Eens. Dest is er sowieso tijdens de CL niet dus er moet een (CL waardige) linksback bij. En als Mauro zijn potentie waar maakt dan is dat ook helemaal prima maar dan heb je nog steeds een back-up nodig. En Mauro en Dest kunnen beide zowel links als rechts dus flexibel zijn we sowieso.
Transferwindow 2024/25
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Goed om te horen. Dat ‘ie de beste vriend van Noah Fernandez is natuurlijk wel top.
- IbiAppelvlaai
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Ibrahim Afellay
Zou een enorme stunt zijn. Ben het verder met je eens dat alles er op wijst dat hij echt uit is op een topclub, gaat lastig worden dus..Standbeeld wrote: ↑24 Apr 2024, 17:32 Lijkt uit te zijn op de stap naar een topclub. Zat bij Barca - PSG op de tribune en is daarnaast een kijkje wezen nemen op jet complex van Leipzig. Wij hebben een bod gedaan, maar ik denk dat we weinig kans maken. Dat gevoel krijg ik erbij.
- These users thanked the author IbiAppelvlaai for the post:
- La Foquita
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Veelbelovend talent
Leuk filmpje. Speler met een indrukwekkende fysiek en goede techniek. Lijkt ook vaak op het middenveld te spelen. Geeft wel een hoop pisballetjes. Kan bij Jerdy in de leer voor een goede inspeelpass . Tot zover de analyses van jullie Youtube scout.
- Standbeeld
- Mister PSV
Europese topclub bedoelde ik in deze context uiteraard.
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Ik ben ook voorstander van Dest kopen ondanks zijn blessure maar liever niet voor 10 miljoen.
Kan er niet iets met Barcelona geregeld worden omtrent zijn salaris van 6 miljoen wat voor Barcelona weggegooid geld is voor een zwaar geblesseerde speler.
Als ze een gedeelte van dat salaris van zijn koopoptie afhalen ziet het er al gunstiger uit.
Je loopt toch een behoorlijk risico met Dest omdat je niet weer hoe iemand terugkomt.
Kan er niet iets met Barcelona geregeld worden omtrent zijn salaris van 6 miljoen wat voor Barcelona weggegooid geld is voor een zwaar geblesseerde speler.
Als ze een gedeelte van dat salaris van zijn koopoptie afhalen ziet het er al gunstiger uit.
Je loopt toch een behoorlijk risico met Dest omdat je niet weer hoe iemand terugkomt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Zijn wij geen Europese topclub volgens jullie
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Nog niet.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Standbeeld
- Mister PSV
- Hatseflats
- Vedette
Dan gaat ie naar Ajax
-
- Nationale topspeler
Franse sterke jongen die dit jaar doorgebroken is bij Toulouse, linksbenige centrumverdediger die ook in de Franse jeugdelftallen speelt. Is pas net 19 geworden en een erg groot talent. Hele atletische jongen, vaardig aan de bal, snel, wel wat druistig af en toe. Vrij veelzijdig ook, kan linksback, centraal moeiteloos op beide posities. Echt een ruwe diamant met prima mentaliteit. In de gaten houden.
Wat mij betreft deze zomer perfect om Obispo te vervangen en op termijn kan groeien als opvolger van Boscagli.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ziet er iig imposant uit! Thanks. Ga ik volgen.Tovast wrote: ↑24 Apr 2024, 20:35Franse sterke jongen die dit jaar doorgebroken is bij Toulouse, linksbenige centrumverdediger die ook in de Franse jeugdelftallen speelt. Is pas net 19 geworden en een erg groot talent. Hele atletische jongen, vaardig aan de bal, snel, wel wat druistig af en toe. Vrij veelzijdig ook, kan linksback, centraal moeiteloos op beide posities. Echt een ruwe diamant met prima mentaliteit. In de gaten houden.
Wat mij betreft deze zomer perfect om Obispo te vervangen en op termijn kan groeien als opvolger van Boscagli.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Zou mooi zijn om weer eens een groot talent op te kunnen pikken in Belgie.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Moderator
Leuke quote uit het interview met Gomes in VI:
Gomes voegt toe dat zijn spelersbestand een aantal boeiende talenten herbergt. ‘Dat komt omdat ik al in 2017, nog tijdens mijn carrière, ben begonnen met scouten. Niet ik, maar mensen die voor me werkten. Daar plukken we inmiddels de vruchten van. Als het juiste moment is aangebroken, ga ik mijn best doen om te zorgen dat PSV hun eerste stap in Europa wordt. Echt, we hebben daar interessante spelers rondlopen.’
- These users thanked the author nilssonH for the post (total 3):
- DaveB • FritskePhilips • TylerDurdn
- DonyellMalen
- Legende
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Concurrentiestrijd van hier tot Mokio dus…
Last edited by O Goleiro Grande on 25 Apr 2024, 09:03, edited 1 time in total.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 3):
- IbiAppelvlaai • Bewussie • FieseFriedrich
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik ken die jongen niet maar dit zijn nou van die Madueke achtige 'low cost high reward' spelers waarbij je toch met de huidige financiële positie van de club aardig met de geldbuidel mag rammelen om hem te overtuigen. Je zou zeggen dat PSV dan echt een serieuze kans maakt.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Hoe lang mag je zo’n jongen eigenlijk vastleggen? Voor iemands 18e is een contract van 4 of 5 jaar toch niet mogelijk?
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik heb het idee dat ik de grap niet snap. Van hier tot Mokio, bedoel je?
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Damn autocorrect. Daar gaat m'n joke!Standbeeld wrote: ↑25 Apr 2024, 09:01Ik heb het idee dat ik de grap niet snap. Van hier tot Mokio, bedoel je?
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
- Standbeeld • Balinho
- Lente
- Meervoudig international
Toch neem ik dit soort dingen wel met een flinke korrel zout. Er worden gedurende een seizoen en met name in het transferwindow een heel dozijn of misschien nog wel meer aan 'boeiende talenten' bij PSV aangeboden. Ik snap dat Gomes een eeuwige held is en het beste met PSV voor heeft en ambassadeur is, maar de makelaarswereld is wel even andere koek, zeker als je Braziliaanse talenten aan je wilt binden als makelaar zijnde. Veel van die aangeboden boeiende talenten blijken, als ze dan eenmaal door de scouts van PSV bekeken zijn of op stage zijn geweest, heel dikwijls toch iets minder boeiend. Niet om negatief te doen, maar sceptisch ben ik wel, ook al is het Gomes.nilssonH wrote: ↑24 Apr 2024, 23:18 Leuke quote uit het interview met Gomes in VI:
Gomes voegt toe dat zijn spelersbestand een aantal boeiende talenten herbergt. ‘Dat komt omdat ik al in 2017, nog tijdens mijn carrière, ben begonnen met scouten. Niet ik, maar mensen die voor me werkten. Daar plukken we inmiddels de vruchten van. Als het juiste moment is aangebroken, ga ik mijn best doen om te zorgen dat PSV hun eerste stap in Europa wordt. Echt, we hebben daar interessante spelers rondlopen.’
Oh PSV wat je met me doet…