Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 25 Apr 2024, 07:49
DonyellMalen wrote: 24 Apr 2024, 23:46
Ik ken die jongen niet maar dit zijn nou van die Madueke achtige 'low cost high reward' spelers waarbij je toch met de huidige financiële positie van de club aardig met de geldbuidel mag rammelen om hem te overtuigen. Je zou zeggen dat PSV dan echt een serieuze kans maakt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft ‘ie hem vandaag gezien?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Staat er (nog) niet bij.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eind vorig seizoen geeft tie aan
These users thanked the author Rickskeg for the post:
SKERLA
User avatar
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 12 Jun 2023, 17:06
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ibrahim Afellay
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De moeder van Noah Fernandez is in ieder geval sceptisch

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

IbiAppelvlaai wrote: 25 Apr 2024, 11:26 De moeder van Noah Fernandez is in ieder geval sceptisch

Super leuk altijd, die ouders die zich gaan bemoeien. Hou je gewoon bezig met je zoon supporten ipv dit soort dingen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb echt het gevoel alsof PSV de titel op de transfermarkt kan winnen aankomend jaar. We hebben de beste trainer, we hebben sterspelers, we hebben jonge spelers, we hebben ervaren leiders, we hebben aantrekkingskracht met de CL en we hebben de poen. Een paar goede keuzes op de transfermarkt moeten ons toch naar minimaal 80 punten loodsen en dat zie ik Feyenoord/Ajax/AZ al niet halen.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
ShovingNE2DonyellMalen
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:(
IbiAppelvlaai wrote: 25 Apr 2024, 11:26 De moeder van Noah Fernandez is in ieder geval sceptisch

Nee hoor. Dromen komen uit. Kijk maar naar het seizoen van Ajax
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jammer, maar dat Mokio naar alle waarschijnlijkheid niet zou komen lag er dik bovenop.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 25 Apr 2024, 11:38 Ik heb echt het gevoel alsof PSV de titel op de transfermarkt kan winnen aankomend jaar. We hebben de beste trainer, we hebben sterspelers, we hebben jonge spelers, we hebben ervaren leiders, we hebben aantrekkingskracht met de CL en we hebben de poen. Een paar goede keuzes op de transfermarkt moeten ons toch naar minimaal 80 punten loodsen en dat zie ik Feyenoord/Ajax/AZ al niet halen.
Same, als Lang dit seizoen gewoon lekker aan de kant blijft en op kan bouwen voor volgend seizoen, dan staat er echt al een bijzonder team, en dan moeten de aankopen nog gedaan worden. Ik vind Johan een absolute starboy, maar toch ook wel benieuwd wat we kunnen met een recordbedrag van zijn transfer nu we niet meer zo diep in de shit zitten financieel gezien. Vroeger haalde we er 1 speler voor terug, nu 2, misschien 3?
These users thanked the author CZ_Code for the post:
Menno1
User avatar
Doperwt11
Regelmatige invaller
Posts: 316
Joined: 06 Jun 2023, 21:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 25 Apr 2024, 11:38 Ik heb echt het gevoel alsof PSV de titel op de transfermarkt kan winnen aankomend jaar. We hebben de beste trainer, we hebben sterspelers, we hebben jonge spelers, we hebben ervaren leiders, we hebben aantrekkingskracht met de CL en we hebben de poen. Een paar goede keuzes op de transfermarkt moeten ons toch naar minimaal 80 punten loodsen en dat zie ik Feyenoord/Ajax/AZ al niet halen.
Dat hebben we dit jaar ook al gedaan.
Laten we lekker op die voet doorgaan met een grotere zak geld.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 Apr 2024, 11:30
IbiAppelvlaai wrote: 25 Apr 2024, 11:26 De moeder van Noah Fernandez is in ieder geval sceptisch

Super leuk altijd, die ouders die zich gaan bemoeien. Hou je gewoon bezig met je zoon supporten ipv dit soort dingen.
Why? Die vrouw weet waarschijnlijk hoe het zit.
These users thanked the author Trixm for the post:
loginnaam
Saibari is underrated.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 25 Apr 2024, 14:00
Ardbeg wrote: 25 Apr 2024, 11:30

Super leuk altijd, die ouders die zich gaan bemoeien. Hou je gewoon bezig met je zoon supporten ipv dit soort dingen.
Why? Die vrouw weet waarschijnlijk hoe het zit.
Vast wel maar hou dit soort dingen "intern". Dit voelt als interessant doen. Wat heeft de moeder van Noah Fernandes er mee van doen?
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 Apr 2024, 14:03
Trixm wrote: 25 Apr 2024, 14:00

Why? Die vrouw weet waarschijnlijk hoe het zit.
Vast wel maar hou dit soort dingen "intern". Dit voelt als interessant doen. Wat heeft de moeder van Noah Fernandes er mee van doen?
Die is heel betrokken bij PSV, op twitter ook een bekend supporter geworden. Daarnaast krijgt ze die jongen vast over de vloer, die weet wel wat er speelt. Heeft niet zo veel met interessantdoenerij te maken.
These users thanked the author Trixm for the post (total 5):
JuanchoHeruoneTyyneIbiAppelvlaailoginnaam
Saibari is underrated.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ze wordt er toch aan haar haren bij gesleept?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 25 Apr 2024, 14:06
Ardbeg wrote: 25 Apr 2024, 14:03

Vast wel maar hou dit soort dingen "intern". Dit voelt als interessant doen. Wat heeft de moeder van Noah Fernandes er mee van doen?
Die is heel betrokken bij PSV, op twitter ook een bekend supporter geworden. Daarnaast krijgt ze die jongen vast over de vloer, die weet wel wat er speelt. Heeft niet zo veel met interessantdoenerij te maken.
Ik denk daar anders over. Ik zie liever dat degene die bij de transfers betrokken zijn vooral communiceren. Niet een fan die gaat roepen wat wel of niet gaat lukken.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We zullen wel zien of zo’n jeugdspeler komt of niet. Zelfs als zo’n jongen komt heb je daar pas over een paar jaar wat aan.

Ik ben vooral benieuwd als het seizoen straks voorbij is, welke spelers we gaan halen voor het eerste elftal. Met name achterin kunnen we ons nog verbeteren heb ik het idee.

Ik ben vooral benieuwd of we Dest en Tillman kunnen behouden. Dest kan een buitenkansje worden nu hij langere tijd aan de kant staat. Tillman is een getalenteerde speler die ons meer mogelijkheden geeft. Daarnaast is de ontwikkeling van spelers als Land en Babadi interessant. Hopelijk verlengt die eerste snel zijn contract. Het zou mooi zijn als die twee komend seizoen helemaal kunnen doorbreken, zoals Saibari en Bakayoko dit jaar hebben gedaan. Als je elk seizoen een tot twee jeugdspelers die stap kunnen zetten doe je als club een gouden zaak.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 25 Apr 2024, 14:27Zelfs als zo’n jongen komt heb je daar pas over een paar jaar wat aan.
De bedoeling is, als ‘ie komt, dat hij gelijk deel gaat uitmaken van het eerste team. Wordt dus vrij hoog ingeschat als talent.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 25 Apr 2024, 14:32
Johann Vogel wrote: 25 Apr 2024, 14:27Zelfs als zo’n jongen komt heb je daar pas over een paar jaar wat aan.
De bedoeling is, als ‘ie komt, dat hij gelijk deel gaat uitmaken van het eerste team. Wordt dus vrij hoog ingeschat als talent.
Dat is leuk, maar die jongen zal niet als steunpilaar van onze defensie worden gehaald.

Ik heb toch wel de hoop/verwachting dat we gaan kijken naar een sterkhouder achterin.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 25 Apr 2024, 15:03
DonyellMalen wrote: 25 Apr 2024, 14:32

De bedoeling is, als ‘ie komt, dat hij gelijk deel gaat uitmaken van het eerste team. Wordt dus vrij hoog ingeschat als talent.
Dat is leuk, maar die jongen zal niet als steunpilaar van onze defensie worden gehaald.

Ik heb toch wel de hoop/verwachting dat we gaan kijken naar een sterkhouder achterin.
Nee, deze jongen komt en dan is het klaar.
► Show Spoiler
These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
HeruoneRen Höek
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 25 Apr 2024, 15:03Dat is leuk, maar die jongen zal niet als steunpilaar van onze defensie worden gehaald.
Dat hoeft toch ook niet? Daar komen andere jongens voor. Dit zou voor de lange termijn een uitstekende aankoop zijn.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 25 Apr 2024, 15:49
Johann Vogel wrote: 25 Apr 2024, 15:03Dat is leuk, maar die jongen zal niet als steunpilaar van onze defensie worden gehaald.
Dat hoeft toch ook niet? Daar komen andere jongens voor. Dit zou voor de lange termijn een uitstekende aankoop zijn.
Zeker, alleen voor volgend seizoen maakt het verder weinig uit. Maakt verder niet uit.

Ik hoop dat we binnenkort de eerste serieuze geruchten door krijgen. Dat wij met de eerste echte versterkingen in verband worden gebracht.
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 Apr 2024, 17:32 Lijkt uit te zijn op de stap naar een topclub. Zat bij Barca - PSG op de tribune en is daarnaast een kijkje wezen nemen op jet complex van Leipzig. Wij hebben een bod gedaan, maar ik denk dat we weinig kans maken. Dat gevoel krijg ik erbij.
Het schijnt dat 'ie juist niet direct naar een Europese topclub wil.
Mokio is grof wild. Heel wat clubs werden al genoemd en zelfs FC Barcelona polste al. Hij was onlangs blijkbaar ook te gast in Milaan en gaat weldra ook een match van PSV bijwonen. De speler zou geen trek hebben in een overstap naar een Europese topclub. Daar zou hij niet echt uitzicht hebben op speelkansen.

Geen andere Belgische topclub

Ploegen als PSV, Ajax, Lille OSC en Borussia Dortmund zouden de meeste kans maken. Daar krijgen jonge talenten immers wel de nodige kansen. Vooral het sportieve project is belangrijk voor de speler.

De Belgische rivalen van AA Gent polsten ook naar Mokio, maar zij moeten geen hoop koesteren. In België lijkt het AA Gent of niemand te worden.

https://www.voetbalnieuws.be/news/76833 ... an-aa-gent
These users thanked the author johan derksen for the post (total 4):
DonyellMalenpsvgoudaStandbeeldSKERLA
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bijlow in de basis bij Feyenoord. Wellenreuther naar PSV komende zomer?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dikke kans dat Bijlow vanavond alweer geblesseerd raakt dus dit is gewoon een wedstrijdje rust voor Wellieruitert.
Post Reply