Ajax deel II
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Rotterdams kampioenschap polletje kapen?
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
Ik irriteer me echt de tyfus aan het hij heeft niemand vermoord. Godverdomme een misdrijf, waar is je morele kompas. En allemaal overstag onder druk van de F-Side, wat een intens slechte club mensen is het toch.
Want als je geen verkeerde intenties hebt (en het goed uitkomt uiteraard) dan maakt het niet veel uit. Ffs.
Want als je geen verkeerde intenties hebt (en het goed uitkomt uiteraard) dan maakt het niet veel uit. Ffs.
- These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post (total 4):
- FTS • De Realist • Boktor • Mithras
- Balinho
- Internationale topspeler
Misschien dat ik een bloedhekel aan alle Ajacieden heb gehad vóór Litmanen tot aan Cristian Chivu, alle Ajacieden daarna, en alle Ajacieden tussen hen in. Of misschien aan Babangida, Hatem Trabelsi en Michael Laudrup ook niet, bij hoogste uitzondering. En nu is 't wel weer genoeg.
- Standbeeld
- Mister PSV
- ruuddevil
- Legende
Ik noem deze club al een tijdje een criminele organisatie. Maar dat is dus echt zo, de zware jongens bepalen wat er gebeurt. En dat heeft een beursnotering.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
- koetje • De Realist
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nepsupporter.Balinho wrote: ↑25 Apr 2024, 22:05Misschien dat ik een bloedhekel aan alle Ajacieden heb gehad vóór Litmanen tot aan Cristian Chivu, alle Ajacieden daarna, en alle Ajacieden tussen hen in. Of misschien aan Babangida, Hatem Trabelsi en Michael Laudrup ook niet, bij hoogste uitzondering. En nu is 't wel weer genoeg.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Eens, die kon ik ook allemaal goed pruimen.Balinho wrote: ↑25 Apr 2024, 22:05Misschien dat ik een bloedhekel aan alle Ajacieden heb gehad vóór Litmanen tot aan Cristian Chivu, alle Ajacieden daarna, en alle Ajacieden tussen hen in. Of misschien aan Babangida, Hatem Trabelsi en Michael Laudrup ook niet, bij hoogste uitzondering. En nu is 't wel weer genoeg.
- trouwepsvfan
- Vedette
Hopelijk bieden ze Potter een 4 jarig contract voor 7 miljoen per jaar.
Kut club.
Kut club.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
- Op weg naar nr 26 • Persepolis
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Standbeeld
- Mister PSV
Standbeeld wrote: ↑24 Apr 2024, 20:06 Toch een beetje de Engelse Steijn. Leuk gedaan bij kleine clubs, toen leuk gedaan bij een middenmotor en daarna hopeloos gefaald bij een vervallen topclub.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Sensation
-
- Legende
Best herkenbaar. Zo kan ik niks slechts zeggen over Maurice Steijn en Sven Mislintat.Balinho wrote: ↑25 Apr 2024, 22:05Misschien dat ik een bloedhekel aan alle Ajacieden heb gehad vóór Litmanen tot aan Cristian Chivu, alle Ajacieden daarna, en alle Ajacieden tussen hen in. Of misschien aan Babangida, Hatem Trabelsi en Michael Laudrup ook niet, bij hoogste uitzondering. En nu is 't wel weer genoeg.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Nwanku KanuThijs wrote: ↑25 Apr 2024, 22:11Eens, die kon ik ook allemaal goed pruimen.Balinho wrote: ↑25 Apr 2024, 22:05
Misschien dat ik een bloedhekel aan alle Ajacieden heb gehad vóór Litmanen tot aan Cristian Chivu, alle Ajacieden daarna, en alle Ajacieden tussen hen in. Of misschien aan Babangida, Hatem Trabelsi en Michael Laudrup ook niet, bij hoogste uitzondering. En nu is 't wel weer genoeg.
En Gaaei natuurlijk.
- ruuddevil
- Legende
Ze hebben met Xavi gesproken, maar die wilde een sabbatical. Om vervolgens bij Barcelona te blijven. M.a.w. die had helemaal geen zin in Ajax. De hoeveelheid testosteron in de technische Ajax leiding is prachtig, daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Ze acteren alsof Ajax Europese top is. Dat deden ze ook al nadat ze de halve finale van de CL haalden, dat was uiteraard een incident maar dat begrepen ze niet. Nu draaien ze het slechtste seizoen ooit en fantaseren ze nog steeds. Ik hoop dat ze die Potter een vermogen gaan betalen, dat is namelijk echt de Engelse Steijn.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
- ShovingNE2 • milansandro
-
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Plannen? Welke plannen? Een Engelse trainer aanstellen zodat je de F-side even rustig hebt? Dat is een plan? Er is helemaal geen plan. Het hangt van losse domme beslissingen aan elkaar.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- JoJo
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Net als dit seizoen zeker. Toen ze wel weer makkelijk kampioen zouden worden. Want achter alles wat Mislintat deed zat echt wel een plan hoor!Menno1 wrote: ↑26 Apr 2024, 07:29 En toch. Het zijn wel ambitieuze plannen. Ze hadden ook voor Pascal Janssen kunnen kiezen bijvoorbeeld.
Ik vraag mij werkelijk af wie in die half failliete slangenkuil zou willen instappen. Maar wie weet hebben ze toch een goed verhaal. Geen idee wat voor sprookje dat zou moeten zijn overigens
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Standbeeld
- Mister PSV
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... sprak.htmlMocht Ten Hag Ajax een nee verkopen, dan komen Nice-trainer Farioli en Potter in beeld. Laatstgenoemde zou rondom Ajax - Excelsior van afgelopen woensdag al in Amsterdam zijn geweest, om kort daarna (op financiële gronden) een eerste aanbieding van tafel te hebben geveegd. Of Ajax al met Farioli, die met Nice vijfde staat in Ligue 1, heeft gesproken, is niet duidelijk.
Last edited by Standbeeld on 26 Apr 2024, 08:23, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Kroes over terugkeer bij Ajax: 'Ik denk niet zo in streepjes en titeltjes'
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=433998
Jongens pak de popcorn maar alvast Kroessie denkt niet in streepjes en titeltjes. Ze gaan nu lekker nog een AD aanstellen met Kroes die constant in zijn vaarwater wilt komen omdat hij toch die AD plek wilde hebben. Of nog beter ze gaan voor een stroman als AD om toch alle macht weer bij kroes te laten.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=433998
Jongens pak de popcorn maar alvast Kroessie denkt niet in streepjes en titeltjes. Ze gaan nu lekker nog een AD aanstellen met Kroes die constant in zijn vaarwater wilt komen omdat hij toch die AD plek wilde hebben. Of nog beter ze gaan voor een stroman als AD om toch alle macht weer bij kroes te laten.