Ajax deel II
-
- Regelmatige invaller
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of er gisteren weer tig duizend aandelen zijn gekocht door iemand die heel erg in zichzelf gelooft. Zonder namen te noemen.
- ruuddevil
- Legende
Wat een club jongens. Handel met voorkennis, dan krijg je gewoon een ander baantje.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
- Captain(C) • guus
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Regelmatige invaller
Lijkt wel de halfbroer van Maurice SteinTjompie wrote: ↑25 Apr 2024, 17:29VeresRivne wrote: ↑25 Apr 2024, 17:26 Ik schrok me dood toen ik een foto van De Boer hier zag.....willen jullie dat aub niet meer doen.
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
- Balinho
- Internationale topspeler
In een organisatie waarin iedereen "dirt" heeft "op elkaar", mag- en kun je simpelweg niet anders verwachten. En ja, de F-Side maakt net zo goed deel uit van die poppenkast dat men zelf als organisatie beschouwt.Captain(C) wrote: ↑25 Apr 2024, 18:02Dit begrijp ik dus ook niet, de beste man pleegt een misdrijf en wordt vervolgens alsnog toegevoegd aan de directie in de functie van technisch Directeur.
- ruuddevil
- Legende
Sterker nog, ze regelen het ook nog zo dat hij niet de status heeft van een echte directeur waardoor ze ermee wegkomen. Door en door verrot deze organisatie.Captain(C) wrote: ↑25 Apr 2024, 18:02Dit begrijp ik dus ook niet, de beste man pleegt een misdrijf en wordt vervolgens alsnog toegevoegd aan de directie in de functie van technisch Directeur.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Ik hoop dat de KNVB hem schorst wegens belangenverstrengeling tijdens zijn AZ en Go Ahead periode.ruuddevil wrote: ↑25 Apr 2024, 18:33Sterker nog, ze regelen het ook nog zo dat hij niet de status heeft van een echte directeur waardoor ze ermee wegkomen. Door en door verrot deze organisatie.Captain(C) wrote: ↑25 Apr 2024, 18:02
Dit begrijp ik dus ook niet, de beste man pleegt een misdrijf en wordt vervolgens alsnog toegevoegd aan de directie in de functie van technisch Directeur.
-
- Legende
Tisaltijdwat wrote: ↑25 Apr 2024, 16:08Precies want als TD titularis ben je niet als wettelijk vertegenwoordiger ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel.
Slechts als gevolmachtigde.
Maakt toch geen reet uit? Voorkennis is voorkennis. Als mijn buurman verteld dat zijn bedrijf bezig is met een deal over een overname van een ander bedrijf en ik koop aandelen, dan ben ik de lul. Zelfs als ik niet eens bij een van die bedrijven werk, laat staan als ik in de top van de directie zit.
Kroes is een misdadiger die gebruik maakte van informatie die voor anderen niet beschikbaar was. En of jij nou er geld mee verdiende of niet, rijk is of arm, is allemaal totaal irrelevant.
Dat v Praag blijkbaar opstapt is dan ook een teken aan de wand. Die wilt zijn naam niet bezoedelen met deze onzin. Gelijk heeft hij.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 7):
- Grasmat • Vanthaman18 • Jur1913 • Standbeeld • Tijn • Balinho • Persepolis
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Legende
Behalve dat Kroes het nog maar moet laten zien, kijk vooral eens hoe goed PSV het op dit moment op orde heeft. Kampioen, CL, een goede selectie met kapitaal, goede bestuurders aan het roer en veel rust. Alle ingrediënten om de komende jaren sportieve en financiële successen te boeken. Het is niet meer naar Ajax kijken wanneer het minder gaat worden, omdat PSV zelf dat nodig heeft door een gebrekkige en niet meer dan redelijke selectie en weinig financiële mogelijkheden.
En zelfs als Kroes een schot een in roos blijkt voor Ajax hebben ze het dan beter voor elkaar dan PSV op technisch en bestuurlijk vlak?
- Een RvC tombola waar alleen Blind de komende jaren een vaste factor lijkt of de RvC PSV met Van der Wallen en co?
- Een nog aan te stellen AD of Marcel Brands?
- Kroes of Stewart?
- Eventueel Potter of Bosz?
De ellende van de laatste twee seizoenen en het keer op keer eigen glazen ingooien bij Ajax is heel leuk voor het leedvermaak, dit forum en de praatprogramma's, maar uiteindelijk heeft de Eredivisie en ook als je Europees een kans wil blijven houden op het voorlopig behouden van plek 6 op de coëfficiëntenlijst heb je een beter Ajax nodig. PSV is voor Nederlandse begrippen nu zelf top en dan maakt het allemaal een stuk minder uit.
En zelfs als Kroes een schot een in roos blijkt voor Ajax hebben ze het dan beter voor elkaar dan PSV op technisch en bestuurlijk vlak?
- Een RvC tombola waar alleen Blind de komende jaren een vaste factor lijkt of de RvC PSV met Van der Wallen en co?
- Een nog aan te stellen AD of Marcel Brands?
- Kroes of Stewart?
- Eventueel Potter of Bosz?
De ellende van de laatste twee seizoenen en het keer op keer eigen glazen ingooien bij Ajax is heel leuk voor het leedvermaak, dit forum en de praatprogramma's, maar uiteindelijk heeft de Eredivisie en ook als je Europees een kans wil blijven houden op het voorlopig behouden van plek 6 op de coëfficiëntenlijst heb je een beter Ajax nodig. PSV is voor Nederlandse begrippen nu zelf top en dan maakt het allemaal een stuk minder uit.
-
- Veelbelovend talent
Ik zie al waar ik hier de mist in ga!Menno1 wrote: ↑25 Apr 2024, 18:50Tisaltijdwat wrote: ↑25 Apr 2024, 16:08
Precies want als TD titularis ben je niet als wettelijk vertegenwoordiger ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel.
Slechts als gevolmachtigde.
Maakt toch geen reet uit? Voorkennis is voorkennis. Als mijn buurman verteld dat zijn bedrijf bezig is met een deal over een overname van een ander bedrijf en ik koop aandelen, dan ben ik de lul. Zelfs als ik niet eens bij een van die bedrijven werk, laat staan als ik in de top van de directie zit.
Kroes is een misdadiger die gebruik maakte van informatie die voor anderen niet beschikbaar was. En of jij nou er geld mee verdiende of niet, rijk is of arm, is allemaal totaal irrelevant.
Dat v Praag blijkbaar opstapt is dan ook een teken aan de wand. Die wilt zijn naam niet bezoedelen met deze onzin. Gelijk heeft hij.
Mijn reactie was meer bedoeld als een verduidelijking van de structuur.
Tuurlijk is het niet correct om met voorkennis te handelen. Ik begrijp ook nog steeds niet dat ze Kroes alsnog in een andere functie hebben aangesteld en ben benieuwd of er nog een onderzoek volgt naar zijn handelen.
- These users thanked the author Tisaltijdwat for the post:
- Menno1
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- Balinho
- Internationale topspeler
Wel eentje waar ik nooit een bloedhekel aan heb gehad, zoals bijv. ook voor (een) Litmanen geldt. Maar wat ik daarmee wil zeggen weet ik eigenlijk niet.