Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ondanks dat je ergens voor betaalt moet je niet vergeten dat je nog altijd te gast bent bij PSV he. Zo zijn er wel meer huisregels, zoals het veld niet betreden of niet gooien met bekers etc. Part of the job, zoals je ook huisregels hebt bij concerten, festivals etc. Zo ook deze nieuwe aanvulling op de regel. Als je het daar niet mee eens bent of als je er uit principes zo tegen bent....helemaal prima. Dan neem je toch lekker geen SCC maar ga je voor losse kaartjes. Probleem opgelost. Voor iedereen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Chucky
Vedette
Posts: 5511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 19 Apr 2024, 13:23 Nee, niemand eigenlijk. En daarnaast vind ik dat dat niet zou hoeven als ik gewoon netjes heb betaald voor een heel jaar.
En waarom zou PSV je dan nog wel de mogelijkheid moeten bieden om je seizoenskaart te verlengen het jaar erop?
Het is simpelweg ook gewoon een kwestie van vraag en aanbod; voor jou tien anderen die wél graag 14+ van de 17 wedstrijden in het stadion willen zijn.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 19 Apr 2024, 14:40
deninho32 wrote: 19 Apr 2024, 13:23 Nee, niemand eigenlijk. En daarnaast vind ik dat dat niet zou hoeven als ik gewoon netjes heb betaald voor een heel jaar.
En waarom zou PSV je dan nog wel de mogelijkheid moeten bieden om je seizoenskaart te verlengen het jaar erop?
Het is simpelweg ook gewoon een kwestie van vraag en aanbod; voor jou tien anderen die wél graag 14+ van de 17 wedstrijden in het stadion willen zijn.
Precies, dit seizoen krijgt iedereen waar hij voor heeft betaald. Vanaf volgend (?) seizoen zijn er aanvullende regels. Niemand heeft dan nog ergens voor betaald dus je hebt ook helemaal nergens recht op. Als je toch een SCC kaart wil, dan ken je de aanpassingen. Wil je dat niet? Prima, dan geen SCC. NIemand verplicht je he en zolang je geen cent hebt betaald voor komend seizoen heb je ook helemaal nergens recht op.

Tis niet zo dat dit per dit lopende seizoen al in gaat he
These users thanked the author Juancho for the post:
Chucky
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 19 Apr 2024, 14:27Hij heeft vooral gewoon een hekel aan dingen waarvan hij het idee heeft dat die hem opgelegd worden.
Dat vind ik altijd fout inderdaad.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 19 Apr 2024, 15:29
danko-lazovic wrote: 19 Apr 2024, 14:27Hij heeft vooral gewoon een hekel aan dingen waarvan hij het idee heeft dat die hem opgelegd worden.
Dat vind ik altijd fout inderdaad.
Dan hoop ik oprecht dat je eigen baas bent. Als je vindt dat er nu al “dingen worden opgelegd” en je hebt het over “dwang” heb je anders niet het leukste leven.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Ik heb heel veel vrijheid in mijn werk en als ik iets niet wil dan doe ik dat niet. Weten ze en hebben ze geaccepteerd. Heeft wel even tijd gekost voor ze om aan me te wennen. :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Je mist even het punt dat je helemaal niks hebt en alsnog iets verwacht. PSV kan je dus niet eens wat opleggen want je hebt nog geen cent betaald. De regel gaat pas in na dit seizoen. Ben je het er niet mee eens, neem je geen SCC, hoef je je niet te irriteren, wordt er niks opgelegd en kan je rustig lekker thuis je ding doen.

Ik zou je snappen als PSV deze regel in een lopend seizoen zou invoeren. Dat is echter niet aan de orde.
These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
DeEintovenaarKoenjoThijs
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 19 Apr 2024, 16:05 Ik heb heel veel vrijheid in mijn werk en als ik iets niet wil dan doe ik dat niet. Weten ze en hebben ze geaccepteerd. Heeft wel even tijd gekost voor ze om aan me te wennen. :D
Zullen ze vast wel waarderen, zo'n stugge werknemer die geen centimeter meegeeft als het hem niet zint. Gelukkig heeft PSV nog 10.000 wachtenden en hoeven ze niet bang zijn iets te missen als jij besluit niet te verlengen ;)
Ex unitate vires
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 19 Apr 2024, 16:16
deninho32 wrote: 19 Apr 2024, 16:05 Ik heb heel veel vrijheid in mijn werk en als ik iets niet wil dan doe ik dat niet. Weten ze en hebben ze geaccepteerd. Heeft wel even tijd gekost voor ze om aan me te wennen. :D
Zullen ze vast wel waarderen, zo'n stugge werknemer die geen centimeter meegeeft als het hem niet zint.

Zeker, heeft even tijd gekost, maar word zeer gewaardeerd om wat ik doe.
Gelukkig heeft PSV nog 10.000 wachtenden en hoeven ze niet bang zijn iets te missen als jij besluit niet te verlengen ;)
Sterker nog, ik ben 1 van die wachtenden.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 19 Apr 2024, 16:19
Sterker nog, ik ben 1 van die wachtenden.
Zelfs nog na deze dwangmaatregel? :alien:
These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
danko-lazovic
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

29.04.2007 wrote: 19 Apr 2024, 16:41
deninho32 wrote: 19 Apr 2024, 16:19
Sterker nog, ik ben 1 van die wachtenden.
Zelfs nog na deze dwangmaatregel? :alien:
Dat is de vraag inderdaad, geen idee of ik daar wel aan wil meewerken. Voor mezelf sowieso niet, maar mijn stiefzoontje zou ik dan wel enorm teleurstellen. Lastig dilemma.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Vind het wel een beetje matig dat je als seizoenkaarthouder een lullig tegoedbonnetje voor de fanshop krijgt terwijl de club de volle mep vangt voor je stoeltje. Het doel is toch zogenaamd om zoveel mogelijk mensen de kans te geven een wedstrijd te bezoeken?

Er is door de seizoenkaarthouder al voor die stoel betaald aan PSV, dus bied dat resaleticketje dan ook voor een schappelijke prijs aan.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 19 Apr 2024, 16:50
29.04.2007 wrote: 19 Apr 2024, 16:41

Zelfs nog na deze dwangmaatregel? :alien:
Dat is de vraag inderdaad, geen idee of ik daar wel aan wil meewerken. Voor mezelf sowieso niet, maar mijn stiefzoontje zou ik dan wel enorm teleurstellen. Lastig dilemma.
Dilemma? Dus jouw zoontje moet straks boeten omdat jij het een ,,dwangmaatregel” vind dat er een paar keer per jaar wordt gevraagd je kaart in de resale te gooien?

Treurig.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
Smeets14HalveHaanTjompie
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nog even en de maatregel is een voorstel van Deninho zelf :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Raw85 wrote: 19 Apr 2024, 17:12 Vind het wel een beetje matig dat je als seizoenkaarthouder een lullig tegoedbonnetje voor de fanshop krijgt terwijl de club de volle mep vangt voor je stoeltje. Het doel is toch zogenaamd om zoveel mogelijk mensen de kans te geven een wedstrijd te bezoeken?

Er is door de seizoenkaarthouder al voor die stoel betaald aan PSV, dus bied dat resaleticketje dan ook voor een schappelijke prijs aan.
Een Seizoen Club Cardhouder ontvangt maximaal 3 keer een PSV Giftcard ter waarde van 1/20e deel van de waarde van de reguliere prijs van de seizoenkaart, ongeacht of jouw stoel(en) verkocht worden in de resale. Een PSV Giftcard kun je inwisselen op PSVFANstore.nl, of via www.PSV.nl/tickets bij de aankoop van wedstrijdtickets of bij de aanschaf van een Seizoen Club Card voor het eerstvolgende seizoen.


Wat je zegt klopt dus gewoon niet.
En verder. Zal het voor mensen echt uitmaken of je 1/17 of 1/20 terugkrijgt? Vind het echt de grootste onzin reden. Geef iemand anders gewoon de kans om te gaan en ben blij dat je er iets voor terugkrijgt.
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
Juancho
Chucky
Vedette
Posts: 5511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 19 Apr 2024, 17:19
Raw85 wrote: 19 Apr 2024, 17:12 Vind het wel een beetje matig dat je als seizoenkaarthouder een lullig tegoedbonnetje voor de fanshop krijgt terwijl de club de volle mep vangt voor je stoeltje. Het doel is toch zogenaamd om zoveel mogelijk mensen de kans te geven een wedstrijd te bezoeken?

Er is door de seizoenkaarthouder al voor die stoel betaald aan PSV, dus bied dat resaleticketje dan ook voor een schappelijke prijs aan.
Een Seizoen Club Cardhouder ontvangt maximaal 3 keer een PSV Giftcard ter waarde van 1/20e deel van de waarde van de reguliere prijs van de seizoenkaart, ongeacht of jouw stoel(en) verkocht worden in de resale. Een PSV Giftcard kun je inwisselen op PSVFANstore.nl, of via www.PSV.nl/tickets bij de aankoop van wedstrijdtickets of bij de aanschaf van een Seizoen Club Card voor het eerstvolgende seizoen.


Wat je zegt klopt dus gewoon niet.
En verder. Zal het voor mensen echt uitmaken of je 1/17 of 1/20 terugkrijgt? Vind het echt de grootste onzin reden. Geef iemand anders gewoon de kans om te gaan en ben blij dat je er iets voor terugkrijgt.
En sowieso: ‘vroeger’ had je gewoon pech als je verhinderd was of niet wilde/kon gaan, en werd je überhaupt niet gecompenseerd. Snap wel dat het nu soms wat lastiger kan zijn om te gaan voor sommige mensen gezien bepaalde tijdstippen, maar ben blij dat je überhaupt wat krijgt.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 19 Apr 2024, 18:30
danko-lazovic wrote: 19 Apr 2024, 17:19

Een Seizoen Club Cardhouder ontvangt maximaal 3 keer een PSV Giftcard ter waarde van 1/20e deel van de waarde van de reguliere prijs van de seizoenkaart, ongeacht of jouw stoel(en) verkocht worden in de resale. Een PSV Giftcard kun je inwisselen op PSVFANstore.nl, of via www.PSV.nl/tickets bij de aankoop van wedstrijdtickets of bij de aanschaf van een Seizoen Club Card voor het eerstvolgende seizoen.


Wat je zegt klopt dus gewoon niet.
En verder. Zal het voor mensen echt uitmaken of je 1/17 of 1/20 terugkrijgt? Vind het echt de grootste onzin reden. Geef iemand anders gewoon de kans om te gaan en ben blij dat je er iets voor terugkrijgt.
En sowieso: ‘vroeger’ had je gewoon pech als je verhinderd was of niet wilde/kon gaan, en werd je überhaupt niet gecompenseerd. Snap wel dat het nu soms wat lastiger kan zijn om te gaan voor sommige mensen gezien bepaalde tijdstippen, maar ben blij dat je überhaupt wat krijgt.
Gedeeltelijk eens. Maar wat als de no-show een gevolg is van iets dat volledig buiten jou om gaat? Daar is nl. wel eens sprake van :think: Kon het niet laten deze nog toe te voegen aan deze eindeloze en vruchteloze discussie: voorstanders blijven voorstanders, tegenstanders blijven tegenstanders :wall:
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 19 Apr 2024, 19:18
Chucky wrote: 19 Apr 2024, 18:30

En sowieso: ‘vroeger’ had je gewoon pech als je verhinderd was of niet wilde/kon gaan, en werd je überhaupt niet gecompenseerd. Snap wel dat het nu soms wat lastiger kan zijn om te gaan voor sommige mensen gezien bepaalde tijdstippen, maar ben blij dat je überhaupt wat krijgt.
Gedeeltelijk eens. Maar wat als de no-show een gevolg is van iets dat volledig buiten jou om gaat? Daar is nl. wel eens sprake van :think: Kon het niet laten deze nog toe te voegen aan deze eindeloze en vruchteloze discussie: voorstanders blijven voorstanders, tegenstanders blijven tegenstanders :wall:
Dan stuur je een mail naar PSV of bel je op met het bewijs. Er zijn altijd scenario’s mogelijk waardoor je niet kan komen. Dat snap je zelf ook wel. Kan je nu natuurlijk niet zeggen, maar het lijkt mij heel sterk dat er op dat moment je de toegang ontzegt wordt. Je kan alle uitzonderingssituaties erbij gaan halen maar daar heb je niks aan. Feit blijft dat er tegen Vitesse +-1500 stoelen niet bezet zijn en dan zet ik het denk ik nog laag in.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 19 Apr 2024, 19:34
psvgouda wrote: 19 Apr 2024, 19:18

Gedeeltelijk eens. Maar wat als de no-show een gevolg is van iets dat volledig buiten jou om gaat? Daar is nl. wel eens sprake van :think: Kon het niet laten deze nog toe te voegen aan deze eindeloze en vruchteloze discussie: voorstanders blijven voorstanders, tegenstanders blijven tegenstanders :wall:
Dan stuur je een mail naar PSV of bel je op met het bewijs. Er zijn altijd scenario’s mogelijk waardoor je niet kan komen. Dat snap je zelf ook wel. Kan je nu natuurlijk niet zeggen, maar het lijkt mij heel sterk dat er op dat moment je de toegang ontzegt wordt. Je kan alle uitzonderingssituaties erbij gaan halen maar daar heb je niks aan. Feit blijft dat er tegen Vitesse +-1500 stoelen niet bezet zijn en dan zet ik het denk ik nog laag in.
Waar het mij om gaat (al eerder hier geschreven) zijn die situaties dat een no-show veroorzaakt wordt door KNVB dan wel PSV. Maar goed, zoals eerder gezegd, discussie zonder einde. Waarvan de aanleiding - het groeiende aantal lege plaatsen - overigens ook in mijn ogen legitiem is, ook al meerdere malen gezegd. Verder: q.e.d.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 19 Apr 2024, 19:40
danko-lazovic wrote: 19 Apr 2024, 19:34

Dan stuur je een mail naar PSV of bel je op met het bewijs. Er zijn altijd scenario’s mogelijk waardoor je niet kan komen. Dat snap je zelf ook wel. Kan je nu natuurlijk niet zeggen, maar het lijkt mij heel sterk dat er op dat moment je de toegang ontzegt wordt. Je kan alle uitzonderingssituaties erbij gaan halen maar daar heb je niks aan. Feit blijft dat er tegen Vitesse +-1500 stoelen niet bezet zijn en dan zet ik het denk ik nog laag in.
Waar het mij om gaat (al eerder hier geschreven) zijn die situaties dat een no-show veroorzaakt wordt door KNVB dan wel PSV. Maar goed, zoals eerder gezegd, discussie zonder einde. Waarvan de aanleiding - het groeiende aantal lege plaatsen - overigens ook in mijn ogen legitiem is, ook al meerdere malen gezegd. Verder: q.e.d.
Mee eens dat er altijd een situatie kan ontstaan waardoor je niet kan. Op bepaalde tijdstippen zal dit eerder gebeuren dan op andere. Maar als mensen met argumenten aankomen met ik betaal dus bepaal of er iemand op mijn plek zit… tja

Draait toch gewoon allemaal om de resale beter te laten werken. En blijkbaar is dat nodig. Je kan mij veel wijs maken, maar de wedstrijd tegen Vitesse waar er 1500/2000 plekken niet bezet zijn, heeft niks met situaties te maken bij mensen waardoor ze op het laatste moment niet kunnen. En dat vind ik erg kwalijk. Helemaal als je ziet hoe veel mensen er heen willen.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 19 Apr 2024, 19:18
Chucky wrote: 19 Apr 2024, 18:30

En sowieso: ‘vroeger’ had je gewoon pech als je verhinderd was of niet wilde/kon gaan, en werd je überhaupt niet gecompenseerd. Snap wel dat het nu soms wat lastiger kan zijn om te gaan voor sommige mensen gezien bepaalde tijdstippen, maar ben blij dat je überhaupt wat krijgt.
Gedeeltelijk eens. Maar wat als de no-show een gevolg is van iets dat volledig buiten jou om gaat? Daar is nl. wel eens sprake van :think: Kon het niet laten deze nog toe te voegen aan deze eindeloze en vruchteloze discussie: voorstanders blijven voorstanders, tegenstanders blijven tegenstanders :wall:
Dat heb je toch niet 4x in een seizoen?
These users thanked the author loginnaam for the post (total 2):
danko-lazovicSKERLA
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 19 Apr 2024, 17:17 Nog even en de maatregel is een voorstel van Deninho zelf :mrgreen:
:lol: Probeert hier zoveel mogelijk mensen op te naaien, zodat die geen SCC meer willen en hij hem krijgt met zijn zoontje. :lol:
These users thanked the author Thijs for the post:
danko-lazovic
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Big brain Deninho Image
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Uit het interview van Rik Elfrink met Marcel Brands
Brands denkt dat de noord-, oost- en westkant van het Philips Stadion in aanmerking kan komen voor een verbouwing. ,,De zuidkant is ingewikkelder, denken we.
Ik ben geen bouwexpert en we weten niet of dit financieel allemaal haalbaar is. Of we alles terug kunnen verdienen, is uiteindelijk ook maar de vraag. Commercieel kunnen we bij een verbouwing wel weer doorgroeien.
Vanuit de gemeente en zeker de burgemeester (Jeroen Dijsselbloem, red.) en wethouders horen we heel enthousiaste geluiden.
Sowieso gaan we de noordtribune komend seizoen al verbouwen als we de vergunningen rond hebben.”
Het streven is om nog dat nog dit jaar te doen. ,,Die operatie kost tussen de één en twee miljoen euro en is echt hard nodig, omdat daar de faciliteiten op hoger niveau moeten komen
Ook proberen we op korte termijn nog iets meer dan duizend plaatsen in het stadion erbij te krijgen door iets bij te bouwen op plekken waar dat nu al kan.”
These users thanked the author Tjompie for the post (total 2):
DonyellMalenpsvgouda
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

These users thanked the author SKERLA for the post:
psvgouda
Post Reply