Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Hightower
Regelmatige invaller
Posts: 358
Joined: 04 Nov 2020, 14:30
FOOTB_REM_S: No

Mr.Unibet wrote: 21 Apr 2024, 20:11 Zo'n Sandler heeft wel een interessant profiel voor PSV. Vind het een kopie van Ramalho, maar wel een stuk jonger en langer. Volgensmij is Ramalho wel wat slimmer en doordachter in zijn acties, weet ook wat hij niet kan, maargoed wel interessant dus in mijn ogen. Contract voor een jaar nog, dus voor een relatief lage som te halen.
Had met een beter carrière plan er denk ik veel meer uit kunnen halen.

Maar zeker een interessant profiel.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vond Sandler ook redelijk spelen. Heeft ook een goede bouw. Zouden we relatief goedkoop op kunnen halen. Maar ik neig eerder te zeggen dat het een goede voor de breedte is dan dat ik denk dat hij PSV verder brengt tov wat we nu hebben.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zo’n Sandler als backup is niet verkeerd. Zit je toch wat rustiger dan wanneer Obispo erin moet komen.
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geen optie wat mij betreft. Kijk dit lijstje eens...

https://www.transfermarkt.nl/philippe-s ... ler/340460
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Als Ramalho een heel seizoen basis kan spelen bij ons, dan kan Sandler dat zeker ook. Enige twijfel is z’n blessuregevoeligheid.
rjg1992
Bankzitter
Posts: 231
Joined: 04 Nov 2020, 16:00
FOOTB_REM_S: No

Wat vinden mensen hier van Proper? Zou dat iets kunnen zijn?
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 21 Apr 2024, 20:35 Geen optie wat mij betreft. Kijk dit lijstje eens...

https://www.transfermarkt.nl/philippe-s ... ler/340460
Die past hier wel dus!
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

rjg1992 wrote: 21 Apr 2024, 20:36 Wat vinden mensen hier van Proper? Zou dat iets kunnen zijn?
Vlees noch vis
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

rjg1992 wrote: 21 Apr 2024, 20:36 Wat vinden mensen hier van Proper? Zou dat iets kunnen zijn?
Nee helaas.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Mindere versie van Ramalho. Zou er niet aan beginnen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 21 Apr 2024, 20:35 Als Ramalho een heel seizoen basis kan spelen bij ons, dan kan Sandler dat zeker ook. Enige twijfel is z’n blessuregevoeligheid.
Dit seizoen deden we het fantastisch en nu is dus de kunst om verder te bouwen. Afgelopen seizoen is de basis gelegd onder Bosz. Aankomend seizoen willen we weer beter worden. In dat perspectief zou ik graag zien dat onze verdediging er flink op vooruit gaat. Ik denk dat Sandler en Ramalho te weinig verschillen qua niveau. En Ramalho zou normaliter naar de bank gaan. Dan heb ik het nog niet gehad over de blessurehistorie van Sandler. Ik denk en verwacht dat PSV verder kijkt.
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 21 Apr 2024, 20:42
TomPSV wrote: 21 Apr 2024, 20:35 Als Ramalho een heel seizoen basis kan spelen bij ons, dan kan Sandler dat zeker ook. Enige twijfel is z’n blessuregevoeligheid.
Dit seizoen deden we het fantastisch en nu is dus de kunst om verder te bouwen. Afgelopen seizoen is de basis gelegd onder Bosz. Aankomend seizoen willen we weer beter worden. In dat perspectief zou ik graag zien dat onze verdediging er flink op vooruit gaat. Ik denk dat Sandler en Ramalho te weinig verschillen qua niveau. En Ramalho zou normaliter naar de bank gaan. Dan heb ik het nog niet gehad over de blessurehistorie van Sandler. Ik denk en verwacht dat PSV verder kijkt.
Ik begrijp je punt, maar ik verwacht dat vrijwel de gehele verdediging en vrijwel alle back-ups gaan vertrekken in de zomer. Sandler lijkt me dan een prima optie, al is z’n blessuregevoeligheid wel een serieus minpunt.
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 21 Apr 2024, 20:42
TomPSV wrote: 21 Apr 2024, 20:35 Als Ramalho een heel seizoen basis kan spelen bij ons, dan kan Sandler dat zeker ook. Enige twijfel is z’n blessuregevoeligheid.
Dit seizoen deden we het fantastisch en nu is dus de kunst om verder te bouwen. Afgelopen seizoen is de basis gelegd onder Bosz. Aankomend seizoen willen we weer beter worden. In dat perspectief zou ik graag zien dat onze verdediging er flink op vooruit gaat. Ik denk dat Sandler en Ramalho te weinig verschillen qua niveau. En Ramalho zou normaliter naar de bank gaan. Dan heb ik het nog niet gehad over de blessurehistorie van Sandler. Ik denk en verwacht dat PSV verder kijkt.
Precies, niet gaan denken dat je er nu al bent. Elke keer een stapje omhoog zetten, zodat we ook in de Champions League wat neer kunnen zetten
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

rjg1992 wrote: 21 Apr 2024, 20:36 Wat vinden mensen hier van Proper? Zou dat iets kunnen zijn?
Afgezien van het feit dat ik ‘m niet goed genoeg acht, die jongen is 1,60? Niet heel veel langer in ieder geval. Daardoor wel echt ongeschikt.

