PSV90 wrote: ↑19 Apr 2024, 14:14
Ik denk voor de enkeling voor wie het (bijvoorbeeld vanwege ziekte) met enige regelmaat echt niet mogelijk is om zijn kaart in de resale aan te bieden PSV ook best een uitzondering zou maken als die zich melden met hun verhaal.
Ik zou Deninho niet egoïstisch willen noemen gezien al het werk dat hij vrijwillig in dit forum stopt. Hij heeft vooral gewoon een hekel aan dingen waarvan hij het idee heeft dat die hem opgelegd worden.
Wat hij naar mijn mening uit het oog verliest is dat er meestal consequenties zitten aan je eigen 'vrijheden'. Je 'dwingt' namelijk ook iemand anders om niet naar PSV te gaan door je kaart niet uit te lenen of in de resale aan te bieden. Zolang er meer animo als plekken zijn is dat de realiteit.
PSV moet gewoon zorgen dat het in de resale aanbieden gemakkelijk is en dat mensen daar ook last-minute nog gebruik van kunnen maken (zowel aanbod als vraag). Misschien dat je beloning wel groter moet zijn als je je kaart ruimer van tevoren in de resale zet, zonder het al te complex te maken.
Log in op PSV.nl/ticketaccount om te kijken welke wedstrijd(en) je kunt instellen voor resale. Het aanbieden en verkopen via resale kan tot 2 uur voor aanvang van de wedstrijd.
“Korter” voor een wedstrijd kan ook niet, dan gaan de systemen in de war raken. Dan zal ik bij wijze van spreken als ik zelf al binnne ben mijn kaart nog kunnen aanbieden voor de resale.
Het verbaast mij echt hoeveel mensen “vallen” over wat je terugkrijgt als je een plek aanbiedt voor de resale. Wat mij betreft stoppen ze alles was ze met resale verdienen in verbetering in het stadion. Als het voor jou echt verschil maakt of je 1/20 of 1/17 terugkrijgt.. tja. Dat verbaast mij wel. Nogmaals, ik vind het al top dat PSV de resale stimuleert. Zoals eerder vermeldt kan dit bedrag ook gebruiken bij aanschaf van je ticket/seizoenkaart het jaar daarop.
Hoe ik het zie doe je het, zoals hierboven al beschreven, vooral dat medesuppoeters een wedstrijd kunnen bezoeken en om de sfeer in het stadion te bevorderen. Gun het iemand anders als je zelf niet kan gaan.
Iedereen haalt Vitesse aan. Dat is terecht. Maar het is heel dit seizoen schrijnend als je ziet hoe vol ons stadion zit. Ik denk dat er echt amper meer plekken te zien zijn op een paar vingers te tellen zijn. Het doet mij soms aan de coronaperiode denken, dat het stadion 2/3 gevuld mocht zijn.