd om deze samenvatting even in het zonnetje te zetten
Deze wedstrijd staat voor mij persoonlijk symbool voor 'de ommekeer' der verhoudingen. Met speciale aandacht voor de invalbeurt van Ihattaren, want daar begon het bij Ajax allemaal mee!
Ik zie toch veel liever het huidige ajax
-
Het is een stelling. Geen feit.ShovingNE2 wrote: ↑17 Apr 2024, 16:17Dan zou Van Basten ook goede stellingen hebben en dat zijn vaak belachelijke stellingen dat is deze ook.
Spelers van Ajax brengen 75% meer op dan spelers van PSV volgens jou. Zelden een PSV supporter zo diep in de poepert van Ajax zien kruipen hoor.
Zo'n extreme stelling is ook nooit te bewijzen. Dus je kan het blijven roepen.
Daarnaast is het vinden dat er een Ajax tax is wat anders dan in de poepert van Ajax kruipen. Misschien tijd dat je dat gaat realiseren.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ajax spelers leveren 75% meer op.... Want Ajax is echt super veel beter dan PSV.
Jij spoort niet op dit specifieke gebied. Of je bent de beste neuzen trol sinds oprichting van dit forum.
75% meer waard,
Idioot
..
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Hatseflats
- Vedette
Er komt geen post voorbij waarbij je aangeeft dat Ajax altijd veel beter verkoopt dan PSV. Of iets anders waar Ajax beter in is. Niet te harden.Ittot wrote: ↑17 Apr 2024, 20:15Het is een stelling. Geen feit.ShovingNE2 wrote: ↑17 Apr 2024, 16:17
Dan zou Van Basten ook goede stellingen hebben en dat zijn vaak belachelijke stellingen dat is deze ook.
Spelers van Ajax brengen 75% meer op dan spelers van PSV volgens jou. Zelden een PSV supporter zo diep in de poepert van Ajax zien kruipen hoor.
Zo'n extreme stelling is ook nooit te bewijzen. Dus je kan het blijven roepen.
Daarnaast is het vinden dat er een Ajax tax is wat anders dan in de poepert van Ajax kruipen. Misschien tijd dat je dat gaat realiseren.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Ardbeg
-
Dan verwar je me met iemand anders. Ik heb er een hekel aan dat Ajax beter verkoopt. En sommige hier geloven niet in de Ajax tax. Prima. Ik wel. Ook prima.Hatseflats wrote: ↑17 Apr 2024, 20:42Er komt geen post voorbij waarbij je aangeeft dat Ajax altijd veel beter verkoopt dan PSV. Of iets anders waar Ajax beter in is. Niet te harden.
-
Laatste keer: Het is een stelling. Die moet uitdagen en is zwart wit.ShovingNE2 wrote: ↑17 Apr 2024, 20:23Ajax spelers leveren 75% meer op.... Want Ajax is echt super veel beter dan PSV.
Jij spoort niet op dit specifieke gebied. Of je bent de beste neuzen trol sinds oprichting van dit forum.
75% meer waard,
Idioot
..
Jammer dat je je weer laat kennen en dat je weer het goede voorbeeld geeft met schelden.
-
- Lid scoutingsteam
Het meer opleveren heeft gewoon te maken gehad met een meer uitstekend seizoen en Overmars die slim en gehaaid handelde op het moment suprême.
Beiden is niet meer het geval en dit zie je terug in hun verkoop de afgelopen jaren.
Kudus, Alvarez en Timber hebben sommen rond de 40 opgebracht dit zijn bedragen die voor de beste PSV ook betaald worden.
Als transfersommen en clausules correleren met elkaar, dan kan het ook logisch zijn. Maar zoals hierboven gezegd de sommen voor de beste spelers maar Bakayoko moet meer opbrengen dan 40 miljoen.
PSV handelt goed en daar ben ik blij mee.
Nog een goed seizoen CL en dan kunnen de prijzen hier evengoed omhoog schieten.
"I call the Ajax tax bs" populaire media geluk, wat hun vrij staat gelukkig
Beiden is niet meer het geval en dit zie je terug in hun verkoop de afgelopen jaren.
