Dude, relax. Laat je niet zo kennen. En geniet van het leven.Juancho wrote: ↑22 Apr 2024, 18:54Daar vraag ik al bijna 3 jaar om hé. Maar meneer heeft daar schijt aan. En jullie andere mods blijkbaar ook. Of moet ik melding nummer zoveel doen?
Dus idd ja, zucht. Of zullen we bij deze in het openbaar even afspreken dat hij mij met rust laat en ik hem? Gewoon hier openbaar, kan iedereen het eens zien. Lijkt me een mooie deal aangezien je hem nirt kan blokken.
Transferwindow 2024/25
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Grasmat
- ShovingNE2
- Site Admin
Nope. Doei.
Je bent net als ik in veel discussies aanwezig. Dus vergeet het maar.
Je bent net als ik in veel discussies aanwezig. Dus vergeet het maar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- deninho32
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Juancho Sorry man, je kunt niet van anderen verlangen dat ze niet op jou reageren. Wil je iemand negeren, be my guest, maar daar houdt het mee op.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Lid 2e elftal
- ShovingNE2
- Site Admin
In before: Ik kan hem niet negeren.
- GillesdelaCroquette
Wat las dat forum lekker weg zonder Juancho. Heb nu al 3 pagina's flauwekul door moeten akkeren.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 4):
- Ardbeg • Smeets14 • Hatseflats • ShovingNE2
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Lid scoutingsteam
Ze ontlopen elkaar niet veel denk ik, maar Gómez is wat mij betreft iets talentvoller. Is natuurlijk ook twee jaar jonger.O Goleiro Grande wrote: ↑19 Apr 2024, 21:51@Ykhim : bij de evt. komst van/interesse voor Jesus Orozco moest ik denken aan bovenstaande reactie van jou. Los van het feit of en hoe concreet de interesse voor Gomez of deze Orozco is, maar hoe verhouden deze gasten elkaar w.b. kwaliteit denk je? Ze lijken een beetje van hetzelfde laken een pak, maar volgens mij heb jij er meer kijk op om dat op waarde te schatten?
- These users thanked the author Ykhim for the post:
- O Goleiro Grande
-
- Vaste waarde in elftal
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Nee natuurlijk niet. Zijn centrumverdedigers.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Betaal je voor een forum zonder reclame, krijg je dit er voor terug.
- These users thanked the author FieseFriedrich for the post (total 7):
- DE MADERA 76 • Grasmat • Persepolis • Standbeeld • ShovingNE2 • Ardbeg • Number 8 On Tour
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Balinho
https://www.bol.com/nl/nl/p/nederlandsc ... 039798328/Harminator wrote: ↑22 Apr 2024, 22:48 Ja, wat kost het om iemand te bannen? Daar betaal ik liever voor dan voor geen reclame.
Gaat je flink wat Roe... eh doekoe kosten.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- OntketendeDuif
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Persepolis
- Vedette
Tja, Ruperti was ook geen scheidsrechter, maar VAR.
Grapje, ik ga weer lekker toeschouwer worden
- Standbeeld
- Mister PSV
Rik in zijn nieuwsartikel op ed.nl vandaag.Het is niet ondenkbaar dat de komende weken bijvoorbeeld Zeno Debast van Anderlecht weer in beeld komt, of de in Portugal spelende Jeremiah St. Juste. Dat Philippe Sandler van NEC al concreet in beeld zou zijn, is nog geen uitgemaakte zaak. Technisch directeur Earnest Stewart van PSV houdt wat dit betreft de kaarten tegen de borst. Logischerwijs, want de transfermarkt moet nog helemaal op gang komen.
- Trixm
- Vedette
Alles kan, koffiekan.Standbeeld wrote: ↑23 Apr 2024, 08:15Rik in zijn nieuwsartikel op ed.nl vandaag.Het is niet ondenkbaar dat de komende weken bijvoorbeeld Zeno Debast van Anderlecht weer in beeld komt, of de in Portugal spelende Jeremiah St. Juste. Dat Philippe Sandler van NEC al concreet in beeld zou zijn, is nog geen uitgemaakte zaak. Technisch directeur Earnest Stewart van PSV houdt wat dit betreft de kaarten tegen de borst. Logischerwijs, want de transfermarkt moet nog helemaal op gang komen.
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
Totdat de competities klaar zijn ga je vooral de bekende namen en Nederlandse namen horen verwacht ik.
St.Juste gaat wel vooruit. Miste maar 14 duels dit seizoen. Was daarvoor 29 en 21. Zal wel betaalbaar zijn: miljoen of 7 a 8 denk ik.
St.Juste gaat wel vooruit. Miste maar 14 duels dit seizoen. Was daarvoor 29 en 21. Zal wel betaalbaar zijn: miljoen of 7 a 8 denk ik.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Ik vind Sandler een enorm indrukwekkend seizoen hebben. Er moet ook eigenlijk meer dan 1 CV bij dus Sandler als “derde” CV halen lijkt mij een uitstekende transfer.
Boscagli naast een topaankoop en Sandler daarachter. Afscheid nemen van Obispo en Ramalho.
Boscagli naast een topaankoop en Sandler daarachter. Afscheid nemen van Obispo en Ramalho.
-
- Vaste waarde in elftal
Dan kun je beter je geld steken in echte versterkingen (die we nog genoeg nodig gaan hebben) en Ramalho houden als backup.GiveCup2day wrote: ↑23 Apr 2024, 08:32 Ik vind Sandler een enorm indrukwekkend seizoen hebben. Er moet ook eigenlijk meer dan 1 CV bij dus Sandler als “derde” CV halen lijkt mij een uitstekende transfer.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
De ondergrens moet omhoog, niet hetzelfde blijven.PSVTOPOss wrote: ↑23 Apr 2024, 08:48Dan kun je beter je geld steken in echte versterkingen (die we nog genoeg nodig gaan hebben) en Ramalho houden als backup.GiveCup2day wrote: ↑23 Apr 2024, 08:32 Ik vind Sandler een enorm indrukwekkend seizoen hebben. Er moet ook eigenlijk meer dan 1 CV bij dus Sandler als “derde” CV halen lijkt mij een uitstekende transfer.
Ik speel liever met Sandler (die uitstekend speelde tegen PSV en Feyenoord) dan Ramalho in de lastigere wedstrijden.
Daarnaast moet Sandler ook echt niet veel kosten met zijn contract tot 2025. Ramalho is ook een dure qua salaris.
- These users thanked the author GiveCup2day for the post (total 2):
- Fc Denzel • NotoriousBIG046