Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is niet wat ze van plan zijn, lees ik
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 23 Apr 2024, 23:57 Dat is niet wat ze van plan zijn, lees ik
Waar lees je dat? Ivm vakantie niet helemaal up to date.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 23 Apr 2024, 12:22 Het behouden van Ramalho zou volgens mij ook totaal niet aan bod zijn als de rest niet dreigt te vertrekken. Maar door de contractuele situatie die is ontstaan kun je er 7 a 8 tegelijk verliezen. En trainers/TD's zijn meestal niet zo'n voorstander van dit soort verbouwingen.
Wellicht wel. Maar Ramalho is ook gewoon een prima speler hoor. Dat vergeten we soms ook wel eens. Hij is verdedigend echt niet slecht en ook aan de bal is het geen onaardige speler. Bovendien ervaren, leiderschap, voorbeeldprof, past binnen je speelstijl, etc.

Het issue uiteindelijk is alleen dat het overduidelijk is dat je op zijn positie nog een stap kan zetten. Hij heeft gebreken in zijn skillset - o.a. fysiek en qua snelheid/wendbaarheid - en dat maakt hem met tijden inconsistent. Hij weet zelden een hoog niveau over meerdere wedstrijden vast te houden.

Als je uiteindelijk de volgende bezetting kan hebben, zou dat ideaal zijn: aankoop (goede atletische RCV waar nog rek in zit) / Ramalho - Boscagli / (talentvolle LCV met oog op toekomst). Dan heb je een ideale mix.
These users thanked the author Heruone for the post (total 7):
ArdbegSensationBalinhoRen HöekJur1913FTSDoperwt11
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou toch gewoon heel graag Dest vastleggen. Allicht dat je kan proberen om een speler te huren voor een seizoen om het op te vangen. Zou zelf aan een Fran Garcia denken van Real Madrid.


Of kijken wat Chelsea/Dortmund met Maatsen van plan is en hem misschien huren?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maatsen lijkt mij onhaalbaar.

Als je Dest vastlegt moet je eerst de keuze maken of je voor een jong talent gaat of een ervaren speler gaat (omdat je toch weet dat je potentieel kapitaal met Dest achter de hand hebt). Fran Garcia zou een optie kunnen zijn, hoogstwaarschijnlijk komt Alphonso Davies ook naar Madrid dus dan blijft zijn zicht op veel minuten beperkt. Real wil dat soort jongens graag verhuren aan CL-clubs, mogelijk hetzelfde met Arda Guler.

Patrick Dorgu blijf ik ook erg interessant vinden: linksback van Lecce.

https://www.transfermarkt.com/patrick-d ... ler/926952
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je hoeft helemaal niet te huren omdat Dest eruit ligt. Dest is wellicht nog beter op rechts, kan je alvast mooi voorsorteren op een vertrek van Teze in de zomer van 2025.

De linksback positie ligt weer helemaal open en los van Dest moet PSV dat gewoon in gaan vullen met een uitstekende en liefst eigen speler.

Huren is wat mij betreft pas aan de orde als je er echt niet uitkomt wbt een aankoop.
These users thanked the author Juancho for the post:
DE MADERA 76
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mauro en van aanholt nog een jaar is toch ooknprima.
Saibari is underrated.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 24 Apr 2024, 13:28 Mauro en van aanholt nog een jaar is toch ooknprima.
Mauro wel, Van Aanholt zou ik niet doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou toch een ideaal moment zijn om Maurinho nog 4 wedstrijden als linksback te testen. Pattie gaat toch weg.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 Apr 2024, 13:29Van Aanholt zou ik niet doen.
Zou op hem ook doorselecteren. Verdient ook aardig veel, plus je kan ipv PvA dan een basiswaardige vervanger halen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 Apr 2024, 13:29
Trixm wrote: 24 Apr 2024, 13:28 Mauro en van aanholt nog een jaar is toch ooknprima.
Mauro wel, Van Aanholt zou ik niet doen.
Half jaar linksbackup?
Saibari is underrated.
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe doet Oppegard het eigenlijk bij Heracles? PSV moet al zoveel posities invullen, zou me niet verbazen dat ze Mauro + Oppegard voor LB aanhouden, mits Dest tekent. Dan kun je in januari kijken hoe het met Dest staat en, bij goed nieuws, Oppegard van de hand doen.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

JasperPSV wrote: 24 Apr 2024, 14:21 Hoe doet Oppegard het eigenlijk bij Heracles? PSV moet al zoveel posities invullen, zou me niet verbazen dat ze Mauro + Oppegard voor LB aanhouden, mits Dest tekent. Dan kun je in januari kijken hoe het met Dest staat en, bij goed nieuws, Oppegard van de hand doen.
Redelijk geloof ik, maar dat wordt niks hoor. Koen Jansen is veel beter :)
These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
JasperPSVFritskePhilips
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 24 Apr 2024, 14:22
JasperPSV wrote: 24 Apr 2024, 14:21 Hoe doet Oppegard het eigenlijk bij Heracles? PSV moet al zoveel posities invullen, zou me niet verbazen dat ze Mauro + Oppegard voor LB aanhouden, mits Dest tekent. Dan kun je in januari kijken hoe het met Dest staat en, bij goed nieuws, Oppegard van de hand doen.
Redelijk geloof ik, maar dat wordt niks hoor. Koen Jansen is veel beter :)
Of inderdaad iemand van Jong!

Kan me bijna niet voorstellen dat ze de transfermarkt opgaan voor een vervanger van Dest, zelfs huur niet.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die kans is toch 100%? Op een blessuregevoelige Mauro bouwen lijkt me ook niet slim en Oppegard is niet goed genoeg (en Van Aanholt ook niet).
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 24 Apr 2024, 14:31 Die kans is toch 100%? Op een blessuregevoelige Mauro bouwen lijkt me ook niet slim en Oppegard is niet goed genoeg (en Van Aanholt ook niet).
Ik verwees hierbij naar m'n eerdere post. Mits ze Dest kunnen halen, verwacht ik niet dat ze alsnog een tijdelijke linksback aantrekken. Ofwel Mauro/Pat, Mauro/Oppegard of evt. Mauro en iemand van Jong.
Gerard Karnemelk
Veelbelovend talent
Posts: 105
Joined: 06 Jun 2023, 15:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Of een basiswaardige linksback die ook centraal kan spelen (type Hancko). Hebben we de opvolger van Boscagli, die hopelijk nog een jaar blijft, ook alvast binnen
These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
Massimo
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zou mij niet verbazen dat ze bij Bjorn Meijer van Club Brugge uitkomen. Ook snel en aanvallend ingesteld zoals Dest
These users thanked the author DeBruyne for the post:
Doperwt11
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 24 Apr 2024, 14:58 Het zou mij niet verbazen dat ze bij Bjorn Meijer van Club Brugge uitkomen. Ook snel en aanvallend ingesteld zoals Dest
Zou ik niet erg vinden!
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

JasperPSV wrote: 24 Apr 2024, 14:36
Struviet wrote: 24 Apr 2024, 14:31 Die kans is toch 100%? Op een blessuregevoelige Mauro bouwen lijkt me ook niet slim en Oppegard is niet goed genoeg (en Van Aanholt ook niet).
Ik verwees hierbij naar m'n eerdere post. Mits ze Dest kunnen halen, verwacht ik niet dat ze alsnog een tijdelijke linksback aantrekken. Ofwel Mauro/Pat, Mauro/Oppegard of evt. Mauro en iemand van Jong.
Ja, begrijp ik. Ik zou het echter onbegrijpelijk vinden als PSV er net zo over denkt als jij.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Iemand bekend met deze speler?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij wordt al een tijdje in verband gebracht met PSV. Een van de grootste zo niet het grootste talent van Gent en hij heeft z'n debuut al gemaakt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

🇳🇱 #PSV bid was the most concrete
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt uit te zijn op de stap naar een topclub. Zat bij Barca - PSG op de tribune en is daarnaast een kijkje wezen nemen op jet complex van Leipzig. Wij hebben een bod gedaan, maar ik denk dat we weinig kans maken. Dat gevoel krijg ik erbij.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
SKERLADonyellMalen
Post Reply