Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tja het ziet er vet uit, timing is ongelofelijk stom maar ik stond er niet tussen. Als anderen A. Niet bang zijn voor een brandwondje hier en daar en B. Ze vooraf accepteren dat de boete die PSV natuurlijk weer krijgt wordt betaalt door dat vak... Be my guest.

Zolang er te beperkt wordt gefouilleerd houd je het toch niet tegen.
Last edited by Juancho on 26 Apr 2024, 15:10, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Posts: 604
Joined: 28 Aug 2023, 12:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 14:25
Søren wrote: 26 Apr 2024, 14:18 Ach ja de zwarte capuchonnetjes.
Sneuer wordt het niet, verstandelijk beperkte BFTS-achtige, dat zijn geen supporters.
Hoop dat als het volgende week weer raak is, ze een paar flinke tikken krijgen van omstanders.
En zoals eerder gezegd, verwijder dit soort groeperingen gewoon uit je stadion.

Maar wat een feest gister!😎
Haha dat zijn geen supporters zegt die. Ik nodig je graag uit om keer een weekje mee te lopen met ons, kijken of je dan nog zo praat. On topic: Hele dikke actie, dom dat weer enkele iets gooien. Timing had wat scherper moeten zijn op laatste fluitsignaal. Tot volgende week, ik zal even zwaaien vanaf de middencirkel naar iedereen.
Laat maar zeuren man, keep it up!!!
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Søren wrote: 26 Apr 2024, 14:39
Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 14:25Haha dat zijn geen supporters zegt die. Ik nodig je graag uit om keer een weekje mee te lopen met ons, kijken of je dan nog zo praat. On topic: Hele dikke actie, dom dat weer enkele iets gooien. Timing had wat scherper moeten zijn op laatste fluitsignaal. Tot volgende week, ik zal even zwaaien vanaf de middencirkel naar iedereen.
Hou toch op, schei toch uit.
Al dat treurige gedrag komt toch iedere keer uit dezelfde hoek, en wanna be stoere jongetjes.
Allemaal broekpoepertjes bij elkaar die bang zijn er niet meer bij te horen als ze er iets van zeggen, of als ze niet meedoen.
Wat een onzin zeg, alsof er iemand gedwongen wordt om mee te doen. Enfin, op naar zondag!
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zal altijd hetzelfde blijven. Een groepje benadeelt stelselmatig de club, maar is te dom om te beseffen dat ze juist het tegenovergestelde zijn van supporters. Over een tijdje geen mensen meer mee naar uitwedstrijden, dan zullen de kinders waarschijnlijk wel huilen.
These users thanked the author deninho32 for the post:
MC Hammer
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 26 Apr 2024, 15:28 Zal altijd hetzelfde blijven. Een groepje benadeelt stelselmatig de club, maar is te dom om te beseffen dat ze juist het tegenovergestelde zijn van supporters. Over een tijdje geen mensen meer mee naar uitwedstrijden, dan zullen de kinders waarschijnlijk wel huilen.
Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?

We slaan in dit land echt door qua hoe om te gaan met supporters. Er wordt geen moord gepleegd. Er raakt niemand gewond. Maar dit is de reden om uitsupporters te verbieden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:30
deninho32 wrote: 26 Apr 2024, 15:28 Zal altijd hetzelfde blijven. Een groepje benadeelt stelselmatig de club, maar is te dom om te beseffen dat ze juist het tegenovergestelde zijn van supporters. Over een tijdje geen mensen meer mee naar uitwedstrijden, dan zullen de kinders waarschijnlijk wel huilen.
Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?

We slaan in dit land echt door qua hoe om te gaan met supporters. Er wordt geen moord gepleegd. Er raakt niemand gewond. Maar dit is de reden om uitsupporters te verbieden.
Als jij dronken 180 km/h over de A2 rijdt op zondagnacht en je maakt geen ongeluk dan heb je idd geen moord gepleegd. Maar dat wil niet zeggen dat het helemaal ok is wat je doet. Maw, het resultaat is niet altijd leidend.
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je mag ook niet het veld op, maar oh wat vinden we het vet als ze dat in Leverkussen of Engeland doen. Hopelijk zondag bij ons ook!
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 15:38 Je mag ook niet het veld op,
Feit
Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 15:38 maar oh wat vinden we het vet als ze dat in Leverkussen of Engeland doen.
Mening
Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 15:38 Hopelijk zondag bij ons ook!
Hopelijk niet tenzij de club het expliciet toestaat.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 26 Apr 2024, 15:33
danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:30

Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?

