Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Struviet wrote: 24 Apr 2024, 17:05
JasperPSV wrote: 24 Apr 2024, 14:36

Ik verwees hierbij naar m'n eerdere post. Mits ze Dest kunnen halen, verwacht ik niet dat ze alsnog een tijdelijke linksback aantrekken. Ofwel Mauro/Pat, Mauro/Oppegard of evt. Mauro en iemand van Jong.
Ja, begrijp ik. Ik zou het echter onbegrijpelijk vinden als PSV er net zo over denkt als jij.
Eens. Dest is er sowieso tijdens de CL niet dus er moet een (CL waardige) linksback bij. En als Mauro zijn potentie waar maakt dan is dat ook helemaal prima maar dan heb je nog steeds een back-up nodig. En Mauro en Dest kunnen beide zowel links als rechts dus flexibel zijn we sowieso.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 24 Apr 2024, 17:34
Goed om te horen. Dat ‘ie de beste vriend van Noah Fernandez is natuurlijk wel top.
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Favoriete speler: Ibrahim Afellay

Standbeeld wrote: 24 Apr 2024, 17:32 Lijkt uit te zijn op de stap naar een topclub. Zat bij Barca - PSG op de tribune en is daarnaast een kijkje wezen nemen op jet complex van Leipzig. Wij hebben een bod gedaan, maar ik denk dat we weinig kans maken. Dat gevoel krijg ik erbij.
Zou een enorme stunt zijn. Ben het verder met je eens dat alles er op wijst dat hij echt uit is op een topclub, gaat lastig worden dus..
  • These users thanked the author IbiAppelvlaai for the post:
    La Foquita
    ShovingNE2
    Site Admin

Wij zijn geen topclub volgens jullie? 😡😡😡😡

Image
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

DonyellMalen wrote: 24 Apr 2024, 17:31
    🇳🇱 #PSV bid was the most concrete
    Leuk filmpje. Speler met een indrukwekkende fysiek en goede techniek. Lijkt ook vaak op het middenveld te spelen. Geeft wel een hoop pisballetjes. Kan bij Jerdy in de leer voor een goede inspeelpass 👍. Tot zover de analyses van jullie Youtube scout.
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 24 Apr 2024, 18:01Wij zijn geen topclub volgens jullie? 😡😡😡😡
    Europese topclub bedoelde ik in deze context uiteraard.
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

Ik ben ook voorstander van Dest kopen ondanks zijn blessure maar liever niet voor 10 miljoen.
    Kan er niet iets met Barcelona geregeld worden omtrent zijn salaris van 6 miljoen wat voor Barcelona weggegooid geld is voor een zwaar geblesseerde speler.
    Als ze een gedeelte van dat salaris van zijn koopoptie afhalen ziet het er al gunstiger uit.
    Je loopt toch een behoorlijk risico met Dest omdat je niet weer hoe iemand terugkomt.
    ShovingNE2
    Site Admin

Standbeeld wrote: 24 Apr 2024, 19:04
    Zijn wij geen Europese topclub volgens jullie 😡😡😡😡
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 24 Apr 2024, 19:35
    Zijn wij geen Europese topclub volgens jullie 😡😡😡😡
    Nog niet.
    ShovingNE2
    Site Admin

Maar wel bijna?
    Tovast
    Nationale topspeler

Christian Mawissa Elebi van Toulouse als potentiele opvolger van Boscagli en vervanger van Obispo is een zeer interessante optie.
    Ardbeg
    Mister PSV

Tovast wrote: 24 Apr 2024, 20:20 Christian Mawissa Elebi van Toulouse als potentiele opvolger van Boscagli en vervanger van Obispo is een zeer interessante optie.
    Vertel! Ik ken hem niet. Hij maar 19 en direct in de basis? Of eerst op de bank?
    Last edited by Ardbeg on 24 Apr 2024, 20:24, edited 2 times in total.
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 24 Apr 2024, 20:08 Maar wel bijna?
    Ik geef het een jaar of drie.
    Hatseflats
    Vedette

Dan gaat ie naar Ajax
    Tovast
    Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 24 Apr 2024, 20:23
    Tovast wrote: 24 Apr 2024, 20:20 Christian Mawissa Elebi van Toulouse als potentiele opvolger van Boscagli en vervanger van Obispo is een zeer interessante optie.
    Vertel! Ik ken hem niet. Hij maar 19 en direct in de basis? Of eerst op de bank?
    Franse sterke jongen die dit jaar doorgebroken is bij Toulouse, linksbenige centrumverdediger die ook in de Franse jeugdelftallen speelt. Is pas net 19 geworden en een erg groot talent. Hele atletische jongen, vaardig aan de bal, snel, wel wat druistig af en toe. Vrij veelzijdig ook, kan linksback, centraal moeiteloos op beide posities. Echt een ruwe diamant met prima mentaliteit. In de gaten houden.

