Gedoe met supporters
- StratumZuid
- Vedette
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Haha, altijd mooi als een tegenstander beweert; de voorstanders snappen de ander niet zo goed, maar intussen zelf 0,0 begrip lijken te hebben voor de ander.11 Tinus wrote: ↑25 Apr 2024, 21:18Er zijn ook mensen die pyro niet leuk vinden maar vooral mensen die dat wel leuk vinden snappen de ander niet zo goed.DonyellMalen wrote: ↑25 Apr 2024, 21:12
Pyro is hartstikke mooi, onderdeel van voetbalcultuur. Enige wat ze hadden moeten doen is het in hun vak houden.
Daarnaast vind ik het zeker niet bij voetbal horen.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik heb niks met pyro, maar snap wel dat ze het willen doen als we virtueel kampioen worden, maar doe het dan 2 minuten later.29.04.2007 wrote: ↑25 Apr 2024, 21:46Haha, altijd mooi als een tegenstander beweert; de voorstanders snappen de ander niet zo goed, maar intussen zelf 0,0 begrip lijken te hebben voor de ander.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Nja prima als ze het doen zolang niemand er last van heeft. Maar er zijn heel veel mensen die hier last van hadden dus vind ik het egoïstisch om te doen.29.04.2007 wrote: ↑25 Apr 2024, 21:46Haha, altijd mooi als een tegenstander beweert; de voorstanders snappen de ander niet zo goed, maar intussen zelf 0,0 begrip lijken te hebben voor de ander.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Haha, ja dat klinkt inderdaad heel begripvol; prima als ze het doen zo lang niemand er last van heeft. Maar dat staat eigenlijk synoniem aan; niet doen. Want er is altijd wel iemand die er last van heeft...11 Tinus wrote: ↑25 Apr 2024, 21:51Nja prima als ze het doen zolang niemand er last van heeft. Maar er zijn heel veel mensen die hier last van hadden dus vind ik het egoïstisch om te doen.29.04.2007 wrote: ↑25 Apr 2024, 21:46
Haha, altijd mooi als een tegenstander beweert; de voorstanders snappen de ander niet zo goed, maar intussen zelf 0,0 begrip lijken te hebben voor de ander.
Maar goed, verschillende meningen hierover en dat is ook prima verder. Ik snap heus wel dat niet iedereen op zo'n pyro zit te wachten, maar vind sommige reacties hier echt bizar overdreven.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- FritskePhilips
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Dat mag zo zijn, maar vergeet de emotie van het moment niet. Hoogstwaarschijnlijk dezelfde emotie die sommige gekkies (te vroeg) wat doet ontsteken, capisce?29.04.2007 wrote: ↑25 Apr 2024, 22:21Haha, ja dat klinkt inderdaad heel begripvol; prima als ze het doen zo lang niemand er last van heeft. Maar dat staat eigenlijk synoniem aan; niet doen. Want er is altijd wel iemand die er last van heeft...
Maar goed, verschillende meningen hierover en dat is ook prima verder. Ik snap heus wel dat niet iedereen op zo'n pyro zit te wachten, maar vind sommige reacties hier echt bizar overdreven.
- MC Hammer
- International
Hier is het vrij duidelijk: als je ervoor zorgt dat een wedstrijd gestaakt wordt, dan is het evident dat anderen er last van hebben.29.04.2007 wrote: ↑25 Apr 2024, 22:21Haha, ja dat klinkt inderdaad heel begripvol; prima als ze het doen zo lang niemand er last van heeft. Maar dat staat eigenlijk synoniem aan; niet doen. Want er is altijd wel iemand die er last van heeft...
Andere voorbeelden: rookontwikkeling zorgt bij velen voor klachten (zeker mensen met astma of luchtwegproblemen) en vuur of vuurwerk kan ook eng (voor kinderen, dan doel ik op harde knallen) of gevaarlijk zijn.
Al met al zou je er dus ook gewoon voor kunnen kiezen om het niet te doen. Ik heb het zondag bij Real Madrid ook niet gezien, en die speelden een belangrijke pot waar zeker wat te vieren was. Het mag ook gewoon niet, trouwens.
Hammertime!
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Nee hoor, zelfs dan waren een aantal reacties nog vrij 'bijzonder'..psvgouda wrote: ↑25 Apr 2024, 22:25Dat mag zo zijn, maar vergeet de emotie van het moment niet. Hoogstwaarschijnlijk dezelfde emotie die sommige gekkies (te vroeg) wat doet ontsteken, capisce?29.04.2007 wrote: ↑25 Apr 2024, 22:21
Haha, ja dat klinkt inderdaad heel begripvol; prima als ze het doen zo lang niemand er last van heeft. Maar dat staat eigenlijk synoniem aan; niet doen. Want er is altijd wel iemand die er last van heeft...
- ShovingNE2
- Site Admin
Heel treurig dat je op zo'n moment na zo'n wedstrijd het duel laat staken.
Bewijst maar weer eens dat een groep supporters boven de club denken te staan.
Horen niet in ons stadion.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Ykhim • Ren Höek
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Het klopt allemaal wat je zegt. Verstandige taal.MC Hammer wrote: ↑25 Apr 2024, 22:27Hier is het vrij duidelijk: als je ervoor zorgt dat een wedstrijd gestaakt wordt, dan is het evident dat anderen er last van hebben.29.04.2007 wrote: ↑25 Apr 2024, 22:21
Haha, ja dat klinkt inderdaad heel begripvol; prima als ze het doen zo lang niemand er last van heeft. Maar dat staat eigenlijk synoniem aan; niet doen. Want er is altijd wel iemand die er last van heeft...
Andere voorbeelden: rookontwikkeling zorgt bij velen voor klachten (zeker mensen met astma of luchtwegproblemen) en vuur of vuurwerk kan ook eng (voor kinderen, dan doel ik op harde knallen) of gevaarlijk zijn.
Al met al zou je er dus ook gewoon voor kunnen kiezen om het niet te doen. Ik heb het zondag bij Real Madrid ook niet gezien, en die speelden een belangrijke pot waar zeker wat te vieren was. Het mag ook gewoon niet, trouwens.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- MC Hammer
- psvgouda
- Vedette
Sorry, maar de meest bijzondere reactie vind ik dan nog altijd het gooien van vuurwerk. Daar kan wmb geen misverstand over bestaan29.04.2007 wrote: ↑25 Apr 2024, 22:29Nee hoor, zelfs dan waren een aantal reacties nog vrij 'bijzonder'..
- Smell Rock
- Verbannen
Prachtig dit. En dan ligt de wedstrijd 5 minuten stil, wat een zeikland is Nederland geworden. Als daar al iedereen om moet janken...
- These users thanked the author Smell Rock for the post:
- danko-lazovic
Full speed or nothing
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Dat zeg ik, er heeft altijd wel iemand last van. Dus klinkt het heel leuk en begripvol om te zeggen 'ik vind het prima als niemand er last van heeft', maar slaat dus eigenlijk nergens op, omdat altijd iemand er last van zal hebben.MC Hammer wrote: ↑25 Apr 2024, 22:27Hier is het vrij duidelijk: als je ervoor zorgt dat een wedstrijd gestaakt wordt, dan is het evident dat anderen er last van hebben.29.04.2007 wrote: ↑25 Apr 2024, 22:21
Al heb ik het idee dat sommigen hier zelfs al luchtwegproblemen krijgen wanneer ze de pyro op televisie zien.
Maar goed, was eigenlijk al van plan om de discussie te stoppen, bij deze. Wat mij betreft topwedstrijd, toppyro, schitterende beelden van de feestende spelers en supporters, volgende week zondag dunnetjes overdoen!
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- Standbeeld
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Trixm
- Vedette
Sinds wanneer is vuurwerk voetbal cultuur?DonyellMalen wrote: ↑25 Apr 2024, 21:12Pyro is hartstikke mooi, onderdeel van voetbalcultuur. Enige wat ze hadden moeten doen is het in hun vak houden.
Saibari is underrated.
-
- Lid scoutingsteam
Dit stoort mij nog het meeste. Je speelt een voor de club legendarische wedstrijd in een stadion waar het altijd kut is, haalt een driepunter die de club officieus kampioen maakt, en dan halen een handvol imbecielen het in hun bolle harses om toch nog wat fakkels dat veld op te tyfen, omdat heel Nederland toch maar even moet zien wat voor stoere jongens er in dat uitvak zitten. Leuk en mooi hoor, al die pyro, maar dit is hetzelfde collectief dat al jaren bezig is om PSV te beschadigen en zelfs vandaag even van zich moest laten horen, terwijl de club bezig is om iets neer te zetten voor de eeuwigheid. Ik heb er geen respect voor, ik heb er ook geen begrip voor en ik walg ervan. Kap toch eens met dit soort nonsens of wees in elk geval competent genoeg om die fakkels níet buiten je eigen vak te gooien, maar zelfs dat is teveel gevraagd voor een paar van die jongens.ShovingNE2 wrote: ↑25 Apr 2024, 22:31 Heel treurig dat je op zo'n moment na zo'n wedstrijd het duel laat staken.
Je kan nu al uittekenen dat je volgende week hetzelfde gezeik krijgt. Maar god, wat zijn ze goed voor de sfeer hè. Ik vind het echt ongelooflijk in de meest letterlijke zin van het woord.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 7):
- DE MADERA 76 • Jur1913 • Tjompie • MC Hammer • ShovingNE2 • Ren Höek • MR02
- psvgouda
- Vedette
Zou zo maar kunnen. Het zijn dan ook pyro believersYkhim wrote: ↑25 Apr 2024, 23:08Dit stoort mij nog het meeste. Je speelt een voor de club legendarische wedstrijd in een stadion waar het altijd kut is, haalt een driepunter die de club officieus kampioen maakt, en dan halen een handvol imbecielen het in hun bolle harses om toch nog wat fakkels dat veld op te tyfen, omdat heel Nederland toch maar even moet zien wat voor stoere jongens er in dat uitvak zitten. Leuk en mooi hoor, al die pyro, maar dit is hetzelfde collectief dat al jaren bezig is om PSV te beschadigen en zelfs vandaag even van zich moest laten horen, terwijl de club bezig is om iets neer te zetten voor de eeuwigheid. Ik heb er geen respect voor, ik heb er ook geen begrip voor en ik walg ervan. Kap toch eens met dit soort nonsens of wees in elk geval competent genoeg om die fakkels níet buiten je eigen vak te gooien, maar zelfs dat is teveel gevraagd voor een paar van die jongens.ShovingNE2 wrote: ↑25 Apr 2024, 22:31 Heel treurig dat je op zo'n moment na zo'n wedstrijd het duel laat staken.
Je kan nu al uittekenen dat je volgende week hetzelfde gezeik krijgt. Maar god, wat zijn ze goed voor de sfeer hè. Ik vind het echt ongelooflijk in de meest letterlijke zin van het woord.
-
- Vedette
Wat een overtrokken reacties weer, man man.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
- 29.04.2007 • danko-lazovic
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
Ik denk dat er bepaalde mensen hier spontaan een hartverzakking kregen toen ze Leverkusen kampioen zagen worden 2 weken geleden.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 4):
- milansandro • 29.04.2007 • PCGC • danko-lazovic