We slaan in dit land echt door qua hoe om te gaan met supporters. Er wordt geen moord gepleegd. Er raakt niemand gewond. Maar dit is de reden om uitsupporters te verbieden.
Als jij dronken 180 km/h over de A2 rijdt op zondagnacht en je maakt geen ongeluk dan heb je idd geen moord gepleegd. Maar dat wil niet zeggen dat het helemaal ok is wat je doet. Maw, het resultaat is niet altijd leidend.
Wanneer is er voor het laatst een dode gevallen door pyro? Ben benieuwd. Ongelukken op de snelweg daarin tegen kan ik genoeg aanhalen. Oftewel, domme redenering. Of je snapt niet hoe pyro werkt
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:30
deninho32 wrote: 26 Apr 2024, 15:28 Zal altijd hetzelfde blijven. Een groepje benadeelt stelselmatig de club, maar is te dom om te beseffen dat ze juist het tegenovergestelde zijn van supporters. Over een tijdje geen mensen meer mee naar uitwedstrijden, dan zullen de kinders waarschijnlijk wel huilen.
Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?

We slaan in dit land echt door qua hoe om te gaan met supporters. Er wordt geen moord gepleegd. Er raakt niemand gewond. Maar dit is de reden om uitsupporters te verbieden.
We slaan in dit land door hoe zachthandig er nog met supporters om wordt gegaan, en dan heb ik het niet over dat de ME vol het vak in moet maar dat supporters op hun gedrag aangesproken mogen worden en dat er consequenties zijn voor het onwenselijke gedrag.

Supproters moeten eens realiseren dat clubs niet voor niets huisregels maken en dat een deel van de huisregels natuurlijk vanuit de KNVB of de gemeente komen maar dat is niet omdat ze die 'fanatieke' supporters willen pesten maar omdat ze de veiligheid in het stadion moeten kunnen garanderen, voor zowel spelers als supporters.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prof_napo wrote: 26 Apr 2024, 15:43
danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:30

Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?

We slaan in dit land echt door qua hoe om te gaan met supporters. Er wordt geen moord gepleegd. Er raakt niemand gewond. Maar dit is de reden om uitsupporters te verbieden.
We slaan in dit land door hoe zachthandig er nog met supporters om wordt gegaan, en dan heb ik het niet over dat de ME vol het vak in moet maar dat supporters op hun gedrag aangesproken mogen worden en dat er consequenties zijn voor het onwenselijke gedrag.

Supproters moeten eens realiseren dat clubs niet voor niets huisregels maken en dat een deel van de huisregels natuurlijk vanuit de KNVB of de gemeente komen maar dat is niet omdat ze die 'fanatieke' supporters willen pesten maar omdat ze de veiligheid in het stadion moeten kunnen garanderen, voor zowel spelers als supporters.
Vertel me dat je nooit in een uitvak komt zonder te zeggen dat je nooit in een uitvak komt.

Als ik dit zo lees twijfel ik zelfs of je ooit in een stadion komt.
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prof_napo wrote: 26 Apr 2024, 15:39
Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 15:38 Je mag ook niet het veld op,
Feit
Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 15:38 maar oh wat vinden we het vet als ze dat in Leverkussen of Engeland doen.
Mening
Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 15:38 Hopelijk zondag bij ons ook!
Hopelijk niet tenzij de club het expliciet toestaat.
Toegestaan of niet, we gaan! Wij zijn kampioen, niet die passanten in loondienst. Zondag is onze dag, als ze naar binnen gaan dan gaan ze maar lekker in de kleedkamer hun eigen feestje vieren.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:45
Prof_napo wrote: 26 Apr 2024, 15:43

We slaan in dit land door hoe zachthandig er nog met supporters om wordt gegaan, en dan heb ik het niet over dat de ME vol het vak in moet maar dat supporters op hun gedrag aangesproken mogen worden en dat er consequenties zijn voor het onwenselijke gedrag.

Supproters moeten eens realiseren dat clubs niet voor niets huisregels maken en dat een deel van de huisregels natuurlijk vanuit de KNVB of de gemeente komen maar dat is niet omdat ze die 'fanatieke' supporters willen pesten maar omdat ze de veiligheid in het stadion moeten kunnen garanderen, voor zowel spelers als supporters.
Vertel me dat je nooit in een uitvak komt zonder te zeggen dat je nooit in een uitvak komt.

Als ik dit zo lees twijfel ik zelfs of je ooit in een stadion komt.
We hebben evident een andere mening, dat is prima. Blijkbaar is jouw kwaliteit niet om in te schatten of iemand wel ooit in een uitvak is geweest of in een stadion afwezig.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:39
11 Tinus wrote: 26 Apr 2024, 15:33

Als jij dronken 180 km/h over de A2 rijdt op zondagnacht en je maakt geen ongeluk dan heb je idd geen moord gepleegd. Maar dat wil niet zeggen dat het helemaal ok is wat je doet. Maw, het resultaat is niet altijd leidend.
Wanneer is er voor het laatst een dode gevallen door pyro? Ben benieuwd. Ongelukken op de snelweg daarin tegen kan ik genoeg aanhalen. Oftewel, domme redenering. Of je snapt niet hoe pyro werkt
Domme redenering of pogen de clubs / KNVB simpelweg om die eerste dode te voorkomen danwel voetbal voor eenieder toegankelijk te houden?
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Al die pyro aanhangers hebben schijt aan veiligheid. Als er straks eens een keer gewonden vallen zeggen ze dat dit een uitzondering was en dat we daar geen beleid op moeten baseren
Last edited by trouwepsvfan on 26 Apr 2024, 15:49, edited 1 time in total.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prof_napo wrote: 26 Apr 2024, 15:47
danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:39

Wanneer is er voor het laatst een dode gevallen door pyro? Ben benieuwd. Ongelukken op de snelweg daarin tegen kan ik genoeg aanhalen. Oftewel, domme redenering. Of je snapt niet hoe pyro werkt
Domme redenering of pogen de clubs / KNVB simpelweg om die eerste dode te voorkomen danwel voetbal voor eenieder toegankelijk te houden?
HAHA DE EERSTE DODE. Oke genoeg internet voor vandaag.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 15:48
Prof_napo wrote: 26 Apr 2024, 15:47

Domme redenering of pogen de clubs / KNVB simpelweg om die eerste dode te voorkomen danwel voetbal voor eenieder toegankelijk te houden?
HAHA DE EERSTE DODE. Oke genoeg internet voor vandaag.
Niet alleen mijn woorden
https://nos.nl/artikel/2257670-knvb-hardere-maatregelen-tegen-vuurwerk-op-tribunes wrote: Doel van de maatregelen is volgens Bluyssen ook om supporters bewust te maken van de gevaren van vuurwerk. "We staan voor gastvrij, toegankelijk en veilig voetbal. Daar hoort vuurwerk niet bij. Vuurwerk is gewoon gevaarlijk. Het wordt steeds zwaarder en het aantal incidenten neemt toe. Het is wachten op de eerste dode."
Gelukkig staan we daar in dat artikel er ook weer top op, niet iets om trots op te zijn.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prof_napo wrote: 26 Apr 2024, 15:47
danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:39

Wanneer is er voor het laatst een dode gevallen door pyro? Ben benieuwd. Ongelukken op de snelweg daarin tegen kan ik genoeg aanhalen. Oftewel, domme redenering. Of je snapt niet hoe pyro werkt
Domme redenering of pogen de clubs / KNVB simpelweg om die eerste dode te voorkomen danwel voetbal voor eenieder toegankelijk te houden?
Nee. Pyro is gewoon niet zo gevaarlijk als iedereen wil doen geloven. Maar dat is natuurlijk niet leuk. Vooral doen alsof er wekelijks doden vallen als er een fakkel wordt aangestoken. Ik had de vraag zelfs kunnen stellen op ongelukken mbt personen. Ook dat gebeurd nooit/amper.

Voetbal voor eenieder toegankelijk te houden? Waarom schiet PSV dan voor elke topwedstrijd allemaal zelf vuurwerk af? Vuurwerk dat harder gaat dan supporters ooit kunnen doen? Waar een rook vanaf komt waar wat pyro tegenover staat? Ook niet voor eenieder toch?
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:50 Voetbal voor eenieder toegankelijk te houden? Waarom schiet PSV dan voor elke topwedstrijd allemaal zelf vuurwerk af? Vuurwerk dat harder gaat dan supporters ooit kunnen doen? Waar een rook vanaf komt waar wat pyro tegenover staat? Ook niet voor eenieder toch?
Ga je nu serieus het vuurwerk van PSV wat op het veld of vanaf het dak op gepaste afstand van personen wordt afgestoken vergelijken met vuurwerk dat door willekeurige personen in een vak vol supporters wordt afgestoken?
These users thanked the author Prof_napo for the post:
Tjompie
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:30
deninho32 wrote: 26 Apr 2024, 15:28 Zal altijd hetzelfde blijven. Een groepje benadeelt stelselmatig de club, maar is te dom om te beseffen dat ze juist het tegenovergestelde zijn van supporters. Over een tijdje geen mensen meer mee naar uitwedstrijden, dan zullen de kinders waarschijnlijk wel huilen.
Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?

We slaan in dit land echt door qua hoe om te gaan met supporters. Er wordt geen moord gepleegd. Er raakt niemand gewond. Maar dit is de reden om uitsupporters te verbieden.
Gewoon puur uit interesse he. PSV krijgt natuurlijk boete op boete voor dit soort (verboden) zaken. Vind jij dan ook, als je vuurwerk etc niet erg vindt, dat die personen zelf die boete moeten betalen? Of vind je dat de club dat maar voor lief moet nemen en evt. de kosten via een omweg te verhalen op alle fans. Bijv. door prijsverhoging van iets.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 26 Apr 2024, 15:50
Prof_napo wrote: 26 Apr 2024, 15:47

Domme redenering of pogen de clubs / KNVB simpelweg om die eerste dode te voorkomen danwel voetbal voor eenieder toegankelijk te houden?
Nee. Pyro is gewoon niet zo gevaarlijk als iedereen wil doen geloven. Maar dat is natuurlijk niet leuk. Vooral doen alsof er wekelijks doden vallen als er een fakkel wordt aangestoken. Ik had de vraag zelfs kunnen stellen op ongelukken mbt personen. Ook dat gebeurd nooit/amper.

Voetbal voor eenieder toegankelijk te houden? Waarom schiet PSV dan voor elke topwedstrijd allemaal zelf vuurwerk af? Vuurwerk dat harder gaat dan supporters ooit kunnen doen? Waar een rook vanaf komt waar wat pyro tegenover staat? Ook niet voor eenieder toch?
Dit gekissebis gaat nou wel erg lang door… Maar even een vraagje tussendoor: wat heeft het afsteken van vuurwerk te maken met het toegankelijk houden van wedstrijden?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Triest,

Triester,
Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 15:46Toegestaan of niet, we gaan! Wij zijn kampioen, niet die passanten in loondienst. Zondag is onze dag, als ze naar binnen gaan dan gaan ze maar lekker in de kleedkamer hun eigen feestje vieren.
Egoïstische lul.

En dan nog verbaasd over "dat zijn geen supporters."
Nee, dat zijn geen supporters.
These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
HammerAlex Rodrigo Dias da Costa
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha. In de bekerfinale stond er nog een doek in de fik waar de brandweer bij moest komen. Tuurlijk loop je risico wanneer je met fakkels gaat kutten tijdens voetbalwedstrijden waar heel veel mensen op een vierkante meter zitten
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 26 Apr 2024, 16:06 Triest,

Triester,
Eindjehoger wrote: 26 Apr 2024, 15:46Toegestaan of niet, we gaan! Wij zijn kampioen, niet die passanten in loondienst. Zondag is onze dag, als ze naar binnen gaan dan gaan ze maar lekker in de kleedkamer hun eigen feestje vieren.
Egoïstische lul.

En dan nog verbaasd over "dat zijn geen supporters."
Nee, dat zijn geen supporters.
Was sarcasme, hoop op een mooi feest voor iedereen en ja wat pyro NA afloop.
These users thanked the author Eindjehoger for the post:
Grasmat
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop het van harte.
Post Reply