Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 23 Apr 2024, 09:22
PSVTOPOss wrote: 23 Apr 2024, 08:48

Dan kun je beter je geld steken in echte versterkingen (die we nog genoeg nodig gaan hebben) en Ramalho houden als backup.
De ondergrens moet omhoog, niet hetzelfde blijven.

Ik speel liever met Sandler (die uitstekend speelde tegen PSV en Feyenoord) dan Ramalho in de lastigere wedstrijden.

Daarnaast moet Sandler ook echt niet veel kosten met zijn contract tot 2025. Ramalho is ook een dure qua salaris.
Ramalho wordt back-up en er wordt een glasbak gehaald voor RCV. Sandler is geen glasbak.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 23 Apr 2024, 09:31
GiveCup2day wrote: 23 Apr 2024, 09:22

De ondergrens moet omhoog, niet hetzelfde blijven.

Ik speel liever met Sandler (die uitstekend speelde tegen PSV en Feyenoord) dan Ramalho in de lastigere wedstrijden.

Daarnaast moet Sandler ook echt niet veel kosten met zijn contract tot 2025. Ramalho is ook een dure qua salaris.
Ramalho wordt back-up en er wordt een glasbak gehaald voor RCV. Sandler is geen glasbak.
En eigenlijk was Ramalho - hopelijk was dat het idee - dit seizoen al back-up waar je Bella-Kotchap en Boscagli als basis had staan. We weten allemaal hoe het met Bella-Kotchap is verlopen.
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alsjeblieft zeg, Sandler zou een leuke back up zijn maar die hebben we waarschijnlijk al met Ramalho. Een glasbak voor in de basis graag. Tijd genoeg gehad om die te kunnen scouten zou je zeggen.
Ich liebe gegenpressung
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Ramalho op andere voorwaarden (lees: lager salaris en met de intentie om back-up te zijn) wil blijven dan vind ik dat helemaal prima, liever dan Sandler. Ramalho is ervaren, heeft ervaring met hoe Bosz speelt en is een leider in de groep. Sandler is leuk en aardig maar is nou niet bepaald een speler die ik zonder twijfel in zou brengen en is ook geen speler die het, naar mijn idee, de basisspelers lastig kan maken, dus waarom dan hem halen ten koste van Ramalho? Ik zou Ramalho alleen vervangen voor een CV waarvan je weet dat hij heel dicht tegen basismateriaal aan zit (met natuurlijk de voorwaarde dat er een absolute basis RCV bij komt), maar een dergelijke speler kan je ook als LCV halen (back-up Boscagli) en Ramalho behouden voor de ervaring. Ik vind ook dat Ramalho als basisspeler niet voldoet maar als wisselspeler eigenlijk altijd prima invalt, heeft ook de ervaring om met hele gerichte taken het veld ingestuurd te worden.

Daarnaast heeft Sandler een blessurehistorie waar de medische staf angstzweet van krijgt.

Ik zag gister overigens de kop van Kraay dat hij Sandler 'Schouten-achtig' noemt, maar vergeet Hans denk ik even dat Sandler bij PEC en NEC bij elkaar nog geen eens 100 potjes heeft gespeeld terwijl 109 potjes bij Bologna, in de Serie A, achter zijn naam had staan voordat hij naar PSV kwam.

Laat Sandler maar lekker naar Feyenoord gaan, typische Feyenoord aankoop net als Zerrouki.
These users thanked the author Sensation for the post:
Ren Höek
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sandler zou alleen al gezien zijn blessurehistorie absoluut geen optie moeten zijn. Niet blessuregevoelig zijn moet tegenwoordig binnen PSV ook al gezien worden als een kwaliteit.
These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
TijnFieseFriedrich
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 23 Apr 2024, 09:31
GiveCup2day wrote: 23 Apr 2024, 09:22

De ondergrens moet omhoog, niet hetzelfde blijven.

Ik speel liever met Sandler (die uitstekend speelde tegen PSV en Feyenoord) dan Ramalho in de lastigere wedstrijden.

Daarnaast moet Sandler ook echt niet veel kosten met zijn contract tot 2025. Ramalho is ook een dure qua salaris.
Ramalho wordt back-up en er wordt een glasbak gehaald voor RCV. Sandler is geen glasbak.
Als Teze en Boscagli blijven heb je naast doe glasbak ook geen back ups meer nodig. Flamingo halen en je hebt hem, Ramalho, Schouten en Teze die allemaal nog CV kunnen spelen als Boscagli of de basis RCV niet inzetbaar zijn.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Buitenspelgoal wrote: 23 Apr 2024, 10:05
Standbeeld wrote: 23 Apr 2024, 09:31
Ramalho wordt back-up en er wordt een glasbak gehaald voor RCV. Sandler is geen glasbak.
Als Teze en Boscagli blijven heb je naast doe glasbak ook geen back ups meer nodig. Flamingo halen en je hebt hem, Ramalho, Schouten en Teze die allemaal nog CV kunnen spelen als Boscagli of de basis RCV niet inzetbaar zijn.
Ik zou alsnog proberen een talentvolle, linksbenige, verdediger erbij te halen. Teze volledig op RB laten focussen en Schouten op CVM.
These users thanked the author Sensation for the post:
Standbeeld
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou denk ik ook vooral kijken bij een ploeg als Go Ahead die een beetje vergelijkbaar speelt als wij. Te vaak hebben we spelers (en met name verdedigers) gehaald die het bij hun team aardig deden, maar compleet door de mand vielen bij ons doordat de speelwijze anders was. Ik wil wel de kanttekening plaatsen dat ik slechts 2 hele wedstrijden van ze gezien heb en voor de rest samenvattingen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mensen die denken dat Sandler hetzelfde niveau is als Ramalho hebben dit jaar geen NEC gekeken. Echt een uitstekende verdediger die als backup cv mijn inziens veel meer zou toevoegen dan Ramalho. Hij loopt zo makkelijk het middenveld in. Met eventueel Boscagli naast hem, welke cv ga je als spits dan afdekken in de opbouw?
These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
Fc DenzelNotoriousBIG046
Saibari is underrated.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 23 Apr 2024, 10:14 Mensen die denken dat Sandler hetzelfde niveau is als Ramalho hebben dit jaar geen NEC gekeken. Echt een uitstekende verdediger die als backup cv mijn inziens veel meer zou toevoegen dan Ramalho. Hij loopt zo makkelijk het middenveld in. Met eventueel Boscagli naast hem, welke cv ga je als spits dan afdekken in de opbouw?
Eens. Sandler > Ramalho. Maar Sandler gaat je wel weer een hap geld kosten, dus als back up zou ik dan toch inderdaad gaan voor Ramalho.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft interesse getoond in St Juste (wat volgens mij bevestigd is) heeft zeer serieus overwogen om Debast te halen (wat volgens mij min of meer bevestigd was maar te duur) en het is compleet logisch dat PSV óók naar een fitte Sandler kijkt. Niets nieuws onder de zon. Dat ze Ramalho tegen een beperkt salaris er graag bij houden vind ik niet onlogisch zolang hij maar minder dan 15 wedstrijden en/of 500 minuten speelt.

Ik wens geen chronisch geblesseerde spelers want die hebben we al genoeg van ons zelf. Het type Sandler (maar dan fit) is iets waar Bosz meer aan heeft aan een nieuwe Alex (bingokaart ping) light. Als Sandler nog een jaar in de ED speelt en fit blijft dan komt PSV/Feyenoord/Ajax sowieso voor hem maar het is nog veel en veel te vroeg.

Wat Shoving terecht zegt gaan we vooral de namen horen van 'usual suspects' die praktisch iedereen kan bedenken als je het een beetje volgt. Maar die 1 a 2 transfers die echt het succes van deze transferperiode bepalen verwacht ik pas eind juni/begin juli. Ons geduld wordt nog flink op de proef gesteld.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 23 Apr 2024, 10:14 Mensen die denken dat Sandler hetzelfde niveau is als Ramalho hebben dit jaar geen NEC gekeken. Echt een uitstekende verdediger die als backup cv mijn inziens veel meer zou toevoegen dan Ramalho. Hij loopt zo makkelijk het middenveld in. Met eventueel Boscagli naast hem, welke cv ga je als spits dan afdekken in de opbouw?
Maar zowel Sandler als Ramalho zie ik geen basis spelen bij PSV aankomend seizoen. Allebei goede rotatiespelers (back-up). Vertrekt Obispo dan kan je Sandler er wel bijnemen. Dan heb je Ramalho en Sandler als back-up en Bosca (verlengen) en een nieuwe RCV als basisspelers. Alleen nog even de vraag dan of je Sandler gezien zijn blessurehistorie betrouwbaar genoeg acht.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sandler en Flamingo zijn typische rotatiespelers die mogelijk kunnen doorgroeien naar PSV niveau. Ze passen iig beide wel in het spel van Bosz. Als je dan nog een grote aankoop als CV doet zit je wel aardig goed als Teze en Boscagli blijven. Mauro kan dan linksback tot Dest terug is. Koen Jansen mag misschien ook wel een plekje opschuiven dan.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vergeet niet dat Sandler inmiddels 27 jaar is. Daar zit weinig rek meer in itt Flamingo.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
DonyellMalen
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 23 Apr 2024, 10:18 PSV heeft interesse getoond in St Juste (wat volgens mij bevestigd is) heeft zeer serieus overwogen om Debast te halen (wat volgens mij min of meer bevestigd was maar te duur) en het is compleet logisch dat PSV óók naar een fitte Sandler kijkt. Niets nieuws onder de zon. Dat ze Ramalho tegen een beperkt salaris er graag bij houden vind ik niet onlogisch zolang hij maar minder dan 15 wedstrijden en/of 500 minuten speelt.

Ik wens geen chronisch geblesseerde spelers want die hebben we al genoeg van ons zelf. Het type Sandler (maar dan fit) is iets waar Bosz meer aan heeft aan een nieuwe Alex (bingokaart ping) light. Als Sandler nog een jaar in de ED speelt en fit blijft dan komt PSV/Feyenoord/Ajax sowieso voor hem maar het is nog veel en veel te vroeg.

Wat Shoving terecht zegt gaan we vooral de namen horen van 'usual suspects' die praktisch iedereen kan bedenken als je het een beetje volgt. Maar die 1 a 2 transfers die echt het succes van deze transferperiode bepalen verwacht ik pas eind juni/begin juli. Ons geduld wordt nog flink op de proef gesteld.
St Juste lijkt me dus echt helemaal niets. Goede speler maar alleen maar geblesseerd.

Ook een reden om te twijfelen over Sandler. Die ik verdedigend ook best kwetsbaar vind in de box. Valt ook wel eens om.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 23 Apr 2024, 10:30 Vergeet niet dat Sandler inmiddels 27 jaar is. Daar zit weinig rek meer in itt Flamingo.
Exact wat ik wilde gaan zeggen. Snap die roep om Sandler totaal niet. Leuke speler aan de bal, dat absoluut, maar defensief in mijn ogen nog niet sterk genoeg. Daarnaast zo broos als wat. Flamingo is een veel logischere aankoop; jonger, fysieker, multifunctioneel.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We moeten ons aan de bovenkant versterken.

Daarom alleen al is Sandler voor mij niet goed genoeg.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 23 Apr 2024, 10:40 We moeten ons aan de bovenkant versterken.

Daarom alleen al is Sandler voor mij niet goed genoeg.
Je hebt ook wisselspelers nodig.
Saibari is underrated.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 23 Apr 2024, 10:41
ComeOnPSV wrote: 23 Apr 2024, 10:40 We moeten ons aan de bovenkant versterken.

Daarom alleen al is Sandler voor mij niet goed genoeg.
Je hebt ook wisselspelers nodig.
In het ideale geval koop je nooit een wisselspeler. Je koopt iemand voor het A-team en diegene die daar speelde gaat naar de bank.

Ik weet dat het vaak niet op die manier kan. Maar dat is beter dan Sandler aantrekken als wisselspeler.
These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
SKERLA
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een linksback staat ook nog op het lijstje ;)
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 23 Apr 2024, 10:54 Een linksback staat ook nog op het lijstje ;)
Positief gezien, van de prijs en de wensen van Dest kan nu in ieder geval wel wat af als je er aan wilt beginnen.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ladislav Krejci is hier al wel vaker genoemd en qua profiel heel interessant lijkt me. Centrale verdediger van Sparta Praag die ook als CVM kan spelen. 25 jaar, aanvoerder, Tsjechisch international, scoort regelmatig.
These users thanked the author PSV90 for the post (total 2):
DeBruyneDoubleUCoolman
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dest Mauro Boscagli Valentin Gomez Debast Ramalho Flamingo Teze. Talentvol backie erbij en klaar is kees.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 23 Apr 2024, 11:06 Ladislav Krejci is hier al wel vaker genoemd en qua profiel heel interessant lijkt me. Centrale verdediger van Sparta Praag die ook als CVM kan spelen. 25 jaar, aanvoerder, Tsjechisch international, scoort regelmatig.
Blijft idd een hele interessante, persoonlijk zie ik hem wel alleen als optie als Boscagli vertrekt (want: linksbenig). Maar áls Boscagli vertrekt staat Krejci direct bovenaan mijn lijstje. Aan de andere kant zijn er zat ploegen die met twee rechtsbenige verdedigers spelen dus waarom niet met twee linksbenige? :P

Voordeel is dat hij ook op CVM kan, een leider is en nét 25 geworden dus een ideale leeftijd met voldoende ervaring. Heeft met Sparta Praag ook 24 wedstrijden ervaring in Europa (CL Kwalificatie en EL). Daarnaast met zijn lengte en kopkracht een wapen bij corners en kan uitstekend penalty's nemen (13 genomen waarvan 2 gemist, leuk detail: die 2 gemiste penalty's waren zijn eerste penalty's op hoogste niveau, sinds april 2021 heeft hij alle 11 de penalty's gescoord).
These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
DeBruynePSV90
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 23 Apr 2024, 09:22
PSVTOPOss wrote: 23 Apr 2024, 08:48

Dan kun je beter je geld steken in echte versterkingen (die we nog genoeg nodig gaan hebben) en Ramalho houden als backup.
De ondergrens moet omhoog, niet hetzelfde blijven.

Ik speel liever met Sandler (die uitstekend speelde tegen PSV en Feyenoord) dan Ramalho in de lastigere wedstrijden.

Daarnaast moet Sandler ook echt niet veel kosten met zijn contract tot 2025. Ramalho is ook een dure qua salaris.
Sandler moet de plaats innemen van Obispo in de selectie. Leuk dat hij het bij NEC liet zien, maar voorlopig zijn er nog niet heel veel bewijzen dat hij echt beter is dan Ramalho.

En het salaris als argument vind ik geen beste. Hij krijgt een nieuw aanbod en dat zal passen binnen zijn nieuwe status in de selectie. Waarvan niemand weet hoeveel het is overigens. Dus of hij 'duur' is kan je weinig van zeggen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply