JasperPSV wrote: ↑24 Apr 2024, 14:19
Wellicht hier al eens geopperd, maar zou me helemaal niks verbazen als Ajax bij Schmidt gaat uitkomen.
Ajax kan best bij hem uitkomen, maar Schmidt komt andersom niet uit bij Ajax.
Destijds had Schmidt veel aanbiedingen op zak. Hij had bijvoorbeeld gesprekken met Italiaanse clubs maar dat nieuws lag de volgende dag al op straat. Bij PSV als enige club niet. Dat gaf de doorslag.
Heya Hallvar wrote: ↑24 Apr 2024, 14:35
[quote=JasperPSV post_id=637815 time=1713961157 user_id=2Wellicht hier al eens geopperd, maar zou me helemaal niks verbazen als Ajax bij Schmidt gaat uitkomen.
Er was al eerder interesse (ver, ver voor z'n PSV-tijd), hij kent de Eredivisie en hij lijkt wel klaar te zijn bij Benfica.
Dit zou humor en opportunisme ten top zijn. Maar in het geval van Ajax moet je nergens van opkijken.
[/quote]
JasperPSV wrote: ↑24 Apr 2024, 14:19
Wellicht hier al eens geopperd, maar zou me helemaal niks verbazen als Ajax bij Schmidt gaat uitkomen.
Ajax kan best bij hem uitkomen, maar Schmidt komt andersom niet uit bij Ajax.
Destijds had Schmidt veel aanbiedingen op zak. Hij had bijvoorbeeld gesprekken met Italiaanse clubs maar dat nieuws lag de volgende dag al op straat. Bij PSV als enige club niet. Dat gaf de doorslag.
Zo iemand kiest niet voor slangenkuil Ajax.
Als er 1 club is waar hij echt een fucking schijthekel aan heeft dan is dat Ajax. Dat had ie voor PSV al en helemaal tijdens zijn periode bij ons.
These users thanked the author RIO for the post (total 2):
Sheepies wrote: ↑24 Apr 2024, 19:29
Ik heb liever niet dat Ajax voor Potter gaat. Heeft het meer dan uitstekend gedaan bij Brighton en daarvoor ook in Zweden goed gepresteerd.
Ik wel. Heerlijk weer een buitenlandse trainer die het lastige voetbal van Ajax moet gaan leren kennen. En die natuurlijk als god wordt binnengehaald. Ben benieuwd welke criminele activiteiten deze man op zijn kerfstok heeft.
Ik heb liever niet dat Ajax voor Potter gaat. Heeft het meer dan uitstekend gedaan bij Brighton en daarvoor ook in Zweden goed gepresteerd.
15e, 16e en 9e geworden. En die 9e plek was met voor Brighton toen met een uitstekende selectie (Trossard, MacAllister, Bissouma, Lallana, Caicedo, Cucurella) dus laten we vooral niet overdrijven.