Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2
Site Admin

Teletubby wrote: 26 Apr 2024, 08:25Kroes over terugkeer bij Ajax: 'Ik denk niet zo in streepjes en titeltjes'
Nee, die titeltjes zijn aan ons voorlopig!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Teletubby wrote: 26 Apr 2024, 08:25 Kroes over terugkeer bij Ajax: 'Ik denk niet zo in streepjes en titeltjes'
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=433998
Wat een ongelofelijke pauperkop staat er ook op he.
These users thanked the author Grasmat for the post:
De Realist
Standbeeld
Mister PSV

Teletubby wrote: 26 Apr 2024, 08:25 Kroes over terugkeer bij Ajax: 'Ik denk niet zo in streepjes en titeltjes'

Jongens pak de popcorn maar alvast Kroessie denkt niet in streepjes en titeltjes. Ze gaan nu lekker nog een AD aanstellen met Kroes die constant in zijn vaarwater wilt komen omdat hij toch die AD plek wilde hebben. Of nog beter ze gaan voor een stroman als AD om toch alle macht weer bij kroes te laten.
Deze gozer vat het mooi samen:

Image
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 7):
GrasmatRen HöekTylerDurdnMassimoDonyellMalenSensationCaptain(C)
Joenepsv
Legende

Kroes is een engerd. Een megalomaan en zelfvoldaan persoon die gewend is om altijd zijn zin te krijgen. Ik las laatst een uitspraak van hem dat het niet om Alex moet gaan maar om Ajax maar sinds zijn aantreden gaat het alleen maar om Alex omdat Alex zichzelf groter vind dan zijn club. De enige redenen dat deze flapdrol nog een officiële functie gaat bekleden bij Ajax zijn vriendjespolitiek in de hogere bestuurskringen en een ego groter dan de Arena. Als club moet je dit niet willen lijkt me. En als supporter zou ik ook niet blij zijn met deze ontwikkelingen. Er wordt niet meer gekeken naar wat goed is voor de club en wat je uitstraalt naar de buitenwereld maar alleen maar naar wat ze graag willen (iets met moreel kompas of juist een gebrek daar aan). Je stelt iemand aan als td die heeft gehandeld met voorkennis. Lekker voor de aandeelhouders, supporters en sponsoren maar waarschijnlijk zijn die ook allemaal net zo corrupt als Kroes. Ik denk overigens wel dat we een leuke tijd tegemoet gaan. Kroes gaat de bezem erdoor halen en als een dictator regeren. Het gaat immers niet om Ajax, het gaat om Alex.
These users thanked the author Joenepsv for the post (total 4):
Ren HöekguuspsvgoudaMithras
Menno1
Legende

Jongens pak de popcorn maar alvast Kroessie denkt niet in streepjes en titeltjes. Ze gaan nu lekker nog een AD aanstellen met Kroes die constant in zijn vaarwater wilt komen omdat hij toch die AD plek wilde hebben. Of nog beter ze gaan voor een stroman als AD om toch alle macht weer bij kroes te laten.
Hij gelooft ook niet zo in regeltjes. Vooral beurs regeltjes.

