Ajax deel II
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Maar niemand gaat AD worden want Kroes gaat als TD gewoon de rol van AD spelen omdat dat eigenlijk de bedoeling was. Dus succes met het vinden van een AD.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
Geen idee wie verantwoordelijk is welke aankoop. Ik weet ook niet of dit allemaal miskopen zijn. Timber was vorig seizoen ook een miskoop en is nu een van de betere Feyenoorders. Ik denk dat de spelers die je noemt volgend seizoen wellicht beter uit de verf komen. Al ligt dat ook aan de vervanger van Slot.RPSV94 wrote: ↑25 Apr 2024, 14:29Is Te Kloese een goede directeur of laat Slot zijn spelersmateriaal er beter uit zien? Dat is ook nog maar de vraag. Van mij mag Te Kloese nog 100 Zerrouki's, Ivanusecs, Stengs en Nieuwkoopjes halen hoor.Johann Vogel wrote: ↑25 Apr 2024, 14:13 Grappig dat Ramaj, Hato, Taylor en Brobbey het geraamte moet vormen van het nieuwe Ajax. Dat geeft toch vertrouwen dat ook volgend seizoen Ajax een enorm kut seizoen tegemoet gaat. Vanuit de jeugd komt er amper wat door, op bestuurlijk vlak is de wederopbouw alles behalve begonnen en het nieuwe Ajax krijgt een fundering vol overschatte spelers.
Wat dat betreft zie ik totaal geen aanknopingspunten dat Ajax volgend seizoen zo maar derde wordt. Bij ons kan er doorgebouwd worden, Bosz en Stewart zijn net begonnen en we krijgen alleen maar meer financiële mogelijkheden. Feyenoord verliest Slot, dat zal pijn doen. Maar ze hebben kapitaal op het veld, CL voetbal en met Te Kloese een goede directeur. Twente is ook groeiende, met de verkopen van Ugalde en eerder Zerrouki en Cerny zullen die ook financieel sterker staan. AZ heeft een minder jaar maar genoeg financieel reserves om komende zomer de boel op te lappen. Bij Ajax mag er vooral gesaneerd worden, de verwachtingen bijgesteld worden en bidden dat er ergens licht komt in deze hele donkere tunnel.
-
- Vedette
Wat een stelletje idioten daar. Het is wachten tot de volgende rel.
-
- Bankzitter
Juist goed nieuws dit. Kroes is al redelijk beschadigd en de connectie met de RVC zal ook niet best zijn.
Ik denk dat er de komende maanden nog wel vaker stront aan de knikker zal zijn in Amsterdam. Geen zorgen jongens!
Ik denk dat er de komende maanden nog wel vaker stront aan de knikker zal zijn in Amsterdam. Geen zorgen jongens!
- These users thanked the author Sjorsensjimmie for the post:
- Grasmat
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Geselecteerd voor Oranje
- ComeOnPSV
- Vedette
Zo'n pisvlek als Kroes kan helemaal niet omgaan met een AD boven hem. Dit gaat fout.Standbeeld wrote: ↑25 Apr 2024, 15:03 Ik baal hier wel van. Na tijden van goed nieuws waarbij we flink hebben kunnen lachen, zie ik dit als slecht nieuws. Ik denk dat deze rol echt veel meer bij Alex past, zoals ik hier al vaker heb gemeld.
- Hatseflats
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Titulair algemeen directeur.
- DonyellMalen
- Legende
Hij is een soort TD+ of hoe moet ik dat zien?
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Hoe vaak ga je dit nog herhalen de komende dagen?Standbeeld wrote: ↑25 Apr 2024, 15:03 Ik baal hier wel van. Na tijden van goed nieuws waarbij we flink hebben kunnen lachen, zie ik dit als slecht nieuws. Ik denk dat deze rol echt veel meer bij Alex past, zoals ik hier al vaker heb gemeld.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 3):
- Vanthaman18 • Psv_fan • 29.04.2007
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Hatseflats
- Vedette
Niet zo jammeren he. Hij is een grote rat. De rvc en hij kunnen niet door 1 deur. Titulair TD is dus ook AD activiteiten. Dat kan nooit goed gaan.Standbeeld wrote: ↑25 Apr 2024, 15:03 Ik baal hier wel van. Na tijden van goed nieuws waarbij we flink hebben kunnen lachen, zie ik dit als slecht nieuws. Ik denk dat deze rol echt veel meer bij Alex past, zoals ik hier al vaker heb gemeld.
En als ie schuldig wordt bevonden door de ACM, wat dan?
Wat dan zijn ze nu illegaal bezig, toch?
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Grasmat
- Standbeeld
- Mister PSV
Nee het geeft aan welke formele titel hij zal dragen, namelijk technisch directeur. Op zich nog wel relevant bij ajax want een directeurschap brengt andere bevoegdheden met zich mee ten opzichte van bijvoorbeeld technisch manager (de titel die Hamstra bijvoorbeeld droeg).
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- DonyellMalen
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
- Standbeeld
- Mister PSV
Iedere keer wanneer Alex een voltreffer heeft door zijn contacten in de zaakwaarnemerswereld. Vanuit SEG hoeven wij iig geen eerste optie te verwachten.GillesdelaCroquette wrote: ↑25 Apr 2024, 15:12Hoe vaak ga je dit nog herhalen de komende dagen?Standbeeld wrote: ↑25 Apr 2024, 15:03 Ik baal hier wel van. Na tijden van goed nieuws waarbij we flink hebben kunnen lachen, zie ik dit als slecht nieuws. Ik denk dat deze rol echt veel meer bij Alex past, zoals ik hier al vaker heb gemeld.
-
- Meervoudig international
Excuus, bedoelde de AFM
-
- Meervoudig international
SEG mag zijn rommel houden!Standbeeld wrote: ↑25 Apr 2024, 15:17Iedere keer wanneer Alex een voltreffer heeft door zijn contacten in de zaakwaarnemerswereld. Vanuit SEG hoeven wij iig geen eerste optie te verwachten.
- These users thanked the author Bossche bol for the post (total 3):
- Grasmat • guus • milansandro