Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Los van dat, sowieso Schouten > Frenkieboy.
These users thanked the author Grasmat for the post:
Mr. Spock
YPLee
Jeugdinternational
Posts: 148
Joined: 20 May 2022, 19:17
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 22 Apr 2024, 16:48 Los van dat, sowieso Veerman > Frenkieboy.
Veerman is goed, maar Frenkie de Jong is echt van absolute wereldklasse en Veerman (nog) niet.

Zonder bal is Frenkie de Jong ook verschrikkelijk goed, in dat opzicht moet Veerman nog steeds stappen zetten om mee te kunnen draaien in de top.
These users thanked the author YPLee for the post:
Fonzerilli
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja maar wieffertje dan?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frenkie is alleen absolute wereldklasse bij de media. Mag de veters niet strikken van de echte wereldtop als Kroos, Modric, Rodri etc.
These users thanked the author Madueke for the post (total 12):
JChovanecJoJoGrasmatBalinhoKingfishermilansandrotezzyunitedruuddevilLeandroBonfimDutch CowboyRiffiiMr. Spock
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

YPLee wrote: 22 Apr 2024, 17:04maar Frenkie de Jong is echt van absolute wereldklasse en Veerman (nog) niet.
Ik vind Frenkie geen absolute wereldklasse. Die valt net de categorie daaronder. Rodri, dat is absolute wereldklasse.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

YPLee wrote: 22 Apr 2024, 17:04
Grasmat wrote: 22 Apr 2024, 16:48 Los van dat, sowieso Veerman > Frenkieboy.
Veerman is goed, maar Frenkie de Jong is echt van absolute wereldklasse en Veerman (nog) niet.

Zonder bal is Frenkie de Jong ook verschrikkelijk goed, in dat opzicht moet Veerman nog steeds stappen zetten om mee te kunnen draaien in de top.
Frenkie de Jong is 3 klassen beter dan Veerman. De enige Nederlands elftal speler van internationale klasse.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 22 Apr 2024, 17:34De enige Nederlands elftal speler van internationale klasse.
Van Dijk ook.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie dat de zwaar overschatte Frenkie de Jong nog steeds populair is
These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
Grasmat
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 22 Apr 2024, 17:17
YPLee wrote: 22 Apr 2024, 17:04maar Frenkie de Jong is echt van absolute wereldklasse en Veerman (nog) niet.
Ik vind Frenkie geen absolute wereldklasse. Die valt net de categorie daaronder. Rodri, dat is absolute wereldklasse.
Je schrijft Wieffer verkeerd. `
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 22 Apr 2024, 17:34De enige Nederlands elftal speler van internationale klasse.
Vergeet Wieffer niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 22 Apr 2024, 17:37
deninho32 wrote: 22 Apr 2024, 17:34De enige Nederlands elftal speler van internationale klasse.
Van Dijk ook.
Mwa, vind ik een tandje minder.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 22 Apr 2024, 17:42
deninho32 wrote: 22 Apr 2024, 17:34De enige Nederlands elftal speler van internationale klasse.
Vergeet Wieffer niet.
Nuttige speler voor de Eredivisie, sympathiek ook. Maar dat gaat geen wereldster worden.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1,024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frenkie de Jong indoctrinatie
These users thanked the author Bossche bol for the post:
Grasmat
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Posts: 604
Joined: 28 Aug 2023, 12:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 22 Apr 2024, 17:37
deninho32 wrote: 22 Apr 2024, 17:34De enige Nederlands elftal speler van internationale klasse.
Van Dijk ook.
Niet ook, Van Dijk is de enige.

De Jong heeft een topseizoen gehad bij Ajax (net als meerdere spelers) en heeft die verwachtingen bij Barca nooit waargemaakt. (op een paar potjes na misschien).
Goede voetballer hoor, maar echt geen wereldtopper.

