Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal
Posts: 606
Joined: 30 Jun 2022, 15:29
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 21 Apr 2024, 22:39 Mooie club zijn we. Dan Dest wel direct voor vijf jaar vastleggen, zou ik zeggen.
Precies en dan kun je hem wellicht nog tot het WK houden en dan voor 35 mil verkopen.
BadShaker
Vaste waarde in elftal
Posts: 535
Joined: 07 Jun 2023, 00:06
FOOTB_REM_S: No

Prima. Maar never voor 10 mil. Zakelijk zijn.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

XaviS7mons wrote: 21 Apr 2024, 22:40
Armada wrote: 21 Apr 2024, 22:37 Zag ik totaal niet aankomen.
Je zit er weleens vaker naast…
Nagenoeg altijd.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 21 Apr 2024, 22:39 Mooie club zijn we. Dan Dest wel direct voor vijf jaar vastleggen, zou ik zeggen.
Doe maar 6, want het komende jaar lijkt verloren ;), dan hou je er 5 over. En voor de afschrijving fetisjisten is dat dan ook een fijne toevoeging :mrgreen:
Søren
Meervoudig international
Posts: 1072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 21 Apr 2024, 22:09Wat duidelijk is, is dat Barca niks meer te winnen heeft mocht het een zware blessure zijn. Die moeten alleen nog 6mln lappen en de kosten voor revalidatie. Geen reden voor Dest om dat te laten lopen. Ik geef hem groot gelijk.
Als je hem gratis op kan halen, en het eerste jaar 6 mln aan salaris betaald heb je toch gewoon een goede deal?
These users thanked the author Søren for the post:
Batsu
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Søren wrote: 21 Apr 2024, 22:47
Standbeeld wrote: 21 Apr 2024, 22:09Wat duidelijk is, is dat Barca niks meer te winnen heeft mocht het een zware blessure zijn. Die moeten alleen nog 6mln lappen en de kosten voor revalidatie. Geen reden voor Dest om dat te laten lopen. Ik geef hem groot gelijk.
Als je hem gratis op kan halen, en het eerste jaar 6 mln aan salaris betaald heb je toch gewoon een goede deal?
Dan zou ik nog eerst proberen te schikken met Barca. Inzetten op een transfervrije overname om vervolgens uit te komen op PSV 3mln (+ revalidatie) betalen en Barca nog 3mln. Maar alles valt of staat met de diagnose en prognose van de blessure.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 21 Apr 2024, 22:31 Even ervan uitgaand dat het een zware knieblessure is en hij dit kalenderjaar niet meer in actie komt en ook de eerste paar maanden van 2025 mist..
Dan lichten we de optie van 10 miljoen en een fors salaris voor een speler die bijna het hele 2024/2025 seizoen gaat missen..
En we moeten een vervanger gaan zoeken voor zijn plek..
Ik vind het nogal wat..
Dit dus, het is een flinke hap uit je budget en dan moet je nog een vervanger hebben / halen. De prijs staat vast zegt Brands, maar ik zou toch maar eens zeggen we bieden nu 1 ipv 10 mln. En dan mogen jullie nog blij zijn.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 21 Apr 2024, 23:09
milansandro wrote: 21 Apr 2024, 22:31 Even ervan uitgaand dat het een zware knieblessure is en hij dit kalenderjaar niet meer in actie komt en ook de eerste paar maanden van 2025 mist..
Dan lichten we de optie van 10 miljoen en een fors salaris voor een speler die bijna het hele 2024/2025 seizoen gaat missen..
En we moeten een vervanger gaan zoeken voor zijn plek..
Ik vind het nogal wat..
Dit dus, het is een flinke hap uit je budget en dan moet je nog een vervanger hebben / halen. De prijs staat vast zegt Brands, maar ik zou toch maar eens zeggen we bieden nu 1 ipv 10 mln. En dan mogen jullie nog blij zijn.
Je weet toch dat we Brands niet op z’n blauwe ogen mogen geloven als die zich uitspreekt mbt transfer onderhandelingen 😉. Die wilt geen slapende honden wakker maken.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 21 Apr 2024, 23:14
ruuddevil wrote: 21 Apr 2024, 23:09

Dit dus, het is een flinke hap uit je budget en dan moet je nog een vervanger hebben / halen. De prijs staat vast zegt Brands, maar ik zou toch maar eens zeggen we bieden nu 1 ipv 10 mln. En dan mogen jullie nog blij zijn.
Je weet toch dat we Brands niet op z’n blauwe ogen mogen geloven als die zich uitspreekt mbt transfer onderhandelingen 😉
Dat is waar. En nu roepen dat je de prijs niet meer wilt betalen kan andere clubs wakker maken.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 21 Apr 2024, 23:14
ruuddevil wrote: 21 Apr 2024, 23:09

Dit dus, het is een flinke hap uit je budget en dan moet je nog een vervanger hebben / halen. De prijs staat vast zegt Brands, maar ik zou toch maar eens zeggen we bieden nu 1 ipv 10 mln. En dan mogen jullie nog blij zijn.
Je weet toch dat we Brands niet op z’n blauwe ogen mogen geloven als die zich uitspreekt mbt transfer onderhandelingen 😉
Uberhaupt toch? Ik vind Brands wel een van de grootste gladjanussen in het voetbal.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
Koenjo
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als Brands/Stewart alsnog willen doorpakken zou het eigenlijk wel moeten betekenen dat of de blessure relatief mee zal vallen OF dat Barca hem zo graag wil lozen om alleen al zijn salaris, dat PSV de kans ondanks de blessure niet kan laten liggen. Kleine of geen transfersom bijv. en een handigheid om salaris te compenseren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV is gewoon volledig overtuigd van z’n kwaliteiten (en terecht!), daarom willen ze doorpakken. Laten we het niet moeilijker maken dan het is.

These users thanked the author DonyellMalen for the post:
De Realist
milansandro
Legende
Posts: 10609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Van het ED:
" De kans is zelfs levensgroot dat hij pas in 2025 weer in actie komt."
"Er is meer dan serieuze vrees dat het om een voorste kruisbandblessure gaat bij Dest, een van de ergste fysieke tegenslagen die een voetballer in zijn loopbaan kan tegenkomen. Veel spelers herstellen er tegenwoordig redelijk of zelfs goed van, maar het kost normaal gesproken minstens negen maanden revalidatietijd. Bovendien betekent het vaak dat spelers daarna nog een periode in het ritme moeten komen"
"Bij PSV overkwam Olivier Boscagli twee jaar geleden in deze fase van het jaar precies hetzelfde. Hij had een jaar nodig om weer echt op topniveau te kunnen spelen"
Dus bij deze blessure kost het je grofweg een jaar voordat je weer op topniveau bent..
Het overgrote deel van 2024/2025 mis je dan..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

En dan nog vind ik de investering verantwoord. Mits je afspraken maakt mbt komend jaar en/of blessure regelingen treft. Dest is van dusdanig niveau dat daar na nog een seizoen als deze jaargang lachend een veelvoud wordt afgetikt. Buiten het plezier dat nog zo'n seizoen ons al levert.
These users thanked the author De Realist for the post (total 4):
DonyellMalenGrasmatComeOnPSVMenno1
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dan kan je dus beter een goede LB gaan huren met Mauro als alternatief/concurrent.

Angelino jaartje huren van die gekke Turken? 🤔 🙌🏽
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

PSV gaat deze knul gewoon kopen en een tijdelijke vervanger. Na nog een jaartje boszball gaat deze jongen gewoon in de Top van Europa spelen en gaat hij voor minimaal
€35-40 milj weg. Dus investeer gewoon!
These users thanked the author Riffii for the post:
RIO
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het onverantwoord om 10 miljoen euro en een dik salaris neer te leggen voor een speler die wss pas in seizoen 25/26 weer op top niveau speelt….
These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
Breur
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 21 Apr 2024, 22:36Woont (of woonde) die echt in Sitges ja? Dat staat toch enkel bekend om haar gay scène? Het een sluit het ander ander natuurlijk niet uit maar ik had verwacht dat er wel andere wijken in Barcelona zouden zijn waar je je als voetballer wil vestigen.
Geen idee of hij daar woont/woonde hoor. Wonen veel voetballers. Prachtig mooi stadje. Koeman en Van Gaal hebben daar nog steeds hun huizen naast elkaar.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Lente
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 22 Apr 2024, 06:48 Ik vind het onverantwoord om 10 miljoen euro en een dik salaris neer te leggen voor een speler die wss pas in seizoen 25/26 weer op top niveau speelt….
Als het echt onverantwoord zou zijn, dan zouden knappen koppen binnen PSV het niet doen. Maar dan nog: stel we moeten 10 miljoen lappen, dat ga je ook na de blessure wel terugkrijgen. Als hij 1,5 jaar bij ons speelt en dan na het WK in Mexico/VS vertrekt dan komt dat best goed.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
BertjeBig
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 22 Apr 2024, 06:50
trouwepsvfan wrote: 22 Apr 2024, 06:48 Ik vind het onverantwoord om 10 miljoen euro en een dik salaris neer te leggen voor een speler die wss pas in seizoen 25/26 weer op top niveau speelt….
Als het echt onverantwoord zou zijn, dan zouden knappen koppen binnen PSV het niet doen. Maar dan nog: stel we moeten 10 miljoen lappen, dat ga je ook na de blessure wel terugkrijgen. Als hij 1,5 jaar bij ons speelt en dan na het WK in Mexico/VS vertrekt dan komt dat best goed.
Met deze gedachtegang zou je het hele forum kunnen sluiten. ,,Bij PSV zullen ze het wel weten”
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ook goede bestuurders kunnen slechte besluiten nemen. Meestal als ze door succes overmoedig worden. Een wijs man zou zeggen: vertrouwen is goed, controleren is beter.
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 22 Apr 2024, 07:05 Ook goede bestuurders kunnen slechte besluiten nemen. Meestal als ze door succes overmoedig worden. Een wijs man zou zeggen: vertrouwen is goed, controleren is beter.
Ik zou Peter Gillis niet direct een wijs man noemen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 22 Apr 2024, 06:56Met deze gedachtegang zou je het hele forum kunnen sluiten. ,,Bij PSV zullen ze het wel weten”
Nou. Als het gaat om 'onverantwoord' denk ik dat je ernaast zit.

We gaan Max 10 miljoen betalen. Max omdat ik het eerder minder zie worden na zaterdag. Stel hij gaat na het WK 2026 weg, dan is hij nog steeds pas 25.

Denk dat je dan 1,5 jaar een hele goede speler hebt en dat je de investering ook weer 100% tërug gaat krijgen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 22 Apr 2024, 07:20
trouwepsvfan wrote: 22 Apr 2024, 06:56Met deze gedachtegang zou je het hele forum kunnen sluiten. ,,Bij PSV zullen ze het wel weten”
Nou. Als het gaat om 'onverantwoord' denk ik dat je ernaast zit.

We gaan Max 10 miljoen betalen. Max omdat ik het eerder minder zie worden na zaterdag. Stel hij gaat na het WK 2026 weg, dan is hij nog steeds pas 25.

Denk dat je dan 1,5 jaar een hele goede speler hebt en dat je de investering ook weer 100% tërug gaat krijgen.
1,5 jaar een hele goede speler lijkt me al veel te positief gedacht. Als het daadwerkelijk de voorste kruisband is. Er wordt gemeld dat hij in dat geval ook de eerste maanden van 2025 nog aan de kant staat. Het seizoen is volgend jaar in mei ook al weer klaar hè. Hij moet weer naar top niveau groeien. Kijk naar Boscagli. Dan zit hij dus pas weer in seizoen 25/26 op z’n oude niveau.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Zou kunnen. Ergens vind ik het wel fijn dat we de onderhandelingen niet bot afkappen.

Denk dat we de compensatie aan Barcelona kant moeten zoeken. Die moeten van een salaris van ik meen 6 miljoen af (toch? Even niet scherp dit salaris).

Ze dachten 6mio te besparen en 10 te ontvangen. Nu zitten ze op koers van 0 ontvangen en 6 betalen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply