Peter Bosz
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 7):
- Balinho • Vanthaman18 • FritskePhilips • Ren Höek • Juancho • MC Hammer • ziege maar ook zagge
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Vanaf t moment dat hem gevraagd werd of hij eigenlijk al wel de tijd heeft genomen om het te beseffen, toen zag je dat hij het volgens mij toen ging beseffen doordat hij erover na ging denken.
Prachtig ook dat hij per se even een foto wilde om dit voor altijd te blijven herinneren
- DonyellMalen
- Legende
Zijn hier beelden van?Sensation wrote: ↑25 Apr 2024, 22:19Vanaf t moment dat hem gevraagd werd of hij eigenlijk al wel de tijd heeft genomen om het te beseffen, toen zag je dat hij het volgens mij toen ging beseffen doordat hij erover na ging denken.
Prachtig ook dat hij per se even een foto wilde om dit voor altijd te blijven herinneren
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
ESPN terugkijken?DonyellMalen wrote: ↑25 Apr 2024, 22:25Zijn hier beelden van?Sensation wrote: ↑25 Apr 2024, 22:19Vanaf t moment dat hem gevraagd werd of hij eigenlijk al wel de tijd heeft genomen om het te beseffen, toen zag je dat hij het volgens mij toen ging beseffen doordat hij erover na ging denken.
- Balinho
- Internationale topspeler
Ik zou het X kanaal van ESPN even in de gaten houden.DonyellMalen wrote: ↑25 Apr 2024, 22:25Zijn hier beelden van?Sensation wrote: ↑25 Apr 2024, 22:19Vanaf t moment dat hem gevraagd werd of hij eigenlijk al wel de tijd heeft genomen om het te beseffen, toen zag je dat hij het volgens mij toen ging beseffen doordat hij erover na ging denken.
- Maikel
- Site Admin
Exact dat was het moment dat je de emotie bij hem zag. Het feit dat hij perse een foto wilde, dat zegt alles.Sensation wrote: ↑25 Apr 2024, 22:19Vanaf t moment dat hem gevraagd werd of hij eigenlijk al wel de tijd heeft genomen om het te beseffen, toen zag je dat hij het volgens mij toen ging beseffen doordat hij erover na ging denken.
Ik denk dat Peter stiekem van onze club is gaan houden.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
DonyellMalen als ik mij goed herinner was dit precies na die vraag
- These users thanked the author Sensation for the post (total 10):
- DonyellMalen • Dribble • DeBruyne • Balinho • Heissenberrug • ComeOnPSV • Robson de Souza • ShovingNE2 • Ren Höek • MC Hammer
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
-
- Lid scoutingsteam
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Phillip Cocu
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Ik zit hier vanaf mijn vakantie adres te glunderen als een aap met 4 tieten naar mijn telefoon.
Wat een warme en fijne persoonlijkheid die zo ontzettend magisch klikt met onze clubcultuur … match made in heaven!
Ik hoop dat Earnie en Marcel goed luisteren naar onzen Peet…. Ik denk dat dit wel eens de mega stap kan zijn naar een gouden decennium voor ons PSV.
Wat een warme en fijne persoonlijkheid die zo ontzettend magisch klikt met onze clubcultuur … match made in heaven!
Ik hoop dat Earnie en Marcel goed luisteren naar onzen Peet…. Ik denk dat dit wel eens de mega stap kan zijn naar een gouden decennium voor ons PSV.
- These users thanked the author Riffii for the post (total 2):
- Heissenberrug • Sensation
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Meervoudig international
Was niet bepaald een voorstander van zijn komst maar man man man wat zat ik mis.
De allergrootste verrassing is voor mij toch wel de verdediging. Na jarenlang geklungel achterin hebben we dit jaar (zonder veel nieuwe verdedigers gehaald te hebben!) ineens een hele stabiele defensie
De allergrootste verrassing is voor mij toch wel de verdediging. Na jarenlang geklungel achterin hebben we dit jaar (zonder veel nieuwe verdedigers gehaald te hebben!) ineens een hele stabiele defensie
- ShovingNE2
- Site Admin
Hoe omschrijf je dit prachtmens en geweldige trainer? Geen idee nog. Wat een eindbaas. Dat je aan het einde nog even zoiets op de mat legt.
Dit vond ik heel mooi. De architect van ons succes:
Dit vond ik heel mooi. De architect van ons succes:
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 7):
- Dribble • NotoriousBIG046 • RSPSV • Sensation • Siemen • Ykhim • Leon77M
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Nog even en dan kan het!
Mr. Spock wrote: ↑07 Jul 2023, 18:01 Kan niet wachten om deze in te zetten.....
(The Monkees - Daydream Believer)
Oh, I could fly without wings
On the back of Peter's kings
With this coach I'm as happy as can be
'Cause the good times they are here
The dutch title, it is near
So watch out world as all Eindhoven sings
Cheer up, Peter Bosz
Oh, what can it mean
To a PSV supporter
To be top of the League?
We once thought of you
As a kamikaze jew
Now you're red and white through and through
We had all dreamt of the day
When a saviour would come our way
And now we know our dreams are coming true
Cheer up, Peter Bosz
Oh, what can it mean
To a PSV supporter
To be top of the League?
-
- Vaste waarde in elftal
Allemaal leuk en aardig hier, maar ik wil jullie even aan het volgende herinneren:
De man heeft nóg steeds niks gewonnen he!
- Tjompie
Zeker weten?Den Bondskoots wrote: ↑26 Apr 2024, 08:45 Allemaal leuk en aardig hier, maar ik wil jullie even aan het volgende herinneren:
-
- Basisspeler
Gaat waarschijnlijk om dat interview na de wedstrijd.Tjompie wrote: ↑26 Apr 2024, 08:47Zeker weten?Den Bondskoots wrote: ↑26 Apr 2024, 08:45 Allemaal leuk en aardig hier, maar ik wil jullie even aan het volgende herinneren:
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Den Bondskoots wrote: ↑26 Apr 2024, 08:45 Allemaal leuk en aardig hier, maar ik wil jullie even aan het volgende herinneren:
Say what?
-
- Jeugdinternational
Hij heeft in ieder geval de harten van ons PSV'ers gewonnen!Den Bondskoots wrote: ↑26 Apr 2024, 08:45 Allemaal leuk en aardig hier, maar ik wil jullie even aan het volgende herinneren:
- These users thanked the author Vincent Vega for the post:
- Ren Höek
-
- Legende
Altijd al wel een fan van zijn manier van spelen en trainen geweest. Duidelijke visie die dit goed kan overbrengen en weet hoe hij dat moet doen in de trainingsvormen. Dat maakt het goed spelen al een heel stuk makkelijker. Stewart heeft hem voor PSV begrippen een goede selectie gegeven en de vertrekkers goed opgevangen en zie hier het resultaat. Wat zal Bosz uiteindelijk blij zijn dat hij niet door Ajax is benaderd, maar door PSV.
- DonyellMalen
- Legende
Was als een kind zo blij toen hij kwam, maar dat het zo goed uit zou gaan pakken, dat had ik nooit durven dromen. Wat een voetbalmachine heeft Peet ervan gemaakt. In dit team zit echt alles en het plezier straalt ervan af. Als je de selectie ziet, de manier van spelen, de CL, het plaatje is zo top. En dit is nog maar het begin, want we gaan nu rustig doorpakken. We hebben daar met Brands - Stewart - Bosz geweldige mensen voor aan het roer.
Schitterende beelden dit, met Peet terecht in het middelpunt van belangstelling.
Schitterende beelden dit, met Peet terecht in het middelpunt van belangstelling.
- DC_PSV
- Vedette
We onderschatten soms wat Bosz heeft gepresteerd. Afgeschreven spelers als Teze, Ramalho, Boscagli, Til, Saibari etc hebben een complete makeover gekregen waarbij ze beter zijn geworden en hun kwaliteiten volledig tot uiting zijn gekomen. Hoeveel van ons wilden geen complete nieuwe defensie, want we zouden worden geslacht in de omschakeling. Hoeveel van ons zagen Saibari en Til als overbodige spelers die moesten vertrekken. En hoeveel van ons zagen Pepi als #1 spits en Luuk die als pinch-hitter belangrijk zou zijn. We kunnen oprecht zeggen dat Bosz een fantastische trainer is die spelers beter maakt, de ploeg leuk laat voetballen en vooral geweldige resultaten heeft binnengehaald. Ik hoop niet dat een club ala United of Bayern opeens aanklopt voor hem en dat hij gewoon blijft de komende jaren om verder te bouwen.
#simplythebest