Ik ben benieuwd welke stroman ze neerkwakken als AD. Die Kroes is volledig rogue. Die gaat zijn eigen gang en die gaat niks aannemen of samenwerken met een van Halst of zo.
guus
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 26 Apr 2024, 08:30
Wat een ongelofelijke pauperkop staat er ook op he.
Een echte patjepeeër.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Joenepsv wrote: 26 Apr 2024, 08:41 Kroes is een engerd. Een megalomaan en zelfvoldaan persoon die gewend is om altijd zijn zin te krijgen. Ik las laatst een uitspraak van hem dat het niet om Alex moet gaan maar om Ajax maar sinds zijn aantreden gaat het alleen maar om Alex omdat Alex zichzelf groter vind dan zijn club. De enige redenen dat deze flapdrol nog een officiële functie gaat bekleden bij Ajax zijn vriendjespolitiek in de hogere bestuurskringen en een ego groter dan de Arena. Als club moet je dit niet willen lijkt me. En als supporter zou ik ook niet blij zijn met deze ontwikkelingen. Er wordt niet meer gekeken naar wat goed is voor de club en wat je uitstraalt naar de buitenwereld maar alleen maar naar wat ze graag willen (iets met moreel kompas of juist een gebrek daar aan). Je stelt iemand aan als td die heeft gehandeld met voorkennis. Lekker voor de aandeelhouders, supporters en sponsoren maar waarschijnlijk zijn die ook allemaal net zo corrupt als Kroes. Ik denk overigens wel dat we een leuke tijd tegemoet gaan. Kroes gaat de bezem erdoor halen en als een dictator regeren. Het gaat immers niet om Ajax, het gaat om Alex.
Samenvatting: fout zonder oorlog
These users thanked the author psvgouda for the post (total 2):
Op weg naar nr 26Anasazi
Massimo
Legende

Uiteindelijk gaat het om wat er daadwerkelijk gebeurt. Of het nou goede of slechte trainers, TD's, AD's of zelfs Voorzitters van de RvC zijn vooral zijn de praatjes vaak hartstikke leuk die door 90% van de desbetreffende club als positief ervaren wordt. Het gaat niet om de praatjes, maar om de daden. Daarom is de kans om in te schatten of het een succes wordt vooral goed om te kijken wat zo iemand in het verleden heeft laten zien en of dat past bij wat je als club nu nodig hebt. Het maakt niet uit wie er komt, er komen dan altijd positieve berichten in de media en van oud-voetballers over zo iemand naar buiten. Zegt over het algemeen geen ene fuck. Deze winter hebben we dat nog gezien bij Henderson. Past helemaal niet bij Ajax, is al aan het afbouwen en wordt voor een verkeerde positie gehaald. Maar hij zou Ajax wel even stabiliteit brengen en zorgen dat ze alsnog op plek 3 zouden eindigen. Het mocht ook wel wat kosten. En kijk maar eens de berichten over hem terug toen de transfer naar Ajax serieus begon te worden. Deze Henderson die gehaald is door De Lang met Kroes al werkend op de achtergrond trouwens.
These users thanked the author Massimo for the post:
Balinho
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Het is een hele enge man. Straalt in alles onbetrouwbaarheid uit. Wat dat betreft een perfecte match, dat ze samen nog veel dieper het ravijn in mogen duiken.
#FreeGeneratie4
Jordi
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman

Image
These users thanked the author Jordi for the post:
Mr. Spock
Standbeeld
Mister PSV

Menno1 wrote: 26 Apr 2024, 09:19

Hij gelooft ook niet zo in regeltjes. Vooral beurs regeltjes.
En hier komt het ergerlijke: kan deze man regels subjectief gezien in zijn eigen voordeel inzetten, dan gelooft hij opeens wel in regels. Enge mensen zijn dat.
DonyellMalen
Legende

Grasmat wrote: 26 Apr 2024, 08:30 Wat een ongelofelijke pauperkop staat er ook op he.
Kabouterpauperkop.
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje

Wel fijn dat Ajax weer iemand aan het roer heeft die je het gunt als hij met die club compleet naar de klote gaat. Net als iedereen die hem zo graag terug wilde hebben overigens!
These users thanked the author RPSV94 for the post:
De Realist
Standbeeld
Mister PSV

Duurste assistent allertijden keert waarschijnlijk weer terug bij zijn oude club.

Den Willy
Veelbelovend talent

Ik denk wel in streepjes.... en een bal.

Image
These users thanked the author Den Willy for the post:
SKERLA
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Hopelijk krijgt Ziggo snel weer een nieuw interview met de TD Alex Kroes waarin hij zegt dat hij het AD stukje er wel bij doet voor nu zoals hij destijds zei dat hij het TD stukje erbij ging doen.

Het is een opmerkelijke gang van zaken. Ben benieuwd naar de Telesport podcast vanmiddag.
Breur
Internationale topspeler

Ik lach mij wel kapot als Ajax volgend jaar weer gewoon 4e of 5e wordt. Ze zijn zo wanhopig daar. Vraag mij echt af of ze nu denken dat 1 man het allemaal kan oplossen..
ShovingNE2
Site Admin

Breur wrote: 26 Apr 2024, 10:45 Ik lach mij wel kapot als Ajax volgend jaar weer gewoon 4e of 5e wordt. Ze zijn zo wanhopig daar. Vraag mij echt af of ze nu denken dat 1 man het allemaal kan oplossen..
Dan gaat Kroes er met pek en veren uit en de nieuwe RvC ook en ook de nieuwe CEO. Nu is hij de technische man. Kijken wat hij gaat halen. Vier rechtsbuitens?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Breur
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 26 Apr 2024, 11:07
Breur wrote: 26 Apr 2024, 10:45 Ik lach mij wel kapot als Ajax volgend jaar weer gewoon 4e of 5e wordt. Ze zijn zo wanhopig daar. Vraag mij echt af of ze nu denken dat 1 man het allemaal kan oplossen..
Dan gaat Kroes er met pek en veren uit en de nieuwe RvC ook en ook de nieuwe CEO. Nu is hij de technische man. Kijken wat hij gaat halen. Vier rechtsbuitens?
Als dat al gaat lukken. Zijn houding en werkwijze wekt nu al weerstand op, laat staan als hij dadelijk begonnen is. Hij zal toch echt eerst het personeel en het kader voor zich moeten winnen anders wordt hij overal tegengewerkt. De RvC gaat op deze manier niets goedkeuren..
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld wrote: 26 Apr 2024, 10:40 Duurste assistent allertijden keert waarschijnlijk weer terug bij zijn oude club.

En in ogenschouw nemende:

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... om-betalen

Dus 6 ton voor een assistent om hem vervolgens terug te sturen
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Sinds het vertrek van Ten Hag is het een trainerskerkhof geworden. De verwachtingen bij Ajax zijn hoog en tijd om te bouwen is er bij een topclub niet, stel je niet tijdig genoeg een nieuwe hoofdtrainer aan en is je selectie niet tijdig genoeg op orde heb je dezelfde uitdaging in het begin van komend seizoen. Waar je voorheen met geld kon gooien om spelers te overtuigen zal dat nu lastiger zijn, je hebt een roeriger organisatie.

Een TD kan daar bij helpen maar hoe ga je nu al - zonder duidelijkheid in trainer en visie in speelstijl - nieuwe spelers overtuigen?
De Realist
Internationale topspeler

Dit is precies wat ik verwacht dat er gaat gebeuren. Ze zijn compleet achterlijk daar, hebben ze meermaals succesvol bewezen, maar ergens houdt het natuurlijk op.
KNVB gaat niets doen, verder gebeurt er ook niets. Kroes is AD met een andere titel (zeg maar een beetje als Putin die paar jaar dat Medvedev op zijn plek zat) en iedereen vindt het prima.
Totdat ze volgend jaar alweer een drama seizoen hebben en dan klapt de boel.
Ik lees hier af en toe dat het Nederlandse voetbal een goed ajax nodig heeft, maar wat mij betreft degradeert die organisatie of wordt het opgeheven; een goed Twente of AZ is net zo goed, zo niet beter voor het Nederlandse voetbal.

Ik las hierboven al dat iemand het ook doet - ik houd het voortaan ook bij "criminele organisatie" of gewoon "organisatie" als het over de diemense trutjes gaat.
These users thanked the author De Realist for the post:
ziege maar ook zagge
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Madueke
Legende

Die arme Maduro, met veel bombarie voor 6 ton gehaald bij Almere en maakt nu weer de omgekeerde weg omdat Ajax hem wilde degraderen tot trainer van Jong Ajax.
Standbeeld
Mister PSV

Image
These users thanked the author Standbeeld for the post:
MC Hammer
Locked