Wat mij betreft deze zomer perfect om Obispo te vervangen en op termijn kan groeien als opvolger van Boscagli.
  • These users thanked the author Tovast for the post:
    10. Nilis
    Ardbeg
    Mister PSV

Tovast wrote: 24 Apr 2024, 20:35
    Ardbeg wrote: 24 Apr 2024, 20:23

Franse sterke jongen die dit jaar doorgebroken is bij Toulouse, linksbenige centrumverdediger die ook in de Franse jeugdelftallen speelt. Is pas net 19 geworden en een erg groot talent. Hele atletische jongen, vaardig aan de bal, snel, wel wat druistig af en toe. Vrij veelzijdig ook, kan linksback, centraal moeiteloos op beide posities. Echt een ruwe diamant met prima mentaliteit. In de gaten houden.

Wat mij betreft deze zomer perfect om Obispo te vervangen en op termijn kan groeien als opvolger van Boscagli.
    Ziet er iig imposant uit! Thanks. Ga ik volgen.
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 24 Apr 2024, 17:34
    Zou mooi zijn om weer eens een groot talent op te kunnen pikken in Belgie.
    We can't change the world until we change ourselves.
    nilssonH
    Moderator

Leuke quote uit het interview met Gomes in VI:
    Gomes voegt toe dat zijn spelersbestand een aantal boeiende talenten herbergt. ‘Dat komt omdat ik al in 2017, nog tijdens mijn carrière, ben begonnen met scouten. Niet ik, maar mensen die voor me werkten. Daar plukken we inmiddels de vruchten van. Als het juiste moment is aangebroken, ga ik mijn best doen om te zorgen dat PSV hun eerste stap in Europa wordt. Echt, we hebben daar interessante spelers rondlopen.’
  • These users thanked the author nilssonH for the post (total 3):
    DaveBFritskePhilipsTylerDurdn
    DonyellMalen
    Legende

Rik bericht er nu ook over:

O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Concurrentiestrijd van hier tot Mokio dus… 😬 🥁
    Last edited by O Goleiro Grande on 25 Apr 2024, 09:03, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 3):
    IbiAppelvlaaiBewussieFieseFriedrich
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

DonyellMalen wrote: 24 Apr 2024, 23:46
    Ik ken die jongen niet maar dit zijn nou van die Madueke achtige 'low cost high reward' spelers waarbij je toch met de huidige financiële positie van de club aardig met de geldbuidel mag rammelen om hem te overtuigen. Je zou zeggen dat PSV dan echt een serieuze kans maakt.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Hoe lang mag je zo’n jongen eigenlijk vastleggen? Voor iemands 18e is een contract van 4 of 5 jaar toch niet mogelijk?
    Standbeeld
    Mister PSV

O Goleiro Grande wrote: 24 Apr 2024, 23:56 Concurrentiestrijd van hiervoor Mokio dus… 😬 🥁
    Ik heb het idee dat ik de grap niet snap. Van hier tot Mokio, bedoel je? :tear:
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 25 Apr 2024, 09:01
    O Goleiro Grande wrote: 24 Apr 2024, 23:56 Concurrentiestrijd van hiervoor Mokio dus… 😬 🥁
    Ik heb het idee dat ik de grap niet snap. Van hier tot Mokio, bedoel je? :tear:
    Damn autocorrect. Daar gaat m'n joke! ;)
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
    StandbeeldBalinho
    Lente
    Meervoudig international

nilssonH wrote: 24 Apr 2024, 23:18 Leuke quote uit het interview met Gomes in VI:
    Gomes voegt toe dat zijn spelersbestand een aantal boeiende talenten herbergt. ‘Dat komt omdat ik al in 2017, nog tijdens mijn carrière, ben begonnen met scouten. Niet ik, maar mensen die voor me werkten. Daar plukken we inmiddels de vruchten van. Als het juiste moment is aangebroken, ga ik mijn best doen om te zorgen dat PSV hun eerste stap in Europa wordt. Echt, we hebben daar interessante spelers rondlopen.’
    Toch neem ik dit soort dingen wel met een flinke korrel zout. Er worden gedurende een seizoen en met name in het transferwindow een heel dozijn of misschien nog wel meer aan 'boeiende talenten' bij PSV aangeboden. Ik snap dat Gomes een eeuwige held is en het beste met PSV voor heeft en ambassadeur is, maar de makelaarswereld is wel even andere koek, zeker als je Braziliaanse talenten aan je wilt binden als makelaar zijnde. Veel van die aangeboden boeiende talenten blijken, als ze dan eenmaal door de scouts van PSV bekeken zijn of op stage zijn geweest, heel dikwijls toch iets minder boeiend. Niet om negatief te doen, maar sceptisch ben ik wel, ook al is het Gomes.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Post Reply