Hiermee wil trouwens niet zeggen dat Veerman beter is.
These users thanked the author Jeronimo for the post:
Grasmat
BadShaker
Vaste waarde in elftal
Posts: 535
Joined: 07 Jun 2023, 00:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat doet Frenkie precies zo goed allemaal. Geen goals. Geen assists. Geen afstandsschot. Wel lekker lopen met de bal. Huppelen als een hinde. 10 punten voor Frenkie.
These users thanked the author BadShaker for the post (total 2):
GrasmatMr. Spock
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BadShaker wrote: 22 Apr 2024, 17:56 Wat doet Frenkie precies zo goed allemaal. Geen goals. Geen assists. Geen afstandsschot. Wel lekker lopen met de bal. Huppelen als een hinde. 10 punten voor Frenkie.
Zijn dribbel is wel heel goed, hij is redelijk balvast, hij is zonder bal heel sterk, heeft voor een defensieve middenvelder veel snelheid, prima mentaliteit en voorheen een prima fitness. Maar dat brokkelt al aardig af.

Ik denk dat het gebrek aan productiviteit zo groot is dat je hem als moderne 8 al niet kunt gebruiken. Daarom zou de combinatie Veerman-Frenkie wel goed werken denk ik.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 22 Apr 2024, 18:01
BadShaker wrote: 22 Apr 2024, 17:56 Wat doet Frenkie precies zo goed allemaal. Geen goals. Geen assists. Geen afstandsschot. Wel lekker lopen met de bal. Huppelen als een hinde. 10 punten voor Frenkie.
Zijn dribbel is wel heel goed, hij is redelijk balvast, hij is zonder bal heel sterk, heeft voor een defensieve middenvelder veel snelheid, prima mentaliteit en voorheen een prima fitness. Maar dat brokkelt al aardig af.

Ik denk dat het gebrek aan productiviteit zo groot is dat je hem als moderne 8 al niet kunt gebruiken. Daarom zou de combinatie Veerman-Frenkie wel goed werken denk ik.
Frenkie Veerman moet nog 1 worden volgens mij. We weten zijn beste positie nog helemaal niet.
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 22 Apr 2024, 18:01
BadShaker wrote: 22 Apr 2024, 17:56 Wat doet Frenkie precies zo goed allemaal. Geen goals. Geen assists. Geen afstandsschot. Wel lekker lopen met de bal. Huppelen als een hinde. 10 punten voor Frenkie.
Zijn dribbel is wel heel goed, hij is redelijk balvast, hij is zonder bal heel sterk, heeft voor een defensieve middenvelder veel snelheid, prima mentaliteit en voorheen een prima fitness. Maar dat brokkelt al aardig af.

Ik denk dat het gebrek aan productiviteit zo groot is dat je hem als moderne 8 al niet kunt gebruiken. Daarom zou de combinatie Veerman-Frenkie wel goed werken denk ik.
Issue met Frenkie is dat sinds zijn enkel meermaals geblesseerd is geraakt (en nu weer) hij veel meer op safe lijkt te spelen. Zijn versnelling en dribbel gooit hij er steeds minder vaak uit. Dat is ook de kritiek die ze bij Barcelona op hem hebben. Juist datgene wat hem vrij uniek maakte als defensieve middenvelder (dat opstomen met versnelling, passeeractie e.d.) doet hij steeds minder. Schouten kan momenteel prima hetzelfde brengen. Die heeft misschien niet de prime-Frenkie versnelling, maar is wel gewoon heel balvast, technisch prima en is daarmee een uitstekend ''ball recycle'' station. Gooi daar Reijnders bij met zijn inhoud, techniek en afstandschot + Veerman met zijn enorme passing range en techniek en je hebt een prima middenveld. Veerman, Schouten en Reijnders zou dus mijn ideale basis middenveld zijn voor het EK. Simons dingt op basis van clubvorm altijd mee voor een plekje, maar bakt er in Oranje vooralsnog niet zo veel van. Datzelfde geldt eigenlijk ook voor Koopmeiners.

Met dit middenveld heb je misschien niet echte slopers staan, maar wel veel voetbal en spelers die zich onder druk uit kunnen voetballen. Veerman en Schouten als centraal blok, waarbij Schouten de balans bewaart en Veerman wat meer vrijgelaten wordt om wat meer risicovolle en lange ballen te versturen. Reijnders als aanvallende middenvelder. Een beetje in de rol waarin Wijnaldum een tijd heel succesvol was bij Oranje: een aanvallend ingestelde box-to-box middenvelder die op mag stomen en vervolgens kan afspelen of zo nu en dan van afstand schieten (wat Reijnders wel kan).
Last edited by Buitenspelgoal on 22 Apr 2024, 18:23, edited 1 time in total.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BadShaker wrote: 22 Apr 2024, 17:56 Wat doet Frenkie precies zo goed allemaal. Geen goals. Geen assists. Geen afstandsschot. Wel lekker lopen met de bal. Huppelen als een hinde. 10 punten voor Frenkie.
Verbindingsspeler voor het hele team en dat dus op het allerhoogste niveau.

Frenkie is gewoon wereldtop, ik snap de gasten die dat ventje de hele tijd moeten afkraken echt niet. Wel snap ik dat we nog steeds zuur zijn dat ie destijds naar Ajax ging.
These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 2):
deninho32Ren Höek
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Frenkie wereldtop is, wat zijn Gündogan, Rodri, Modric, Krioos, de Bruyne, Bellingham dan? En in het verleden Gullit, Maradona, Zidane, Scholes, Gerrard, Redondo en noem nog maar tientallen spelers op. Frenkie mag de modder van onder de schoenen van deze spelers niet eens oprapen. Geen haat, hij is gewoon geen wereldklasse. Veel te dure postbode, dat wel. Gewoon mijn mening, niet meer niet minder. Hopelijk geen Frenkie fapzomer deze zomer.
These users thanked the author Kingfisher for the post (total 2):
PersepolisGrasmat
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tsja, volgens mij is ie toch echt dragende speler van één van de sterkste teams ter wereld. Maar goed ook bij Barça krijgt ie kritiek. Maar ja Messi en Ronaldo kregen ook kritiek, met bakken tegelijk zelfs.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ziege maar ook zagge wrote: 22 Apr 2024, 18:39 Tsja, volgens mij is ie toch echt dragende speler van één van de sterkste teams ter wereld. Maar goed ook bij Barça krijgt ie kritiek. Maar ja Messi en Ronaldo kregen ook kritiek, met bakken tegelijk zelfs.
Ik vind hem dus minder dragend dan jij misschien vindt. Of anders gezegd: ik denk dat hij verre van onvervangbaar is daar. Mocht hij vertrekken kan Barcelona die positie vrij makkelijk op hetzelfde niveau houden of zelfs beter maken.

Verder vind ik het feit dát hij daar in de basis staat geen sterk argument om van "wereldklasse" te spreken. Het doet me een beetje denken aan Jorginho in 2021. Prima middenvelder hoor, maar geen wereldklasse. Maar hij was wel basisspeler bij zowel de CL winnaar als EK winnaar dat jaar. Dat maakte hem echter niet wereldklasse. Net zoals Henderson dat als aanvoerder van de beste ploeg ter wereld in 2019 niet was. En nog heel veel andere voorbeelden.

Ik vind dat als je kijkt naar wat je de afgelopen jaren als "wereldklasse" zou kunnen bestempelen, dat De Jong daar gewoonweg niet zit qua niveau. Modric, Kroos, De Bruyne, Iniesta, Xavi, Rodri, noem maar op. Of laat ik het zo zeggen, stel dat De Jong niet beter dan dit wordt (die kans zit er in), denk jij dat hij over 10 jaar in 1 adem wordt genoemd met zulke middenvelders van wereldklasse, waar je het ook ter wereld vraagt? Ik weet vrij zeker van niet. Het is een goede middenvelder, that's it.
These users thanked the author Persepolis for the post:
ziege maar ook zagge
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 22 Apr 2024, 22:04
ziege maar ook zagge wrote: 22 Apr 2024, 18:39 Tsja, volgens mij is ie toch echt dragende speler van één van de sterkste teams ter wereld. Maar goed ook bij Barça krijgt ie kritiek. Maar ja Messi en Ronaldo kregen ook kritiek, met bakken tegelijk zelfs.
Ik vind hem dus minder dragend dan jij misschien vindt. Of anders gezegd: ik denk dat hij verre van onvervangbaar is daar. Mocht hij vertrekken kan Barcelona die positie vrij makkelijk op hetzelfde niveau houden of zelfs beter maken.

Verder vind ik het feit dát hij daar in de basis staat geen sterk argument om van "wereldklasse" te spreken. Het doet me een beetje denken aan Jorginho in 2021. Prima middenvelder hoor, maar geen wereldklasse. Maar hij was wel basisspeler bij zowel de CL winnaar als EK winnaar dat jaar. Dat maakte hem echter niet wereldklasse. Net zoals Henderson dat als aanvoerder van de beste ploeg ter wereld in 2019 niet was. En nog heel veel andere voorbeelden.

Ik vind dat als je kijkt naar wat je de afgelopen jaren als "wereldklasse" zou kunnen bestempelen, dat De Jong daar gewoonweg niet zit qua niveau. Modric, Kroos, De Bruyne, Iniesta, Xavi, Rodri, noem maar op. Of laat ik het zo zeggen, stel dat De Jong niet beter dan dit wordt (die kans zit er in), denk jij dat hij over 10 jaar in 1 adem wordt genoemd met zulke middenvelders van wereldklasse, waar je het ook ter wereld vraagt? Ik weet vrij zeker van niet. Het is een goede middenvelder, that's it.
Eens, maar aangezien dit het Joey Veerman topic is, moet je nu wel ook aangeven of je hem er over 10 jaar wel tussen ziet staan…
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 22 Apr 2024, 22:10
Persepolis wrote: 22 Apr 2024, 22:04

Ik vind hem dus minder dragend dan jij misschien vindt. Of anders gezegd: ik denk dat hij verre van onvervangbaar is daar. Mocht hij vertrekken kan Barcelona die positie vrij makkelijk op hetzelfde niveau houden of zelfs beter maken.

Verder vind ik het feit dát hij daar in de basis staat geen sterk argument om van "wereldklasse" te spreken. Het doet me een beetje denken aan Jorginho in 2021. Prima middenvelder hoor, maar geen wereldklasse. Maar hij was wel basisspeler bij zowel de CL winnaar als EK winnaar dat jaar. Dat maakte hem echter niet wereldklasse. Net zoals Henderson dat als aanvoerder van de beste ploeg ter wereld in 2019 niet was. En nog heel veel andere voorbeelden.

Ik vind dat als je kijkt naar wat je de afgelopen jaren als "wereldklasse" zou kunnen bestempelen, dat De Jong daar gewoonweg niet zit qua niveau. Modric, Kroos, De Bruyne, Iniesta, Xavi, Rodri, noem maar op. Of laat ik het zo zeggen, stel dat De Jong niet beter dan dit wordt (die kans zit er in), denk jij dat hij over 10 jaar in 1 adem wordt genoemd met zulke middenvelders van wereldklasse, waar je het ook ter wereld vraagt? Ik weet vrij zeker van niet. Het is een goede middenvelder, that's it.
Eens, maar aangezien dit het Joey Veerman topic is, moet je nu wel ook aangeven of je hem er over 10 jaar wel tussen ziet staan…
Uiteraard 8) :mrgreen:
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nathan Aké, doet het ook aardig meen ik?
Post Reply