Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 18 Apr 2024, 08:37
koetje wrote: 17 Apr 2024, 22:43

Je krijgt bij de eerste drie potjes geld terug/iets van waarde.

Kun je de vierde keer niet dan moet je het gewoon een andere supporter gunnen + PSV verdient er nog een centje aan. En voor resale aanbieden is heel eenvoudig, gewoon wat aanvinken.

Waarom PSV extra spekken? Zie daar echt 0 reden toe. Betaal me al scheel aan die club, beetje klaar met die commercie. Geef hem dan gewoon weg in mijn omgeving of de kaarten blijven leeg, wat meestal het geval is omdat iedereen in mijn omgeving zijn eigen seizoenkaart heeft.
Jij hebt dus liever dat je plek leeg blijft in plaats van dat je iemand iemand anders blij kan maken door een kaartje te kopen die graag naar PSV wilt omdat je PSV niet wilt spekken? Wauw…
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ronny wrote: 18 Apr 2024, 08:30 Maar op noord en zuid zijn toch ook certificaatplaatsen en bedrijven die daar kaarten voor plaatsen hebben? Die zullen ze niet intrekken. En op een zaterdagmiddag laat en zondag vroeg is er ook amateurvoetbal.
Komen er ook weer all-in kaarten?
Nee joh. Natuurlijk gaan ze die kaarten/plaatsen niet intrekken. Alleen bij echte uitzonderingen. Mensen die er een potje van maken na waarschuwingen. PSV gaat echt niet zomaar na een wedstrijd of 4 die je gemist hebt je kaart intrekken.
Standbeeld wrote: 17 Apr 2024, 20:55 Lijkt meer een maatregel te zijn die ze niet actief gaan handhaven of alleen bij excessen. Door mensen ieder seizoen even expliciet te wijzen op de voorwaarden (en dan specifiek deze maatregel) zal het gros wel gaan acteren. Dat is de indruk die ik krijg na het lezen van het artikel.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 08:41
Prof_napo wrote: 18 Apr 2024, 08:23Als dat de essentie is, dan is de communicatie van PSV suboptimaal. Generieke oplossingen voor specifieke problemen zorgen voor juist deze reacties.
PSV heeft nog helemaal niets gecommuniceerd. Knap dat het nu dus al suboptimaal is. Rik Elfrink heeft er een stuk over geschreven. Vanuit PSV zal het bericht nog wel komen en dan kunnen we zien hoe de communicatie is en welke redenen worden aangegeven.
Adequaat reageren dan op het sentiment. Het is niet alsof Elfrink dit uit zijn grote duim zuigt, net zoals met de politiek helpt het om te polsen hoe de achterban dit ontvangt en op basis daaervan doorgang te laten vinden.
danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 08:41
Prof_napo wrote: 18 Apr 2024, 08:23En in deze casus vergeet je gemakshalve wel dat zowel de KNVB als PSV gecomuniceert hebben dat het verzet zou worden naar 20:00, dat is later teruggedraaid en is dus bij 16:30 gebleven. Als we dan toch willen klagen dan kan je beter richting de KNVB & PSV klagen dat ze dit niet beter communiceerde.
Teruggedraaid heeft niets met de KNVB en PSV te maken, maar daar zal ik verder niet over uitwijken. Het is niet zo dat de wedstrijd 24 uur van te voren verzet wordt. De wedstrijden werden alleen teruggezet als PSV van Dortmund had gewonnen. Dit wist dus iedereen en om dit als reden te gebruiken is dus een beetje apart. Met deze situatie was dus ook al rekening te houden.
Uhm, op basis van de aangegeven kaders zou het 20:00 zijn indien PSV uitgeschakeld werd, een van het begin af aan realistisch scenario. Waarom dit dan opeens buiten de KNVB en PSV zou liggen als ze de kaders rond het aanvangstijdstip niet hanteren gaat mij te buiten. Een uitschakeling in de round of 16 was niet onrealistisch, niet heel raar dat mensen dan plannen voor 20:00 en niet voor 16:45.

Kan je er rekening mee houden? Zeker, maar dat houdt dus in dat - in mijn siutatie - in plaats van een halve dag vrij houden voor PSV dat de afgehele dag zou worden. Zit nogal een verschil in.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 18 Apr 2024, 08:49Adequaat reageren dan op het sentiment. Het is niet alsof Elfrink dit uit zijn grote duim zuigt, net zoals met de politiek helpt het om te polsen hoe de achterban dit ontvangt en op basis daaervan doorgang te laten vinden
Ik snap ook wel dat Rik dit via PSV te horen krijgt. Maar dan kan je nog niks zeggen vanuit de communicatie over PSV. Rik is een medewerker van het ED, niet van PSV.
Prof_napo wrote: 18 Apr 2024, 08:49Uhm, op basis van de aangegeven kaders zou het 20:00 zijn indien PSV uitgeschakeld werd, een van het begin af aan realistisch scenario. Waarom dit dan opeens buiten de KNVB en PSV zou liggen als ze de kaders rond het aanvangstijdstip niet hanteren gaat mij te buiten. Een uitschakeling in de round of 16 was niet onrealistisch, niet heel raar dat mensen dan plannen voor 20:00 en niet voor 16:45.

Kan je er rekening mee houden? Zeker, maar dat houdt dus in dat - in mijn siutatie - in plaats van een halve dag vrij houden voor PSV dat de afgehele dag zou worden. Zit nogal een verschil in.
Het was even realistisch om door te gaan als niet door te gaan. Welke keuze jij dan maakt is helemaal aan jou. Dat er vervolgens ik gok duizend(en) mensen die niet tegen Vitesse gaan hun kaart niet aanbieden voor de resale, is een ander verhaal terwijl er genoeg animo voor is. Dat je daar als club dan op een gegeven moment consequenties voor gaat instellen vind ik niet anders dan logisch.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 08:55 Het was even realistisch om door te gaan als niet door te gaan. Welke keuze jij dan maakt is helemaal aan jou.
Daar verschillen we dan flink van mening.
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 08:43
Eindjehoger wrote: 18 Apr 2024, 08:37


Waarom PSV extra spekken? Zie daar echt 0 reden toe. Betaal me al scheel aan die club, beetje klaar met die commercie. Geef hem dan gewoon weg in mijn omgeving of de kaarten blijven leeg, wat meestal het geval is omdat iedereen in mijn omgeving zijn eigen seizoenkaart heeft.
Jij hebt dus liever dat je plek leeg blijft in plaats van dat je iemand iemand anders blij kan maken door een kaartje te kopen die graag naar PSV wilt omdat je PSV niet wilt spekken? Wauw…
Klopt helemaal, ik krijg al geen 1/17e terug, wat eerlijk zou zijn aangezien ik voor 17 wedstrijden betaal, dat is punt 1. Daarnaast vraagt PSV echt een bizar bedrag als ze die kaart los verkopen, namelijk 52,50 (na 7 wedstrijden is die even duur als mijn seizoenkaart)
Waarom zou ik dan in hemelsnaam bij een 4e keer hun 52,50 gunnen? Geef me maar gewoon betere opties denk ik dan. Vaker resale, catering tegoed of weet ik het, doneer mijn kaart eenmalig aan de voedselbank zodat iemand die daar komt keer naar PSV kan.

Nog even en PSV ziet dat seizoenkaarthouders minder opleveren dan die kaarten los verkopen en worden we met zijn allen aan de kant gezet. We gaan richting UK taferelen toe als we zo door gaan.
Peter2
Jeugdspeler
Posts: 50
Joined: 04 Nov 2020, 19:25
FOOTB_REM_S: No

Ik merk ook bij heel veel mensen denken dat de PSV-giftcard alleen in de fanshop uitgegeven kan worden. Maar je kan het ook gebruiken straks in juni bij de betaling van je nieuwe seizoenskaart/ CL / bekerwedstrijden. Denk dat PSV daar beter over moet communiceren.
These users thanked the author Peter2 for the post:
danko-lazovic
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 18 Apr 2024, 08:58
danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 08:43

Jij hebt dus liever dat je plek leeg blijft in plaats van dat je iemand iemand anders blij kan maken door een kaartje te kopen die graag naar PSV wilt omdat je PSV niet wilt spekken? Wauw…
Klopt helemaal, ik krijg al geen 1/17e terug, wat eerlijk zou zijn aangezien ik voor 17 wedstrijden betaal, dat is punt 1. Daarnaast vraagt PSV echt een bizar bedrag als ze die kaart los verkopen, namelijk 52,50 (na 7 wedstrijden is die even duur als mijn seizoenkaart)
Waarom zou ik dan in hemelsnaam bij een 4e keer hun 52,50 gunnen? Geef me maar gewoon betere opties denk ik dan. Vaker resale, catering tegoed of weet ik het, doneer mijn kaart eenmalig aan de voedselbank zodat iemand die daar komt keer naar PSV kan.