Kudus, Alvarez en Timber hebben sommen rond de 40 opgebracht dit zijn bedragen die voor de beste PSV ook betaald worden.
Als transfersommen en clausules correleren met elkaar, dan kan het ook logisch zijn. Maar zoals hierboven gezegd de sommen voor de beste spelers maar Bakayoko moet meer opbrengen dan 40 miljoen.
PSV handelt goed en daar ben ik blij mee.
Nog een goed seizoen CL en dan kunnen de prijzen hier evengoed omhoog schieten.
"I call the Ajax tax bs" populaire media geluk, wat hun vrij staat gelukkig
-
Een stelling hoeft helemaal niet uit te dagen, tenzij je graag een heftige discussie wil ontlokken.
Je kan ook gewoon een meer realistische stelling poneren, bijv. Ajax zou Bakayoko voor 5-10 miljoen meer verkopen in vergelijkbare sportieve omstandigheden vanwege hun houding in onderhandelingen en hun financiële positie. Daarmee is èn het verschil minder groot, èn geef je ook meteen een verklaring voor dat verschil behalve de "Ajax-tax".
Hatseflats verwart je dan ook helemaal niet met iemand anders, want je kan er wel een hekel aan hebben dat Ajax voor meer verkoopt, er komt bijna geen post voorbij waarbij je dit laat weten (of laat weten dat Ajax nog wel 3e wordt ofzo, totdat dat echt niet meer kan). Je bent heel goed in het Ajax omhoog praten tov ons, en je hebt zelf dat al eens verklaard dat je eerder van een negatief scenario uitgaat zodat het later dan altijd mee kan vallen, maar die houding van jou tov Ajax komt sommigen hier de strot uit.
- These users thanked the author loginnaam for the post (total 7):
- Heissenberrug • Hatseflats • ShovingNE2 • D.Millpants • Robson de Souza • Ardbeg • Hightower
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
Weet je hoeveel hits ik krijg als ik zoek op posts op jouw naam met de steekwoorden bang, vrees of helaas er in. Dat zijn er echt een heleboel. Ik denk ook niet dat Hatseflats zich verward.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 4):
- D.Millpants • ShovingNE2 • Hatseflats • Ardbeg
-
Ik praat Ajax zeker niet omhoog. Dan moeten jullie echt veel beter opletten. Afgelopen jaren hebben uiteraard wel wat gedaan met het vertrouwen mbt resultaten van PSV en Ajax. Dat klopt zeker. Daar ben ik soms wel sceptisch door geworden. Dat begint aardig snel te slijten na dit seizoen. Maar positief kun je me niet noemen over Ajax. Wel heel behoudend mbt PSV en ik ben die achterlijke bedragen van Ajax wel aardig zat. Maar positief zeker zeker niet, gefrustreerd door die bedragen misschien.
Maar prima, laten we allemaal hetzelfde zijn en hetzelfde denken. Ajax tax bestaat niet. PSV wint alles met 2 vingers in de neus. Wij worden komende 10 jaar kampioen.
Maar prima, laten we allemaal hetzelfde zijn en hetzelfde denken. Ajax tax bestaat niet. PSV wint alles met 2 vingers in de neus. Wij worden komende 10 jaar kampioen.
-
Voetballeed is positief over Ajax. Ik ben dat niet. Staat los van die zoektermen wat totaal niets zegt over dat ik positief ben. Eerder sceptisch. Ik vind spelers van Ajax niet geweldig of bepaalde bedragen waard. Ik denk dat ze juist voor te veel worden verkocht. Dat is iets anders. Verder ben ik zelden tot nooit positief over Ajax.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Nu zijn we benieuwd wat dat dan was?VeresRivne wrote: ↑17 Apr 2024, 18:23
Er is een moment dat ik gewtijfeld heb over mijn supportersschap en dat was rond de tijd de Cruijffrevolutie. Toen had ik wat kennis van wat zaken intern en er is me een zaak bijgebleven die als de groep van Cruijff niet gewonnen had ik mijn supportersschap aan de wilgen had gehangen.
- ShovingNE2
- Site Admin