En, Flamingo > Sandler.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 21 Apr 2024, 20:44
Standbeeld wrote: 21 Apr 2024, 20:42
Dit seizoen deden we het fantastisch en nu is dus de kunst om verder te bouwen. Afgelopen seizoen is de basis gelegd onder Bosz. Aankomend seizoen willen we weer beter worden. In dat perspectief zou ik graag zien dat onze verdediging er flink op vooruit gaat. Ik denk dat Sandler en Ramalho te weinig verschillen qua niveau. En Ramalho zou normaliter naar de bank gaan. Dan heb ik het nog niet gehad over de blessurehistorie van Sandler. Ik denk en verwacht dat PSV verder kijkt.
Ik begrijp je punt, maar ik verwacht dat vrijwel de gehele verdediging en vrijwel alle back-ups gaan vertrekken in de zomer. Sandler lijkt me dan een prima optie, al is z’n blessuregevoeligheid wel een serieus minpunt.
Voor de breedte prima. Eens.
Gerard Karnemelk
Veelbelovend talent
Posts: 105
Joined: 06 Jun 2023, 15:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Goeie speler die Sandler. Ik heb genoten van z’n inspeelpasses. Doet me een beetje denken aan Boscagli. Die mag van mij komen als derde CV. Goede leeftijd ook voor een verdediger.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als hij fit is sneller en beter dan Ramalho van wat ik dit seizoen heb gezien. Echt een veldheer bij NEC geweest.

Proper is geen zekerheidje maar wel slim en goed in zijn passing.

Sano heeft iedere wedstrijd iets bijzonders wat je niet vaak ziet op de velden in positieve zin
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Trixm
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 21 Apr 2024, 21:38
Proper is geen zekerheidje maar wel slim en goed in zijn passing.
Vind 'onze' Philip Rommens dan nóg interessanter eigenlijk...
milansandro
Legende
Posts: 10609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Goed, met de ontwikkelingen rondom Dest in het achterhoofd moeten we op zoek gaan naar een linksback ervan uitgaande dat Mauro op pole position ligt om de plek van Desrt over te nemen..
Wie is daar een interessante optie voor?
Gaan we voor huur van een wat meer ervaren speler of een jonge talentvolle linksback?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 21 Apr 2024, 23:29 Goed, met de ontwikkelingen rondom Dest in het achterhoofd moeten we op zoek gaan naar een linksback ervan uitgaande dat Mauro op pole position ligt om de plek van Desrt over te nemen..
Wie is daar een interessante optie voor?
Gaan we voor huur van een wat meer ervaren speler of een jonge talentvolle linksback?
https://www.transfermarkt.nl/caleb-wile ... 6833#close
Op de Amerikaanse tour misschien?
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 21 Apr 2024, 23:29 Goed, met de ontwikkelingen rondom Dest in het achterhoofd moeten we op zoek gaan naar een linksback ervan uitgaande dat Mauro op pole position ligt om de plek van Desrt over te nemen..
Wie is daar een interessante optie voor?
Gaan we voor huur van een wat meer ervaren speler of een jonge talentvolle linksback?
Volgens Brands gaat PSV nog 'gewoon' voor het vastleggen van Dest. Voor de overbrugging lijkt me - behalve om zijn betrouwbaarheid en multifunctionaliteit - daarom het langer vastleggen van Mauro Junior de eerste prioriteit. Daarachter zou ik Tom Rothe van Borussia Dortmund proberen te huren met een optie tot koop. En mocht het hem toch niet worden met Dest, lijkt me Bjorn Meijer de ideale kandidaat om hem op te volgen.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
OntketendeDuif
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jaartje Angelino huren. Plug & play!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 22 Apr 2024, 02:07 Jaartje Angelino huren. Plug & play!
Contract tot 2025, dus dan zou ik hem proberen te kopen. Zou wel lekker zijn zeg, Angeliño op links en Dest op rechts na volgend seizoen? 🤤
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
FC Bracke
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De Sandler vanaf de winterstop zou prima passen als back-up RCV volgend seizoen. Goede leeftijd, Nederlandse nationaliteit en nog het belangrijkst past goed in de manier van spelen onder Bosz. Bij een vertrek van Ramalho, die anders de back-up wordt, voldoet hij denk ik prima in deze rol in dit PSV.

Er is echter één grote maar en dat is zijn blessuregevoeligheid. Die is zo ontzettend groot en dan kan je je afvragen of de Sandler van de laatste maanden ook zijn gemiddelde niveau is of dat hij nu bovenmatig presteert mede omdat hij nu even een tijdje fit is.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In een van de vorige windows scheen PSV geinteresseerd te zijn in Amario Cozier-Duberry, 18 jarige buitenspeler van Arsenal O21. Die lijkt daar vooralsnog niet door te breken en zijn contract loopt af. Met CL-perspectief en het Madueke-verhaal op zak, lijkt me dat het perfecte moment om deze jongen te verleiden voor een vijfjarig contract bij PSV. Mooi buitenkansje om later voor veel geld aan een PL-club terug te verkopen. Voor de basis lijkt me hem nog wat te licht, maar achter een wat 'gearriveerder' profiel, maar zou hij als rechtsbuiten genoeg minuten moeten kunnen maken om zijn carriere toch in opwaartse lijn te krijgen. Bosz heeft voor de twee buitenposities minstens 2 spelers op elke flank nodig immers.

https://www.transfermarkt.co.uk/amario- ... ler/878150
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 3):
M.DelgadoHeruoneTyyne
Post Reply