Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Weet je dat zeker? Dan worden we weer kampioen
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
RSPSV
Lid 2e elftal
Posts: 163
Joined: 04 Nov 2020, 14:42
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 18 Apr 2024, 20:24
Josef Dettelbacher wrote: 18 Apr 2024, 20:07

Tsja. We willen allemaal dat PSV ieder jaar weer een handvol toppers aantrekt en "stappen maakt". Dat moet natuurlijk ergens van betaald worden. Marktconform is een begrip dat m.i. niet van toepassing is als je kampioen wilt worden en in Europa nog wel eens een ronde verder wilt komen. Marktconform moet je zoeken bij RKC en Excelsior.

Aangezien de gemiddelde Nederlander ook niet bereid is om 50 euro per maand te betalen voor Eredivisievoetbal, moeten de clubs het ook al niet hebben van de televisiedeals. Die verbleken ook enorm bij de rest van Europa.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... by_country
Zelf vind ik dat voetbal en de goedkoopste plekken voor iedereen toegankelijk moeten zijn. Voetbal is een volkssport. Dat je 700€ betaald om Verstappen te zien oké, Formule 1 staat niet voor niks bekent als een elitesport.

En natuurlijk; ik hoef de allin niet te pakken of kan de CL laten schieten. Maar juist die wedstrijden zijn de reden dat je ook een scc pakt. Maar dan vind ik de verhoging van 480 naar bijna 600 piek bizar en absurd. Dan word je meer behandeld als klant dan fan.

Zoals de Dortmund fans een spandoek hadden; "Twenty is plenty".
Eens hoor, maar zolang jij en anderen betalen hebben ze geen reden om het niet te doen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Alles wordt duurder, helaas. Zal elk jaar duurder worden.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

StratumZuid wrote: 18 Apr 2024, 21:09 Weet je dat zeker? Dan worden we weer kampioen
Dit jaar.

Maar dat gaan we ieder jaar weer overdoen.
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

-
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 18 Apr 2024, 20:16 Prima als je dat wil doen, ik vind niet dat dat opgelegd moet worden. Brr.
Komt bij mij over alsof je een heel hoog ik-gehalte hebt. Het boeit je echt niks dat er 10.000 mensen geen seizoenkaart kunnen halen. Het boeit je niet dat er tegen Vitesse +-4000 stoeltjes niet bezet zijn. Want er is toch betaald. Het is een kleine moeite waar degene die een kaart al heeft geen last van heeft.

Je bent een topclub hè. Ik vind het oprecht echt kut om te zien dat er zoveel lege plekken waren tegen Vitesse. Maarja, er is betaald hè. Wat maakt het uit. Precies daarom moet PSV dus voorwaarde gaan hanteren.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 22:09Komt bij mij over alsof je een heel hoog ik-gehalte hebt
Eerder een hoog autonomie gehalte. Ik heb totaal geen last van een lege stoel en al helemaal niet van de beslissing die iemand neemt om wel of niet te komen. Dwangmaatregelen vind ik altijd kut.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
TinuZzZ
Jeugdinternational
Posts: 131
Joined: 04 Nov 2020, 16:04
FOOTB_REM_S: No

Image

Tsja… zo worden mijn kansen wel heel erg minimaal
Gas erop! Remmen is angst!
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 18 Apr 2024, 22:11
danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 22:09Komt bij mij over alsof je een heel hoog ik-gehalte hebt
Eerder een hoog autonomie gehalte. Ik heb totaal geen last van een lege stoel en al helemaal niet van de beslissing die iemand neemt om wel of niet te komen. Dwangmaatregelen vind ik altijd kut.
Nogmaals. Weer ik. Als het stadion 15.000 plekken meer had waren die tegen Vitesse verkocht. Ben ik zeker van. Gaat niet alleen om jou hè. Er zijn genoeg mensen die geen seizoenkaart halen omdat ze niet maar 10/17 willen gaan. Dan moet je er als club dus voor zorgen dat het ticketsysteem klopt. Blijkbaar is daar “dwang” voor nodig. Ik zie het eerder als sociaal gedrag dat als jij niet kan gaan iemand anders kan gaan.
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
Bromalho
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Wat een gezeik over een paar euro. Kunnen we het weer hebben over hoe ons stadion er uit gaat zien?
These users thanked the author ruuddevil for the post:
StratumZuid
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 18 Apr 2024, 22:16 Wat een gezeik over een paar euro. Kunnen we het weer hebben over hoe ons stadion er uit gaat zien?
Ja hoor. De stoeltjes worden rood.
Ich liebe gegenpressung
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 22:15
deninho32 wrote: 18 Apr 2024, 22:11

Eerder een hoog autonomie gehalte. Ik heb totaal geen last van een lege stoel en al helemaal niet van de beslissing die iemand neemt om wel of niet te komen. Dwangmaatregelen vind ik altijd kut.
Nogmaals. Weer ik. Als het stadion 15.000 plekken meer had waren die tegen Vitesse verkocht. Ben ik zeker van. Gaat niet alleen om jou hè. Er zijn genoeg mensen die geen seizoenkaart halen omdat ze niet maar 10/17 willen gaan. Dan moet je er als club dus voor zorgen dat het ticketsysteem klopt. Blijkbaar is daar “dwang” voor nodig. Ik zie het eerder als sociaal gedrag dat als jij niet kan gaan iemand anders kan gaan.
Eens. Het valt niet te verkopen aan al die wachtenden dat er zoveel stoeltjes leeg zijn.
Het is op zijn minst niet sociaal als je, wanneer je niet komt, niet tenminste één van die mensen van die lijst het stoeltje gunt.
These users thanked the author SKERLA for the post:
danko-lazovic
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is geen schande als je niet naar elke wedstrijd kan maar je wilt toch als PSV supporter wel dat het stadion vol zit? Vind het als supporter echt kleine moeite je kaarten in de resale te gooien als je niet kan.
These users thanked the author Rikkert1234 for the post (total 2):
danko-lazovicFanatic-U-s
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TinuZzZ wrote: 18 Apr 2024, 22:13 Image

Tsja… zo worden mijn kansen wel heel erg minimaal
Weten we ook meteen waar (een deel) van het geld van de kampioenshirts van hun heengaan haha😅
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 22:15
deninho32 wrote: 18 Apr 2024, 22:11

Eerder een hoog autonomie gehalte. Ik heb totaal geen last van een lege stoel en al helemaal niet van de beslissing die iemand neemt om wel of niet te komen. Dwangmaatregelen vind ik altijd kut.
Nogmaals. Weer ik. Als het stadion 15.000 plekken meer had waren die tegen Vitesse verkocht. Ben ik zeker van. Gaat niet alleen om jou hè. Er zijn genoeg mensen die geen seizoenkaart halen omdat ze niet maar 10/17 willen gaan. Dan moet je er als club dus voor zorgen dat het ticketsysteem klopt. Blijkbaar is daar “dwang” voor nodig. Ik zie het eerder als sociaal gedrag dat als jij niet kan gaan iemand anders kan gaan.
In jouw betoog staat net zo vaak het woord 'ik' . Ook niet gek als je je mening geeft en iets niet als feit presenteert. Het is inderdaad een vorm van sociaal gedrag, maar dat hoort wat betreft niet afgedwongen te worden. Wil je daaraan meewerken dan krijg je een deel van je geld terug, wil je dat niet is het wat mij betreft ook prima.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 18 Apr 2024, 22:24
danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 22:15

Nogmaals. Weer ik. Als het stadion 15.000 plekken meer had waren die tegen Vitesse verkocht. Ben ik zeker van. Gaat niet alleen om jou hè. Er zijn genoeg mensen die geen seizoenkaart halen omdat ze niet maar 10/17 willen gaan. Dan moet je er als club dus voor zorgen dat het ticketsysteem klopt. Blijkbaar is daar “dwang” voor nodig. Ik zie het eerder als sociaal gedrag dat als jij niet kan gaan iemand anders kan gaan.
In jouw betoog staat net zo vaak het woord 'ik' . Ook niet gek als je je mening geeft en iets niet als feit presenteert. Het is inderdaad een vorm van sociaal gedrag, maar dat hoort wat betreft niet afgedwongen te worden. Wil je daaraan meewerken dan krijg je een deel van je geld terug, wil je dat niet is het wat mij betreft ook prima.
Zeker, maar dan is het ook prima dat je geen voorrang meer krijgt bij een nieuwe seizoenkaart, toch?
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Je houdt toch gewoon je eigen plek? Daar betaal je ieder jaar voor.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 18 Apr 2024, 22:31 Je houdt toch gewoon je eigen plek? Daar betaal je ieder jaar voor.
Jaarlijks ja. Dus PSV heeft ook het recht om je geen voorrang te geven als zij vinden dat het beter kan. Het is niet dat er nooit aandacht is voor de resale. Samen 100% achter PSV is ongeveer al 2 jaar de slogan. Blijkbaar werkt dat dus niet.

Je betaalt trouwens niet om ieder jaar je eigen plek te houden. Je betaalt voor 17 competitiewedstrijden en als je de all in kaart hebt voor de andere erbij.
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
ruuddevilDeEintovenaar
Bromalho
Jeugdspeler
Posts: 52
Joined: 31 Aug 2021, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fritske12 wrote: 18 Apr 2024, 16:56 is er iemand die inside informatie heeft over wat de passe partout zullen gaan kosten? ik verwacht 50,- op oost per wedstrijd (vorig jaar 40,-)
Geen inside information, maar ik begreep dat de prijs van een passe-partout gelijk is aan de prijs van 2 losse (groepsfase) kaartjes en dat je de 3e dus gratis krijgt. CL passe-partout was €125 op West en kaart Dortmund €62,50, dus dat zou dan kloppen (had zelf all in dus weet die prijzen niet zeker).

Het zou mij niet verbazen als het concept nu naar 3 wedstrijden betalen, 4e gratis gaat (pure gok). Dan ga je met de 5% prijsverhoging erbovenop dus al richting €200,-
/puur speculatie
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 18 Apr 2024, 22:39
deninho32 wrote: 18 Apr 2024, 22:31 Je houdt toch gewoon je eigen plek? Daar betaal je ieder jaar voor.
Jaarlijks ja. Dus PSV heeft ook het recht om je geen voorrang te geven als zij vinden dat het beter kan. Het is niet dat er nooit aandacht is voor de resale. Samen 100% achter PSV is ongeveer al 2 jaar de slogan. Blijkbaar werkt dat dus niet.

Je betaalt trouwens niet om ieder jaar je eigen plek te houden. Je betaalt voor 17 competitiewedstrijden en als je de all in kaart hebt voor de andere erbij.
En zolang je blijft betalen, behoud je je eigen plek. Ik houd er niet zo van dat PSV gaat bepalen dat het beter kan. Ik geloof niet dat we eruit gaan komen. Jij vindt het een goede actie, ik vind het kut.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 18 Apr 2024, 22:48En zolang je blijft betalen, behoud je je eigen plek
Waarom? Omdat PSV dat bepaalt? En dan is het dus wel goed dat hun het bepalen?
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Nee, je bepaalt zelf of je je seizoenkaart verlengt of niet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 18 Apr 2024, 22:54 Nee, je bepaalt zelf of je je seizoenkaart verlengt of niet.
Onjuist. Je sluit een overeenkomst samen met PSV. Voor een overeenkomst zijn er 2 partijen nodig en zo simpel als jij betaalt dus heb je recht op je eigen plek is niet waar.
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
Fanatic-U-sThijs
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 18 Apr 2024, 22:22 Het is geen schande als je niet naar elke wedstrijd kan maar je wilt toch als PSV supporter wel dat het stadion vol zit? Vind het als supporter echt kleine moeite je kaarten in de resale te gooien als je niet kan.
Tadaa, beste post van alle posts over heel dit k*tonderwerp.

PSV bepaalt, vind je het niet leuk dan kun je er voor kiezen er mee te stoppen.

Als je dit al als dwangmiddel ziet, dan heb je echt geen gezond wereldbeeld en zou je er goed aan doen om eens te kijken naar een aantal 'andere' misstanden in deze wereld, zoals oorlogen of moderne slavernij en/of mensenhandel.
These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 2):
ruuddevilBromalho
Ex unitate vires
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 18 Apr 2024, 19:41
Thijs wrote: 18 Apr 2024, 19:31

Dat kan hij toch nog gewoon doen? Alleen even voor de andere wedstrijden opgeven voor de resale en dan houdt ie er zelfs nog wat op over ten opzichte van hoe hij het normaal deed.
Hij heeft toch al betaald? Waarom zou hij dat moeten op straffe van geen seizoenkaart meer? Als diegene dat wil, prima, maar voor zijn plaats is gewoon betaald en dus hoeft hij wat mij betreft niets meer te doen.
Hij heeft betaald voor een seizoenskaart en daar mag hij mee doen wat hij wil.Zit daar een recht op verlenging bij ? Volgens mij niet.
These users thanked the author Franciscus for the post:
Thijs
Post Reply