Transferwindow 2024/25
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Wellicht wel. Maar Ramalho is ook gewoon een prima speler hoor. Dat vergeten we soms ook wel eens. Hij is verdedigend echt niet slecht en ook aan de bal is het geen onaardige speler. Bovendien ervaren, leiderschap, voorbeeldprof, past binnen je speelstijl, etc.11 Tinus wrote: ↑23 Apr 2024, 12:22 Het behouden van Ramalho zou volgens mij ook totaal niet aan bod zijn als de rest niet dreigt te vertrekken. Maar door de contractuele situatie die is ontstaan kun je er 7 a 8 tegelijk verliezen. En trainers/TD's zijn meestal niet zo'n voorstander van dit soort verbouwingen.
Het issue uiteindelijk is alleen dat het overduidelijk is dat je op zijn positie nog een stap kan zetten. Hij heeft gebreken in zijn skillset - o.a. fysiek en qua snelheid/wendbaarheid - en dat maakt hem met tijden inconsistent. Hij weet zelden een hoog niveau over meerdere wedstrijden vast te houden.
Als je uiteindelijk de volgende bezetting kan hebben, zou dat ideaal zijn: aankoop (goede atletische RCV waar nog rek in zit) / Ramalho - Boscagli / (talentvolle LCV met oog op toekomst). Dan heb je een ideale mix.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik zou toch gewoon heel graag Dest vastleggen. Allicht dat je kan proberen om een speler te huren voor een seizoen om het op te vangen. Zou zelf aan een Fran Garcia denken van Real Madrid.
Of kijken wat Chelsea/Dortmund met Maatsen van plan is en hem misschien huren?
Of kijken wat Chelsea/Dortmund met Maatsen van plan is en hem misschien huren?
- DonyellMalen
- Legende
Maatsen lijkt mij onhaalbaar.
Als je Dest vastlegt moet je eerst de keuze maken of je voor een jong talent gaat of een ervaren speler gaat (omdat je toch weet dat je potentieel kapitaal met Dest achter de hand hebt). Fran Garcia zou een optie kunnen zijn, hoogstwaarschijnlijk komt Alphonso Davies ook naar Madrid dus dan blijft zijn zicht op veel minuten beperkt. Real wil dat soort jongens graag verhuren aan CL-clubs, mogelijk hetzelfde met Arda Guler.
Patrick Dorgu blijf ik ook erg interessant vinden: linksback van Lecce.
https://www.transfermarkt.com/patrick-d ... ler/926952
Als je Dest vastlegt moet je eerst de keuze maken of je voor een jong talent gaat of een ervaren speler gaat (omdat je toch weet dat je potentieel kapitaal met Dest achter de hand hebt). Fran Garcia zou een optie kunnen zijn, hoogstwaarschijnlijk komt Alphonso Davies ook naar Madrid dus dan blijft zijn zicht op veel minuten beperkt. Real wil dat soort jongens graag verhuren aan CL-clubs, mogelijk hetzelfde met Arda Guler.
Patrick Dorgu blijf ik ook erg interessant vinden: linksback van Lecce.
https://www.transfermarkt.com/patrick-d ... ler/926952
- Juancho
- Mister PSV
Je hoeft helemaal niet te huren omdat Dest eruit ligt. Dest is wellicht nog beter op rechts, kan je alvast mooi voorsorteren op een vertrek van Teze in de zomer van 2025.
De linksback positie ligt weer helemaal open en los van Dest moet PSV dat gewoon in gaan vullen met een uitstekende en liefst eigen speler.
Huren is wat mij betreft pas aan de orde als je er echt niet uitkomt wbt een aankoop.
De linksback positie ligt weer helemaal open en los van Dest moet PSV dat gewoon in gaan vullen met een uitstekende en liefst eigen speler.
Huren is wat mij betreft pas aan de orde als je er echt niet uitkomt wbt een aankoop.
- These users thanked the author Juancho for the post:
- DE MADERA 76
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
- DonyellMalen
- Legende
Zou op hem ook doorselecteren. Verdient ook aardig veel, plus je kan ipv PvA dan een basiswaardige vervanger halen.
-
- Bankzitter
Hoe doet Oppegard het eigenlijk bij Heracles? PSV moet al zoveel posities invullen, zou me niet verbazen dat ze Mauro + Oppegard voor LB aanhouden, mits Dest tekent. Dan kun je in januari kijken hoe het met Dest staat en, bij goed nieuws, Oppegard van de hand doen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Redelijk geloof ik, maar dat wordt niks hoor. Koen Jansen is veel beterJasperPSV wrote: ↑24 Apr 2024, 14:21 Hoe doet Oppegard het eigenlijk bij Heracles? PSV moet al zoveel posities invullen, zou me niet verbazen dat ze Mauro + Oppegard voor LB aanhouden, mits Dest tekent. Dan kun je in januari kijken hoe het met Dest staat en, bij goed nieuws, Oppegard van de hand doen.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- JasperPSV • FritskePhilips
-
- Bankzitter
Of inderdaad iemand van Jong!SKERLA wrote: ↑24 Apr 2024, 14:22Redelijk geloof ik, maar dat wordt niks hoor. Koen Jansen is veel beterJasperPSV wrote: ↑24 Apr 2024, 14:21 Hoe doet Oppegard het eigenlijk bij Heracles? PSV moet al zoveel posities invullen, zou me niet verbazen dat ze Mauro + Oppegard voor LB aanhouden, mits Dest tekent. Dan kun je in januari kijken hoe het met Dest staat en, bij goed nieuws, Oppegard van de hand doen.
Kan me bijna niet voorstellen dat ze de transfermarkt opgaan voor een vervanger van Dest, zelfs huur niet.
-
- Bankzitter
Ik verwees hierbij naar m'n eerdere post. Mits ze Dest kunnen halen, verwacht ik niet dat ze alsnog een tijdelijke linksback aantrekken. Ofwel Mauro/Pat, Mauro/Oppegard of evt. Mauro en iemand van Jong.
-
- Veelbelovend talent
Of een basiswaardige linksback die ook centraal kan spelen (type Hancko). Hebben we de opvolger van Boscagli, die hopelijk nog een jaar blijft, ook alvast binnen
- These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
- Massimo
- Struviet
- Meervoudig international
Ja, begrijp ik. Ik zou het echter onbegrijpelijk vinden als PSV er net zo over denkt als jij.
- DonyellMalen
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Lijkt uit te zijn op de stap naar een topclub. Zat bij Barca - PSG op de tribune en is daarnaast een kijkje wezen nemen op jet complex van Leipzig. Wij hebben een bod gedaan, maar ik denk dat we weinig kans maken. Dat gevoel krijg ik erbij.
- Standbeeld
- Mister PSV