Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 13 Apr 2024, 12:47 Het dagelijks momentje pluggen van Frankie. Alstublieft.

Alstublieft.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/frank-d ... ax-/433786
Ardbeg
Mister PSV

Image

The fuck.
Standbeeld
Mister PSV

Ik mag die meme gif niet meer posten van Balinho. ;)
Balinho
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 21 Apr 2024, 13:29 Ik mag die meme gif niet meer posten van @Balinho. ;)
Die Big Pharma monster producenten met hun -pammetjes, tranquilizers, antidepressiva en Melatonine schreeuwen er daarentegen om! Bring it!
Last edited by Balinho on 21 Apr 2024, 14:09, edited 1 time in total.
Brael
Vedette

Grasmat wrote: 21 Apr 2024, 11:53
Brael wrote: 21 Apr 2024, 10:08 Zie net een interview met Simon Tahamata, na afloop van een wedstrijd van de Ajax Legends.
Ik weet niet waarom, maar ik had altijd het idee dat dat een sympathieke man was. Tot dit interview dus. Wát een over het paard getilde kwal. Op en top Ajacied.
De eerste vraag die mij bekruipt is dan vooral: waarom kijk je in godenzoonsnaam een interview van ajax legends? :mrgreen:
Vooral de titel triggerde me: "we hebben 3 sterren op ons shirt, mogen we dan kapsones hebben"
Balinho
Internationale topspeler

Image

Komt 'ie ook weer, blijft immers het allereerste persprentje van het nieuwe trainersduo bij Ajax. Nogmaals, links assistent Derk Boer Richter, rechts op zijn John Deere de nieuwe trainer.
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld wrote: 21 Apr 2024, 12:57
Standbeeld wrote: 13 Apr 2024, 12:47 Het dagelijks momentje pluggen van Frankie. Alstublieft.

Alstublieft.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/frank-d ... ax-/433786
Intense teleurstelling met voetbalzone die geen enkele functionaliteit heeft in gebouwd voor responsive design, al helemaal bij dit artikel waar de Boer een pilletje of twee in zijn giechel heeft gestopt.
ShovingNE2
Site Admin

Balinho wrote: 21 Apr 2024, 13:49rechts op zijn John Deere
Een Fendt 714 Vario 150pk van 8,1 ton.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Balinho
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 21 Apr 2024, 14:03
Balinho wrote: 21 Apr 2024, 13:49rechts op zijn John Deere
Een Fendt 714 Vario 150pk van 8,1 ton.
Dear John & dear me, wat kan een mens zich vergissen.
Standbeeld
Mister PSV

Armada
Internationale topspeler

Lente
Meervoudig international

:kots: flapdrol
Oh PSV wat je met me doet…
ShovingNE2
Site Admin

Waarvan 1 ster nog voor de geboorte van Simon behaald bij de amateurs. Dus telt niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Balinho
Internationale topspeler

De zoveelste belichaming van dat enge virus.
These users thanked the author Balinho for the post:
JoJo
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Brrr, wat een zielepoot zeg. Acht van die titels werden al binnengehaald toen Tahamata's pa nog in het KNIL gelegerd lag. Die derde ster als argument voeren om nog een beetje tof te kunnen doen, dan ben je wel door de rest van je branie heen lijkt me. Kijken waar ze tussen nu en zeven jaar staan, grote kans dat PSV tzt ook met drie sterren op de borst rondloopt.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
Grasmat
Standbeeld
Mister PSV

Meteen geen medelijden meer dat Hendriks hem heeft weggestuurd. Eerst een heel jankverhaal ophangen in De T. en dan nu de arrogante kwal spelen.
Standbeeld
Mister PSV

Wij moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Image
Massimo
Legende

Toch wel weer twee bijzondere berichten dit weekend m.b.t. Ajax. (of toch niet)

Mikautadze wordt voor vele miljoenen gekocht om vervolgens zo iemand maar aan zijn lot over te laten. (En zeker niet voor de eerste keer) Ik vind zoiets echt onbegrijpelijk dat dit anno 2024 waar toch een heleboel dingen professioneler worden aangepakt dan vroeger dit nog steeds voor kan komen. Daarbovenop komt ook nog eens dat er na zijn verhuur hij ook niks meer hoort. Het is blijkbaar een manier van denken bij Ajax dat het idee hebben dat dit allemaal niet nodig is.

Het tweede bericht was gisterenochtend als voorbeschouwing op de bekerfinale een interview met Sontje Hansen die aangaf dat ze bij NEC veel meer bezig waren met voeding, slapen en fysieke gesteldheid met o.a. zwaardere oefeningen in de gym dan bij Ajax waar meer de focus op het technische gedeelte wordt gelegd.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

Ik vind dat laatste stuk wel heel vreemd, want ik herinner me nog goed dat Ajax juist dat stuk de laatste jaren helemaal geprofessionaliseerd had. Met voedingspakketten voor de spelers, een ex top atleet die begeleiding gaf. Ik heb daar wel jaren met jaloezie naar gekeken, want dat ze in het buitenland met hogere budgetten, betere spelers konden halen, daar heb ik me bij neergelegd. Maar een Willems die in het buitenland (bij Eintracht??), wél afgetraind was en aangaf dat het trainingsniveau en de intensiteit hoger waren. Dat deed pijn.

Dus ik vraag me echt af waar ze de afgelopen jaren (ook nog onder Van der Sar en Overmars) mee bezig zijn geweest, want dit is niet iets van de laatste 2 jaar.
VeresRivne
Vedette

Massimo wrote: 22 Apr 2024, 09:37 Toch wel weer twee bijzondere berichten dit weekend m.b.t. Ajax. (of toch niet)

Mikautadze wordt voor vele miljoenen gekocht om vervolgens zo iemand maar aan zijn lot over te laten. (En zeker niet voor de eerste keer) Ik vind zoiets echt onbegrijpelijk dat dit anno 2024 waar toch een heleboel dingen professioneler worden aangepakt dan vroeger dit nog steeds voor kan komen. Daarbovenop komt ook nog eens dat er na zijn verhuur hij ook niks meer hoort. Het is blijkbaar een manier van denken bij Ajax dat het idee hebben dat dit allemaal niet nodig is.

Het tweede bericht was gisterenochtend als voorbeschouwing op de bekerfinale een interview met Sontje Hansen die aangaf dat ze bij NEC veel meer bezig waren met voeding, slapen en fysieke gesteldheid met o.a. zwaardere oefeningen in de gym dan bij Ajax waar meer de focus op het technische gedeelte wordt gelegd.
Tja ik weet niet of iedereen hier op zit te wachten maar ik wil er nog wel een keer uitgebreid op terug komen waar de bottleneck zit wat dat betreft.
These users thanked the author VeresRivne for the post:
FTS
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Brael
Vedette

Armada wrote: 21 Apr 2024, 17:41
Dit interview bedoelde ik eerder inderdaad. Wat een mafklapper.
En blijkbaar dus ook niemand in zijn omgeving die zegt: he Simon, je kon wel goed voetballen, maar dat houdt je niet tegen om gewoon lekker normaal te blijven doen.
Menno1
Legende

Harminator wrote: 22 Apr 2024, 10:34 Ik vind dat laatste stuk wel heel vreemd, want ik herinner me nog goed dat Ajax juist dat stuk de laatste jaren helemaal geprofessionaliseerd had. Met voedingspakketten voor de spelers, een ex top atleet die begeleiding gaf. Ik heb daar wel jaren met jaloezie naar gekeken, want dat ze in het buitenland met hogere budgetten, betere spelers konden halen, daar heb ik me bij neergelegd. Maar een Willems die in het buitenland (bij Eintracht??), wél afgetraind was en aangaf dat het trainingsniveau en de intensiteit hoger waren. Dat deed pijn.

Dus ik vraag me echt af waar ze de afgelopen jaren (ook nog onder Van der Sar en Overmars) mee bezig zijn geweest, want dit is niet iets van de laatste 2 jaar.
Volgens mij hadden ze dat allemaal ook wel prima op orde. Want zeiden ze niet dat fat Mo zo keurig zijn eten mee kreeg? Overigens was dat bij PSV ook, maar flikkerde hij dat de kliko bak in en ging hij naar de Kebab King.

Maar Veres kan mij vast verbeteren, maar is er de laatste tijd alle laptop trainers en zo er uit gegooid want ze wouden meer voetbal trainers, met alle old school methodes. Toch blijft het erg opvallend, dat van Hansen, want hij liep heel lang bij Ajax.
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje

Er staan drie sterren op ons shirt
*Wijst naar het Adidas logo*
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

RPSV94 wrote: 22 Apr 2024, 11:20
Er staan drie sterren op ons shirt