Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen idee, Chivas is in ieder geval wel geïnteresseerd en dat komt wel overeen met wat we hier eerder op het forum hebben gelezen, gedeeld door enkele leden met wat ‘ingangen’.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Riffii
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klopt en Chucky heeft dus laatst aangegeven dat hij graag naar Chivas zou willen wanneer hij terugkeert naar Mexico. Dat was wel redelijk breaking in Mexico sinds Chucky uit de jeugd van Pachuca komt. Nu met geruchten rond Orozco lijkt het alsof het wat warmer wordt. Hopelijk is het een optie die onderzocht wordt voor volgend jaar. Dat nu vast de lijnen worden gelegd en dat het nieuws/ de geruchten daar uit voortkomen.
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat is die Chiquette voor speler?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sparts wrote: 18 Apr 2024, 17:17 Wat is die Chiquette voor speler?
Reeds enigzins besproken.
Sensation wrote: 15 Apr 2024, 09:18 Chiquete wordt door deze welbekende twitterscout wel gezien als iemand met een goede passing:




Heeft @Ykhim al zijn mening gegeven? :mrgreen: Vraag mij ook af hoe hij bijv. is in doordekken, met ruimte in de rug spelen etc.
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ah, dank. Benieuwd wat we daar dan nog bijkrijgen als het om een ruil met Lozano gaat.
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt me als speler wel raar om het wisselgeld te zijn voor een aankoop.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Vorig jaar aan ons gelinkt. Heb wel altijd de vraag of je deze spelers moet halen want hoe ze binnenkomen gaan ze vaak ook weer weg. Wel zeker een groot talent.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die wordt al twee jaar aan ons gelinkt, wel toen JdJ nog td was.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De afgelopen windows leerden wel dat Mexicaanse media zoveel aangedikte onzin de wereld in slingeren dat een Britse tabloid er een kleur van zou krijgen. Aan wie zijn we door dit soort titels wel niet al gekoppeld de voorbije jaren door dit soort titels? Diego Reyes, Rodolfo Pizarro, Carlos Salcedo, Victor Guzmán, Edson Álvarez, Sebastián Córdova, Jorge Sánchez, Alexis Vega, Kevin Álvarez, Fidel Ambriz, César Montes, Rodrigo Huescas en nu deze Jesus Orozco... Ik neem geruchten over nieuwe Lozano's en Guti's wat minder serieus dan eerder inmiddels en geloof van deze ook geen reet. Zeker niet vanwege de omgekeerde weg die Lozano zou bewandelen; die zie ik helemaal niet vertrekken komende zomer.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 18 Apr 2024, 18:43
Standbeeld wrote: 18 Apr 2024, 16:29


MUCH SUCCESS, CHIQUETE 🔥🚨

Several sources close to Chivas report that Jesús Orozco Chiquete would be very close to joining PSV, this due to the interest of the Rebaño in Hirving Lozano for which Chiquete would be a bargaining chip.

#FútbolMedia #LigaBBVAMX #LigaMX #Chivas #PSV
De afgelopen windows leerden wel dat Mexicaanse media zoveel aangedikte onzin de wereld in slingeren dat een Britse tabloid er een kleur van zou krijgen. Aan wie zijn we door dit soort titels wel niet al gekoppeld de voorbije jaren door dit soort titels? Diego Reyes, Rodolfo Pizarro, Carlos Salcedo, Victor Guzmán, Edson Álvarez, Sebastián Córdova, Jorge Sánchez, Alexis Vega, Kevin Álvarez, Fidel Ambriz, César Montes, Rodrigo Huescas en nu deze Jesus Orozco... Ik neem geruchten over nieuwe Lozano's en Guti's wat minder serieus dan eerder inmiddels en geloof van deze ook geen reet. Zeker niet vanwege de omgekeerde weg die Lozano zou bewandelen; die zie ik helemaal niet vertrekken komende zomer.
Maar in dit geval is het dus wel opvallend dat Armada vorige week met de naam van de speler kwam. Daarnaast gaf Chucky laatst aan dat hij wel bij Chivas zou willen spelen. Op zich zijn dat wel wat opvallende aanknopingspunten. Geen random speler zeg maar die gelinkt wordt.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Lozano dan toch al besloten heeft komende winter te willen vetrekken... Dan eigenlijk liever maar gelijk deze zomer. Dan kan je daar rekening mee houden. Tis wat mij betreft eigenlijk uitgesloten dat je betere en duurdere spelers midden in het seizoen verkassen. Dus of deze zomer en anders na komend seizoen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 18 Apr 2024, 18:48 Als Lozano dan toch al besloten heeft komende winter te willen vetrekken... Dan eigenlijk liever maar gelijk deze zomer. Dan kan je daar rekening mee houden. Tis wat mij betreft eigenlijk uitgesloten dat je betere en duurdere spelers midden in het seizoen verkassen. Dus of deze zomer en anders na komend seizoen.
Ik zal het aan Earnie doorgeven. ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 18 Apr 2024, 18:46 De afgelopen windows leerden wel dat Mexicaanse media zoveel aangedikte onzin de wereld in slingeren dat een Britse tabloid er een kleur van zou krijgen. Aan wie zijn we door dit soort titels wel niet al gekoppeld de voorbije jaren door dit soort titels? Diego Reyes, Rodolfo Pizarro, Carlos Salcedo, Victor Guzmán, Edson Álvarez, Sebastián Córdova, Jorge Sánchez, Alexis Vega, Kevin Álvarez, Fidel Ambriz, César Montes, Rodrigo Huescas en nu deze Jesus Orozco... Ik neem geruchten over nieuwe Lozano's en Guti's wat minder serieus dan eerder inmiddels en geloof van deze ook geen reet. Zeker niet vanwege de omgekeerde weg die Lozano zou bewandelen; die zie ik helemaal niet vertrekken komende zomer.
Het is hooguit een wat voorbarig artikel, maar geen complete onzin. Het is geen toeval dat dit verhaal in lijn is met wat de laatste weken ook op dit forum stond. Lozano naar Chivas is gewoon een reëel scenario.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 18 Apr 2024, 18:48 Als Lozano dan toch al besloten heeft komende winter te willen vetrekken... Dan eigenlijk liever maar gelijk deze zomer. Dan kan je daar rekening mee houden. Tis wat mij betreft eigenlijk uitgesloten dat je betere en duurdere spelers midden in het seizoen verkassen. Dus of deze zomer en anders na komend seizoen.
Als het algemeen bekend is, en er kan op voorgestorteerd worden is het geen enkel probleem. Als er maar adequaat op gehandeld wordt.
These users thanked the author Sensation for the post:
Ardbeg
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 18 Apr 2024, 19:09
O Goleiro Grande wrote: 18 Apr 2024, 18:46 De afgelopen windows leerden wel dat Mexicaanse media zoveel aangedikte onzin de wereld in slingeren dat een Britse tabloid er een kleur van zou krijgen. Aan wie zijn we door dit soort titels wel niet al gekoppeld de voorbije jaren door dit soort titels? Diego Reyes, Rodolfo Pizarro, Carlos Salcedo, Victor Guzmán, Edson Álvarez, Sebastián Córdova, Jorge Sánchez, Alexis Vega, Kevin Álvarez, Fidel Ambriz, César Montes, Rodrigo Huescas en nu deze Jesus Orozco... Ik neem geruchten over nieuwe Lozano's en Guti's wat minder serieus dan eerder inmiddels en geloof van deze ook geen reet. Zeker niet vanwege de omgekeerde weg die Lozano zou bewandelen; die zie ik helemaal niet vertrekken komende zomer.
Het is hooguit een wat voorbarig artikel, maar geen complete onzin. Het is geen toeval dat dit verhaal in lijn is met wat de laatste weken ook op dit forum stond. Lozano naar Chivas is gewoon een reëel scenario.
Deze zomer al?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 18 Apr 2024, 19:10
Juancho wrote: 18 Apr 2024, 18:48 Als Lozano dan toch al besloten heeft komende winter te willen vetrekken... Dan eigenlijk liever maar gelijk deze zomer. Dan kan je daar rekening mee houden. Tis wat mij betreft eigenlijk uitgesloten dat je betere en duurdere spelers midden in het seizoen verkassen. Dus of deze zomer en anders na komend seizoen.
Als het algemeen bekend is, en er kan op voorgestorteerd worden is het geen enkel probleem. Als er maar adequaat op gehandeld wordt.
Dan nog absoluut geen voorstander van. We gaan er tenminste volgens mij allemaal vanuit dat Lozano komend seizoen moet gaan knallen, als Lang fit is en blijft zal dat vanaf rechts zijn en dus de opvolger van Baka. Als dat een beetje gaat lukken is het zeer vervelend om zo'n belangrijke basisspeler in de winter kwijt te raken. Ookal weet je dat al een half jaar van te voren.

Wat mij betreft dus niet aan de orde en ik ga er ook maar vanuit dat er met die afspraken die er ongetwijfeld met hem gemaakt zijn ook geen optie in staat dat hij midden in het seizoen mag vertrekken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je voornemens bent om de vervanger uit de MLS te halen als Lozano ‘‘s winters vertrekt is het al een stuk logischer. Ik snap dat je er dan nog geen voorstander van bent om een basisspeler in de winter te laten vertrekken maar als je nu je zaakjes goed voorbereid en iemand uit de MLS als vervanger wilt halen zou ik het best snappen. Wie weet is dat wel je droom target die pas in de winter beschikbaar komt omdat dan de competitie daar afgelopen is? Moet je alleen wel voorbehouden in brengen nu richting Lozano dat je opvolger ook daadwerkelijk beschikbaar komt en niet langdurig geblesseerd is oid.
These users thanked the author Lente for the post:
Sensation
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 18 Apr 2024, 19:10
Ykhim wrote: 18 Apr 2024, 19:09

Het is hooguit een wat voorbarig artikel, maar geen complete onzin. Het is geen toeval dat dit verhaal in lijn is met wat de laatste weken ook op dit forum stond. Lozano naar Chivas is gewoon een reëel scenario.
Deze zomer al?
Dat verbaast mij ook. Vorig jaar werd het idee uit de doeken gedaan dat hij twee jaar in Eindhoven wilde blijven en daarna door. En vooral naar de MLS, meen ik.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 18 Apr 2024, 22:43
Standbeeld wrote: 18 Apr 2024, 19:10
Deze zomer al?
Dat verbaast mij ook. Vorig jaar werd het idee uit de doeken gedaan dat hij twee jaar in Eindhoven wilde blijven en daarna door. En vooral naar de MLS, meen ik.
Het kan zijn dat het hem is tegengevallen natuurlijk. Of dat het PSV is tegengevallen en dat ze aan een exit strategy werken. Lozano drukt enorm op de begroting en heeft een enorm salaris. Ik denk niet dat PSV er echt rouwig om is als hij vertrekt deze zomer, om eerlijk te zijn.
These users thanked the author Menno1 for the post (total 3):
Captain(C)YkhimFC Bracke
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 18 Apr 2024, 23:16Ik denk niet dat PSV er echt rouwig om is als hij vertrekt deze zomer, om eerlijk te zijn.
Wel met de toevoeging dat er een ‘normale’ transfersom tegenover staat, lijkt mij. Ik denk dat enkel het lozen van het salaris niet genoeg is. Het is ook geen Bruma wat dat betreft en de kans dat hij volgend seizoen wel rendeert is ook nog gewoon aanwezig. Lozano heeft nog wel altijd een bepaalde ondergrens, ook als hij totaal niet in de wedstrijd zit.
Oh PSV wat je met me doet…
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 18 Apr 2024, 23:20
Menno1 wrote: 18 Apr 2024, 23:16Ik denk niet dat PSV er echt rouwig om is als hij vertrekt deze zomer, om eerlijk te zijn.
Wel met de toevoeging dat er een ‘normale’ transfersom tegenover staat, lijkt mij. Ik denk dat enkel het lozen van het salaris niet genoeg is. Het is ook geen Bruma wat dat betreft en de kans dat hij volgend seizoen wel rendeert is ook nog gewoon aanwezig. Lozano heeft nog wel altijd een bepaalde ondergrens, ook als hij totaal niet in de wedstrijd zit.
Uiteraard. Ze zullen die 15 miljoen (grotendeels) terug willen zien. Anders is de afschrijving gigantisch en kan je helemaal niks deze zomer.
These users thanked the author Menno1 for the post:
Juancho
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 18 Apr 2024, 19:32 Als je voornemens bent om de vervanger uit de MLS te halen als Lozano ‘‘s winters vertrekt is het al een stuk logischer. Ik snap dat je er dan nog geen voorstander van bent om een basisspeler in de winter te laten vertrekken maar als je nu je zaakjes goed voorbereid en iemand uit de MLS als vervanger wilt halen zou ik het best snappen. Wie weet is dat wel je droom target die pas in de winter beschikbaar komt omdat dan de competitie daar afgelopen is? Moet je alleen wel voorbehouden in brengen nu richting Lozano dat je opvolger ook daadwerkelijk beschikbaar komt en niet langdurig geblesseerd is oid.
Goed punt! Niet aan gedacht. Maar je snapt nu natuurlijk de vervolg vraag... Welke buitenspelers, specifiek rechtsvoor, lopen daar rond die voor PSV EN een directe waarde zijn voor de basis (dat lijkt me gewoon een keiharde eis) en betaalbaar. Ik volg die competitie namelijk totaal niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 18 Apr 2024, 23:59
Lente wrote: 18 Apr 2024, 19:32 Als je voornemens bent om de vervanger uit de MLS te halen als Lozano ‘‘s winters vertrekt is het al een stuk logischer. Ik snap dat je er dan nog geen voorstander van bent om een basisspeler in de winter te laten vertrekken maar als je nu je zaakjes goed voorbereid en iemand uit de MLS als vervanger wilt halen zou ik het best snappen. Wie weet is dat wel je droom target die pas in de winter beschikbaar komt omdat dan de competitie daar afgelopen is? Moet je alleen wel voorbehouden in brengen nu richting Lozano dat je opvolger ook daadwerkelijk beschikbaar komt en niet langdurig geblesseerd is oid.
Goed punt! Niet aan gedacht. Maar je snapt nu natuurlijk de vervolg vraag... Welke buitenspelers, specifiek rechtsvoor, lopen daar rond die voor PSV EN een directe waarde zijn voor de basis (dat lijkt me gewoon een keiharde eis) en betaalbaar. Ik volg die competitie namelijk totaal niet.
Directe versterking is Talles magno van NY city al komt die meer van af links,
Verder is Antony van de Portland timbers in potentie een hele goeie speler, die zoal op de linker als rechter flank kan spelen, 22 jaar zit nog genoeg rek in
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En natuurlijk onze vriend Thiago Almada, al is dat meer een nummer 10. Dat zal wel een geweldige versterking zijn.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 19 Apr 2024, 00:41 En natuurlijk onze vriend Thiago Almada, al is dat meer een nummer 10. Dat zal wel een geweldige versterking zijn.
Die mag komen als vervanger van Tillman of Til. Niet voor Lozano natuurlijk gezien de posities van beide heren.
These users thanked the author Juancho for the post:
Menno1
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply