Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
FOOTB_REM_S: No

Zuur, maar de kans op DEST 2028 is veel groter geworden. Als hij terugkomt zal hij nog willen spelen richting wk 2026
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Number 8 On Tour wrote: 21 Apr 2024, 16:26 Zuur, maar de kans op DEST 2028 is veel groter geworden. Als hij terugkomt zal hij nog willen spelen richting wk 2026
Vraag is of je dit wilt riskeren.

Ik denk dat PSV dit niet gaat doen.
Last edited by Armada on 21 Apr 2024, 16:28, edited 1 time in total.
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 21 Apr 2024, 16:07
Buitenspelgoal wrote: 21 Apr 2024, 15:52Dan koop je een linksback voor 10m die mogelijk pas rond of na de winterstop inzetbaar is
Dat denk ik niet. Er is niemand die 10 miljoen betaalt voor feitelijk nog een half jaar contract. Als die 10 miljoen onderhandelbaar blijkt dan zie ik PSV het wel doen.
PSV zou hem willen halen als basisspeler en dat zou Dest zelf ook willen (lijkt mij een minimale vereiste om in de Eredivisie te blijven voor Dest). Barcelona heeft al helemaal geld nodig, dus die zullen denk ik voet bij stuk houden en gewoon die 10m willen. Immers, Dest heeft het ook gewoon goed gedaan. Die gaan niet ineens fors minder vragen omdat hij nu zwaar geblesseerd is geraakt, of ze moeten zo wanhopig zijn om van dat salaris af te komen. Echter, PSV gaat ook geen linksback vastleggen tegen een topsalaris die eerst nog het halve seizoen aan het revalideren is en waarvan daarna nog maar moet blijken of het nog steeds de topspeler van dit seizoen is. Dan kijkt PSV gewoon verder, en gelijk hebben ze. PSV heeft straks geld zat om te investeren, dus dan zal Earnie een nieuwe toptarget van zijn lijstje (links)backs gaan omcirkelen.
Last edited by Buitenspelgoal on 21 Apr 2024, 16:29, edited 1 time in total.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 21 Apr 2024, 15:23Als er een mogelijkheid is, gewoon doen. Met zijn wilskracht en kwaliteiten komt die wel weer terugkomen zijn huidige niveau onder Bosz
Eens, indien het (nog steeds) in het financiële plaatje past altijd doen.
Armada wrote: 21 Apr 2024, 16:27Ik denk dat PSV dit niet gaat doen.
Waarom niet? Beste linksback sinds tijden. Beter dan Willems en beter dan Angeliño.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 21 Apr 2024, 16:29
Voormalig KG wrote: 21 Apr 2024, 15:23Als er een mogelijkheid is, gewoon doen. Met zijn wilskracht en kwaliteiten komt die wel weer terugkomen zijn huidige niveau onder Bosz
Eens, indien het (nog steeds) in het financiële plaatje past altijd doen.
Armada wrote: 21 Apr 2024, 16:27Ik denk dat PSV dit niet gaat doen.
Waarom niet? Beste linksback sinds tijden. Beter dan Willems en beter dan Angeliño.
10m+ , en ook in deze omstandigheden een dik salaris en met een beetje geluk speelt hij volgend seizoen nog.

Het is helemaal geen zekerheid dat je met een ernstige knieblessure dit niveau/speelstijl opnieuw aan kunt tikken.

Daarnaast moet je een extra back aantrekken die een groot deel van het seizoen in de basis moet staan.

Dan is een 10m+ nog steeds een hele grote gok.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Voor Dest zelf ook een situatie waarbij salaris inleveren mogelijk niet de beste keuze is. Als hij nu een aantal maanden eruit ligt en begin volgend seizoen weer kan aansluiten is het anders, maar als dit echt een jaar is, kan hij het beste blijven voor dat Barça salaris.
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 21 Apr 2024, 16:29
Voormalig KG wrote: 21 Apr 2024, 15:23Als er een mogelijkheid is, gewoon doen. Met zijn wilskracht en kwaliteiten komt die wel weer terugkomen zijn huidige niveau onder Bosz
Eens, indien het (nog steeds) in het financiële plaatje past altijd doen.
Armada wrote: 21 Apr 2024, 16:27Ik denk dat PSV dit niet gaat doen.
Waarom niet? Beste linksback sinds tijden. Beter dan Willems en beter dan Angeliño.
Omdat mijn verwachting is dat PSV geen risico gaat nemen met een hoop poen + enorm salaris voor een zwaar geblesseerde speler die mogelijk pas het seizoen na komend seizoen weer echt op topniveau zal zijn, als hij al volledig hersteld van die blessure.

Grappig dat je Willems noemt. Nog niet zo heel lang geleden werd hij uitgeleend aan Newcastle United door Frankfurt. Hij speelde geweldig in de PL en Newcastle ging vrijwel zeker die optie lichten, Oranje gloorde ook weer aan de horizon. En toen raakte hij zwaar geblesseerd. Daarna is Willems nooit meer op niveau gekomen. Van een revelatie in de PL naar een vrij anoniem seizoen bij Greuther Furth in de degradatiezone van de Bundesliga, om vervolgens in de marge van de Eredivisie zijn dagen te slijten.
These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
Armada
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 21 Apr 2024, 15:12
TomPSV wrote: 21 Apr 2024, 15:09 Houden we nog 11 fitte spelers over voor de laatste potjes?
Alleen Babadi, Lang en Dest zijn geblesseerd? Saibari is Heerenveen uit weer terug.
Saibari mag tegen Heerenveen in elk geval de warming up meedoen ;)
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hij heeft nog 1 jaar contract bij Barca. Je kan alsnog de optie nu lichten en dan heb je als PSV zekerheid en hij zelf ook. Of je riskeert dat je hem in de winter aantrekt met nog een half jaar contract maar goede kans dat hij dan of niet wilt en voor de transfervrije optie gaat.

Het is echt een dillema wt behalve hem dan nu aantrekken moet er nog een back bij dan nu.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Wacht even, het is toch nog helemaal niet bekend hoe lang hij eruit ligt? Allemaal speculasies toch?
These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
Smeets14DonyellMalen
Vakkie M
Talent
Posts: 72
Joined: 18 Aug 2022, 13:19
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
FOOTB_REM_S: No

De post van Dest lijkt erop dat hij afscheid neemt. Hopelijk heb ik het mis. Indien PSV hem onverhoopt toch weet te behouden durf ik het wel aan om een half jaartje met Mauro op LB te voetballen. Dan moet er wel iemand achter zitten, want van Aanholt zullen ze na dit seizoen niet nogmaals ophalen denk ik.
User avatar
Hammer
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 06 Jun 2023, 17:46
Favoriete speler: Tim van den Heuvel
FOOTB_REM_S: No

Buitenspelgoal wrote: 21 Apr 2024, 15:46 Wat doen ze bij PSV op de training eigenlijk? Dest, Saibari en Veerman ook een tijd. Allemaal ineens weken tot maanden eruit door blessures ergens opgelopen op de training. Je maakt je geeneens meer zorgen tijdens de wedstrijden dat er iemand uitvalt, maar of ze de trainingsweek wel doorkomen.
Trainen op een intensiteit waarmee je kampioen wordt en kunt overwinteren in de Champions League. Dan is er op de training bijna net zo'n grote kans op een blessure als tijdens een wedstrijd.
These users thanked the author Hammer for the post (total 3):
GrasmatDonyellMalenmateja
Support in difficult times
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Echt fucking kut dit, vooral voor Dest zelf.

We gaan er financieel op vooruit dit jaar maar we zijn nog niet dusdanig rijk dat je een een geblesseerde speler kan kopen voor 10 miljoen, dus ik gok dat dit wel het afscheid is van Dest.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Vakkie M wrote: 21 Apr 2024, 16:56De post van Dest lijkt erop dat hij afscheid neemt
Pure interpretatie aan jouw kant. Mijn interpretatie ziet nergens een afscheid. Alleen maar balen, einde seizoen. Dank voor jullie support!
These users thanked the author Hatseflats for the post (total 4):
GrasmatDonyellMalenPeeJKingfisher
User avatar
Hammer
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 06 Jun 2023, 17:46
Favoriete speler: Tim van den Heuvel
FOOTB_REM_S: No

Vakkie M wrote: 21 Apr 2024, 16:56 De post van Dest lijkt erop dat hij afscheid neemt. Hopelijk heb ik het mis. Indien PSV hem onverhoopt toch weet te behouden durf ik het wel aan om een half jaartje met Mauro op LB te voetballen. Dan moet er wel iemand achter zitten, want van Aanholt zullen ze na dit seizoen niet nogmaals ophalen denk ik.
Ik zie hem in dat bericht toch echt alleen maar afscheid nemen van dit seizoen hoor.
Edit : ow dat wat Hatseflats zo'n klein beetje tegelijkertijd post.
Support in difficult times
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 21 Apr 2024, 14:47 Misschien niet helemaal gepast, maar is dit niet juist goed voor ons, aangezien dit de kans vergroot dat wij hem vast kunnen leggen en andere clubs afhaken? Er vanuit gaande dat het geen jaar lang herstel is…
Ik moet toegeven dat dit ook direct mijn eerste gedachte was.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Hammer wrote: 21 Apr 2024, 17:14
Vakkie M wrote: 21 Apr 2024, 16:56 De post van Dest lijkt erop dat hij afscheid neemt. Hopelijk heb ik het mis. Indien PSV hem onverhoopt toch weet te behouden durf ik het wel aan om een half jaartje met Mauro op LB te voetballen. Dan moet er wel iemand achter zitten, want van Aanholt zullen ze na dit seizoen niet nogmaals ophalen denk ik.
Ik zie hem in dat bericht toch echt alleen maar afscheid nemen van dit seizoen hoor.
Edit : ow dat wat @Hatseflats zo'n klein beetje tegelijkertijd post.
Bij serieus slecht dan vliegt die asap naar VS voor operatie.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 21 Apr 2024, 15:57 Heb mezelf al wel diverse malen afgevraagd of de grasmatten/de ondergrond van de velden op de Herdgang er mee te maken zouden kunnen hebben.
Maar ga er tegelijkertijd ook vanuit dat men bij onze club gewoon alles doet en in huis haalt aan kennis en kunde om de kwaliteit daarvan te waarborgen.
Ik heb mij dit serieus ook al meermaals afgevraagd. Maar het precies om de reden die jij schrijft nooit hardop uitgesproken. Bij een trainingsveld ben je niet afhankelijk van 1 veld om zo maar te zeggen en uitwijken is wat makkelijker, in geval van nood ga je zelfs nog naar een collega vereniging toe al zullen ze dat misschien niet zo snel doen. Maar ik heb volgens mij ook wel eens gelezen dat ze ook de velden op de Herdgang in de toekomst aan willen gaan pakken? Het zal allemaal met elkaar verband houden en als je het mag geloven zijn ze ook volop met onderzoek bezig naar de blessures. Ik hoop dat ze dat onderzoek niet enkel in z’n algemeenheid doen maar ook sec op PSV intern gericht. Meen dat er toen sprake was van een onderzoek vanuit de UEFA gearrangeerd waar PSV ook onderdeel van was?
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 21 Apr 2024, 15:23
DonyellMalen wrote: 21 Apr 2024, 15:18

Lastige discussie natuurlijk. Indien dit absolute topper voor ons. Nieuw voor op het takenlijstje van Earnie.
Als er een mogelijkheid is, gewoon doen. Met zijn wilskracht en kwaliteiten komt die wel weer terugkomen zijn huidige niveau onder Bosz
Denk dat die mogelijkheid nu een stuk groter is geworden; met de prognose van 'langere tijd eruit' en 'seizoenstart missen' zal zijn toekomst zeer waarschijnlijk niet ergens anders liggen dan in Barcelona of Eindhoven. Maar of dat laatste het geval is, zal echt afhangen van de schade en het op waarde schatten daarvan in relatie tot €11m investering. Er zijn genoeg spelers die na een ernstige knieblessure nooit meer hun oorspronkelijke niveau hebben gehaald en dat heeft niets met wilskracht of kwaliteiten te maken.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Elfrink schrijft, het is niet ondenkbaar dat hij pas in 2025 weer voetbalt.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dit wordt een potje poker...
Zeg je tegen Barcelona we willen m niet kopen, krijg je niks.
Zeg je dat je hem wél wilt kopen, krijg je er óf een afkoopsom van Barcelona voor óf je zet 11 miljoen op rood.
Ik wens Earnie veel wijsheid toe.
Full speed or nothing
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Pff
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het gaat vlgs Rik om een zware blessure..
Ik verwacht minimaal een half jaar eruit..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ok..

Dan weten we dat..
Post Reply