Nog even en PSV ziet dat seizoenkaarthouders minder opleveren dan die kaarten los verkopen en worden we met zijn allen aan de kant gezet. We gaan richting UK taferelen toe als we zo door gaan.
Dus jij vindt dat PSV niet beloond mag worden als jij niet komt, maar wel dat jij beloond moet worden voor niet komen?
These users thanked the author Thijs for the post (total 10):
Amsvorde12Prof_napodanko-lazovicAsterixArdbegRen HöekRobson de SouzaTomPSV023GutanothDe Realist
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Een heel goede maatregel. Zo’n huppelkutje bij ons op kantoor bijvoorbeeld is ooit in het bezit van een seizoenskaart gekomen en heeft zo goed als niks met voetbal. 3 keer raden, die gaat alleen naar de ‘grote’ wedstrijden. Als je zelfs in een seizoen als deze zoveel lege plekken ziet dan ben je de seizoenskaart niet waard. Letterlijk duizenden anderen in jouw plaats.
These users thanked the author Asterix for the post (total 6):
danko-lazovicSKERLAArdbegRikkert1234D.MillpantsPSV024
Ich liebe gegenpressung
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 18 Apr 2024, 09:09
Eindjehoger wrote: 18 Apr 2024, 08:58

Klopt helemaal, ik krijg al geen 1/17e terug, wat eerlijk zou zijn aangezien ik voor 17 wedstrijden betaal, dat is punt 1. Daarnaast vraagt PSV echt een bizar bedrag als ze die kaart los verkopen, namelijk 52,50 (na 7 wedstrijden is die even duur als mijn seizoenkaart)
Waarom zou ik dan in hemelsnaam bij een 4e keer hun 52,50 gunnen? Geef me maar gewoon betere opties denk ik dan. Vaker resale, catering tegoed of weet ik het, doneer mijn kaart eenmalig aan de voedselbank zodat iemand die daar komt keer naar PSV kan.

Nog even en PSV ziet dat seizoenkaarthouders minder opleveren dan die kaarten los verkopen en worden we met zijn allen aan de kant gezet. We gaan richting UK taferelen toe als we zo door gaan.
Dus jij vindt dat PSV niet beloond mag worden als jij niet komt, maar wel dat jij beloond moet worden voor niet komen?
Die 'beloning' interesseert mij niet eens, gaat me om het principe dat ze na 3x volle mep kunnen vragen en je dan niet eens 1/20e (wat al achterlijk is) terug krijgt (die je overigens ook weer daar moet uitgeven). Zie dan liever de optie om dagkaartje te doneren aan de voedselbank of iets in die trend.
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 18 Apr 2024, 09:13
Thijs wrote: 18 Apr 2024, 09:09

Dus jij vindt dat PSV niet beloond mag worden als jij niet komt, maar wel dat jij beloond moet worden voor niet komen?
Die 'beloning' interesseert mij niet eens, gaat me om het principe dat ze na 3x volle mep kunnen vragen en je dan niet eens 1/20e (wat al achterlijk is) terug krijgt (die je overigens ook weer daar moet uitgeven). Zie dan liever de optie om dagkaartje te doneren aan de voedselbank of iets in die trend.
Onder andere van dat geld kan PSV weer een nieuwe speler kopen waarvan, als jij weer eens besluit te gaan, kan genieten in het stadion.
These users thanked the author Asterix for the post (total 2):
SKERLADe Realist
Ich liebe gegenpressung
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ronny wrote: 18 Apr 2024, 08:30 Maar op noord en zuid zijn toch ook certificaatplaatsen en bedrijven die daar kaarten voor plaatsen hebben? Die zullen ze niet intrekken. En op een zaterdagmiddag laat en zondag vroeg is er ook amateurvoetbal.
Komen er ook weer all-in kaarten?
Ik kan het stuk niet lezen, maar het komt er wel weer.

https://www.ed.nl/PSV/bij-PSV-kun-je-oo ... ~a637e5b8/
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als de buitenkant van het stadion ook aangepakt zou worden, wat zouden jullie een mooi voorbeeld vinden qua look?
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 Apr 2024, 09:30 Als de buitenkant van het stadion ook aangepakt zou worden, wat zouden jullie een mooi voorbeeld vinden qua look?
Van Bayern vind ik wel dik, kan mooi in samenwerking met Signify.
Peter2
Jeugdspeler
Posts: 50
Joined: 04 Nov 2020, 19:25
FOOTB_REM_S: No

All-in wordt ipv 60% extra wordt het 85% extra en de scc wordt 5% duurder ivm inflatie.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 18 Apr 2024, 09:13
Thijs wrote: 18 Apr 2024, 09:09

Dus jij vindt dat PSV niet beloond mag worden als jij niet komt, maar wel dat jij beloond moet worden voor niet komen?
Die 'beloning' interesseert mij niet eens, gaat me om het principe dat ze na 3x volle mep kunnen vragen en je dan niet eens 1/20e (wat al achterlijk is) terug krijgt (die je overigens ook weer daar moet uitgeven). Zie dan liever de optie om dagkaartje te doneren aan de voedselbank of iets in die trend.
Jij kiest ervoor om niet te komen, dus wees dankbaar dat er überhaupt iets mogelijk is om daarin te krijgen. En de initiatieven die je noemt zijn prima, maar doe dat dan zelf. Geef je seizoenkaart dan voor die dag aan iemand die minder bedeeld is.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Ik onze groep waren er in de afgelopen jaren 2 gevallen van langdurig geblesseerd en niet mogelijk om te staan. Die hebben gewoon gezegd 'regel maar iemand die mee wil, kost 1/17e van mijn seizoenskaart. En ik stuur wel een tikkie'. Resale, maar dan buiten PSV om. Wel tegen de allereerlijkste 'prijs'.

Altijd animo. Graag zelfs.
Ex unitate vires
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
FOOTB_REM_S: No

Die discussie over wanneer wedstrijden plaatsvinden is overigens wel terecht. Er zijn 6 wedstrijden van de 17 (nog 2 te gaan) die niet op de traditionele zaterdagavond of zondagmiddag (12:15, 16:45 en 14:30) worden gespeeld. 2 op zaterdag middag 16:30 (Jeugd amateur voetbal), 1 op zondag avond 20:00, 2 op vrijdagavond en 1 op donderdag avond. Voor mensen die 1 uur + moeten reizen heeft dit wel grote invloed.

Bij mij was het overigens niet bekend dat je de resale giftcard kunt gebruiken voor nieuwe SSC. Daarnaast was ik in de veronderstelling dat je, je kaart hoogstens 3x kan aanbieden in de resale. Schijnbaar kan dit elke wedstrijd maar krijg je maar 3x vergoed.

Een andere verbetering is overigens het digitaal maken van je seizoenkaart en het op naam kunnen zetten van andere mensen (lastig qua stadionverbod etc.) Als ik een PDF in mijn eigen omgeving kan printen voor andere mensen scheelt dat gedoe met seizoenkaarten.

Catering sluit ik me overigens volledig bij aan. Dat is echt triest voor het geld wat je ervoor krijgt. dat gedoe van die Cola over de datum schijnt vaker te gebeuren.
MusicMaikel
Jeugdspeler
Posts: 34
Joined: 24 Jul 2023, 09:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Peter2 wrote: 18 Apr 2024, 09:36 All-in wordt ipv 60% extra wordt het 85% extra en de scc wordt 5% duurder ivm inflatie.
Dus als ik het goed begrijp gaat de prijs van Ere Noord 3-5 uit de volgende tabel de reguliere van 600 naar 630 en de all-in van 960 naar 1110? https://www.PSV.nl/prijzen/prijzen

Moet je eerlijk zeggen dat ik de all-in nog niet bijster duur vind, ook niet met de nieuwe prijzen. Ik denk dat ik dat al kwijt ben aan losse kaarten dit seizoen, en dan ben ik alleen naar de CL thuiswedstrijden geweest (exclusief Lens en Arsenal).
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als ik alle voorstander en medestanders zo lees... het is toch eigenlijk heel simpel als we allemaal even kijken naar wat voor onze mooie club het belangrijkste is?

1. je koopt een SCC met het idee om alle wedstrijden te beleven in het stadion en anders wel zoveel mogelijk
2. kan je een keer niet, is natuurlijk helemaal niet erg. Zelfs niet als dat meerdere keren per seizoen is. PSV fans komen overal vandaan en niet elk tijdstip is haalbaar. Allemaal logisch en begrijpelijk
3. Er zijn vele mensen op de wachtlijst die graag meer naar PSV willen (en daarvoor nu nog afhankelijk zijn van losse kaartverkoop)

Combineer je die 3 zaken is de oplossing toch super easy? Er wordt dan wel even een kleine moeite gevraagd van zowel jou als SCC houder maar ook zeker PSV als club:

1. Ik vind de regel van 3x niet opdagen en 3x je kaart niet aanbieden = het volgende seizoen je SCC kwijt een hele goede. Je wil gewoon een volstadion hebben. Punt. Dat is op 1001 manieren goed voor PSV en ik kan me niet voorstellen dat er fans zijn die dat niet snappen. Dus kan je niet, dan maak je gewoon een bekende blij met een leuk uitje en lukt dat niet, dan gewoon even 1 vinkje zetten zodat anderen je kaartje kunnen kopen en er is helemaal niks aan de hand.
2. Om dat laatst echt zo makkelijk mogelijk te maken mag PSV aan de bak. Er lopen genoeg tech partners rond op Brainport, maak daar iets moois/handigs van, ontwikkel een app die zelfs een digibeet kan bedienen zodat de drempel om je kaart aan te bieden als je niet kunt zo laag mogelijk is.
3. Communicatie hierover, dit kan allemaal zoveel beter!!!

Als er dan nog mensen zijn, laat staan hele groepen/rijen, die hun plekje (bewust) leeg laten... jammer dan maar dan heb je gewoon niet helemaal door wat voor negatieve impact dat op de club heeft. 1x vergeten kan gebeuren, 2x nou vooruit ook nog. Maar doe je het 3x in hetzelfde seizoen dan vind ik het volledig logisch dat PSV met een waarschuwing komt dat het bij de eerst volgende keer klaar is en je je SCC verliest voor komend seizoen. Je kan dan niet meer zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.

Die maatregel wordt door sommigen ook veelte zwaar genomen, je krijgt een aantal kansen, je krijgt een handige manier om je kaart in te dienen (actiepunt voor PSV dus) en we willen allemaal dat het goed gaat met PSV, dat het stadion lekker vol zit etc etc. Gewoon ook een kwestie van een stukje fatsoen en een hele kleine moeite nemen voor zowel PSV als de supporter met SCC.

Is dat nou allemaal zo moeilijk of te veel gevraagd?
These users thanked the author Juancho for the post (total 5):
MusicMaikelHalveHaanAraavosRikkert1234Fanatic-U-s
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Image
EWT
Ballenjongen
Posts: 4
Joined: 06 Jun 2023, 12:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Number 8 On Tour wrote: 18 Apr 2024, 10:02 Die discussie over wanneer wedstrijden plaatsvinden is overigens wel terecht. Er zijn 6 wedstrijden van de 17 (nog 2 te gaan) die niet op de traditionele zaterdagavond of zondagmiddag (12:15, 16:45 en 14:30) worden gespeeld. 2 op zaterdag middag 16:30 (Jeugd amateur voetbal), 1 op zondag avond 20:00, 2 op vrijdagavond en 1 op donderdag avond. Voor mensen die 1 uur + moeten reizen heeft dit wel grote invloed.

Bij mij was het overigens niet bekend dat je de resale giftcard kunt gebruiken voor nieuwe SSC. Daarnaast was ik in de veronderstelling dat je, je kaart hoogstens 3x kan aanbieden in de resale. Schijnbaar kan dit elke wedstrijd maar krijg je maar 3x vergoed.

Een andere verbetering is overigens het digitaal maken van je seizoenkaart en het op naam kunnen zetten van andere mensen (lastig qua stadionverbod etc.) Als ik een PDF in mijn eigen omgeving kan printen voor andere mensen scheelt dat gedoe met seizoenkaarten.

Catering sluit ik me overigens volledig bij aan. Dat is echt triest voor het geld wat je ervoor krijgt. dat gedoe van die Cola over de datum schijnt vaker te gebeuren.
Je kunt, als je mensen vertrouwd dat ze er nadien geen misbruik van maken, ook gewoon een fotootje van de QR van je SCC doorsturen. Dat doen wij binnen onze groep ook wel eens als er iemand last minute afvalt
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heb je me zo gemist Ardbeg ? Ik zag net dat je me een keer of 3 om mij riep, nu weer deze afbeelding... En ik maar denken dat ik bij je op de blok stond! Anyway, sorry, maar soms gaan er even andere dingen voor dan een forumpje he! Hopelijk kan je nu weer lekker slapen! :heart:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 18 Apr 2024, 10:21 Heb je me zo gemist @Ardbeg ? Ik zag net dat je me een keer of 3 om mij riep, nu weer deze afbeelding... En ik maar denken dat ik bij je op de blok stond! Anyway, sorry, maar soms gaan er even andere dingen voor dan een forumpje he! Hopelijk kan je nu weer lekker slapen! :heart:
Je afwezigheid is door menigeen opgevallen en door menigeen benoemd middels een grapje, niet alleen ik (er is niet om je geroepen). Al moet ik zeggen, het is enkel "It's alive!" Zat niks negatiefs aan he 😉
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Afwezigheid? Omdat het ff gekkenhuis was op werk en privé is een weekje niet posten al afwezig zijn? Damn, sommigen hebben buiten dit forum echt geen leven meer :lol: het is me allemaal wat zeg....
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply