sc Heerenveen - PSV I Eredivisie (25/04/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply

Ik denk dat PSV donderdagavond 25 april 2024 landskampioen wordt.

Poll ended at 25 Apr 2024, 18:30

Ja!
45
38%
Nee, PSV wordt thuis tegen Sparta (5 mei) kampioen.
72
62%
Nee en PSV wordt ook tegen Sparta geen kampioen.
0
No votes
 
Total votes: 117
User avatar
Jordi
Basisspeler
Posts: 456
Joined: 30 Jun 2022, 10:16
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman
FOOTB_REM_S: No

Ik vernam via via dat de wedstrijd van Feyenoord nog vervroegd zou kunnen worden naar 18:45 uur? Ik ga zelf naar het stadion toe en ben benieuwd hoe het allemaal verlopen gaat. En wat voor een feest het eventueel kan zijn, wanneer de bussen pas na 00.00 uur in Eindhoven zijn...
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jordi wrote: 23 Apr 2024, 12:56 Ik vernam via via dat de wedstrijd van Feyenoord nog vervroegd zou kunnen worden naar 18:45 uur? Ik ga zelf naar het stadion toe en ben benieuwd hoe het allemaal verlopen gaat. En wat voor een feest het eventueel kan zijn, wanneer de bussen pas na 00.00 uur in Eindhoven zijn...
Lijkt mij stug qua uitzending ed
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jordi wrote: 23 Apr 2024, 12:56 Ik vernam via via dat de wedstrijd van Feyenoord nog vervroegd zou kunnen worden naar 18:45 uur? Ik ga zelf naar het stadion toe en ben benieuwd hoe het allemaal verlopen gaat. En wat voor een feest het eventueel kan zijn, wanneer de bussen pas na 00.00 uur in Eindhoven zijn...
Dat gaat echt nooit gebeuren. Veel te kort dag. Plus, maar verbeter mij als het wel zo is, er nog nooit een wedstrijd verplaatst is omdat de kampioen anders dat pas om 23:00 weet.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ideaal scenario voor onze spelers en ook als supporters is gewoon lekker op 5 mei kampioen worden. Desalniettemin hoop ik gewoon dat we beide wedstrijden gewoon winnen. Van mij mag Feyenoord dus aankomende donderdag nog wel keertje winnen tegen Go Ahead :D
These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
Juancho
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

2-4
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

En toch denk ik dat we donderdag kampioen worden. Feyenoord heeft de beker, feestje gehad begin van de week, gaat de tweede plek niet meer uit handen geven, daar is het seizoen wel gespeeld. GAE heeft nog alles om voor te spelen, sowieso een ploeg die weinig goals tegen krijgt, thuisvoordeel. Daar zie ik Feyenoord niet winnen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Dus in Heerenveen hebben we Makkelie als scheidsrechter en Ruperti als VAR. Dat is zwaar geschut vanuit de KNVB.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 23 Apr 2024, 14:25 Dus in Heerenveen hebben we Makkelie als scheidsrechter en Ruperti als VAR. Dat is zwaar geschut vanuit de KNVB.
Het schijnt dat John de Wolf assistent VAR is.
These users thanked the author Sensation for the post:
NotoriousBIG046
User avatar
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Posts: 597
Joined: 31 Aug 2021, 18:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi
FOOTB_REM_S: No

Het is wel echt verschrikkelijk jammer dat wij om 18:45 uur spelen en Feyenoord pas om 21:00 uur. Vooral omdat ik Feyenoord serieus nog wel zie verliezen of gelijkspelen. Zondag bekerfinale gehad en hele nacht op stap, gisteren de huldiging en waarschijnlijk ook nog wat gedronken en vandaag hebben ze ook een teamuitje. Blijft er in principe nog maar 1 volle dag over om te kunnen focussen op GAE-uit.

Natuurlijk, kampioen = kampioen en dat is geweldig, maar na zo'n seizoen is het toch een behoorlijke anticlimax als je 1-3 wint in Heerenveen en vervolgens in de bus ter hoogte van Arnhem om 22:50 ziet hoe Erwin Blank de pot op de Adelaarshorst affluit bij een 1-1 stand. Moet je denk ik ook nog een week wachten totdat je de schaal uitgereikt krijgt en zal de vreugde thuis tegen Sparta toch een stuk minder groot zijn.
These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
Juancho
Chucky
Vedette
Posts: 5511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

PSVAchterhoek pas op wat je zegt hier hoor ;)
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ga morgen in ieder geval alvast even langs de slijterij. Begin echt serieus het gevoel te krijgen dat het donderdag inderdaad gaat gebeuren.
Fritske12
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 04 Nov 2020, 16:42
FOOTB_REM_S: No

Mag je blikjes meenemen naar het stadhuisplein? Ik vraag dit voor een vriend…
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 23 Apr 2024, 14:26
Revolinho wrote: 23 Apr 2024, 14:25 Dus in Heerenveen hebben we Makkelie als scheidsrechter en Ruperti als VAR. Dat is zwaar geschut vanuit de KNVB.
Het schijnt dat John de Wolf assistent VAR is.
Yep, en Coen Moulijn is opgegraven om te komen vlaggen voor buitenspel..
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 23 Apr 2024, 19:49
Sensation wrote: 23 Apr 2024, 14:26

Het schijnt dat John de Wolf assistent VAR is.
Yep, en Coen Moulijn is opgegraven om te komen vlaggen voor buitenspel..
Met een brandende vlag in z'n anus?

Steek die vlag maar...
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk donderdag al kampioen!

Ja, zelf spelen en kampioen worden is veel mooier.
Ja, een thuiswedstrijd als kampioenswedstrijd is veel mooier.
Ja, op een zondagmiddag kampioen worden is veel mooier.


Maar mij komt het dit keer nu eenmaal veel beter uit, haha. Dus hup PSV, hup Go Ahead.
These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
Dutch CowboyFanatic-U-s
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Het is wel gewoon Heerenveen uit, mensen. Jaarlijks een moeilijke pot, we hebben daar vorig seizoen na 10 jaar ofzo pas weer een keer gewonnen en nipt ook nog. Zonder Dest ook nog. In niks blijkt dat we donderdag al kunnen feesten. Dat gezegd hebbende, ik hoop dat de ploeg bloeddorstig zal zijn. Je kan donderdag minimaal officieus kampioen worden, dat moet je met elke vinger en teen aangrijpen. Kijken of dat lukt.
These users thanked the author Revolinho for the post:
Jordi
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het maakt mij geen reet uit wannéér we kampioen worden. Ik wil records verdomme. Evenaring hoogste puntenaantal ooit (alles omgerekend naar het 3-puntensysteem) zit er in, waarbij wij dan ook een betere doelsaldo dan de vorige recordhouder zullen hebben en dus cijfermatig het beste Eredivisie seizoen van alle clubs ooit zullen hebben gespeeld. Dus gewoon alles winnen. En als het kan een beetje ruim, misschien komt het doelsaldo record (+90) dan ook in zicht.
These users thanked the author Persepolis for the post (total 4):
TijnBalinhoDE MADERA 76Grasmat
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Raw85
Meervoudig international
Posts: 1149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Zin om morgen met m’n kampioensshirt aan bovenop m’n vriendin te duiken
User avatar
Hammer
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 06 Jun 2023, 17:46
Favoriete speler: Tim van den Heuvel
FOOTB_REM_S: No

Raw85 wrote: 24 Apr 2024, 13:09 Zin om morgen met m’n kampioensshirt aan bovenop m’n vriendin te duiken
Vriendin Raw85 : "doe een beetje voorzichtig man en trek verdomme je shirt uit".
Support in difficult times
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Raw85 wrote: 24 Apr 2024, 13:09 Zin om morgen met m’n kampioensshirt aan bovenop m’n vriendin te duiken
Ik ook. Mag ik eerst?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV wint magistraal in Heerenveen met een hatrick van Luuk, vervolgens is het heel lang spannend in Deventer maar redt Feyenoord het in de blessuretijd. Spanning is mooi opgebouwd richting de komende speelronde waar alle remmen los gaan in Eindhoven. Sparta wordt met 8-0 van de mat geveegd en het zal 2 dagenlang een feest van jewelste zijn in Eindhoven :logoo: :hartjes: :crown: :applaus: :party: :party:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Morgen eens een statement maken en niet in de rij gaan staan voor dat fuk Fries volkslied
Full speed or nothing
Nilis
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 04 Nov 2020, 14:54
FOOTB_REM_S: No

Helaas nog weinig (kampioens)spanning voor morgen terwijl het toch echt al kan gaan gebeuren.

Qua emotie mooiste als het volgende week zondag pas is, dan lekker 2 dagen achterelkaar feest!
Post Reply